pätkäpaasto

jojoilija

Ajattelin nyt kokeilla tällaista pätkpaastoa. Ylipainoa on noin 8kg ja olen jojoillut erilaisilla dieteillä eli en tiedä kuinka sekaisin aineenvaihduntani on. Olen nyt 2-päivää paastonnut 16 tuntia. Kroppa tuntuu nyt jo kiinteämmältä vaakalla en ole käynyt kun ei täällä mökillä sitä ole. On tuntunut tosi hyvältä aamuisin olen juonut vettä ja yhden maitokahvin, Úskomatonta on ollut se että ei ole yhtään ollut näkä näinä kahtena päivänä. Olen aina ollut huono syömään aamupalaa, josta myös olen tuntenut aina huonoa omaatuntoa. Jos tästä paino alkaa tippumaan niin kirjoittelen tänne sitten lisää.

3

1327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jojoilija

      Tää sopii mulle 5-päivä menossa. kävin eilen kaupungissa ja vaakalla paino oli 10.7 72.7kg eli on pudonnut noin 2kg, harmi vaan kun en tiedä tarkkaa aloituspainoa.
      Tää on sopinut hyvin mulle nyt kun olen lomalla on helppo toteuttaa. Yhtään ei ole ollut nälkä, tän 16-tunnin paaston aikana. Olen mielestäni vireämpi voi toki johtua lomastakin. Naisille riittää 12- tunnin paasto ja 10 tunnille voi ajoittaa ruokailut. Ajattelin nyt vielä 2-viikkoa katsoa mitä tapahtuu tällä systeemillä. paaston olen katkaissut päivällä klo 14.00. Syöminen on siis ajoittunut klo 14-22,00 välille. Sopiin hyvin näin lomalla. En ole kovin tarkkaan katsonut mitä syön vähän mielitekojen mukaan, terveellisesti kuitenkin. vihanneksia, kalaa, kanaa, raejuustoa, marjoja ja hedelmiä ja kokojyvä leipää vähemmän, paljon erilaisia salaatteja. On myös jännä juttu että sokeria ja makeita ei tee yhtään mieli. En saanut jäätölötuuttua syötyä se maistui omituiselta samoin domino keksit. Makuaisti on jotenkin herkistynyt. Hyvä näin suklaa on ollut mun heikkous ja makseiset. Nyt on kyllä kaikki mieliteot niihin kadonnut

    • jojoilija

      Kävin eilen vaakallla nyt lukema oli 71.3 kg eli alaspäin mennään ihan mukavasti.
      Eilen oli 11.7 / 7-päivä menossa. Huomenna taas kaupunkiin ja puntariin saa sitten huomenna nähdä mitä vaaka näyttää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe