Ensimmäisenä pahoittelen että postasin vähän väärään paikkaan. En löytänyt parempaakaan paikkaa.
Elikkäs, ongelmana on se että saan herkästi erektion. Minulla ei ole paljoa kokemusta naisista. Halaan naista tai nukun naisen vieressä, nainen istuu sylissäni niin saan erittäin herkästi erektion ja tämä on häiritsevää.
Mikä tähän auttaisi?
Yliherkkä erektio
14
4303
Vastaukset
- r
Sama juttu
- jiiiiiiiihaaaa
Se on luonnollista. Sinussa ei ole mitään vikaa. Jos et saisi erektiota...vikaa olisi.
- avudonna
Auttaisiko neuvoillaan joku nainen?
- Aatamin kello
Oletko kuullut miten toimi maailman ensimmäisen ihmisen eli Aatamin kello? Se oli hyvin yksinkertainen, mutta varmatoiminen, eli jos ei illalla vetänyt, niin aamulla seisoi...
Siinäpä 3 pisteen vinkki. Eli kun välillä vetäiset, niin hetken aikaa menee niin, ettei seiso. Ja tytötkin tykkää, vaikkeivat sitä kaupungilla ääneen uskalla sanoa.- jippaijjei
Mukko ei auta Aatamin kellot... Mitäs sitte?
- Anonyymi
eiköhän ne enempi seisokeista ota huomioo kuin lerpuista
- BedMachine
Älä murehdi, olet normaali mies etkä mikään nykysuomalainen sukupuolineutraali sisustussuunnittelija.
Minulla sama ongelma naisten kanssa. Ainoa lääke tuohon on ankara paneminen, halien, pusuttelujen ja yöunien jälkeen.
Antoisaa kevättä.- Anonyymi
Mulla seisoo aina . AINA!!!!!!!
- Nainen.
Hyvähän se vaan on, kuka siitä pahastuisi.
Ellet nyt jää vieraita sopimattomasti toljottamaan. nii ja eikös se oo naisille aika valehtelematon kiinnostuksen merkki. tosin aivot ei välttämättä aina ole samaa mieltä
- vedä käteen
Ja toiset valittaa kun ei seiso.
- naista miehelle
no ei se onnelliseks tee tuntee ittensä orjaksi
- Srdrtdgtdgtd
Joskus 15 vuotta sitten täpötäydessä koululaislinkassa tyttö tunki väkisin syliin. Hiekersi siinä kunnes väistämätön tapahtui, nousi pois ja kuulutti koko luokalle että jätkällä on muna pitkällä. Kyllä siitä sai sitten koko ylä-asteen kuulla, lienee tarpeetonta sanoa että ketään en ole senjälkeen sylissä pitänyt tai hitaita tanssinut.
En oikeesti tiedä mitä sun pitäisi tehdä. Kuin toivoa että nainen ymmärtää. - girlonfire22
heh, no ei sitä naisena ymmärrä kuinka häiritsevää se voi olla :D mutta eipä minua haittais... ;D Ja mitenkä nainen edes voisi tässä asiassa auttaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683