Yliherkkä erektio

joneyy

Ensimmäisenä pahoittelen että postasin vähän väärään paikkaan. En löytänyt parempaakaan paikkaa.


Elikkäs, ongelmana on se että saan herkästi erektion. Minulla ei ole paljoa kokemusta naisista. Halaan naista tai nukun naisen vieressä, nainen istuu sylissäni niin saan erittäin herkästi erektion ja tämä on häiritsevää.

Mikä tähän auttaisi?

14

3502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • r

      Sama juttu

    • jiiiiiiiihaaaa

      Se on luonnollista. Sinussa ei ole mitään vikaa. Jos et saisi erektiota...vikaa olisi.

    • avudonna

      Auttaisiko neuvoillaan joku nainen?

    • Aatamin kello

      Oletko kuullut miten toimi maailman ensimmäisen ihmisen eli Aatamin kello? Se oli hyvin yksinkertainen, mutta varmatoiminen, eli jos ei illalla vetänyt, niin aamulla seisoi...

      Siinäpä 3 pisteen vinkki. Eli kun välillä vetäiset, niin hetken aikaa menee niin, ettei seiso. Ja tytötkin tykkää, vaikkeivat sitä kaupungilla ääneen uskalla sanoa.

      • jippaijjei

        Mukko ei auta Aatamin kellot... Mitäs sitte?


      • Anonyymi

        eiköhän ne enempi seisokeista ota huomioo kuin lerpuista


    • BedMachine

      Älä murehdi, olet normaali mies etkä mikään nykysuomalainen sukupuolineutraali sisustussuunnittelija.

      Minulla sama ongelma naisten kanssa. Ainoa lääke tuohon on ankara paneminen, halien, pusuttelujen ja yöunien jälkeen.

      Antoisaa kevättä.

      • Anonyymi

        Mulla seisoo aina . AINA!!!!!!!


    • Nainen.

      Hyvähän se vaan on, kuka siitä pahastuisi.
      Ellet nyt jää vieraita sopimattomasti toljottamaan.

    • nii ja eikös se oo naisille aika valehtelematon kiinnostuksen merkki. tosin aivot ei välttämättä aina ole samaa mieltä

    • vedä käteen

      Ja toiset valittaa kun ei seiso.

    • naista miehelle

      no ei se onnelliseks tee tuntee ittensä orjaksi

    • Srdrtdgtdgtd

      Joskus 15 vuotta sitten täpötäydessä koululaislinkassa tyttö tunki väkisin syliin. Hiekersi siinä kunnes väistämätön tapahtui, nousi pois ja kuulutti koko luokalle että jätkällä on muna pitkällä. Kyllä siitä sai sitten koko ylä-asteen kuulla, lienee tarpeetonta sanoa että ketään en ole senjälkeen sylissä pitänyt tai hitaita tanssinut.

      En oikeesti tiedä mitä sun pitäisi tehdä. Kuin toivoa että nainen ymmärtää.

    • girlonfire22

      heh, no ei sitä naisena ymmärrä kuinka häiritsevää se voi olla :D mutta eipä minua haittais... ;D Ja mitenkä nainen edes voisi tässä asiassa auttaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe