Ensimmäisenä pahoittelen että postasin vähän väärään paikkaan. En löytänyt parempaakaan paikkaa.
Elikkäs, ongelmana on se että saan herkästi erektion. Minulla ei ole paljoa kokemusta naisista. Halaan naista tai nukun naisen vieressä, nainen istuu sylissäni niin saan erittäin herkästi erektion ja tämä on häiritsevää.
Mikä tähän auttaisi?
Yliherkkä erektio
14
4303
Vastaukset
- r
Sama juttu
- jiiiiiiiihaaaa
Se on luonnollista. Sinussa ei ole mitään vikaa. Jos et saisi erektiota...vikaa olisi.
- avudonna
Auttaisiko neuvoillaan joku nainen?
- Aatamin kello
Oletko kuullut miten toimi maailman ensimmäisen ihmisen eli Aatamin kello? Se oli hyvin yksinkertainen, mutta varmatoiminen, eli jos ei illalla vetänyt, niin aamulla seisoi...
Siinäpä 3 pisteen vinkki. Eli kun välillä vetäiset, niin hetken aikaa menee niin, ettei seiso. Ja tytötkin tykkää, vaikkeivat sitä kaupungilla ääneen uskalla sanoa.- jippaijjei
Mukko ei auta Aatamin kellot... Mitäs sitte?
- Anonyymi
eiköhän ne enempi seisokeista ota huomioo kuin lerpuista
- BedMachine
Älä murehdi, olet normaali mies etkä mikään nykysuomalainen sukupuolineutraali sisustussuunnittelija.
Minulla sama ongelma naisten kanssa. Ainoa lääke tuohon on ankara paneminen, halien, pusuttelujen ja yöunien jälkeen.
Antoisaa kevättä.- Anonyymi
Mulla seisoo aina . AINA!!!!!!!
- Nainen.
Hyvähän se vaan on, kuka siitä pahastuisi.
Ellet nyt jää vieraita sopimattomasti toljottamaan. nii ja eikös se oo naisille aika valehtelematon kiinnostuksen merkki. tosin aivot ei välttämättä aina ole samaa mieltä
- vedä käteen
Ja toiset valittaa kun ei seiso.
- naista miehelle
no ei se onnelliseks tee tuntee ittensä orjaksi
- Srdrtdgtdgtd
Joskus 15 vuotta sitten täpötäydessä koululaislinkassa tyttö tunki väkisin syliin. Hiekersi siinä kunnes väistämätön tapahtui, nousi pois ja kuulutti koko luokalle että jätkällä on muna pitkällä. Kyllä siitä sai sitten koko ylä-asteen kuulla, lienee tarpeetonta sanoa että ketään en ole senjälkeen sylissä pitänyt tai hitaita tanssinut.
En oikeesti tiedä mitä sun pitäisi tehdä. Kuin toivoa että nainen ymmärtää. - girlonfire22
heh, no ei sitä naisena ymmärrä kuinka häiritsevää se voi olla :D mutta eipä minua haittais... ;D Ja mitenkä nainen edes voisi tässä asiassa auttaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481