Yliherkkä erektio

joneyy

Ensimmäisenä pahoittelen että postasin vähän väärään paikkaan. En löytänyt parempaakaan paikkaa.


Elikkäs, ongelmana on se että saan herkästi erektion. Minulla ei ole paljoa kokemusta naisista. Halaan naista tai nukun naisen vieressä, nainen istuu sylissäni niin saan erittäin herkästi erektion ja tämä on häiritsevää.

Mikä tähän auttaisi?

14

4303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • r

      Sama juttu

    • jiiiiiiiihaaaa

      Se on luonnollista. Sinussa ei ole mitään vikaa. Jos et saisi erektiota...vikaa olisi.

    • avudonna

      Auttaisiko neuvoillaan joku nainen?

    • Aatamin kello

      Oletko kuullut miten toimi maailman ensimmäisen ihmisen eli Aatamin kello? Se oli hyvin yksinkertainen, mutta varmatoiminen, eli jos ei illalla vetänyt, niin aamulla seisoi...

      Siinäpä 3 pisteen vinkki. Eli kun välillä vetäiset, niin hetken aikaa menee niin, ettei seiso. Ja tytötkin tykkää, vaikkeivat sitä kaupungilla ääneen uskalla sanoa.

      • jippaijjei

        Mukko ei auta Aatamin kellot... Mitäs sitte?


      • Anonyymi

        eiköhän ne enempi seisokeista ota huomioo kuin lerpuista


    • BedMachine

      Älä murehdi, olet normaali mies etkä mikään nykysuomalainen sukupuolineutraali sisustussuunnittelija.

      Minulla sama ongelma naisten kanssa. Ainoa lääke tuohon on ankara paneminen, halien, pusuttelujen ja yöunien jälkeen.

      Antoisaa kevättä.

      • Anonyymi

        Mulla seisoo aina . AINA!!!!!!!


    • Nainen.

      Hyvähän se vaan on, kuka siitä pahastuisi.
      Ellet nyt jää vieraita sopimattomasti toljottamaan.

    • nii ja eikös se oo naisille aika valehtelematon kiinnostuksen merkki. tosin aivot ei välttämättä aina ole samaa mieltä

    • vedä käteen

      Ja toiset valittaa kun ei seiso.

    • naista miehelle

      no ei se onnelliseks tee tuntee ittensä orjaksi

    • Srdrtdgtdgtd

      Joskus 15 vuotta sitten täpötäydessä koululaislinkassa tyttö tunki väkisin syliin. Hiekersi siinä kunnes väistämätön tapahtui, nousi pois ja kuulutti koko luokalle että jätkällä on muna pitkällä. Kyllä siitä sai sitten koko ylä-asteen kuulla, lienee tarpeetonta sanoa että ketään en ole senjälkeen sylissä pitänyt tai hitaita tanssinut.

      En oikeesti tiedä mitä sun pitäisi tehdä. Kuin toivoa että nainen ymmärtää.

    • girlonfire22

      heh, no ei sitä naisena ymmärrä kuinka häiritsevää se voi olla :D mutta eipä minua haittais... ;D Ja mitenkä nainen edes voisi tässä asiassa auttaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe