SÄÄRIKARVAT MIEHILLÄ

Mietinpä vain

Miehet, ajatteko säärikarvanne? Jos, niin miksi, ja miten? Jos ette, niin miksi ette? Naiset, kummat sääret ovat paremmat miehillä, karvalliset vai karvattomat?

93

10184

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antiepilaattori

      En ajele.

      Siksen, että säärikarvoista ei ole mitään haittaa ikinä ollut.

      Mielestäni sukupuolten eroja ei tarvitse poistaa.

      • 16+16

        Mikäs ero se on jos molemmilla sukupuolilla kasvaa säärikarvat?


      • .................
        16+16 kirjoitti:

        Mikäs ero se on jos molemmilla sukupuolilla kasvaa säärikarvat?

        No niinhän ne kasvavatkin, mutta yleensä on totuttu pitämään naisia vähemmän karvaisena sukupuolena ja siksi karvojen poistamista naisellisuuden korostamisena.

        Tosin muinaisessa Roomassakin epilaattoriorjat poistivat isänniltään karvoja, koska se oli ajan tapojen mukaista, ja partaa ja muita karvoja pidettiin barbaarikansojen tyylinä.


      • Sääliks käy.

        Herää pahvi. Väitetää että säärikarvoista ei oo ollu haittaa ikinä. Missä on hygienisyys. Karvat on tosi epähygienisiä, kerää mukaansa kaikkea shaibaa ja hiki haisee vahvemmalle ja muuta järkyttävää. Nuo juntit eivät kyllä löydä mistään oikeasti vikaa. Tuskin hiuksiakaan pesevät.


      • ELLU -05

        Kyl miun mielestä karvat miehelle kuuluu, iha jopa alakertaankin. Jos ei ihan täysin mustat ois ja ettei ihoakaan näy nii parempi ois. Tykkään siiis karvaisista miehistä. No noi naturel naiset ei kyl oo kauniita.


      • Sheivaa sinä vaan
        Sääliks käy. kirjoitti:

        Herää pahvi. Väitetää että säärikarvoista ei oo ollu haittaa ikinä. Missä on hygienisyys. Karvat on tosi epähygienisiä, kerää mukaansa kaikkea shaibaa ja hiki haisee vahvemmalle ja muuta järkyttävää. Nuo juntit eivät kyllä löydä mistään oikeasti vikaa. Tuskin hiuksiakaan pesevät.

        Vai niin. Tämän takia varmaan ajat pääsikin kaljuksi, kun hiukset kerää niin paljon "shaibaa" (puhu suomea, jos osaat), ja hiukset ovat vähän karvaisempi juttu kuin säärikarvat.

        Säärikarvat eivät kerää yhtään mitään. Hien hajuun voi olla merkitystä kainalokarvoilla, jotka voi sen takia ajaa pois.


    • Onhan nuo tullut ajettua vuosikaudet. Nykyisin ihmettelee, että miten niitä viitsikin aikanaan kasvattaa, kun karvat vaikuttavat niin epähygieenisiltä.

      Selkeä hyötykin karvojen ajamisesta on. Jokakesäiset taistelut rehottavaa karvatupentulehdusta vastaan ovat taaksejäänyttä elämää. Hiki ei jää asumaan karvan juureen vaan valuu saman tien pois eikä tuki ihohuokosia. Tähän auttanee tosin myös ihon kuorinta.

      Se mikä karvoissa on poissa alhaalta, on nyt lisukkeena ylhäällä. Entinen siilitukka lainehtii nyt hartioilla.

      • Asiaa ei paskaa

        Ihan höpö höpö juttuja selität.
        Karvatupentulehdus tulee vain jos ihoa alkaa ajamaa tai sheivaamaan.
        Mulla ei ole ikinä ollut sellaista tulehdusta koskemattomalle iholle (kun olen ollut ajamatta)!


      • Asiaa ei paskaa kirjoitti:

        Ihan höpö höpö juttuja selität.
        Karvatupentulehdus tulee vain jos ihoa alkaa ajamaa tai sheivaamaan.
        Mulla ei ole ikinä ollut sellaista tulehdusta koskemattomalle iholle (kun olen ollut ajamatta)!

        Ihot ovat erilaisia eri ihmisillä. Mikä on yhdelle totta, on toiselle tarua. Mie en halua niitä kymmeniä märkiviä finnejä ryppäinä enää säärissä katsella ja se on yksi syy pitää karvani poissa. Niitä karvoja näet on runsaasti ja ruokkoamattomina ne muodostavat oikein hyvän kasvualustan pöpöille.


      • itkiskö vai naurais
        Minna-Maaria kirjoitti:

        Ihot ovat erilaisia eri ihmisillä. Mikä on yhdelle totta, on toiselle tarua. Mie en halua niitä kymmeniä märkiviä finnejä ryppäinä enää säärissä katsella ja se on yksi syy pitää karvani poissa. Niitä karvoja näet on runsaasti ja ruokkoamattomina ne muodostavat oikein hyvän kasvualustan pöpöille.

        Mieluummin pidän sen "epähygienisen pöpöjen kasvualustan" jaloissa kuin päässä, kuten sinä näytät suosittelevan ja tekevän.

        Eikö tuollainen karvamäärä päässä aiheuta jatkuvasti kamalia karvatupentulehduksia. Lisäksi finnejä varmaan tulee solkenaan. Pääsi on myös hyvin epähygieninen. Eikö se haisekin.


    • Miesten karvat ei haittaa itsellä ainakaan yhtään :) Saavat joko ajaa tai olla ajamatta, kumpikin kelpaa

    • karvainennainen

      ehdottomasti miehellä pitää olla karvaiset jalat! ja kaikki muutkin karvat tallella! ah

    • täti-64

      Naisten kohdalla koen kainalo- ja säärikarvat hyvinkin kuvottaviksi, mutta jostain kumman syystä en miehellä. Tosin esimerkiksi ajeltu hyvin muodostunut rintakehä on ihan superkomea. Säärissä voi silti olla karvoja tai olla olematta. Lopulta ratkaisee miehen olemus ja kokonaisuus sopiiko karvattomuus vai ei. Miehet ovat kuitenkin hienoja kapistuksia karvoilla tai ilman.

    • antenni

      Miehellä täytyy kyllä olla karvaiset jalat! Tunnistaa helpommin mieheksi! Hehhee...

    • temp. control

      Olen kokeillut ajella höylällä karvat matalaksi jaloista mutta kun ne alkavat kasvaa takaisin, on pistely niin helvetillistä että siitä en halua toiste kärsiä. Joskus ohennan kylläkin niitä johonkin puoleen senttiin, kesällä varsinkaan ei kaipaile mitään ylimääräistä turkkia, talvella saa olla lämmittämässä.

    • jooopasjoo

      saa miehil olla karvajalat :)ja kädet.ja kainalot ja niin eespäi. mut naisella eeeei karvoja! ainakaa sääris ja kainalois !

    • Ei karvoja kintussa

      Käytän sukkikiksia ja ajan säärikarvat säännöllisesti.

    • karvat_kunniaan

      Naisella mieluiten ajeltut jalat, miehellä ehdottomasti karvaiset! Naurattaa ajatus miehistä jotka sheivailevat ja vahailevat säärikarvojaan!

      • Ei naurata

        Joo mut jos käyttää sukkahousuja ei sekää ole mukavaa ku karvat tursuaa sukkiksista !


    • ....................

      Miehen karvojen ajeluun pitää olla syy. En pidä pätkääkään posliinimiehistä. Jotenkin häiritsee epäsuhta, kun naamassa on voimakas parrankasvu tai vaikka paksu tukka ja kulmakarvat, ja koko kroppa ihan eri paria oleva posliini. Ei ei, ei ole tyylikästä.

      Karvattomuus on tietenkin ok, jos se on luonnollista. Silloin tätä epäsuhtaa ei yleensä ole.

    • Ei oo rumaa

      Kyllä miehetkin saa epiloida ja rumatkin naiset tykkäävät munasta !

    • Mies 22

      Nyt mua alkaa epiloittaa !

    • oidipuslady

      Itse tykkään että miehillä on karvat etenkin säärissä.. muutkin karvat saa olla mutta esim ei haittaa jos alakarvoitusta vähän siistii jotta on mukavampi ottaa suihin

    • What ever

      Mun mielestä ihan sama onko säärissä karvoja kunhan muna ja sen ympäristö on ajeltu kokonaan (pelkkä siistimen ei riitä).

    • SadStupidClown

      KYLLÄ miehillä on oltava mun mielestä mielummin karvat tallella nii jaloissa käsissä kuin muuallaki:)) tai siis onhan se tapaus kohtaista:)) ...

    • hihihihihihihihihiih

      ......kunhan muna ja sen ympäristö on ajeltu kokonaan (pelkkä siistimen ei riitä).

      hihihihihihihihiiiihihiiihih

      • Pthyi likanen!

        Posliinikalu on parasta mitä nainen voi saada. :)
        Roskiin karvaiset miehet joutaa.


    • Pthyiiii

      Imutus käy paremmin kun e tule jouhia suuhun joita joutuu sylkemään...

    • Kuuluuko ne

      sääretkin sinne tuheron joukkoon.

    • 87k

      Itse ajelen viikset, parran, nenäkarvat, kainalokarvat, ne muutamat rintakarvat, sekä alapään.


      Mutta jalkakarvojen poistossa on aivan liikaa hommaa, ja eihän ne oikeastaan haittaa, ne kun alkaa kasvamaan jo muutenkin lapsena.

      Tietenkin karvattomat jalat ois kivat, mut liikaa työtä

    • karvanen nainen[ko]

      No loppupeleiisä sillä ei ole väliä onko miehellä ajellut sääret vai ei. Tosin myönnän että karvajaloissa saattaa aluksi olla totuttelemista,mutta kyllä siihenki
      tottuu. ( Johtuu siitä, kun telkkarissa ei yleensä näytetä miesten karvajalkoja. Itse en ole asiasta kummosemmin miehiltä koskaan kysellykkään onko karvajalat vai ei).

      Tosin itse olen nainen ja ajelen kainalokarvat ja joskus sen toisen puskan,mutta minulla on käsi sekä jalkakarvat koska ne eivät ainakaan minua haittaa.. Jos miestä haittaa nii ei tarvii tulla niitä katselemaan vaan kiertäkää vaan kaukaa.

    • SukkisBoy

      Jos käyttää vaikkapa sukkiksia ei säärikarvoja saa olla.

    • Tepe

      Mielestäni ei saa olla, muuta kun jaloissa, muttei yletöntä pehkoa niissäkään.:D Kainalo- ja rintakarvat ehdottomasti pois!

    • Naiselle mies

      Hyi,yääk,mun mielestä posliini mies on ällöä.
      Karvoja saa ja täytyy olla normaaleissa paikoissa,pieni siistiminen on asia erikseen.
      Minulla tulee nainen mieleen,enkä ole naisiin menevää sorttia.

      • 87k

        "olla normaaleissa paikoissa"

        Ehdottomasti samaa mieltä, pojalla on ok käsi- jalka- kulmakarvat ja tietenkin hiukset.

        Jaa miksikö juuri ne, no siksi koska ne kasvaa LAPSESTA ASTI

        No mikäs siinä jos poika haluaa näyttää vanhalta äijältä


      • Lebsus

        Unehtui sanoa että olen lesbo , meillä lesboilla on...


      • Oletpa tyhmä

        Mies ei näytä naiselle vaikka ei olisi karvoja.
        Ikävää että et erota miestä naisesta ihan luuston ja muotojen perusteella. :)


    • Lesbo akka

      Hyi,yääk,mun mielestä posliini mies on ällöä.

      • Oletpa tyhmä

        Lesboista miehet muutenkin ällöjä, oli karvoja tai ei.
        Lepakot hiiteen kiitos!


      • hetero vaa

        Tota kaikille lesboille jotka ruikutatte täällä, semmonen juttu, mitä hemmettiä tää on, että kerrotte mielipiteenne miesten karvotuksista tms. Eihän teidän pitäs muutenkaan pitää miehistä. Vai ootteko näitä lesboja joiden haukut kaikkien on kuultava ja ihan joka paikassa. Minulla on lesbo ystävä, ei hän miehiä hauku alinomaan, on hänellä miehiä ystävinäkin, mutta oman kumppaninsa kanssa hän haluaa olla, eikä piittaa muiden mielipiteistä eikä hauku myöskään siksi muita.


      • hetero vaa
        hetero vaa kirjoitti:

        Tota kaikille lesboille jotka ruikutatte täällä, semmonen juttu, mitä hemmettiä tää on, että kerrotte mielipiteenne miesten karvotuksista tms. Eihän teidän pitäs muutenkaan pitää miehistä. Vai ootteko näitä lesboja joiden haukut kaikkien on kuultava ja ihan joka paikassa. Minulla on lesbo ystävä, ei hän miehiä hauku alinomaan, on hänellä miehiä ystävinäkin, mutta oman kumppaninsa kanssa hän haluaa olla, eikä piittaa muiden mielipiteistä eikä hauku myöskään siksi muita.

        Ai joo ja unohtui semmonen, että miun ystävä joka on oikeastikin lesbo, on vielä todella näyttävä nainen. Hänelle miehet iskee silmää ja jos yrittää jutulle mies, sanoo hän kohteliaasti: Anteeksi en ole vapaa. Ei häntä suututa miehet, on vain eri katsantokanta.


    • Yksi eukko savosta

      Miehellä ei tarvi olla jalkakarvoja ! Balettitanssijoillaki tursuaisi jalkakarvat sukkahousujen läpi. Siis miestanssijoiden.

    • karvallinen

      miehellä kuuluuu olla säärikarvat. niinkuin myös naisilla. mitä karvaisempi, sen parempi.

      • Janica 32

        Eikä ! Sileät sääret miehellä on ihanat !


    • Huolestunut teini

      Mun miehellä on vitunmoiset säärikarvat. mietin vaa miks sen penikseen ei kasva ollenkaa karvoja. sil ei oo viel koskaa kasvanu sinne karvaa vaikka se on jo 48... Oisko teil vinkkii miten sille sais kasvamaa kullinkarvoja?

      • BADAJ

        Mistä lähtien oot ollu selvillä ko. karvatilanteesta jos kerran oot teini? Hmm...


    • dkfmhfkmöfhlöd

      Ihme juttu ettei miesten karvojen poistoa koskaan puolleta "hygieenisyyssyillä".

    • jrdi

      Karvaton mies on KALJU. sopivasti karvainen on seksikäs. rintakarvat, ah

    • Annika...81

      Mmm, siis rintakarvathan on ihan must... ja mitään haittaa en näe sääri- tai missään muissakaan karvoissa. Mies on mies ja karvanen, mitä sitä ajelemaan, hyvä sellasenaan.

    • Annaleena

      Mies sukkahousuissa on ihana ilman säärikarvoja !

    • Reija 34

      Samaa mieltä ! Jos miehelläni olisi säärikarvat sukkisten alla olisi se ällöttävä näky !

    • Karvat

      Kyllä miehellä on ehdottomasti parempi olla karvaiset sääret! Mun mielestä ois kummallista, jos miehellä ois silosääret!

    • Very pleased to tell you www.chinesegirlfind.com is designed to display pictures of pretty girls website, We will be beautiful Chinese girls are introduced to foreign friends, please be assured that all this is legal.You will see the latest sexy girls, hot girl, long legs, sexy lingerie,game girl.chinesegirlfind being named the "2012 Most Beautiful Girl", please give them to vote, to win the opportunity to make friends with them!
      please visit: http://www.chinesegirlfind.com

    • non metrosexual

      ei helkkari, ei miehen kuulu ajella karvoja sääristä eikä kylä naisenkaan. aika vääristyny kuva kaupunkisisseiillä nyykyään,

    • Kokonaisuus_se_on

      Kunhan kokonaisuus näyttää tasapainoiselta. Eli ajeltu tai ei, aikalailla sama. Jostain muuten luin, että karvankasvu muuttuu ikääntyessä. Kainalokarvoja ei tarvitsisi ajaa enää 60-vuotiaana. Ja säärikarvat ovat yhteydessä verenkiertoon. Eli tietty karvaisuus (miehellä) on merkki myös nuoruudesta ja elinvoimaisuudesta. Jotkut toiset karvat tosin villiintyvät kasvuun ukkoutumisiässä, joten niitä sitten ei niin arvosteta (nenä-, korva- ja kulmakarvojen ukkokarvat). Vai väitättekö, että nuori mies esittelee ylpeänä nenästä tursuavia karvoja? Epäilisin, että harva.

      Aiemmin joku kirjoitti, että karvatuppien tulehdus liittyy karvojen ajamiseen. Itselläni ainakin on ollut pahin näppy häpyalueella siinä vaiheessa, kun en vielä ajellut. Miehilläkin koen alapään karvoituksen siistimisen miellyttäväksi, posliini ei tarvitse olla. Exältäni joskus saksilla leikkasin karvoja. Silloin minulla oli vielä sen verran luottamusta, että uskalsi päästää teräaseen kanssa jalkoväliin, heh...

    • typy:)

      Siis apua, mihin tää maailma on menossa.. ehdottomasti miehellä karvaiset ja jalat tai ainakin sellaiset kuin luonnostaan on! Alapään karvoitus on ainoa paikka minkä koen ihan kivaksikin, että sitä mies vähän siistii ja trimmaa :)

      Miehen pitää olla miehinen mies, kiitos nam! :)

    • Tuskinpa se karvaisuus tai karvattomuus kuuluu kenenkään muun kuin ihmisen itsensä päätäntävaltaan. Tuntuisi oudolta mennä tekemään galluppia kylille, että ajanko sääristä karvat vai en, syönkö lihapullia vai kalaa, menenkö töihin bussilla vai autolla jne. Ja tehdä sitten valinta muiden ihmisten mielipiteisiin perustuen.

      Ei ole kansakunta kovin vahvoilla, jos päätöksentekoprosessi keskeytyy jo omiin karvoihin!

    • Tukisukkamies

      Sukkahousuja käyttävänä miehenä säärikarvat on pakko ajaa pois.

      • Anonyymi

        Mene hoitoon.


      • Anonyymi

        En ajele karvojani. Silloin kun käytän sukkahousuja, käytän sen verran paksuja, ettei säärikarvoitus näy läpi.


    • Hameukkeli

      Minäkin ajan säärikarvat pois kun alan pitämään sukkahousuja taas syksystä lähtien. Olen kova siivoamaan ja laittamaan ruokaa kotona. Hame on ihana sukkisten kanssa kun teen kotiaskareita.
      Vaimoni kehuu minua kuinka ihana mies olen.

    • Normi mies

      Jalkakarvat hiostaa ! Siksi pois !

      • turkiseläin?

        Just joo.


    • cfgyjutyug

      Säärikarvoja ei minun puolestani tarvitse ajaa. Kainalokarvoja voisi ainakin lyhentää, sillä pitkät karvat eivät ole kauhean esteettisiä, eivät myöskään selkä- ja nenäkarvat.

    • muju vain

      Heippa! Itse olen 23-vuotias miehen alku ja olen jo pitkän aikaa, itseasiassa varhaisteinistä lähtien, mietiskellyt viitsisinkö ajella nämä tuuheat miehen säärikarvani vai vaan antaa niitten lepattaa tuulessa. Jos tähän tekoon rohkenisin, tekisin sen varmasti saksilla. Puutarhasaksilla siis. Ovat ne nimittäin niin tuuheat ja tummat, vaikka olenkin ihan tavallinen supisuomalainen pojan kloppi.

      • Motomanne

        Mä ajan moottorisahalla nykyään koipikarvat pois. Ne on niin jumalattoman paksut ja sitkaset että !


      • Motomanne kirjoitti:

        Mä ajan moottorisahalla nykyään koipikarvat pois. Ne on niin jumalattoman paksut ja sitkaset että !

        Noinkohan :: D


      • Anonyymi
        Motomanne kirjoitti:

        Mä ajan moottorisahalla nykyään koipikarvat pois. Ne on niin jumalattoman paksut ja sitkaset että !

        Leikkaa jalat irti niin et tarvii kenkiä enää, säästyy rahat ku ei tarvii kenkiä ostaa.


    • wegy

      Miehillä pitää olla karvat.

    • Karvaton uros

      Ei tarvii !

    • Se siitä karvasta

      Sileät sääret ovat miehelläkin hyvännäköiset

    • Janica D

      Weetillä saa karvat nätisti pois, koskee myös miehiä.

    • Juha 33

      Säärikarvat ovat varsinainen riesa.Hiostavat ja liimautuvat ihoon kiinni.

    • Miehellä paremmat sääret ovat karvaiset, of course .. luolamies tyylii ;D

    • And that's it

      Ällöä, jos mies ajaa sääri- ja rintakarvat. Tulee kyllä mun makuun liian naisellinen mielikuva sellaisesta miehestä. Jos mies on esim. homo tai transu ja haluaa olla naismainen/neiti, niin tottahan sitten ajelee karvansa. Mutta jo on ihan miehinen hetero, niin ei ajoa kiitos!

      • alfaurosTre

        Itse ajelen karvat ehdottomasti pois. Homot yrittää olla tekomiehekkäitä ja antavat puskiensa rehottaa.


      • Just näin se on
        alfaurosTre kirjoitti:

        Itse ajelen karvat ehdottomasti pois. Homot yrittää olla tekomiehekkäitä ja antavat puskiensa rehottaa.

        Näin on !


    • CitySinkku

      Enemmän tykkään semmoisista "vaaleista ja huomaamattomista", en mistään puskasta... Ja sama kainalojen kanssa... Käsissä on ihan sama, onko niitä vai ei.

    • Nainen kommentoi

      Älkää ihmeessä ajatko säärikarvojanne!!!

      Meitä naisia on vielä, jotka tykkää miesten karvoista ja mikä parempaa peiton alla on ihanaa tuntea miehen säärikarvat, kun jalkamme kohtaa. Silloin tietää, että mies on vierellä eikä mikään posliininukke. ♥

      t. Nainen 48v

    • Miehillä saa kyllä säärikarvoja olla, jos vaan ei ihan karvaiselta apinalta näytä... Säärikarvat korostavat mielestäni miesmäisyyttä. Naisilla en säärikarvoista pidä, enkä voisi kuvitellakkaan olla sheivaamatta omia jalkojani.

    • Neiti23

      Ihan sama.
      Poikaystäväni ei ole koskaan ajanut sääriään eikä se minua haittaa. Eikä haittaisi vaikka ajaisikin.
      Itse poistan veetillä säärikarvat, kesällä useammin, talvella ei ole niin väliä vaikka välillä kasvaisivat kun ei niitä näe kuin poikaystävä.

    • kala20

      Ihan sama onko miehillä säärikarvoja vai ei. Mielestäni miehillä kuuluu olla karvoja, mutta ei kuitenkaan mitään hirveetä puskaa.

    • sex sex sexes

      Taitaa olla viime vuosien muotilookit aika passé, niin sheivatut miehet kuin muodottomat anorektikkonaisetkin.

    • mietinvainnn

      Miten oikein ajatte nuo säärikarvat? Ihan perus partakoneellako?

    • kylsenäinon

      Ainoa mikä meikäläistä ällöttää, on miehen selkäkarvat. Siis hyi hitto että voi etoa se kun halailet sellasta karvanallea.Jäikin kyllä ensimmäiseksi ja viimeiseksi halailuksi..Säärikarvat on ihan ok ja muutkin, alapään karvoja voi tietysti vähän trimmailla ettei ihan suuhun tuppaa.Selkäkarvojen ajeluun tarviikin jo toisen apua...

    • Karvat kuuluu miehel

      Ei saa suuttua minulle. Naisena olen aina tykännyt miehistä joilla on pitkät, mutta ei ihan mustat, vaan sellaset, että ilta-aurinkokin voi ihanasti käydä säärikarvoihin mökin laiturilla istuessamme. Oliko tämä karvafetissiä vai?

      • yfifigkgk

        Täällä merkataan homoksi jos menee leikkaan jalkakarvoja :D joten en leikkaa jalkakarvoja mutta kainalot sheivaan ja alapäästä siistin :)


      • Anonyymi
        yfifigkgk kirjoitti:

        Täällä merkataan homoksi jos menee leikkaan jalkakarvoja :D joten en leikkaa jalkakarvoja mutta kainalot sheivaan ja alapäästä siistin :)

        Ajan, koko kropasta, kainalot ja parran. Ei tässä millään kivikaudella enää eletä. Kuka sitten tykkää " apinoiden planeetta" tyylistä, kiertäköön minun puolesta mut kaukaa, evvk eikä ole multa pois.


      • Anonyymi
        yfifigkgk kirjoitti:

        Täällä merkataan homoksi jos menee leikkaan jalkakarvoja :D joten en leikkaa jalkakarvoja mutta kainalot sheivaan ja alapäästä siistin :)

        Ajan, koko kropasta, kainalot ja parran. Ei tässä millään kivikaudella enää eletä. Kuka sitten tykkää " apinoiden planeetta" tyylistä, kiertäköön minun puolesta mut kaukaa, evvk eikä ole multa pois.


      • Anonyymi
        yfifigkgk kirjoitti:

        Täällä merkataan homoksi jos menee leikkaan jalkakarvoja :D joten en leikkaa jalkakarvoja mutta kainalot sheivaan ja alapäästä siistin :)

        Vanha kommenntti mutta pakko kysyä tää.. :) Onko välilihan ajaminen Ok.? Vai meneekö homoksi?


    • Anonyymi

      Minä ajelelen aina karvat pois kainaloista, sääristä ja vehkeestäni. Kukaan ole koskaan sanonut mitään pahaa. Päin vastoin naiset on kehunut kun tuoksun aina hyvältä. Takasin en ikinä kasvata enään karvojani. Onse elämä paljon helpompaa ja siistimpää. Tv. 39v mies

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe