Olen nykyisin kokoa 52-56 ja en ole enää vuosiin voinut käyttää rintsikoita koska ne kiristävät liikaa rinnan alta. Minulle ei riitä ne liivit ympärysmitaltaan mitä isojen tyttöjen mallistoissa on koska ne loppuvat kokoon 110 ympärykseltään. Olen omenavartaloinen eli lihon keskivartalosta pallomaisesti joten ympärysmitta on kasvanut siksi.
Haluaisin ostaa ihan valmiita liivejä enkä mitään sellaisia mihin voi itse asentaa lisäosan hakasten väliin.
Saako mistään liivejä joissa olisi ympärysmitta 120-130 cm ? En ole koskaan nähnyt. Mutta sitä olen ihmetellyt kun on paljon minuakin lihavampia naisia, että mistä he löytävät liivinsä :O ? En haluaisi enää jatkaa tätä liivittömyyttä kun sen huomaa toiset ihmiset :(
Liivit ahdistaa !
10
451
Vastaukset
- riipputissi *
Eikö kukaan tiedä mistä saa liivejä jos kuppikoko on D ja rinnanympärys 120-130 ?
En voi olla ainoa jolla on tämä ongelma ! Vai kulkeeko kaikki lihavat naiset ilman liivejä :O ?- liian paksu
Evelace myy saksalaista Ulla-liivimallistoa, jossa on joissakin malleissa ympärysmitta 130 asti, itse käytän näitä, kun oma ympärysmitta on 115 (ja kuppikoko D). Ovat laadukkaita ja hyvän mallisia, ja kestäviä, suosittelen lämpimästi. Löydät lähimmän Evelace-edustajan osoitteesta http://www.evelace.fi .
- löytyyyy
Elloksella näkyy olevan muutamat 130 katso sieltä.
- poppop
www.ullapopken.eu löytyy kokoja e 120 asti
- 125...
Tuolla 125 saakka, mutta valikoima ei ole suuri siitä koosta
http://www.timarco.com/fi/alusvaatteet/liivit - hämeläinen
Itellä rinnanalus on 112 cm ja rinnan päältä 130 cm, käytäm liivejä 105 E ja sopii hyvin.. Isoille rinnoille yleensä pienempi ympärysmitta kuin oma rinnanalus, jotta tuki isoille rinnoille on isompi. Ite tilaan Lumingerielta ja olen kokoa 54. Siellä on se laskurihommeli, ite kävin ihan liikkeessä sovittamassa kun olin epävarma. Ja eikö rintaliivikaupoissa ne sit tilaa isompia kokoja jos ei omassa valikoimassa ole? Hämeenlinnan Sirossa näin ainakin pitäisi olla, joskus mainostivat sillä. Kallis liike ja myyjät seuraavat jokaista askelmaa liikkeessä, mutta sieltä ainakin saa tilaamalla..
- löytyy
Olen kokoa 58-60 ja olen liivini löytänyt Lorellasta, kokoa C110. isäksi suuria kokoja Ulla Popkenilla. Kannattaa käydä jossain pienessä liikkeessä, jossa osaavat suositella oikeaa kokoa, vaikka et ostaisikaan. Hesassa Arkadiankadulla on loistava Viipurin erikoiskorsetti, vilkaise nettisivuja.
tekstiä siivoiltu (jatkopalavänkäysjutustelu). lämmintä viikkoa palstalaisille :)
- <3
Paljon kiitoksia siivouksesta ja ihania hellepäiviä myös sheriffille!
- xfrcgt
<3 kirjoitti:
Paljon kiitoksia siivouksesta ja ihania hellepäiviä myös sheriffille!
Olisipa joka palstalla seriffi.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458760Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde482558- 422359
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282357- 971807
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941803Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221680Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä331171Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61116