tytöt+skeittaus

katry

Olen 12w. tyttö ja harrastan skeittausta. Pojat sanovat että skeittaus on poikien laji. En kumminkaan tunne yhtään tyttöä joka skeittaa mutta silti. voiko tytöt skeitata? Pojat katsovat tyhminä kun tyttö skeittaa rampilla. Olen harrastanut nyt skeittausta 3vuotta!!
Help me!

14

2164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaaaa

no tossa on toi toinenkin topicci josta voit katsoa, mutta tytöt voi skeitata ja on suotavaakin

• tansu

mä ainakin skeittaan, sillon kun on aikaa...
      een kyllä oo mikää mestari siinä;)
      kyllä tytötkin voi skeitata:)
      mun mielestä...

• da_club

kyl mun mielestä tytöt voi skeitata... samallalla ku pojatli... mää tunnen monta muijaa jokka harraastaa skeittaust...

• skeittarilikka

Kyllä voi! Itse asiassa mäki skeittaan ja oon TYTTÖ.. En mä tiiä mikä siinä on niin kauheeta, jos tyttö on rampilla poikien kanssa..? Voisko joku ystävällisesti kertoo..??
      Mä oon harrastanu skeittausta kohta (tän kesän jälkeen 5 vuotta ja oon suoraan sanottuna parempi, ku monet pojat...
      Skeittaus on viel kaiken lisäks hyvä harrastus, kehittää ainaki tasapainoo ja muutenki...

• illo

mul on iha sama skeblaaks muijat mut noi rinnat vähä häirittee ku ei oo enne nähy skeittipaikois niitä ku on vaa noit poikii...

• aaaa

niin, eli www.nolla.net :ttiin on tullut tai on tulossa tytöille oma skeittaukseen liittyvä sivu eli kannattaa tarkistaa eli se osote tais olla www.nolla.net/girls
      ja myös seuraaviin skate-sm:eihin tulee tytöille oma sarja eli osallistumaan vaan ;)

• Gwen

Aika yleistä on se että tytöt ei uskalla näyttää taitojaan pojille. Mulla oli sama ongelma.

• hello Johny!!!

Is not my brobleme Johny.

• toni

mul on yks tyttö kaveri joka skeittaa

• Speeder

Ja sit sä heräsit kyrpä kädessäs lakanat märkänä!

• 8 vuotta skedannu
        Speeder kirjoitti:

Ja sit sä heräsit kyrpä kädessäs lakanat märkänä!

hyvä vaan näkee (.)(.) ja jos säkä käy ////
        (.)
        ////

• Skede-tyttö!

Munkin mielestä tytöt voi skeitata yhtä hyvin kun pojat!!!! Ite skeittaan tosi ahkerasti ja käyn meiän luokan poikien kaa skeittailemassa ponkesisssa.!!!!!!

• Anonyymi

Hyvä sama homma

• Anonyymi

Totta kai likatki skeitata voi sanot niille klopiille että keskittyy omaan elämää 👍

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      7420
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      50
      5578
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      62
      3122
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2573
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1608
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      201
      1433
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1119
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      325
      1077
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      244
      1037
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      926
    Aihe