Onks miehien mielest sivusiili kauhee vai onks se iha ok? Jos on muuten pitkät hiukset.
Kuva:
http://www.hairstyleagain.com/wp-content/uploads/2012/04/Rihanna-Long-Hairstyles2.jpg
Siili naisella?
23
918
Vastaukset
- ö<lcdlönm
Se on kauhea.
- asdgsdg
Roskaväen hiusmuotia.
Pysyn kaukana tuollaisista enkä ota vakavasti ko. ihmisiä. - ei siilille
Kyllä siilitukat naisilla ovat lesbahtavia mielestäni.
- joillekin sopiii
Sivukaljut jne erikseen, mutta tosi lyhyt tukka tai siili (siis koko päässä) sopii joillekin naisille todella hyvin - riippuu muusta tyylistä, kasvojen siroudesta jne.
Ja huom! Joillakin on saattanut vaikka jokin lääkitys viedä hiukset hetkellisesti tai lopullisesti, joten armoa kanssaihmisiä kohtaan. Jopa sinä voit joskus sairastua.
- Yöks
Naisen hiuksiin ei koskaan, ikinä, missään tilanteessa pitäisi käyttää hiustenleikkuukonetta. Partaterää voi käyttää pitkien hiusten latvojen rikkomiseen, mutta muuten naisten hiukset leikataan saksilla.
Osalle toimii ja osalle ei. Mahdotonta tehdä yleistystä tällaisessa asiassa.
Rihannalla ihan ok.- Shole
Valitettavasti mulle tulee sellainen Big Brother osallistuja mieleen tuosta.
Mutta hiukset nyt ovat kuitenkin helpompi ulkonäkökokeilu kun kirurgiset toimenpiteet.- Reality Bites
BB tiivistää aika hyvin. Tositeeveetä ja lähiöelämää.
- ei voi mitään
No kyllä siilitukasta tulee väkisinkin mieleen lesbo.
- Moving on...
Tarvitseeko näitä päivänselviä juttuja tosiaan kysyä. "Onko kaunis kaunista?", "onko ruma rumaa?", "pitävätkö miehet enemmän kauniista kuin rumasta?".
Vastaukset: kaunis on kaunista, ruma on rumaa, miehet pitävät enemmän kauniista kuin rumasta. Saa soveltaa tarpeen mukaan ihan kaikkiin mieleen tuleviin kysymyksiin. Esimerkiksi: siili on ruma, miehet eivät pidä siilistä. Ja poikkeus vahvistaa säännön."Esimerkiksi: siili on ruma, miehet eivät pidä siilistä"
-Tämä on SINUN mielipiteesi. Älä kauppaa sitä faktana.- 14+16
TheOne kirjoitti:
"Esimerkiksi: siili on ruma, miehet eivät pidä siilistä"
-Tämä on SINUN mielipiteesi. Älä kauppaa sitä faktana.Poikkeus vahvistaa säännön.
- Sir Tampere
14+16 kirjoitti:
Poikkeus vahvistaa säännön.
"Poikkeus vahvistaa säännön" tarkoittaa, että jos on poikkeus, on olemassa sääntökin.
Poikkeus ei tarkoita säännön paikkansapitävyyttä.
Sivukalju naisella luo mielenkiintoisen ulkonäön, koska se poistaa symmetrian. Vähentää "tavismaisuutta". - 13+5
Sir Tampere kirjoitti:
"Poikkeus vahvistaa säännön" tarkoittaa, että jos on poikkeus, on olemassa sääntökin.
Poikkeus ei tarkoita säännön paikkansapitävyyttä.
Sivukalju naisella luo mielenkiintoisen ulkonäön, koska se poistaa symmetrian. Vähentää "tavismaisuutta".""Poikkeus vahvistaa säännön" tarkoittaa, että jos on poikkeus, on olemassa sääntökin. "
Niin siis oikeasti se tarkoittaa sitä, että säännössä on vain ne poikkeukset, jotka on laissa tai sopimustekstissä mainittu ja näiden mainittujen poikkeusten ulkopuolella laki tai sopimus on voimassa sellaisenaan. Siis poikkeuksin on vahvistettu säännön voimassaolo kaikissa muissa tapauksissa kuin niissä mainituissa poikkeuksissa. Kyseessähän on alkujaan lainkäyttöön liittyvä lentävä lause. Esimerkiksi ihmisen tappaminen on aina kiellettyä paitsi missä poikkeuksin se sallitaan ja toisaalta alkoholin nauttiminen on aina sallittua paitsi missä poikkeuksin se kielletään.
Kokonaan toinen asia on taas sitten se, että tarvitseeko sitä ihmisen olla niin anaalinen, että jättää tahallaan ymmärtämättä mitä näillä kansanomaisilla sanonnoilla arkikäytössä tarkoitetaan. Varmaan on niitäkin, jotka vaativat nähdä höyrylaivan kun joku väittää vettä tulevan kuin Esterin perseestä.
Ja siilitukka naisella on ruma. - ...........
14+16 kirjoitti:
Poikkeus vahvistaa säännön.
Tässä nyt kysyttiin eri ihmisten mielipiteitä. Esimerkiksi parin vastaajan mielestä se näyttäisi olevan mielenkiintoinen, useimpien (?) mielestä ruma - mikään ei estä tai kiellä kysymästä. Kyllä minua ainakin kiinnostaa tietää, jos joillakin on poikkeavia mielipiteitä, vai ovatko suhteet vaikka 90 % / 10 % , 70 / 30 % tai 60 / 40 %. Onhan noilla eroa. Eikä minua muutenkaan kiinnosta enemmistön mielipide, vaan ihmisten mielipiteet erikseen.
Sanomattakin on selvää, että suurin osa on konservatiivisia ja pitävät pitkästä tukasta naisella , mutta on mielenkiintoista lukea myös poikkeavia mielipiteitä.
- Trish*
Tykkään mutta olen nainen, en ole lesbo vaan ihan hetero.
- karavaani kulkee
Mulla on koko-siili, olen nainen enkä ole lesbo.
Tää on ollut mulla nyt vähän yli puoli vuotta ja tykkään kauheesti tästä! Ja se on pääasia että itse tykkään, ei muitten tarvikaan! Mun itsetunto ei ole riippuvainen kenenkään muitten mielipiteistä, kommenteista ja mulle on yks hailee "kelpaanko" jollekin vai en! Itselleni kelpaan ja se riittää!!! - _Metsäläinen_
karavaani kulkee kirjoitti:
Mulla on koko-siili, olen nainen enkä ole lesbo.
Tää on ollut mulla nyt vähän yli puoli vuotta ja tykkään kauheesti tästä! Ja se on pääasia että itse tykkään, ei muitten tarvikaan! Mun itsetunto ei ole riippuvainen kenenkään muitten mielipiteistä, kommenteista ja mulle on yks hailee "kelpaanko" jollekin vai en! Itselleni kelpaan ja se riittää!!!Noinhan se menee. Itse olen mies ja mulla on hoitamaton pitkä risuparta, jota trimmaan (saksilla) vähän n. kerran 3 kuukaudessa. Rakastan partaani yli kaiken eikä todellakaan tarvitse kysellä palstoilla mitä naiset tykkää ja hakea hyväksyntää. Mutta toki tiedostan sen, että suurin osa naisista haluaisi parran pois tai ainakin siitä pitäisi trimmata 70% trimmerillä niin että se olisi tasapitkä ja siisti. Oleellista sekä naisten siilitukassa että miesten parrassa ja kaikissa muissakin "statementeissä" onkin se, että kantaa tavallaan vastuun siitä omasta ulkonäöstään. Ei pidä alkaa itkeä kun koko muu maailma ei olekaan samaa mieltä siitä mikä on seksikästä tai komeaa tai viehättävää...
- karavaani kulkee
_Metsäläinen_ kirjoitti:
Noinhan se menee. Itse olen mies ja mulla on hoitamaton pitkä risuparta, jota trimmaan (saksilla) vähän n. kerran 3 kuukaudessa. Rakastan partaani yli kaiken eikä todellakaan tarvitse kysellä palstoilla mitä naiset tykkää ja hakea hyväksyntää. Mutta toki tiedostan sen, että suurin osa naisista haluaisi parran pois tai ainakin siitä pitäisi trimmata 70% trimmerillä niin että se olisi tasapitkä ja siisti. Oleellista sekä naisten siilitukassa että miesten parrassa ja kaikissa muissakin "statementeissä" onkin se, että kantaa tavallaan vastuun siitä omasta ulkonäöstään. Ei pidä alkaa itkeä kun koko muu maailma ei olekaan samaa mieltä siitä mikä on seksikästä tai komeaa tai viehättävää...
.... kantaa tavallaan vastuun siitä omasta ulkonäöstään. Ei pidä alkaa itkeä kun koko muu maailma ei olekaan samaa mieltä siitä mikä on seksikästä tai mmkomeaa tai viehättävää....
Niinpä, Metsäläinen. Just noin. Paitsi että jos ei välitä p:n haileeta siitä, onko "seksikäs tai komea tai viehättävä"? Jos tosissaan riittää, että kelpaa itselle, hyväksyy itsensä, terveellä tavalla rakastaa itseään virheineen ja puutteineen? Ja kumma kyllä, sellanen mies jlka myös on sinut itsensä kanssa, sellanen oman tiensä kulkija rakastaa mua siilillä ja ilman. Eikä ole juoppo luuseri tai muuten kenellekään muulle kelpaamaton.
Niinpä meitä on kaksi karavaania jotka kulkee rinnatusten ja ne koirat saa haukkua räksyttää äänensä käheiksi! :-D
- eka 20v.
Mulla on siili säärissä, pitäis kai taas sheivata.
- toka 20v.
Mä käytän vahaa.
JOS PITKÄT HIUKSET NUTTURALLA JA SIILI ALAPÄÄSTÄ. Se on parasta mitä voi toivoa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894170
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032343Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312258Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962074Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281877- 311850
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91557- 281521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881340- 741158