Maailman paskin kappale.

Radioporille

Pariisin kevät - Kesäyö.


Laulajan ääni kuulostaa jo siltä, että lyödä pitäisi ja lujaa.

Älkää nyt soittako sitä kokoajan radiossa..

30

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lolopiuyuuii

      Mä tykkään:)

    • jk

      niinkö?

      • fghghfghfghg

        Miks toi Jk on joka keskustelupalstalla kirjoittelemassa tota vitun "Niinkö" !!!!


      • jk
        fghghfghfghg kirjoitti:

        Miks toi Jk on joka keskustelupalstalla kirjoittelemassa tota vitun "Niinkö" !!!!

        ennn nole


      • jk
        fghghfghfghg kirjoitti:

        Miks toi Jk on joka keskustelupalstalla kirjoittelemassa tota vitun "Niinkö" !!!!

        olenko


      • jk
        fghghfghfghg kirjoitti:

        Miks toi Jk on joka keskustelupalstalla kirjoittelemassa tota vitun "Niinkö" !!!!

        siksi


      • somebody123
        jk kirjoitti:

        siksi

        Niinkö?


      • jk
        fghghfghfghg kirjoitti:

        Miks toi Jk on joka keskustelupalstalla kirjoittelemassa tota vitun "Niinkö" !!!!

        niinkö?


    • Ari-Pekka K.

      Eihän se nyt maailman paskin kappale voi olla. Suomestakin löytyy paskempia, esim. Mamban, Jari Sillanpään, Amadeuksen (sen nuhanenäisen tankokuninkaan) koko tuotannot. Maailmalta löytyy tuhansia esimerkkejä.

    • cvndfj

      Upcider-mainoksessa hiekkarannalla soiva piisi, jossa lauletaan "gonna stay up all night, every night"

      • Lyriikat sen tekee

        Ei se oo huono! Paskoiksi biiseiks luokittelisin ne joiden lyriikassa ei oo mitään järkeä, esimerkkinä nyt vaikka loca peoplen tuotantoo...


      • doiboieb
        Lyriikat sen tekee kirjoitti:

        Ei se oo huono! Paskoiksi biiseiks luokittelisin ne joiden lyriikassa ei oo mitään järkeä, esimerkkinä nyt vaikka loca peoplen tuotantoo...

        Piisin hyvyys ja huonous on ensisijaisesti kiinni musiikista eli sävellyksestä jne. Sanoitus ei tee paskasta piisistä hyvää. Paskaa piisiä ei viitsi kuunnella, sanotaan siinä mitä tahansa.


      • jk
        doiboieb kirjoitti:

        Piisin hyvyys ja huonous on ensisijaisesti kiinni musiikista eli sävellyksestä jne. Sanoitus ei tee paskasta piisistä hyvää. Paskaa piisiä ei viitsi kuunnella, sanotaan siinä mitä tahansa.

        Niinkö?


    • Diipadaapaa
    • moozeek

      - Muutamat tai kaikki Culture Clubin ja Boy Georgen piisit.
      - Aki Sirkelsaha : Naispaholainen
      - Beastie Boys : Sabotage ja kaikki muutkin
      - Prodigy : Firestarter

      More to come...

      • fghghgfh

        Aki Sirkelsaha???? :D


      • kyselenvaan

        Ootko joku pöljä?


      • jhghghkj
        kyselenvaan kirjoitti:

        Ootko joku pöljä?

        Se on kylläkin Sirkessalo


      • ghjghjgjg
        jhghghkj kirjoitti:

        Se on kylläkin Sirkessalo

        *Sirkesalo


      • rfgsfdfgdfgdf
        kyselenvaan kirjoitti:

        Ootko joku pöljä?

        Maybe, maybe not... :DD


      • fnfghghfh
        kyselenvaan kirjoitti:

        Ootko joku pöljä?

        Pöljä


    • äkänen ämmä

      Kesäyö-biisi; sanoittajalla loppuneet sanat kesken.
      Jukka Poika aivan kaamee
      Saatilla (vai mikä se on)
      Haloo Helsinki

      • hgjdjyr

        Nuo Kesäyö ja Saatilla on pelkkiä rahastuksia. Tekijät ovat vaihtaneet tyyliä, kun räppi ei enää myy entiseen tahtiin. Siinä Saatilla-videossa elehtivä tyyppi on todella sleazy.


    • dfgdfgdgddg

      Musiikki on nykyään ihan paskaa, mutta tietty on poikkeuksia...

    • idfopiuer

      Ville Leinonen - Pieni ja lämpöinen
      Liljan Loisto - Muistatko Monrepos'n
      kaikki räppipiisit

    • Pariisin Kevät ON yliarvostettua. Vaikka sitä niin kovin moni kuuntelee (tai ehkä just sen takia...)

      • hjkhjkhkhk

        Se hemmetin "vie mut kotiin" yäk!


    • Anonyymi

      Amita jaafarin biisit

    • Anonyymi

      Pariisin kevät? Ei niillä oo yhtään hyvää biisiä, en oo ainakaan kuullut. Roskayhtye, kuuntelen ennemmin vaikka Cardi B:tä.

    • Ei kuulosta tutulta tuo Pariisin kevään kappale, mutta voihan olla, että olen kuullut radiosta joskus. Ei kuitenkaan muistu nyt mieleen.

      En tiedä mikä on huonoin kappale. Enemmän mulla on niitä, joista pidän kuin niitä, joista en pidä. Esim. Metallica ei ole oikein uponnut muhun eikä The Who, ei ainakaan vielä. Ja Jenni Vartiaistakaan en kuuntele, jos itse valitsen mitä kuuntelen. Mutta muuten kuuntelen laidasta laitaan musiikkia välittämättä mikä musiikkityyli on kysymyksessä tai se, millä vuosikymmenellä tai vuosisadalla kappale on tehty. Enemmän merkkaa mulla se pidänko itse musiikista ja laulajan äänestä, jos kyseessä laulettu musiikki. Jos kappale ei iske, niin radiokanava saattaa kääntyä tai laitan jonkun toisen biisin, jos kuuntelen musiikkia esim. Youtubesta. Joskus kuitenkin on käynyt niin, että muutaman soittokerran jälkeen tai ajan saatossa kappale kuulostaakin mun korvissa ihan hyvältä tai että jopa rakastan sitä. Joskus taas ei montakaan kuuntelukertaa tai pitkäkään aika saa mussa aikaan lämpenemistä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe