Löytyykö Turusta miten hyvin töitä vuokratyöfirmojen kautta? Onko täällä turkulaisilla tai siellä töissä olleilla miten kokemusta noista ekstraajafirmoista? Eli siis ravintola-alan töistä olisi nyt kyse.
Kyselin jo tossa toisella palstalla sitä, että miten hyvin Turussa voisi työllistyä ravintola-alalle ja entäs jos olisi töissä pelkästään ekstraajana, niin olisko töitä hyvin siellä tarjolla?
Työkokemusta mulla löytyy tosi monipuolisesti, eli mm. kahviloista, baareista, ruokapuolelta ja suostun ekstraajana tekemään myös vaikka ihan blokkaus ja saliapulaisen hommia, eli en pelkää edes noita hanttihommia.
Ravintola-ala Turussa?
Tietoa kaipaava
2
184
Vastaukset
- vuokralla
Kyllä mulle ainakin kahden vuoden ajan sieltä löytyi ihan tarpeeks extraa Opteamin kautta. Tein tosi paljon "vakkariextran" hommia loppupeleissä eli kun olin jossain paikassa tehny keikkaa nii sen jälkeen sain sieltä suoraan vuoroja, Opteam vaan maksoi palkan. Niin kauan kun on hyvä asenne niin töitä riittää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2474639Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii773086- 472473
- 281813
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 811470
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894