Löytyykö Turusta miten hyvin töitä vuokratyöfirmojen kautta? Onko täällä turkulaisilla tai siellä töissä olleilla miten kokemusta noista ekstraajafirmoista? Eli siis ravintola-alan töistä olisi nyt kyse.
Kyselin jo tossa toisella palstalla sitä, että miten hyvin Turussa voisi työllistyä ravintola-alalle ja entäs jos olisi töissä pelkästään ekstraajana, niin olisko töitä hyvin siellä tarjolla?
Työkokemusta mulla löytyy tosi monipuolisesti, eli mm. kahviloista, baareista, ruokapuolelta ja suostun ekstraajana tekemään myös vaikka ihan blokkaus ja saliapulaisen hommia, eli en pelkää edes noita hanttihommia.
Ravintola-ala Turussa?
Tietoa kaipaava
2
171
Vastaukset
- vuokralla
Kyllä mulle ainakin kahden vuoden ajan sieltä löytyi ihan tarpeeks extraa Opteamin kautta. Tein tosi paljon "vakkariextran" hommia loppupeleissä eli kun olin jossain paikassa tehny keikkaa nii sen jälkeen sain sieltä suoraan vuoroja, Opteam vaan maksoi palkan. Niin kauan kun on hyvä asenne niin töitä riittää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566848
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264058- 453326
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323114- 512896
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432206
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722003Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt521958- 291816