pystyy helposti tarvitaan vähän voimaa ja oikea tekniikka
pystyykö tavallinen mies hyppäämään pituutta yli 4metriä
8
368
Vastaukset
- Yli astuttu
Meillä on töisä yks kaveri joka hyppää 6,82 iliman vauhtia.
- are ery
Lähtötiedot on kehnot. Määrittele mitä tarkoitat "tavallisella miehellä" ?
Ehkä "keskivertomies" ? No, sekin on lehtijutun mukaan satuolento...
http://www.lansivayla.fi/artikkeli/14730-keskivertomies-on-satuolento - salainenäänite
Pystyy tavallinen muttei kaikki. Normaalipainoisista/ikäisistä ehkä 85% hyppää.
- koolein ikinä
kyllä pystyy oon 10v ja oon hypänny 444
- yleisurheilutyttö00
Pystyy, 13 vuotias ja oon hypännyt 4.75
- aika pitkä hyppy
Täällä meilläpäin yks jätkä hyppäs painavat kumisaappaat jalassa yli semmosen joen, joka oli sillä kohdalla 9½ metriä leveä.
Mitattiin broidin kaa se joen leveys ja ihan varmasti oli 9½ metriä!
Sanottiin sille jätkälle että menis kilpailuihin niin voittais Olympialaisissa ja voittais Maailmanmestaruuskisoissa, mutta se vaan sanoi ettei sitä kiinnosta. - Njals Saga
Sen kaverin nimi oli varmaan Skarphedin. Oliko sillä kirves kädessä?
- minä 372cm <3
mun kaveri joka on poika täyttää 12v semmone himourheilija hyppää 4m 48cm ja toine joka on tyttö hyppää 4m 60cm se on kohta 11 :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11598Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061553- 121328
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211038- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2816Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29797Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770