Millaiset ihmiset innostuvat jostain esineestä?

meab

Nimeä esine, josta voisit innostua.

Minä haluaisin innostua, mutta en osaa.

35

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uima-allas. Helteellä innostun. :-)

• meab

Millainen olet, kun innostut?

• meab kirjoitti:

Millainen olet, kun innostut?

Innostunut. Mielissäni, hyvilläni ja riemuissani. Jee! :-)

• meab
        teevadit kirjoitti:

Innostunut. Mielissäni, hyvilläni ja riemuissani. Jee! :-)

Aha. Mistä luulet innostuksesi olevan peruja eli kuka sinulle on tarjonnut tuollaisen käyttäytymismallin?

• teepparit off
        meab kirjoitti:

Aha. Mistä luulet innostuksesi olevan peruja eli kuka sinulle on tarjonnut tuollaisen käyttäytymismallin?

pete.

• meab
        teepparit off kirjoitti:

pete.

Pete...?

• meab kirjoitti:

Viime heinäkuun helteillä Kreikassa tää innostus syttyi altaita kohtaan. Siinä kun aamusta iltapäivään käveltiin ristiin ja rastiin auringon paahtaessa nahkaa lihan päältä irti, niin hotellin allas alkoi kummasti vetämään puoleensa. Ja kyllä se kummasti viilensi ja teki oloa paremmaksi. :-)

Mä olen itseohjautuvaa sorttia tän suhteen.

• meab
        teevadit kirjoitti:

Viime heinäkuun helteillä Kreikassa tää innostus syttyi altaita kohtaan. Siinä kun aamusta iltapäivään käveltiin ristiin ja rastiin auringon paahtaessa nahkaa lihan päältä irti, niin hotellin allas alkoi kummasti vetämään puoleensa. Ja kyllä se kummasti viilensi ja teki oloa paremmaksi. :-)

Mä olen itseohjautuvaa sorttia tän suhteen.

Itseohjautuva innostumisen suhteen ylipäätään eli tarkoitatko, ettei ympärilläsi ole ollut innostuvia roolimalleja?

• meab kirjoitti:

Itseohjautuva innostumisen suhteen ylipäätään eli tarkoitatko, ettei ympärilläsi ole ollut innostuvia roolimalleja?

Ei tämän allas asian suhteen ollut muita innostujia malliksi. Minä kyllä sain muitakin aiheesta innostumaan. :-)

• teepparit off
        meab kirjoitti:

Pete...?

Joo, PeteZXR

• meab
        teevadit kirjoitti:

Ei tämän allas asian suhteen ollut muita innostujia malliksi. Minä kyllä sain muitakin aiheesta innostumaan. :-)

Niin, mutta missä olet oppinut ylipäätään innostumaan?

• meab kirjoitti:

Niin, mutta missä olet oppinut ylipäätään innostumaan?

Varmaan kotona karkkiaskista. ;-)

• teevadit kirjoitti:

Tai se saattoi alkaa jo tutista. Ja tuttipullosta. Tissiähän mä en oo koskaan vauvana imenny. :-)

• Oliko se
        teevadit kirjoitti:

MissäÄx?

• teevadit
        Oliko se kirjoitti:

MissäÄx?

Tais olla pantteri aski, en muista oli 2-vuotias. Serkku osti mulle kiskalta namia ja siitä se sit alkoi, kun näin kiskan tajusin et sieltä saa karkkia.

• meab
        teevadit kirjoitti:

Tais olla pantteri aski, en muista oli 2-vuotias. Serkku osti mulle kiskalta namia ja siitä se sit alkoi, kun näin kiskan tajusin et sieltä saa karkkia.

Eli muistat tunteneesi innostusta ensi kerran 2-vuotiaana ja siitä saakka se on jatkunut?

• meab kirjoitti:

Eli muistat tunteneesi innostusta ensi kerran 2-vuotiaana ja siitä saakka se on jatkunut?

Muistan elävästi. Muistan monia muitakin asioita niin pienestä alkaen. :-)

• Kynä. Piirtämiseen tai kirjoittamiseen. Sit löytyy intohimoa.

• meab

Kuka antoi sinulle kynän; muistatko?

• kanasutra off..
        meab kirjoitti:

Pete.

• meab kirjoitti:

Itse olen kynäni ostanut.

• meab
        kanasutra kirjoitti:

Itse olen kynäni ostanut.

Miltä ajalta tuo kyniin innostuminen on sitten peruja?

• meab kirjoitti:

Miltä ajalta tuo kyniin innostuminen on sitten peruja?

Eiköhän tuo lukion aikaan alkanut, 2006 :)

• meab
        kanasutra kirjoitti:

Eiköhän tuo lukion aikaan alkanut, 2006 :)

Kuinka vanhempasi suhtautuivat asiaan?

• oI_io
        meab kirjoitti:

Kyösti-Teijon kyselykausi jatkuu vaan..

• meab kirjoitti:

Loistavasti. Musta on ennustettu toimittajaa/kolumnistia. :) Nyt ei oo jaksanut kyllä kirjotella ku tänne.

• määmy

Kiinnostuneet innostuvat. Mä taas inostun mistä milloinkin, jalkajousesta. Tekis mieli ostaa oma.

• Nyt olen innostunut veneestäni. Lisäksi olen innostunut Vespasta, mutta se saa odottaa, kunnes tämä nykyinen innostus menee ohi.

• muista ottaa

vaimosi mukaan veneretkille - turvallisuussyistä

• Mä oon kanssa ihan koukussa meidän veneeseen. Kun veneilyyn hurahtaa niin maantiet ei enää vedä puoleensa. Voi olla että sullakaan ei mene ohi.

• Olet palstan
        timanttia kirjoitti:

Mä oon kanssa ihan koukussa meidän veneeseen. Kun veneilyyn hurahtaa niin maantiet ei enää vedä puoleensa. Voi olla että sullakaan ei mene ohi.

menestynein joten sulla on varmasti hieno vene.

• Varapuosu
        Olet palstan kirjoitti:

menestynein joten sulla on varmasti hieno vene.

se on timanttian miehen vene.

• KoppavaHoro

Sellainen, jolla on tunnearvoa. Mummoni hääpuku, äitini oppikirja emäntäkoulun ajoilta, vauvanukke, jonka sain 5-vuotislahjaksi.

Ja sitten toisaalta sellaiset asiat, jotka ovat yksinkertaisesti kauniita. Jotkut kankaat tai huonekalut tai astiat.

• Riippukeinu, savustuspönttö, muurinpohjapannu (kausiesineitä).

• Hyvät stereo-vehkeet, hyvä kitara, hyvä hmm...puimakone.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2284
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      27
      1204
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      85
      1042
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      55
      962
    5. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      924
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      893
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      128
      888
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      803
    9. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      793
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      769
    Aihe