Moro, onko kellään pitemmän aikavälin kokemusta noista Radonin pyöristä?
www.bike-discount.de ois myynnissä kyseistä mallia. On helkkarin hyvät osat hintaan nähden, mut miten on esim. rungon ruosteenkestävyys yms.
Radon pyörät
9
7349
Vastaukset
- Joo, siis ei
Selaa nettiä. Tämä on toisenkäden tietoa: Paljon positiivista, kunhan ne ihan halvimmat unohtaa. Toimitusajat ovat usein pitkät.
- kysynpähänvaan
ei kai alumiini ruostu???
- oiskosittenkin
Ei kai, mut voi se syöpyä, mut tuota ei kyllä oo "koskaan" tapahtunut polkupyörissä.
- Lungenkrebs
Tuleeko geigermittari pyörän mukana, vai pitääkö ostaa erikseen?
- Roughass
Neljä pyörää tilannut tuolta. Hinta-laatusuhde erinomainen. Toimitusaika keskimäärin 10 päivää.
- Radon-onhyvä
Radonin pyörät ovat todella hyviä. Itselläni on toi Radon ZR Team 7.0. TODELLA hyvät ilmajouset, laadukkaat jarrut, kestävä runko, hyvät renkaat. ainoat miinukset on hinta ja satula.
- ........
Mitä pahaa tuossa hinnassa on?
- Pomppukeppi
Enpä ole keneltäkään valituksia kestävyydestä kuullut. Rungot kestävät kuten muissakin keskihintaisissa pyörissä, eli siis hyvin.
Joitakin valituksia olen kuullut kokoonpanon pienistä virheistä joten kannattaa käydä pyörä huolella läpi ennen ajoa. Mutta sen joutuu käytännössä tekemään aina muutenkin koska harvan kaupan kokoonpanotaitoihin voi 100% luottaa. - Anonyymi
ZR Team 7.0 taas suomeen alle 650e,,,,käytettynä pyytävät torissa yhtä paljon...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204