Millä sanoilla kuvailisit viimeisintä exääsi??

Haluun jo unohtaa

32

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylmä totuus

narsisti kusipää

• No tietysti. Kaikki exät ovat narsisteja. Eihän kukaan halua omaa vastuutaan paskasta parinvalinnasta myöntää.

• , Jack kirosi
    • ..

liar

• Perus jamppa, vähän pihalla. Jaa tai siis kuka ex:istä siis? No, sopii kaikkiin... :)

• Vähän pihalla... :DTaidat olla aika pinnallinen arvioimaan ihmisiä?

• Yybee on
        dazu kirjoitti:

Vähän pihalla... :DTaidat olla aika pinnallinen arvioimaan ihmisiä?

pinnallinen, aivan oikein siihen asti.

• dazu kirjoitti:

Vähän pihalla... :DTaidat olla aika pinnallinen arvioimaan ihmisiä?

No, hän ketä varsinaisesti ajattelin (toisiksi pisin suhde, 4v.), niin hänellä todettiin skitsofrenia. Ei ollut oma arvio, vaan lääkärin.

Pinnallinen olen, totta kai, viimisen päälle :)

• Yybee on kirjoitti:

pinnallinen, aivan oikein siihen asti.

Ei ole minkäänlaista tavoitetta olla_ täällä_ syvällinen, ei ole koskaan ollut :)

• yybee kirjoitti:

No, hän ketä varsinaisesti ajattelin (toisiksi pisin suhde, 4v.), niin hänellä todettiin skitsofrenia. Ei ollut oma arvio, vaan lääkärin.

Pinnallinen olen, totta kai, viimisen päälle :)

Oli se sitten aikalailla pihalla. :)

• Epävakaa nainen, helposti ukoaohjautuva ja sitä toisille kostava, epäaito.

• Genio..

Perustele!

• kustf

Sinuun sitten upposi epäaitous, koskapa olit hänestä niin otettu...

• kustf kirjoitti:

Sinuun sitten upposi epäaitous, koskapa olit hänestä niin otettu...

En ollut ollenkaan otettu, mistä niin päättelit, että olisin ollut? Hän huijasi epäaitoudellaan vain itseään, kuvittelemalla, että se huijaa muita.

• 20+9

fobiaatikko, skitsofreenikko, työnarkkari.

• Huijattu sinisilmä

Epärehellinen, epäluotettava ja uskoton alkoholin suurkuluttaja. Sain tietää reilu vuosi erosta, että on hoidellut muita naisia poikaporukkansa kera jo vuosia. Hän ja ystävänsä olivat kaikki samanlaisia. Miehet huijasi meitä kaikkia puolisojaan. Minä luulin, että minulla on uskollinen ja rehellinen mies. Jälkikäteen ajateltuna ihmettelen omaa naiviuttani. Muuten kertoisitteko muille naisille vai olisiko järkevää antaa olla, kun itse ei tarvitse enää olla noin oksettavien tyyppien kanssa tekemisissä?

• Sä oot

unohtumaton :((

• Eikö pikkuparka ole nukkumassa?

• sana ja sana

En ainakaan sanalla ex. Se viittaa ikävästi siviiliin.

• Vilpitön, välitön, ystävällinen, iloinen, positiivinen, ruma, lihava...

• puskalisko

voi vittu Riku...

• Ihan kiva nainen.

• existä puhuminen saati ajattelu ei oo tietyssä mielessä terveellistä.

mutta no; tarra, omistushaluinen, ei osannu arvostaa mitä toinen sen eteen teki tai oli valmis tekemään, ei tullu vastaan mitenkään.. vaan noin muuten hyvännäköinen, fiksu, luotettava ja huumorintajuinen kolli :))

• puskalisko

paksu

• paksu

Hirmuliskomainen

• //Mies//

Sami Saarta lainatakseni:

"yksi ja ainoa, ainutkertainen.."

• Elämä on...

Muuten mukava, kiva ja hyvännäköinen nainen, mutta alkoholi ja biletys maistui liikaa. Joten sen vuoksi hänestä tuli ex. Valitettavasti päästin komean naisen vapaille markkinoille, mutta bilehileen kanssa eläminen oli liian vaikeaa.

No, elämä on täynnä valintoja.....

• Jääsydän..

Mun exä ei ole perseestä, vaan vitusta!!
      Itse asiassa koko ajan enemmän ja enemmän yhdentekevä ihminen minulle.. Mitä vähemmän ollaan tekemisissä, sitä paremmat on välit. Ja näin molemminpuolin..

• niin minäki ajattelin tai uskottelin eron jälkihetkillä ja aika pitkään sen jälkeenki, varsinki ku sain tietää että se oli menny jo eteenpäin ennen mua.. kunnes eilenki puhuttiin eka pitkä puhelu pitkään aikaan jopa riitelemättä ja oli yrittäny soittaa myöhään illallaki.. onhan tuo ihan ok välit säilyttää mut se on liikaa pyydetty jos pitäis toisen jotain nykyistä ruveta näkemään tai tutustuun, ainakaan ite en kuulu niihin.

• Lyhyesti sanottuna, maailman parhaimmat ja huonoimmat puolet samassa paketissa. Se teki hänestä ainutlaatuisen, eikä varmasti ne piirteet ole kaikille "huonoja" tai "hyviä", minulle ne olivat. Molemmat oli vähän tuuliviirejä ja jääräpäisiä. Minä enemmän tuuliviiri lopulta ja ex suoraselkäinen.

Herkkä, hellä, rakastava. Suoraselkäinen, lämmin, huomioonottava. Puhui vaikeistakin asioista, mutta ongelmia vältteli. Nykyään viisaampana ymmärrän häntä paremmin, sääli. Nuori ja kokematon, mutta samalla hellyyttävä. Hänessä oli kaikki mitä mieheltä halusin.

Oma menneisyyteni ei sopinut pakettiin enkä ollut valmis vaikka rakastin suunnattomasti. Olimme jossain asioissa toistemme vastakohtia ja joissain asioissa hyvin samoilla kannoilla.

Tulta ja räiskettä, ilotulitusta ja ovien paukuttamista.

Biisi kertokoon enemmän.

http://www.youtube.com/watch?v=DLjFGfiCPkA

• :!:

Kaunis

• riuttala76

Fiksu selvinpäin kännissä ei osaa kuin lörpöttää puhelimeen ja sit jo käykin nukkumaan, vaikka vieraat ois vasta juuri kunnolla päässeet alkuun. No ystäviä ollaan edelleen ja 41-vuotiaana nyt sil vuosi insinööriopintoja takana. Aina vaan paremmin ja nopeammin leikkaa ilmaiseksi mun hiukseni. Onhan se ehtinyt niin jo tehdä melkein 10-vuotta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2274
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      26
      1117
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      992
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      55
      902
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      883
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      127
      867
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      783
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    Aihe