Kuinka pitkä sauvakävelylenkin pitää olla että alkaa jo kaivata jotain energiapitoista naposteltavaa tai juotavaa mukaan? Itselläni alkaa tuossa 13 km:n lenkillä jo tulla hieman heikko olo jos ei ole mitään juotavaa tai naposteltavaa mukana. En voi syödä kovin tukevasti ennen lenkkiä koska muuten vatsa menee sekaisin. Pitänee varata vyölaukkuun pieni vesipullo ja esim. puolikas banaani. Haluaisin pidentää lenkkiä vielä 20 km:iin ja silloin tiedän etten tulisi jaksamaan jos ei olisi mitään naposteltavaa ja juotavaa mukana.
Miten pitkälle lenkille evästä/juotavaa mukaan?
7
396
Vastaukset
- eronnut mies
Minä olen jotenkin tottunut, että aina vähintään tunnin lenkille lähtiessä otan vesipullon mukaan. Jos ei muuta niin "varmuuden vuoksi".
- käppäsauva..
hei ! Itse olen tehnyt tuonkin pituisia lenkkejä. Yleensä minulla on ollut 2x 0,5 l pullot ihan pelkkää vettä vyö-kotelossa. Kannattaa jäähtyttää vaikka jääkaapissa etukäteen.
- pekka..
hurjimman lenkin minkä tein sauvojen kanssa on 17 kilsaa ja sillon oli vyö-laukusssa 2x0,5 litraa urheilu-juomaa, gatoradea muistaakseni, hyvin riitti.
- hklklj
Riippuu mitä juo. Silloin kun juo olutta, ei tule lähdettyä ollenkaan lenkille.
- siskosi olga
Aika surkee pötkö oot jos ei 20 kilsaa mene ilman tankkausta. Juotavaa pitää olla aina mukana, eiks järki sano yhtään mitään?
- koippi
Jos retki kestää vähintään 1 h, kannattaa otta hieman juomaa mukaan.Muuten kannattaa juoda säännöllisesti koko ajan, niin ei tarvitse juomia kantaa mukana.
- Anonyymi
lampaanreisi, hernekeittopurkkeja ja häälimppu reppuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481218Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39812