Kuinka pitkä sauvakävelylenkin pitää olla että alkaa jo kaivata jotain energiapitoista naposteltavaa tai juotavaa mukaan? Itselläni alkaa tuossa 13 km:n lenkillä jo tulla hieman heikko olo jos ei ole mitään juotavaa tai naposteltavaa mukana. En voi syödä kovin tukevasti ennen lenkkiä koska muuten vatsa menee sekaisin. Pitänee varata vyölaukkuun pieni vesipullo ja esim. puolikas banaani. Haluaisin pidentää lenkkiä vielä 20 km:iin ja silloin tiedän etten tulisi jaksamaan jos ei olisi mitään naposteltavaa ja juotavaa mukana.
Miten pitkälle lenkille evästä/juotavaa mukaan?
7
391
Vastaukset
- eronnut mies
Minä olen jotenkin tottunut, että aina vähintään tunnin lenkille lähtiessä otan vesipullon mukaan. Jos ei muuta niin "varmuuden vuoksi".
- käppäsauva..
hei ! Itse olen tehnyt tuonkin pituisia lenkkejä. Yleensä minulla on ollut 2x 0,5 l pullot ihan pelkkää vettä vyö-kotelossa. Kannattaa jäähtyttää vaikka jääkaapissa etukäteen.
- pekka..
hurjimman lenkin minkä tein sauvojen kanssa on 17 kilsaa ja sillon oli vyö-laukusssa 2x0,5 litraa urheilu-juomaa, gatoradea muistaakseni, hyvin riitti.
- hklklj
Riippuu mitä juo. Silloin kun juo olutta, ei tule lähdettyä ollenkaan lenkille.
- siskosi olga
Aika surkee pötkö oot jos ei 20 kilsaa mene ilman tankkausta. Juotavaa pitää olla aina mukana, eiks järki sano yhtään mitään?
- koippi
Jos retki kestää vähintään 1 h, kannattaa otta hieman juomaa mukaan.Muuten kannattaa juoda säännöllisesti koko ajan, niin ei tarvitse juomia kantaa mukana.
- Anonyymi
lampaanreisi, hernekeittopurkkeja ja häälimppu reppuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137400- 495541
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa603070Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101588Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2001427Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251067Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2441037Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926