Miten pitkälle lenkille evästä/juotavaa mukaan?

tuula-neiti

Kuinka pitkä sauvakävelylenkin pitää olla että alkaa jo kaivata jotain energiapitoista naposteltavaa tai juotavaa mukaan? Itselläni alkaa tuossa 13 km:n lenkillä jo tulla hieman heikko olo jos ei ole mitään juotavaa tai naposteltavaa mukana. En voi syödä kovin tukevasti ennen lenkkiä koska muuten vatsa menee sekaisin. Pitänee varata vyölaukkuun pieni vesipullo ja esim. puolikas banaani. Haluaisin pidentää lenkkiä vielä 20 km:iin ja silloin tiedän etten tulisi jaksamaan jos ei olisi mitään naposteltavaa ja juotavaa mukana.

7

818

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eronnut mies

Minä olen jotenkin tottunut, että aina vähintään tunnin lenkille lähtiessä otan vesipullon mukaan. Jos ei muuta niin "varmuuden vuoksi".

• käppäsauva..

hei ! Itse olen tehnyt tuonkin pituisia lenkkejä. Yleensä minulla on ollut 2x 0,5 l pullot ihan pelkkää vettä vyö-kotelossa. Kannattaa jäähtyttää vaikka jääkaapissa etukäteen.

• pekka..

hurjimman lenkin minkä tein sauvojen kanssa on 17 kilsaa ja sillon oli vyö-laukusssa 2x0,5 litraa urheilu-juomaa, gatoradea muistaakseni, hyvin riitti.

• hklklj

Riippuu mitä juo. Silloin kun juo olutta, ei tule lähdettyä ollenkaan lenkille.

• siskosi olga

Aika surkee pötkö oot jos ei 20 kilsaa mene ilman tankkausta. Juotavaa pitää olla aina mukana, eiks järki sano yhtään mitään?

• koippi

Jos retki kestää vähintään 1 h, kannattaa otta hieman juomaa mukaan.Muuten kannattaa juoda säännöllisesti koko ajan, niin ei tarvitse juomia kantaa mukana.

• Anonyymi

lampaanreisi, hernekeittopurkkeja ja häälimppu reppuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      26
      3949
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      44
      2019
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      42
      1283
    4. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      77
      1155
    5. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      36
      1097
    6. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      25
      1096
    7. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      49
      1007
    8. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      173
      861
    9. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      140
      853
    10. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      56
      833
    Aihe