Miten pitkälle lenkille evästä/juotavaa mukaan?

tuula-neiti

Kuinka pitkä sauvakävelylenkin pitää olla että alkaa jo kaivata jotain energiapitoista naposteltavaa tai juotavaa mukaan? Itselläni alkaa tuossa 13 km:n lenkillä jo tulla hieman heikko olo jos ei ole mitään juotavaa tai naposteltavaa mukana. En voi syödä kovin tukevasti ennen lenkkiä koska muuten vatsa menee sekaisin. Pitänee varata vyölaukkuun pieni vesipullo ja esim. puolikas banaani. Haluaisin pidentää lenkkiä vielä 20 km:iin ja silloin tiedän etten tulisi jaksamaan jos ei olisi mitään naposteltavaa ja juotavaa mukana.

7

797

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eronnut mies

Minä olen jotenkin tottunut, että aina vähintään tunnin lenkille lähtiessä otan vesipullon mukaan. Jos ei muuta niin "varmuuden vuoksi".

• käppäsauva..

hei ! Itse olen tehnyt tuonkin pituisia lenkkejä. Yleensä minulla on ollut 2x 0,5 l pullot ihan pelkkää vettä vyö-kotelossa. Kannattaa jäähtyttää vaikka jääkaapissa etukäteen.

• pekka..

hurjimman lenkin minkä tein sauvojen kanssa on 17 kilsaa ja sillon oli vyö-laukusssa 2x0,5 litraa urheilu-juomaa, gatoradea muistaakseni, hyvin riitti.

• hklklj

Riippuu mitä juo. Silloin kun juo olutta, ei tule lähdettyä ollenkaan lenkille.

• siskosi olga

Aika surkee pötkö oot jos ei 20 kilsaa mene ilman tankkausta. Juotavaa pitää olla aina mukana, eiks järki sano yhtään mitään?

• koippi

Jos retki kestää vähintään 1 h, kannattaa otta hieman juomaa mukaan.Muuten kannattaa juoda säännöllisesti koko ajan, niin ei tarvitse juomia kantaa mukana.

• Anonyymi

lampaanreisi, hernekeittopurkkeja ja häälimppu reppuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      174
      2618
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2387
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      849
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      19
      747
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      734
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      86
      720
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      678
    Aihe