Miten hiukset pitemmiksi kotikonstein?

Nee vii kuu, .......

Otsikko...

65

9761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uehwcud

      Klipsipidennys

      • hiukset kuntoon

        just juu, hiukset kasvaa, ne ovat geeneistä kiinni


    • Äshoul

      Odottamalla esim. puoli vuotta.

      • Fk tk tek rkl hkl

        En ota pidennyksii.
        Mun hiukset kasvaa todella hitaasti. Kasvua oli tarkoitus nopeuttaa kotikonstein.
        -ap


      • dsfdsgdsgd
        Fk tk tek rkl hkl kirjoitti:

        En ota pidennyksii.
        Mun hiukset kasvaa todella hitaasti. Kasvua oli tarkoitus nopeuttaa kotikonstein.
        -ap

        vältä lämpökäsittelyjä,älä pese liian usein,tee öljyhoitoja,harjaa joka ilta 100 vetoa :D


      • fzjfseghv
        dsfdsgdsgd kirjoitti:

        vältä lämpökäsittelyjä,älä pese liian usein,tee öljyhoitoja,harjaa joka ilta 100 vetoa :D

        toimiiko toi? paljo se nopeuttaa hiusten kasvua?


      • äly hoi!!!
        fzjfseghv kirjoitti:

        toimiiko toi? paljo se nopeuttaa hiusten kasvua?

        ei mitenkään, ei hiusten kasvua voi mitenkään nopeuttaa se kasvaa minkä kasvaa.


      • niiiiiiiiiiiiiigf9ig
        fzjfseghv kirjoitti:

        toimiiko toi? paljo se nopeuttaa hiusten kasvua?

        no ei varmaan yhtään, mut tollasia vinkkejä oon ite saanu :D


      • hiuslaatu
        dsfdsgdsgd kirjoitti:

        vältä lämpökäsittelyjä,älä pese liian usein,tee öljyhoitoja,harjaa joka ilta 100 vetoa :D

        Ei ole hyväksi liika harjaaminen,ei ainakaan edistä kasvua.Ehkä kiiltää hiukset joillakin paremmin,joillakin sähköistyy ja rasvoittuu liika harjaamisella.Kasvuun ei vaikuta öljyhoidot,koska hiukset ovat kuollutta solukkoa,mutta hiusten ulkonäköön vaikuttaa.
        Hyvä ravinto ja just täällä mainuitut,esim.biotiini auttaa hiustenkasvuun
        .Ne näyttää vain toisilla olevan nopeampi kasvu kuin toisilla.Sille ei voi mitään.Sama hiusten paksuus,toisilla ohuet toisilla vaikka muille jakaa.


      • Fk tk tek rkl hkl kirjoitti:

        En ota pidennyksii.
        Mun hiukset kasvaa todella hitaasti. Kasvua oli tarkoitus nopeuttaa kotikonstein.
        -ap

        Kuule,kosnti mikä on meillä auttanut.laita hiuksesi ponihännälle,jos on lyhkäset niin useita ja pidä tiukalla.


      • Kdkzkz
        fzjfseghv kirjoitti:

        toimiiko toi? paljo se nopeuttaa hiusten kasvua?

        Hieromalla päätä nopeuttaa myös


      • Kiitoos
        sarasiru kirjoitti:

        Kuule,kosnti mikä on meillä auttanut.laita hiuksesi ponihännälle,jos on lyhkäset niin useita ja pidä tiukalla.

        Kiitos sarasiru mulla autto aika paljon thank you!❤️


    • lertia

      apteekissa myydään bioteeni tabletteja jotka ovat kuin ravinnelisä ja se vahvistaa ja nopeuttaa hiusten kasvua sekä vahvistaa kynsiä. Olen itse käyttänyt ja todellakin toimii! :)

      • Ekan hölsö

        Thanks. :) Lisää!...

        -ap


    • JESPUMPUM

      PÄÄNAHKAA HIERO

    • Mussfnsklkjs

      Osta sinkkiä, biotiinia ja Bio shampoota ja päänahkaan hierottavaa seruumia. Mulla ainaki toimi ja hius kasvoi selvästi nopeammin.

    • ...

      Aika, kärsivällisyys, geenit. Niistä ne pitkät hiukset on tehty.

      T. 5 VUOTTA KASVATUSTA

    • just joo

      Joo tää on taas tätä. Hiukset pidemmiksi KOTIKONSTEIN saat pidennyksillä.
      Hiukset kasvaa GEENEISTÄ ja PERIMÄSTÄ riippuen noin 1-1,5 cm kuukaudessa. Vuodessa KESKIMÄÄRIN 12 cm.
      piste.

      Ei enempää eikä vähempää. Hiuksia kasvatus kestää vuosia, jopa meillä nopsakasvuisilla eikä siihen voi vaikuttaa. Etenki jos sun hiukset kasvaa hitaasti nii sit ne kasvaa, koska sun geeneissä on sanottu niin, etkä voi millään keinolla sitä nopeuttaa.

      • btfw

        Jos väität hiusten kasvavan max 1.5 cm kuussa miten selität sen et mun hiukset kasvaa 2.5 cm kuussa?


      • Esmeralda23

        Syö terveellisesti ja vältä värjäämistä,fööniä, suoristamista ja kaikkea kuumaa. ÄLÄ HANKI pidennyksiä, ne vahingoittavat hiuksia.

        Mitään ihmepillereitä kasvun nopeuttamiseksi EI VAAN ole.
        Hiustenkasvuun saattaa mennä 3-7 vuotta (riippuu hiuslaadusta), joten maltti on valttia :).


    • ninaninaa

      Biotiini on auttanut monilla ja aion itsekin alkaa käyttämään sitä.

    • 6+18

      Ykkösolutta päähän vaikuttamaan saunan ajaksi.
      Kerran viikossa. Toimii tai sit ei. Ainakin antaa hyvän kiillon.

    • paljon juttuu

      Harjaa hierovalla harjalla hiukset. Päänahka tykkää ja hiukset sattaa kasvaa nopeammin ja vahvempina kun sitä päänahkaa aktivoi. Älä pese hiuksia liian usein ja kun peset käytä laadukkaita mietoja tuotteita, shampoo mieto ja hoitava hoitoaine. Älä föönaa, suorista, kiharra tai kreppaa. Syö monipuolisesti jos mahdollista. Jos ei niin osta biotiinia ja ota omega3:sta purkista (kalaöljyt tekee ihmeitä hiuksille). Älä värjää hiuksia.

      • Ihmimen

        Mitä "kalaöljy" tekee hiuksille? Kun mulla on ananashiukset ja haluisisin sen pois niin ajattelin kokeilla jotain ehdotusta?


    • kotikonstit 123

      Kanankakkaa vedellä laimennettuna,huuhdellaan 3 tunnin kuluttua.kaksikertaa viikossa.

    • apua!!

      Olen päältä kalju ja omaan söpön tuikkuponnarin, josta naiset tykkää.
      Ongelmani on, että naiset himoaa ponnariani kaiken aikaa.
      Eturauhaseni rupeaa olemaan pikkuhiljaa sökönä jatkuvan
      sekstaamisen takia.

      • <asdfghklkhgdsasdfhj

        hyi vittu


    • PRIORIINI..

      prioriini auttoi mulla todella hyvin. hiukset ei vuosiin kasvanut mihinkään,siis yli olkapään, mutta vedin 3 kk.n kuurin ja kyllä auttoi.. aika tyyristähän tuo on, mutta suosittelen..

    • Kampaaja123

      Sen verran sanon, että kaikki aineet mitä saunaan mennessäsi hiuksiisi laitat, SUOJAA HIUKSET KUUMUUDELTA esim. pyyhkeellä. Hiussuomut myös "sulkeutuvat" hieman kun huuhtelet viimeisenä viileällä vedellä, joka tuo sitten sitä kiiltoa.
      EI missään nimessä mitään sataa harjanvetoa, paitsi ehkä luonnonharjasharjalla, jolta ajalta neuvo on peräisin kun muita harjoja ei vielä ollut! Nykyään suurin osa hiusharjoista on muovia, ja sillä hiuksen harjaaminen sata kertaa päivässä katkoo vain turhaan hiuksia.
      Vitamiinit ja terveelliset elämäntavat eivät ainakaan haittaa hiuksen kasvua, mutta kuten jo todettu, perimälleen ei juurikaan mitään voi.

      • ....

        Ravinto vaikuttaa hiusten kuntoon, olin ruoanlaittokurssilla, jossa maisteltiin itse tehtyjä ruokia, joka päivä syötiin lihaa, hiukset tulivat paksuiksi ja kasvoivat yhdessä vuodessa monta kymmentä senttiä.
        Noin yleensä on aika vaikea nopeuttaa hiusten kasvua, tärkeintä on etteivät ne katkeile ja latvat ovat hyväkuntoiset.


    • nyt kasvaa

      Vehnänalkioöljyä joka aamu, todellakin toimii. Siis suun kautta.

    • simsalabimm123

      Mun hiuksista tuli parempi kuntosemmat ja kasvo vähän nopeemmin kun soin Piimaxia. Aluksi oli tarkotus saada kynnet parempaan kuntoon mutta sivussa tuli hiuksetkin :) Eikä sitä voi mennä sanomaan et kuinka paljon ne kasvaa, mutta paremmin kuitenkin.

    • Pentti67

      Tässä hyvä konsti. Tarvitset:
      Kalevalan luomisrunon
      Sotkan munan (tai ruskea kananmuna)
      uhriviinaa
      hopealusikan
      karhuntaljan

      Sekoita sotkan (tai kanan) muna velliksi, lisää siihen tarvittaessa vettä. Ota esiin karhuntalja ja aseta se suoraan täysikuun valoon. Levitä uhri viinaa hopealusikalla karhuntaljan yli muutama tippa ja kaada n. 1cl kuun valon suuntaan. Levitä munaseos hiuksiisi ja lausu runo mah. voimakkaasti. Lopuksi kaada toinen 1cl uhriviinaa kuun valoon ja kiitä tuulen, ilman, metsän ja maan henkiä.
      Hiukset kasvavat jos rituaali on mennyt oikein.

    • nainen 40v.

      Mä värjäilen hiuksia usein ja joka päivä pesen hiukset.Luonnonkiharat hiukset on vaikea käsitellä.Mä leikkautan hiukset kerran vuodessa melkein siiliksi.Viimeks viime vuoden lokakuussa oon käyny parturissa ja hiukset on nyt niskapituset.Eli saa hyvin jo letit.Eli mikä toi 5 vuoden kasvatusjuttu oli,en tajunnu.Siinä ajassa mun hiukset olis kasvanu jo kantapäihin asti.En tiedä onko geeneissä vai voiko siihen vaikuttaa.

    • nainen 40v.

      Siis melkein siili tarkottaa,että ne on takaa vedetty koneella ja pään päällä sen verran hiusta,että tunnistaa naiseksi.

      • Soilwork hos

        Kiitti, kiitti! Täällä on ihan älyttömästi näitä ohjeita! Mutta saa lisää laittaa, jos tulee mieleen!

        -ap


    • parturikasvatteleemy

      Sim:in System nelosen biobotanicalia!!

    • hiusten asiantuntija

      Mistä nyt aloittaisinkaan, ensinnäkin ruokaöljy on todettu hyväksi hiuksille, se aktivoi hiuskuitua ja sulkee hius-suomuja. Ruokaöljyn sekaan pitäisi sekoittaa sokeria ja hieroa hiuksiin ja antaa vaikuttaa 30min lämpimän pyyhkeen alla. Mutta jos haluaa kiiltoa hiuksiin seokseen kannattaa laittaa sitruunasta puristettua mehua. Tämän minä viimeistelen yleensä hiustenkuivaajalla lämpösuojaa käyttäen ja hiuksista tulee ihanan terveen näköiset ja kiiltävät! :)
      Tämä on tepsinyt minulla, joten suosittelen kokeilemaan.

    • asdasdasdasdasd123

      ei ne hiukset sen paljoo enemmän kasva vaikka tunkisit mitä mömmöjä päähäs... hiustenkasvatus vie kärsivällisyyttä ja aikaa! hiustenkasvu riippuu myös geeneistä.

    • sdsfrghnjkl

      Hiusten normaalia kasvua voi noupeuttaa, mutta vähän, mutta avain asiahan tässä on se, että hiukset kasvaisivat vahvempina.
      Nopeuttaa:
      -tuorekurkun syönti
      vahvistaa:
      -älä harjaa hiuksia kun ne ovat märät
      -älä nuku märillä hiuksilla
      -suojaa hiukset kuumalta
      -hiero päännahkaa
      -letitä hiukset yöksi
      -älä pese liian usein

      • Sisälukutaito

        Miksei saisi pestä usein? Jos päänahka rasvottuu, niin hiukset putoavat päästä.

        Miksi hiukset pitäisi letittää yöksi? Nehän kuluvat siinä. Mihin perustuu tuorekurkun syönti?


      • Bansku97
        Sisälukutaito kirjoitti:

        Miksei saisi pestä usein? Jos päänahka rasvottuu, niin hiukset putoavat päästä.

        Miksi hiukset pitäisi letittää yöksi? Nehän kuluvat siinä. Mihin perustuu tuorekurkun syönti?

        Ootteko huomannut et yks AnskuBansku03 tarttee apuu! Kävin kattoo sen kyssärin, mutten osaa vastata siihen. Me täällä ollaan n.12-38v mutta se on 10v! Sen teksti on toi hiustenvärjäys väärin.


    • Mimiii1

      Moi :)

      tästäkin kommentista ( kuten jokaisesta näistä.. ) tullaan valittamaan , mutta mulla tepsineet neuvot:
      1. Joku sanoi ettei liika harjaaminen ole hyväksi. No, se on siinä tasaverroilla, ei ehkä kasva sen nopeampaa mutta se kiihdyttää päänahassa verenkiertoa jolloin sillä on hiuksiinkin vaikutusta.
      2. Öljyhoidot. Tämäkään ei VÄLTTÄMÄTTÄ vaikutta kasvuun, mutta jos 'hierot' öljyn hyvin hiusjuureen, se elvyttää hiusjuurta ja auttaa kasvussa ( ja koko hiuksiin laitettaessa parantaa ulkonäköä, koska hiukset ei ole niin kuivat ja katkeilevat )
      3. Runsas vedenjuonti. Kaikki varmaan tajuaa, tähän ei tarvitse sen enempiä syitä kirjoitella?
      4. Älä värjää hiuksia :) Itselläni ( toimin siis kampaajana! ) oli kasvuvaikeuksia, sillä ennen pitkät ja paksut hiukseni katkeilivat blondauksen myötä polkkatukaksi, ja tuntui ettei kasvanut enää YHTÄÄN ja jos kasvoi, katkesivat heti. Ajan kanssa sitten hiustenkasvu taas alkoi, kun en ollut värjännyt muutamaan vuoteen :) Nyt pitkät hiukset taas. Ja värjäilen nykyäänkin, en vain noin vahvoilla aineilla.
      5. Panosta LAADUKKAISIIN shampoisiin :) esim. Citymarketistakin voi saada laatua halvalla. Kunnon shampoo vaahtoaa jo ekalla levityskerralla todella hyvin ( esim. palmoliven se hunajashampoo ) ja kunnon hoitsikka tekee hiuksista pehmeät jo yhdellä levityskerralla :)

      Voitte kysellä lisää jos jotakin tahdotte tietää :)

    • lifemocker

      kasvattamalla? :D

    • täätoimii

      Rypsiöljyä joka päivä 1krt ja yks teelusikallinen. Se auttaa. Maistuu ällöltä ja tuntuu sen jälkeen et ois joku punkero hyi mut menee nopeest se tunne ohi. Viikon oon käyttäny ja tuntuu luotettavalta. Toimii!

    • Hiukset ei kasva!

      Itse oon mm.

      -Syönnyt biotiinia isoja annoksia päivässä useita kuukausia

      - Syönnyt MSM tapletteja 3 kpl päivässä useita kuukausia

      - Syönnyt öljyjä joka aamu. ---> 1rkl pellavansimenöljyä. 1 rkl rypäleenkkiviöljyä, 1rkl vehnänalkioöljyä, 1 rkl kookosöljyä useiden kuukausien ajan

      - Syönyt piihappogeeliä 1 rkl joka aamu useiden kuukauisin ajan

      - Syönnyt Hiustenkasvatus-pillereitä useita paketteja,

      - Pessyt FAST-shampoolla ja hoitoaineella hiukset joka päivä

      - Huuhdellut hiuksia ja päänahkaa jääkylmällä vedellä joka päivä useiden kuukausien ajan. aamuisin ja ilötaisin

      -. Hieronut päänahkaa piikkihierojalla joka ilta

      - Tehnyt netistä katsottuja hiusnaamioita hiuksiin 1 kerran viikossa. mm. kananmuna ja kalja naamioita ym.

      - En ole värjännyt tukkaa

      - En ole käyttänyt mitään hiusten muotoilutuotteita!

      - Syönnyt terveellisesti! ja urheillut paljon!

      Olen seurannut hiusten kasvua ja hiukset kasvavat sen 1 cm kuukaudessa teki sitten mitä tahansa! Minulla ei ole mitkään yllä mainitut vinkit nopeuttaneet hiusten kasvua. Hiusten kasvuun ei voi mielestäni vaikuttaa mitenkään. Rahaa on mennyt todella paljon kaiken maailman öljyihin ja tabletteihin. Ei kannata!

    • Ei pesu a

      Mun mielestä noi hiusten kasvu tabletit tehoaa sellaisille ihmisill, joilla on puutosta jostakin esim. biotiini puutosta. Siis ihmisillä jotka eivät syö monipuolisesti ja näin ollen hiusten kasvu on pysähtynyt, koska hiukset ei saa kasvuun tarvittavia vitamiineja ym.

      Kaikista parhaiten hiukset kasvaa, kun ei vaan tee mitään niille. Ei värjää, ei pese shampoilla. Pelkkä vesipesu. Ei hiusten muotoilutuotteita ym. Mahdollisimman luonnontilassa niin sanotusti. Ja ei leikkaa latvoja! Itse uskon näin....

    • nainen

      Hiusten latvojen leikkaaminen ei vaikuta mitenkään hiusten kasvuun, hiukset kasvavat juuresta, ei latvasta. Lisäksi, jos joudut pesemään hiuksesi joka päivä rasvoittuvuuden takia, ruokavaliosi on liian epäterveellinen. Biotiini auttaa jos sulla on puutetta biotiinistä, ja monilla ihmisillä onkin. Terveydenhoitajani kertoi esimerkiksi nämä.

    • Hiusnerd

      Multa löytyy muutamia hyviä vinkkejä, mitkä toimii joillakin ja joillakin ei, mutta kumminkin.

      1. Vihreän teen juonti. Noin 1-2kuppia päivässä vihreää teetä vahvistaa hiuksia ja kynsiä huomattavasti. Vihreä tee on muutenkin tosi terveellistä.

      2. Biotiini tabletit. Itse käytän biotiini forte eläinten tabuja, koska tehokkaampia ja halvempia, kuin ihmisten. Parantaa hiusten laatua ja auttaa niitä kasvamaan nopeammin, kynnetkin vahvistuu ja kasvaa samalla. Yksi-kaksi tabua päivässä.

      3. Kananmunasitruunaseos. Sekoita puolikas/kokonainen sitruuna sekä yksi kananmuna kulhossa ja kaada päänahkaan hellästi hieroen. Laita pyyhe pään ympärille ja anna vaikuttaa n.20min. Sen jälkeen huuhtele ja pese vielä shampoolla. Tämä noin kerran/pari viikossa

      4. Laimenna shampoot rajusti. Itse käytän kokonaan koirien shamppoota, koska ne on laimennettu 16kertaisiksi eikä kuluta päänahkaa yhtäpaljon kuin normaalit shamppoot.

      5. Olutpesu. Kaada noin tölkillinen olutta päänahkaan ja hiero huolellisesti. Pyyhe pään ympärille ja anna vaikuttaa n.20min. Tämä on vanhankansan perinne ja auttaa todellakin hiustenkasvussa.

      6. Vehnäalkioöljy. Teelusikallinen päivässä tekee ihmeitä hiuksille. Luontaistuotekaupoista.

      7. Olen kuullut myös sinappijauheen käytöstä, mutta en itse ole toistaiseksi vielä kokeillut. Monet sanovat että auttaisi hiuksia kasvamaan 5-15cm kuukaudessa. ---> lukekaa alhaalta lisätietoa tästä.

      Tämän salaisuus on, että SINAPPI “polttaaa” päännahkaa, niin että verenkierto alkaa nopeentumaan ja saa uudet hiukset kasvamaan ja se aktivoi hiuksia!

      Ohje:

      2 rkl kuivaa sinappijauhetta liuotetaan kuuman veden kanssa, 2 rkl kuumaa vettä, 1 kananmunan keltuainen, 2 rkl oliivia (persikka, takiainen tai muut kosmeettiset öljytkin käy) 2 tl sokeria (mitä enemmän sokeria, sitä “ilkeämpi “sinappi ja tehokkaampi)

      Levitä tätä siveltimen avulla päänahalle ympäri päätä. (Älä latvoihin) Sen jälkeen pistä lämmin hattu, pussi, huivi tai solmi pyyhe ympäri.

      Odota 15 min-1 h , ensimmäisellä kerralla pitää kuitenkin istua sen 15minuuttia, vaikka tuntuisi että ois tulipalo päänahalla. Tee tätä kerran viikos, ja yritä olla se 1h päässä, sillä hiukset saa kasvamaan nopeammin niin.

      Päänahalle ei tule mitään ongelmia.

      • Ihminen12

        Täytyy kokeilla! Kiitos!


      • Käytäjärkee
        Ihminen12 kirjoitti:

        Täytyy kokeilla! Kiitos!

        Älä nyt tyhmä ole, buhahaaaabuhaaa


    • Blondi4ever

      Vaikka tarkoitus on kasvattaa niin silti: leikkaa huonot latvat säännöllisin väliaijoin pois. Älä harjaa kosteita hiuksia koskaan, käytä AINA hoitoainetta. Vältä turhia hiustenpesuja käyttämällä kuivashampoota tyveen. Älä käytä hiustenkuivaajaa niin usein kuin mahdollista ja pidä hiusten "vapaapäiviä". Vältä myös pompuloiden ja muiden hiuspidikkeiden käyttämistä, hiukset kärsivät niistä yllättävän paljon..

    • syksy26

      Itse olen tuota sinappi naamiota kokeillut serkkuni kanssa. Oma mielipiteeni on, että toimii! :)

    • gvyhgvkububhugkhg

      hiero joka ilta päänahkaas sormilla.

    • Tyyppi haluu auttaa

      Ite ainakin värjäsin toiselle puolelle raidan. Siitä näkee
      Kuinka nopeesti kasvu etenee.
      Mut tässä kolme vinkkiä :)
      1. Riko kananmuna pieneen lasiin, halkase puolikas sitruuna, ja purista mehut siihen lasiin mihin laitoit kanamunaa. Sitten meet suihkuun ja kaadat ne hiuksiis
      anna vaikuttaa n.20m ennen ku huuhtelet ne pois.
      Sit ku 20m on menny ni sen jälkeen peset hiukset
      shamppoolla ja hoitoaineella.
      2. Älä pese joka päivä hiuksia äläkä myöskään käytä lakkaa joka päivä.
      3.Kannattaa juoda vihreetä teetä ainakin 1 kerran päivässä.

      Ja sitten ku oot tehny näit juttuja n.2 kuukauden välein niin niitten pitäis olla kasvanu ainakin 10cm : )

    • ella0000

      mulla on kasvanu alle vuoden aikana sen n. 15 cm.
      En oo tehny mitää erokoista, suosittelen tosin välttämään hiusten harjausta märkinä ja käyttämään kampaa sen sijasta. :) en tieten ite käytä suoristusrautaa tai näitä, kun omat hiukseni ovat sen verran taipuvat että saan ihan kiharat/säkkärät laineet vaan sillä että laitan hiukset nutturalle yön yli... Todella ärsyttävää sekin kyl välillä.

    • pitkätukka

      Jos latvat ovat huonossa kunnossa, niin huolehdi niistä. Kaksihaaraisia kannattaa vaikka itse leikata pois terävillä saksilla. Hiusten kasvu ei näy missään, jos on kuivat ja haaraiset latvat, jotka katkeilevat sitä mukaa, kun juuri kasvaa. Eli ei ne öljyhoidot tai muut koskaan hukkaan mene :)

    • pitää panostaa

      oikeasti mä oon KAIKKI kotikonstit kokeillut siis oliiviöljyt, kananmunat.. kaikki! ja oikeesti se ei onnistu. Tietenkin arkiset hiusten käsittely tottumukset muuttais paremmiksi tässä muutama vinkki siihen:

      - pese shampoolla VAIN päänahka, EI pituuksia! viruttaessa pesee tareeksi pituuksia
      - käytä hoitoainetta joka 'estää' katkeilua, ei tarvitse olla mitään kampaamon tuotteita tähän. mielellään hotikksen jälkeen vielä tehohoito latvoihin samalla suihku käynnillä
      - viruta hiukset ennen saunaan menoa ja lisää latvoihin tehohoito/ hoitoaine ja kiedo päänpäälle pyyhkeen alle
      - viruta suihkun lopuksi pää alaspäin hiukset jääkylmällä vedellä, se sulkee hius suomut & nopeuttaa verenkiertoa päässä
      - kuivaa hiukset pyyhkeen sihaan pehmeään t-paitaan
      - käytä jätettäviä hoitiksia & lämpösuojaa
      -vältä hiusten turhaa lämpökäsittelyä ja mieti jos joskus pärjäisi ilman tai vähemmällä vaikka laittamalla hiukset nutturalle ja suoristamalla vain etuhiukset
      - älä harjaa hiuksia märkinä vain hellästi levee piikkisellä kammalla
      - syö kananmunaa, avocadoa, pähkinöitä, öljyä lusikallinen päivässä ovat super ruokaa hiuksille

      ..& nyt niihin mitkä mulla on auttanut. mä aloin panostamaan rahallisesti hiustuotteisiin (kasvattaviin) niin viime kuussa oon saanut tuloksia 3cm eestä! viimesen 4kk aikana päälle 10cm eestä! ensinnäkin Hairbell shampoo & hoitis on ollut hintava mutta suuri apu siihen että mun hiukset on päässyt VIHDOIN yli olkapäämitan & reippaasti! apuna myös system4 serum & eläinbiotiinit :) & voin kertoa että toimii! ei oikeesti ole kotikonstia mikä kasvattas :/ ainoastaan voit itse vaikuttaa siihen että hiukset pysyvät hyvänä pidempään eikä katkeile kokoajan lyhemmiksi tai stoppaa samaan mittaan. eli kannattaa panostaa näihin :) PS. joskus hieron virutettuihin hiuksiin Hairbellin hoitoainetta (päänahkaan) yöksi & aamulla virutan pois, laitan hairbell shampoon, virtutan & sen jälkeen vielä hairbell hoitoaneen päänahkaan ja latvoihin jotain muuta koska turhaa kallista kasvattavaa hoitista sinne tuhlaa, pullossakin lukee että hierottava vain päänahkaan ja pituuksiin voi käyttää jotain muuta :) harmonylife´n sivuilta saa ostettuu tätä! system4 seerumia olen tilannut kans netistä mutta saa kuulemma ihan apteekista/ luontaistuote kaupasta, eläinbiotiinejä myös. eläinbioja suositellaan vain 1-2kk kuurina, riippuu otatko 1 vai 2tabl. päivässä itse otan 1kpl päivässä eli mun kuuri kestää 2kk :) (purkissa 60 tabl.)

    • longhairguy

      Ostakaa kylmäpuristettuatyrnimehua! Minulla kasvoi n. 2,5-3cm kuukaudessa ja hiuksistani tuli todella hyvä kuntoiset! Tyrniä noin 1-2cm joka aamu ja ilta:) Tyrniä saa melkein joka kaupasta tai vaikka luontaistuote kaupasta! Kokeilkaa! Minulla toimii:) ja kavereillanikin on toiminut

      • Hiustenkasvattaja

        Just nii vältä rautoja ja föönejä, älä liikaharjaa hiuksia äläkä harjaa varsinkaan märkänä koska märät hiukset venyy ja katkee, levitä hiuksiin kerran viikossa hiusnaamio esim 1 kananmuna ja 1rkl oliiviölijyä ja anna vaikuttaa 20min kuivassa tukassa ja pese sitten normaaliin tapaan hiukset(kananmunanaamio sisältää proteinia sekä paljon vitamiineja). Ja kannattaa käydä esm kampaajalla rakenne hoidossa ja rakenne hoito maksaa noin 30e tai sitten vaa leikkaat latvoja koska jos sulla on kuivat tai hauraat latvat nii hiukset keskittyy hoitamaan niitä latvoja eikä sentakia kasva


      • Terveetelämäntavat

        Nämä edellä mainitut temput ei vaikuta hiusten kasvuun mitenkään, vaan pitävät jo olevat hiukset kunnossa ,siis ne ei kulu latvoista pois, sitä mitä juurista kasvaa.
        Hiukset kasvaa juuresta noin 1,- vajaa 2,cm kuussa.


      • Hiustenkasvattajalle
        Hiustenkasvattaja kirjoitti:

        Just nii vältä rautoja ja föönejä, älä liikaharjaa hiuksia äläkä harjaa varsinkaan märkänä koska märät hiukset venyy ja katkee, levitä hiuksiin kerran viikossa hiusnaamio esim 1 kananmuna ja 1rkl oliiviölijyä ja anna vaikuttaa 20min kuivassa tukassa ja pese sitten normaaliin tapaan hiukset(kananmunanaamio sisältää proteinia sekä paljon vitamiineja). Ja kannattaa käydä esm kampaajalla rakenne hoidossa ja rakenne hoito maksaa noin 30e tai sitten vaa leikkaat latvoja koska jos sulla on kuivat tai hauraat latvat nii hiukset keskittyy hoitamaan niitä latvoja eikä sentakia kasva

        hiukset ei tiedä hevonvittua mitä latvoille kuuluu! Hius elää vain ihon sisällä eikä voi vaikuttaa latvoihin sun muihin kun ne on kuollutta kudosta! Hiustuppi määrää sen mikä hiuksesta kasvaa eikä siitä tupesta ole mitään tietoyhteyttä latvaan,että mitä sille kuuluu! Kaikkea hullua paskaa sitä saakin lukea...


    • Anonyymi

      Jos harjaat liikaa hiuksia niin niistö tulee ohuet

    • Anonyymi

      Päänhieronta käsin tai semmosella ympyränmalisella harjalla samppoon kanssa tai öljyllä se auttaa verenkiertoon päänahassa.minusta hiusten harjaus on parasta kamalla jossa on isot välit melkein sormen kokoiset,se ei vaihgoita ei tee takkuja se ei sähköstä hiuksia.

    • Anonyymi

      Itse kamppailin hiustenkasvatusprojektini parissa useamman vuoden. Latvat murtuivat aina leukalinjan kohdilla. Luonnonkihara tukka (luonnostaan kuiva), vaalennus ja muotoiluraudan käyttö olivat turmiollinen yhdistelmä. Tutkailin asioita ja löysin juttuja, jotka auttoivat saamaan kosteuden takaisin hiuksiini. Melko pian huomasin muutoksia ja jatkoin uusia tapojani. Nyt minulla on lapaluihin yltävät hyväkuntoiset hiukset. Ja siis hiukseni toki edelleen luonnonkiharat, vaalennan ja suoristan. Halusin jakaa huippuvinkit muillekin ja kirjoitin seuraavan artikkelin: https://reina.fi/luonnonkiharat-hiukset/ Kannattaa samalla lukaista myös tämä: https://reina.fi/kuivat-hiukset. Olen vakuuttunut, että täältä löytyy apu sinullekin! Kaksi suosikkivinkkiäni on hiusten huuhtelu kylmällä vedellä, sekä 100% silkkityynyliina. Tsemppiä kasvatusprojektiin, sä onnistut kyllä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe