Hei auttakaas mua vähän! Luin vanhoja keskuteluja ja niissä oli, että joku pesi oliiviöljy suola seoksella naamansa ja finnit lähtivät! Mutta itse ajattelin, jos tekisin niin, että aamuisin pesisin naamani Dermosilin tuotteilla; pesu, kasvovesi ja rasva. Sitten illalla tuo suolajutska. Mutta sitten jollekkin oli auttanut myös hunaja. Eli jos laittaisin myös hunajaa. Mutta laitanko hunajan illalla, ennen vai jälkeen tuota suolajutskaa, siis ennen pesua vai jälkeen? Hunajaa alan nyt käyttämään myös, kun menen saunaan, mutta tänään en mene. Otan vastaan myös muita finni-vinkkejä, erittäin mielellään... :)
Help! Oliiviöljy+merisuola. Hunaja
need help!
1
450
Vastaukset
- downshiftari
Itselläni liikunta ja veden juonti auttaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161