Moi! Oon 11v. tyttö, ja harrastan joukkuevoimistelua! Mulla on suuri hätä: Mulla on joka reeneissä aina huono olo alussa, ja lopussa ei oo enää. Kun on juomatauko meinaan aina oksentaa :( MIks!!? Mä oon harrastanu sitä 7 vuotta eikä mulla oo ikinä ennen ollu vastaavaa? auttakaa mua!
Oksennus suuhun treenien alussa ;(
6
338
Vastaukset
- auttajako?
Mä harrastan voimistelua, ja mullakin oli tolleen, mut mul ainakin johtus siitä et olin syönyt just ennen treeni ja sit ruvettiin hyppii alku verkas.. -.-
Nyt oon aina tunnin syömättä ennen treenii, ja jos on silti nälkä niin syön banaania tai leipää (omena on tosi hapokas ja jogurtti pomppii vatsassa) - Auttakaa mua :(
Mut miten mä voin olla 5h syömättä!! :( kesken reenien ei tod saaa syödä ja matkoissa kestää 30min per suunta enkä voi koko ajan syödä vaan jtn eväitä :(
- Apua ;D
Ku syöt suht hyvin tuntia ennen treenei, kestät mahtavasti loppuun ja ku sulla voi olla treenien jälkeen jota pientä syötävää vaikka? Ja kotona sitten paremmin syöt, kyl sulta onnistuu olee syömättä 5h. Koska ei tarvitse syödä joka kerta kun pikkunälkä iskee.
Vaikka oon 14 hyvin mää jaksan hirveesti treenata (harjoittelen notkeutta) törkeesti päivässä :D
Noin nuori, kyllä pystyy. :) Mulla on syöminen ikäänkuin nautintoa, ruokaa parempaa ei ole, muttajooh koitat vaan tuntia ennen treenei syödä ja syöt sitten treenien jälkeen seuraavaks jotai evästä ja sitten kotona syöt varsinaisesti ruokaa. :) - PÄRPÄRPOIKA
Mul oli kans tollee, se johtu siit, et pääalaspäin jutut sai mut huonoon oloon. Lopulta se hoitui niin, että kävin juomassa kylmää vettä, tai pidin pienen tauon. Sen takia pyytelin pieniä juomataukoja & taukoja, ja sitten totuin siihen.
- Sara11
Mä oksennan tosi usein suuhun treenien jälkeen ja harrastan siis voimistelua. Johtuu kuulemma siitä että on ollut liian rankat treenit, ja jos veri menee päähän ja ootte vaikka käsilläseisonnassa kauan niin myöhemmin oksennus voi tulla helposti.
- Auttakaa mua :(
Meil on niin rankkaa et ei saa ylimääräsii juomataukoja :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 652937
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252073Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671668Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241510- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian151241Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61186Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281150Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101107Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu62991