Ihme homma. Kun firmassa ei saa ajotunteja kotuuajassa. (Hullun pitkiä välejä.) Ottavatko liikaa oppilaita ? Inssiin päääsy vaan venyy ja venyy.
Myllylahti Ky. Autokoulu
14
916
Vastaukset
- Terveisin...
Toinen autokoulu
- autokouluTon
Et oo ainoo...monta kertaa sai kakkosvaiheesta kysyä ja aikaa kului viikkoja, kunnes hermostuin ja menin toiseen autokouluun. "kysy tarkemmin autokoululta"...just....Ja jo ykkösvaiheessa oli hankala tunteja järjestää, eikä useamman tunnin kerralla varaaminen onnistunut niin millään....Kannattaa ihan suosiolla mennä johki toiseen kouluun, niin leväperäista on meno....ja onhan sieltä jo työntekijäkin siirtynyt toiseen autokouluun ja oma poika vielä, eli ei hyvin mee...
- torontolainen
Itse kävin 4v sitten vottosella, kaikki meni niinkuin pitkin ja opettajat oli mukavia.
- sopivan rentoa
Itse kävin 5 vuotta sitte kyseisessä koulussa ja itselle ei jäänyt kyllä mitään muuta kuin hyvää sanottavaa ammattitaitoiset ja mukavat opettajat. Ei ole keppiperseessä niinkuin muissa torniossa olevissa autokouluissa
- abc ja e
aijaa, monessako eri autokoulussa olet korttisi ajanut ? minulle riitti yksi autokoulu,en voi sanoa muista mitään.
- sopivan rentoa
beced nuita ei saa kato kaikkia kerralla
- kaikki kirjaimet
niin? mitä sitte? käytkö joka kirjaimen hakeen erikoulusta? minun aikana ainaki sovittiin samaan kouluun koko litania. ja VAK- kortin suoritin kehä 3 sisäpuolella.
- sopivan rentoa
no ei saa nykyään kaikkia kerralla
- sopivan retroa
onko joku joskus saanut? ei,eikä kukaan ole niin väittänytkään, ihmettelin vain että jos ajaa vaikka abc kortin niin eikö se ole sama ajaa samassa koulussa? vai onko nyky tyyli aloittaa jo mokortin jälkeen "kilpailuttamaan" ja hankkia joka kirjain eri koulusta m t ja loput a b c d eE..loppuu autokoulut torniosta kesken.
- sopivan rentoa
sopivan retroa kirjoitti:
onko joku joskus saanut? ei,eikä kukaan ole niin väittänytkään, ihmettelin vain että jos ajaa vaikka abc kortin niin eikö se ole sama ajaa samassa koulussa? vai onko nyky tyyli aloittaa jo mokortin jälkeen "kilpailuttamaan" ja hankkia joka kirjain eri koulusta m t ja loput a b c d eE..loppuu autokoulut torniosta kesken.
No tietenki kannattaa mopokortistalähtien kilpailuttaa
- valtter krönvors
mie kävin yhessä koulussa kaikki ABEC,Ja sen E kirjaimen sain kun maksoin 300 markkaa leimaveroa,eikä tarttenu ajaa erikseen kuten joku tuossa ylempänä väitti.mulla on kaveri jolla on ABECEDE,että siinä vissiin o kaikki kirjaimet.
- autokouluTon
Ny te kyllä eksyitte aiheesta ja jauhatte ajankuluksenne tyhjää ....aaa! Kuten mainitsin, kyseisestä autokoulusta ei saanu millään tietoo millon kakkosvaihe olis ja aikaa kului tosiaankin viikkokausia. Ja ku se kakkosvaihe oli pakko suorittaa! Eli lukekaa eka ja kommentoikaa jos on oikeesti jotain sanottavaa....
- Mopokortin hankkia
Ite käyn mopokorttia myllylahella ja toistaseks palvelu on pelannu niiku pittää ja työntekijätki on mukavia(: alotin kortin hankkimisen drivialla, ehin käyä jo kaikki teoriat ja ku olin hakemassa ajotunteja niin paikalla ei ollut ketään siispä yritin soittaa ja luuri lyötiin korvaan.. Siellä sitä leväperästä menoa oli!
- ABC-kortit
Tässä autokoulussa on Tornion autokouluista parhaat ja mukavimmat opettajat! eli on kyllä helposti Tornion paras autokoulu kyseessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110