Milloin pitää antaa periksi

Eri taktiikkako

Naisen saa parhaiten siten, että tekee hyvän ensivaikutuksen, sitten häipyy kuukaudeksi tai pidemmäksi aikaa. Sitten naista alkaa kiinnostaa. Mutta jos haluaa nopeampaa toimintaa? Jos nainen on osoittanut kiinnostusta, ottanut yhteyttä, mutta laittanut jarrut päälle ja peruuttanut hiukan. Mitä pitäisi tehdä. Pitääkö ottaa yhteyttä päivittäin, kerran viikossa? Vai antaa olla ja odottaa... Nainenhan haluaa, että sitä metsästetään, mutta missä menee raja jolloin hän antautuu? 30-40 vuotiaat naiset voisi vastata?

23

2895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pukulintu

      Eipä sillä loppujen lopuksi väliä ole että milloin soitat ja kuinka usein soitat. Kunhan et joka päivä soita 10 kertaa :P

    • dfdfghfghgf

      Voiko joka päivä kysellä kuulumisia?

      • toimii kyllä

        Kysele joka päivä 5-7 päivän ajan, pidä pari päivää taukoa ja kysele taas. Tauon aikana hänellä tulee ikävä tai hän ainakin miettii, mikset kysele, koska hän on jo ehtinyt tottua kysymyseen ja olettaa sinun kysyvän joka päivä.


      • toimii kyllä kirjoitti:

        Kysele joka päivä 5-7 päivän ajan, pidä pari päivää taukoa ja kysele taas. Tauon aikana hänellä tulee ikävä tai hän ainakin miettii, mikset kysele, koska hän on jo ehtinyt tottua kysymyseen ja olettaa sinun kysyvän joka päivä.

        Toi pitää kyl paikkansa. Äkkiä niihin kyselyihin tottuu.
        Jos nainen jarruttaa kun sitä hirvittää, niin älä luovuta. Sinnikkyys usein palkitaan


    • häivy vaan

      kuukaudeksi, niin se nainenkin on häipynyt muille maille.

    • ytytretre

      Lisää vastauksia, please 30 - 40 vee naiset!!

      • N

        Tai sitten ei


    • Vilpittömyyttä pojat

      No kyllä minusta ainakin joka päiväinenkin kuulumisten kysely on mukavaa. Jos yli viikko menee niin kiinnostus ei mielestäni ole riittävä. Jos mies jää kiinni siitä että on taktikoinut yhteydenoton kanssa niin en enää pidä häntä aitona ja kiinnostukseni loppuu..

    • Discommunication

      "Naisen saa parhaiten siten, että tekee hyvän ensivaikutuksen, sitten häipyy kuukaudeksi tai pidemmäksi aikaa. Sitten naista alkaa kiinnostaa."

      Sittenkö tosiaan?

    • tyrytrytyrty

      Haluaako nainen että mies juoksee perässä? Jossain menee raja, jolloin naisen pitää tajuta, jotta nyt kissa ja hiiri leikki saa loppua! Aloitteen tekeviä naisia on kuiteskin erittäin vähän. Toisaalta nainen ei saa myöskään olla liian helppo nakki.

    • mannschaft

      Ei naiset halua että mies soittaa jotain liirumlaarumpuheluja joka päivä. Jotain tunteisiin vetoavaa silloin tällöin. Vaikka pari kertaa tai kerran viikossa.

    • king corvax

      kannattais varmaan kysyä niiltä miehiltä, joilla onnistaa 30-40v kanssa. Voisi saada luotettavamman vastauksen. Tietenkin naiset vastaavat, että joo ihanaa kun vain antaa mahdollisimman paljon huomiota. Mutta kuten itse totesit, ei se ole niin. (tosin ne, joilla hyvin onnistaa, yleensä saavat yleensä parempaakin).

    • Zensei

      Ole itseluottavainen, äläkä roiku liikaa. Arvioi sitä hetkeä, jolloin tapasitte ensimmäistä kertaa. Jos olette tavanneet jo useamman kerran, ei ole väärin soitella vaikka muutaman kerran päivässä tai tekstailla koko ajan. Kaikki riippuu siitä, milloin tapasitte ja kuinka sula klöntti vahaa hän oli käsissäsi silloin. Jos naista kiinnostaa, odota rauhassa hänen yhteydenottoa, jos hänellä on sinun numerosi (minkä suosittelisin antamaan naiselle jos hän on valmis luovuttamaan sinulle numeronsa). Jos ilta tuntui viileältä, odota 0-2 päivää ja aloita puhelu jollain lämpimällä, suht tyhjänpäiväisellä aiheella. Suoraan soittaminen luo rehellisyyden tunnetta ja on intiimimpää kuin tekstailu. Mitä tahansa teetkin, ole rennosti äläkä roiku hänen peräänsä liikaa. Halukkaita naisia riittää tässä maailmassa ja niitä sinä tulet saamaan jokatapauksessa!

    • Joku-mies-vaan

      Mä innostun heti alkuun liikaa, haluan että kaikki tapahtuu välittömästi. Jos näin ei käy, en enää ikinä ota yhteyttä. Ainakin saa nauraa itselleen, kun miettii omaa toimintaansa :)

      • Ei naurata

        Toimin ainakin osittain samalla tavalla, jos nainen osoittaa kiinnostusta niin pyrin itse tekemään samoin että tulee oma kiinnostus selväksi.

        Tässä vaiheessa selvitetään onko nainen potentiaalista materiaalia mahdolliseen parisuhteeseen vai ei...

        Jos yhtään näyttää siltä että nainen ottaa takapakkia ja alkaa odottamaan jotain "jahtaamista" niin se feidataan lopullisesti. (kysymys ei ole seksin saamisesta vaan naisen halvasta käytöksestä).

        Tämän jälkeen aletaan välittömästi miettimään jotain osuvaa verbaalista loukkausta, siltä varalta kun se sitten aina kuitenkin 2-4 viikon päästä ite rupeaa epätoivossa koodalilemaan, kuten muutkin samanlaisen piparkakkumuotin läpi ajetut "tusinahorot"

        eipä omalla naamalla paljon lähestytä mutta toistakymmentä kertaa on jo leikitty kissa-hiirileikkiä meikän säännöillä ja aina on yhtä hauskaa.…


      • Ei naurata
        Ei naurata kirjoitti:

        Toimin ainakin osittain samalla tavalla, jos nainen osoittaa kiinnostusta niin pyrin itse tekemään samoin että tulee oma kiinnostus selväksi.

        Tässä vaiheessa selvitetään onko nainen potentiaalista materiaalia mahdolliseen parisuhteeseen vai ei...

        Jos yhtään näyttää siltä että nainen ottaa takapakkia ja alkaa odottamaan jotain "jahtaamista" niin se feidataan lopullisesti. (kysymys ei ole seksin saamisesta vaan naisen halvasta käytöksestä).

        Tämän jälkeen aletaan välittömästi miettimään jotain osuvaa verbaalista loukkausta, siltä varalta kun se sitten aina kuitenkin 2-4 viikon päästä ite rupeaa epätoivossa koodalilemaan, kuten muutkin samanlaisen piparkakkumuotin läpi ajetut "tusinahorot"

        eipä omalla naamalla paljon lähestytä mutta toistakymmentä kertaa on jo leikitty kissa-hiirileikkiä meikän säännöillä ja aina on yhtä hauskaa.…

        oho,toinen "mahdollinen" -sana pois :/


    • Liian sinnikäs?

      Mitä muuta voi tehdä kuin soittaa/ tekstailla ja kysellä kuulumisia kiinnostavalta naiselta? Mikä saisi hieman varovaisen ja empivän 30-40 v. naisen sydämen sulamaan? Liiallinen roikkuminen ei ole varmasti hyväksi eikä serenadiakaan osaa laulaa ikkunan alla. Kukkien lähettäminen ehkä?

      • onnea metsästykseen!

        Pitäisi tuntea se nainen paremmin. Itseäni ahdistaa liian tiivis yhteydenpito (=tekstareita, meilejä joka päivä, montakin ilman vastaustani).
        Kukat, ravintolaillallinen, kutsu johonkin naista kiinnostavaan tapahtumaan( leffa, taidenäyttely, konsertti yms.), luontoretket, lenkkeily, mökkeily...
        Ota selvää, mitä hän harrastaa ja mitä hän ajattelee sinusta?
        Puhuminen auttaa aika paljon.


      • Liian sinnikäs?
        onnea metsästykseen! kirjoitti:

        Pitäisi tuntea se nainen paremmin. Itseäni ahdistaa liian tiivis yhteydenpito (=tekstareita, meilejä joka päivä, montakin ilman vastaustani).
        Kukat, ravintolaillallinen, kutsu johonkin naista kiinnostavaan tapahtumaan( leffa, taidenäyttely, konsertti yms.), luontoretket, lenkkeily, mökkeily...
        Ota selvää, mitä hän harrastaa ja mitä hän ajattelee sinusta?
        Puhuminen auttaa aika paljon.

        Hyvä ja ajatuksia herättävä vastaus, kiitos! Asia on jo toteutusasteella.Nainen7979 tuolla jäljempänä kirjoitti että nainen kyllä ottaa yhteyttä jos on kiinnostunut. No varmasti niin että jollain tasolla on kiinnostunut mutta millä tasolla jos yhteyttä ottaa? Ystävänä vai mahdollisena seurustelukumppanina? Minä kun en ole mikään pelimies vaan haen pitkäaikaista suhdetta niin kiinnostaisi aihe voiko ystävyys muuttua rakkaudeksi...? Arvostavatko naiset oikeasti miehen sisintä? Taidan elää väärällä vuosisadalla tai olen muuten outo....


    • 35 miess

      Älä ainakaan treffein jälkeen tekstaa mitään!

    • Nainen7979

      Kuules nyt. Siihen menee tasan kaksi sekuntia kun nainen päättää onko hän kiinnostunut sinusta vai ei. Ja jos tulos on ei, niin mikään soittelu tai muu ahdistelu ei sitä muuta. Jos nainen on kiinnostunut, niin hän kyllä itse tekee jotain asialle eli ottaa sinuun yhteyttä.

      Höpisemällä voit ainoastaan pilata mahdollisuutesi.

    • Jaahas.Jaaahas..

      Itsehän en edes yrittäisi tehä mitään vaikutusta naiseen.

      Sitä saa mitä tilaa ja silleen :D.

      En jaksais alkaa esittää mitään mielenkiintosta kun loppujenlopuksi oonki sitte kotihiiri joka ei oikeen halua lähteä minnekää kotikaupunkia pidemmälle.

      Kai se on kuitenki plussaa että urheilee ja on absolutisti?


      Vai onko se just niin klassinen että:

      Kunnon miehelle itketää siitä että miehet on sikoja ja kysellään "Miks kaikki miehet ei voi olla kuten sinä.?"
      Ja sitte lähetää taas niitte renttujen perään itkemään. :DD

      Aika kärvistelty väite mutta kutakuinkin,karheasti sanottuna tuolleen se näyttäis menevän.

    • miesss ssss sss

      "Jos yhtään näyttää siltä että nainen ottaa takapakkia ja alkaa odottamaan jotain "jahtaamista" niin se feidataan lopullisesti. (kysymys ei ole seksin saamisesta vaan naisen halvasta käytöksestä)."

      Naiset vaativat mieheltä hyvää käytöstä yms. sitten ite käyttäyvät juuri kuten edellisen kirjoituksen lainasin?


      "Kuules nyt. Siihen menee tasan kaksi sekuntia kun nainen päättää onko hän kiinnostunut sinusta vai ei. Ja jos tulos on ei, niin mikään soittelu tai muu ahdistelu ei sitä muuta. Jos nainen on kiinnostunut, niin hän kyllä itse tekee jotain asialle eli ottaa sinuun yhteyttä.

      Höpisemällä voit ainoastaan pilata mahdollisuutesi. Kiitos nainen 7979, tämähän näyttää sitten hyvälle!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe