kirjaimellisesti.
ensinnäkin: olen sopusuhtainen ja laiha, pitkät jalat, kaunis päänmuoto ja kasvot. hiuksenikin ovat pitkät ja hyväkuntoiset. Saan kenet haluan, ja itsevarmuutta löytyy. en ole itserakas, kunhan vaan sanoin asiat jotka voin itsestäni tunnustaa.
löimme kaverini kanssa vetoa pari päivää sitten että saanko miehen saman päivän sisällä, ja ylläripylläri, komea ja söpö & hot (eli höpö) tarttui käsivarteen sinä iltana ja yöllä ei nukuttu.
eli toisinsanoen, elämäni on täydellistä koska olen myös onnellinen ja itseeni tyytyväinen, en silti tyhmänluonteinen kuten varmaan kaikki sai käsityksen. kunhan kerroin hiukan hyvää elämääni tänne angspappojen ja pulimummojen "oi nyt vituttaa" tylsiin keskusteluihin.
eli se on moro! :)
ja ikää oli siinä 22 paikkeilla
olen täydellinen
44
767
Vastaukset
- ei kitoos
Mäkin saan kenet naisen haluan ja olen 43v ja treenattu kroppa ja hyvä supliikki,mun ei tartte anella ja vongata,mulle tarjotaan,mä en iske naisia,ne tulee mun luo.,Reppana,olet ja pentu asteella mieleltäsi
- Olet säälittävä
Olet ainakin TYHMÄ. No, se on hyvä ominaisuus koska se ei häviä iän myötä. Et osaa reppana käyttää edes isoja kirjaimia? Lapsesi eivät tule ainakaan maailmassa menestymään...
Tyhmyys myös rumentaa ihmistä.
- MARKKU-setä
22-vuotiaalle tytölle eli aloittajalle. Ensinnäkään kukaan ei ole täydellinen, et edes sinä. Uskot sen, kun siitä vielä kasvat ja aikuistut. Silloin ei tarvitse enää päteä palstoilla ja huutaa maailmalle täydellisyyttään. Kuka tahansa voi käytännössä saada itselleen saman päivän aikana miehen tai naisen. Toisen mielestä kyseinen mies on hot, toisen mielestä kaikkea muuta. Kenenkään elämä ei voi myöskään olla täydellistä. Sinulla on nuori neiti vielä paljon opittavaa sekä miehistä, naisista että elämästä yleensä. Itsevarmuuttakin saat lisää iän myötä ja tuo itsevarmuus on erilaista kuin sinun toitottamasi "täydellisyys". Itseensä saa toki olla tyytyväinen, mutta täydelliseksi kukaan ei voi itseään luokitella. Ja mikä niin risoo pulimummoissa ja angspapoissa? Eikö tuo ole lähinnä teinien käyttämää kieltä?
- miss perfect-90
Mutta mä olenkin oikeasti täydellinen, toisin kuin sä, joka vain luulet olevasi :)
Ps. Miehet kyllä menee hirviönkin matkaan jos ovat tarpeeksi helppoja - nähtyä sivusta.- miss perfect-90
Selvennän vielä sen verran että jos ne naiset siis ovat tarpeeksi helppoja. Ja miehet tarpeeksi puutteessa.
Ha haa. - sexy beast
miss perfect-90 kirjoitti:
Selvennän vielä sen verran että jos ne naiset siis ovat tarpeeksi helppoja. Ja miehet tarpeeksi puutteessa.
Ha haa.No eikö ne naisetkin sitten ole puutteessa, jos lähtevät näiden puutteessa olevien miesten matkaan? No taitavat olla!
Hah haa. - tai lyövät vetoa
sexy beast kirjoitti:
No eikö ne naisetkin sitten ole puutteessa, jos lähtevät näiden puutteessa olevien miesten matkaan? No taitavat olla!
Hah haa.Molemmat puutteessa ja molemmat helppoja. Sama se.
- voi voi
Että ihan seksiä sait. Aikamoinen saavutus.
- obvious dfgdf
Aloitus on miehen tekemä provo:D
- sori ämmät
obvious dfgdf kirjoitti:
Aloitus on miehen tekemä provo:D
Aloitusprovo on naisen tekemä: ap on omaksunut bimbokielen tavalla, johon yksikään mies ei pysty tai halua pystyä.
- 3+18
On selvää että kuka tahansa nainen saa miehen yhden baari-illan aikana, jos haluaa. Vedonlyönti olisi parempi, jos nostaisitte vähän panoksia ja laskisitte todennäköisyyttä: valitkaa kohteeksi vaikka joku tietty herrashenkilö. Ja panokset on sitä kovemmat mitä vaikeampi tapaus on. Vaikeuteen voi vaikuttaa vaikka siviilisääty, seksuaalinen suuntautuminen ymym.
- Game over
Ei kenelläkään ole oikeutta pitää toisia ihmisiä pelinappuloina ja leikkikaluina omissa sairaissa leikeissään. Sellaiseen ryhtyminen tekee väistämättä ihmisestä itsestään susiruman.
- mitä sitten?????????
Lyhyesti sanottuna aloittajalle, ett mitä sitten???? Se on hienoo ett oot täydellinen, mutt miks pitää tänne omaa täydellisyyttä mainostaa. Oisit pistänyt sen iskemäs miehen kirjoittamaan susta, niin se kuulostas vähän paremmalta.
- Bongaa virheet
Aloittaja valehtelee ainakin kahdessa kohtaa.
- VanhaJaTyytyväinen
Voisin iän puolesta olla äitisi... Nelikymppinen "mummo" - ja sanoisin, että ei ole temppu eikä mikään saada "höpöä" sänkyseuraa, jos vain se on ainoa merkitsevä tekijä, ettei tarvitse yksin sänkyyn kaatua.
Olet nuori ja kiinteä - ja auttamattoman naivi... Vaikka aikaa onkin, olen minäkin ollut parikymppinen pimu ; luulot taivaissa ja hyvin korkeat käsitykset omasta erinomaisuudesta... Aika rasittava ikä, kun piti olla NIIN aikuinen... Kolmenkympin tällä paremmalla puolella alkoi helpottaa, nyt ei tarvitse vakuutella mitään, vaan saa olla rauhassa sellainen kuin on. - Henkisesti olet 13 v
Mistä me muut voimme tietää oletko kaunis vai ei? emmehän tiedä miltä näytät, joten tällä palstalla nimettömänä itsensä kehuminen ei ole uskottavaa. Täällä on nimittäin aikaisemminkin ollut tuon kaltaisia viestejä.
- .dt.u
Nii. Laita kuvia tai ei uskota. Kai sullakin joku kuvake-profiili on.
- Perfect? I think not
Niinpä, olen lukemattomia kertoja kuullut kun joku perusnätti tai tavis kehuu itseään kaunottareksi. Mistä tiedämme vaikka Ap olisi ihan tavis?
- 23vuotias...
Minäkin olen homo, joten haluaisin tavata kaltaisesi kuvankauniin miehen ja EI TODELLAKAAN nukuttaisi.
- öigbjleil
"olen sopusuhtainen ja laiha, pitkät jalat, kaunis päänmuoto ja kasvot. hiuksenikin ovat pitkät ja hyväkuntoiset. "
http://koti.mbnet.fi/tuulen/jkl2009/afgaaninvinttikoira.jpg
Totta puhut, hyvältä näyttää! :-)- fghfghhfghfty
Thanks! Multa pääsi NAURU.....
- Totuus sattuu
Ainaha miehille pillu kelpaa..!
- tuieeeee
Sopusuhtainen ja laiha? Kuka haluaa olla laiha? Pissikset kuten sinä, ilmeisesti.
Taidat olla juuri sellainen laiha läski, tiedätkö, huono ryhti eikä lihasta lainkaan. Vetelä. Yäk. Ja siihen kun yhdistetään tyhmyys, pinnallisuus ja lapsellisuus, niin avot. Naurattaa, säälittää ja vähän ärsyttää. - tastas
Aloittajalle - sanonta sanoo: Pillu se on hiirelläkin!
- täydellinen?:DD
Aijaa, oot saanu päähäs, et nytkun oot saanu vähän munaa, ootki maan sexyin ja kaunein nainen :D ..
Ja todellakin vaikutat tyhmäluonteiselta, ja bimbolta..
ja en tie miks itsevarman ihmisen pitäis tulla tänne mainostaan oman elämänsä "täydellisyyttä".
ja muuten en kyllä usko et oot 22v.. en ees uskois et oisit mun ikänen, ja mä oon 17v.
Joku pikkulikka ruudun takana, kirjoittamassa "elämästään." - Mnoppoo
Täydellinen ihminen ei kuluta aikaansa kirjoitellakseen nettipalstoille.
- haloo helsinki
Kylläpä on paljon ilkeileviä viestejä. Älä sure aloittaja, kyllä minäkin sinua panisin.
- Niinpä niin
Tai sitten et, siellä vain joku 14-15-vuotias pikkulikka kuvittelee itsestään liikoja, no kyllä sekin kupla puhkeaa joskus ja on aika herätä todellisuuteen. Elämä opettaa.
- etjetjjku
Täydellinen ihminen osaa aloittaa lauseen isolla alkukirjaimella.
- Hyvä ihminen
Grow up.
- mitäs mitäs
Tää oli aika hyvä vastine suurille vastaaville PanoEinoille. Eikö?
Niitä aloituksia täällä on ollut pilvin pimein. - aijai...
Säikeen otsikko on paradoksi. Nimittäin täydellinen nainen on vaatimaton luonne, eikä koskaan sanoisi tai kirjoittaisi olevansa täydellinen, vaikka olisikin.
Sorry, ei jatkoon. - neitsyt
oon 40kymppinen neitsyt poika juupajoelta.en ole tavannut kylänritilla täydellistäpimua,miltä mahtaa näyttää?
- sori mummot
voi vitun ääliöt luulittekstenettä oon tosissani ? XD
voi jeesus teitä 1900 luvun pällejä XDXD- Mummeli mi
Tuskin kukaan sinua tosissaan otti vaikka vastasikin. Voi sinua pikkuneitiä/pojua....
- Mammuli897
lapsikulta nyt heti kotiin nukkumaan terveisin äiti
- "pulimummo" vastaa
Moi vaan täydellinen bimbo! Mitäs sanot tästä? Olen helveksimasi mummo 60 vuotta. Väittäisin olevani sinua täydellisempi. Olen kokeneempi, lukeneempi, koulutetumpi, viisaampi ja rahakkaampi. Saan miehen kuin miehen, nuoren ja komeankin jos haluan. Älykin on seksikästä. Fiksut miehet arvostavat sitä.
Sinun erinomaisuutesi on katoavaista. Muutaman vuoden kuluttua olet out ja nuoremmat tyttöset ovat syrjäyttäneet sinut. Jollet panosta henkisen puolesi kehittämiseen, menetät pelin.
Minä kouluttauduin, hankin hyvän työn, etenin uralla ja nain rikkaan esimieheni. Nyt on millä mällätä. Itsevarmuuteni pohjautuu muuhun kuin katoavaan ulkoiseen kauneuteen. Tosin en ole pahan näköinen. Liikun paljon, syön terveellisesti ja nautin kohtuullisesti kaikista elämän iloista. Pikkupimut eivät uhkaa minun onneani.
Mieti sinäkin ja te lukemattomat muut heitukat, olisiko aihetta kasvattaa itseään hieman muutenkin kuin silikonit hankkimalla. Olette häpeäksi naissukupuolelle, jollette pysty muuhun kuin seksiobjektiuteen. - pentu provoaa
Do not feed the trolls, please
- Kauko Röyhkä
sorimummot.ime nakkia,ettei tarte rapulassa housuun kakkia,mieluiten rikkaan rahammiehen,jotta voi aamulla ajaa sut tiehen,koko yön sua rynkyttää ,tarpeensa tyydyttää,seuraavana päivänä uusi misu,ei oo kädessä enää sun tisu
- Cloetta...
Uskon kuuluvani kategoriaasi "mummot" koska olen jo 53-vuotias. Hieman säälien ja ehkä huvittuneenakin luin kuvailuasi itsestäsi, miten olet täydellinen ja itseesi tyytyväinen mutta kirjoituksesi antaa kyllä aivan toisen laisen kuvan. Jo sanavalintasi mm. agspapat ja pulimummot, kertoo aivan vääränlaisesta asenteesta ollaksesi sinut itsesi kanssa saatikka, että omaisit terveen itsetunnon; jos itsetunto on hyvälle ja vankalle pohjalle rakennettu ap-laisia kirjoituksia ei ole tarvetta tänne kirjoitelle.
Kuka tahansa saa miehen yhden päivän sisällä, jopa minäkin vaikka olen tavallinen, naisellisen pehmeä ja ryppynen riippurinta. Mutta tiedän, ettei onnellisuus ja tyytyväisyys elämään rakennu ulkoisiin seikkoihin, niin kliseiseltä kuin se kuullostaakin. Minua rakastetaan ja saan rakastaa.
Lapsellisen uhosi selittää osittain ikäsi, joskin sinunikäiseltäsi voisi vaatia kuitenkin jonkinlaista elämänviisautta, ainakin koskien suhteellisuudentajua. - sorry ao
Täällä on näköjään tosi helppo provota.
Aloittaja, et silti ole taitava.- sori mummot!
no hei d44 en todellakaa oo !!11 ja siis hei halusin vaan trollata teitä koska näit on kommentteja on kiva lukee kaksoispisteviivadeedeedee ja hei d44 ! oon iha salee hauska ku osasin tehä näin luovan aiheen, joka on in ja ihqumpi ku te ! :D:D:DDD
- Mymmeli.,---
sori mummot! kirjoitti:
no hei d44 en todellakaa oo !!11 ja siis hei halusin vaan trollata teitä koska näit on kommentteja on kiva lukee kaksoispisteviivadeedeedee ja hei d44 ! oon iha salee hauska ku osasin tehä näin luovan aiheen, joka on in ja ihqumpi ku te ! :D:D:DDD
Voisi kuvitella, että sinulla olisi parempaakin tekemistä, mutta eipä vain ole. Hah hah haa!
- Sabella Henriksson
Terve..Minä en paljasta ikääni, mutta ulkonäköni vastaa nuorekasta, 19-23-vuotiasta kehontilaa.
Minulla on beige tukka, hyvin hoikka vartalo ja mantelisilmät.Myös pouty lips.
Joudun jumppaamaan ettei olis etumus niin littana, keksikoon varustus fly weight-kantajassa kiinni.
Harrastan hyvin vähän biletystä ja tykkään olla ennakkomummo.Olen jo melkoisen rauhallinen verrattuna 5 vuotta sitten.En harrasta alkoholin kulutusta.
Ikävää on että niin monet miehet ovat nykyään varattuja.En ottaisi toisen omaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82092Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1161528Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201205Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82091105Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861094Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661035Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67815- 77783
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.81740Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös37637