Onko täällä ketään täysi-ikäistä vailla suurta (tai ollenkaan) kokemusta vastakkaisesta sukupuolesta? Koskettelua, suutelua, puhumattakaan seksistä... Kyselen koska olen 19v (nainen) ja vailla moisia kokemuksia, ellei lasketa sukulaisten haleja. Ei vain ole osunut eteen mitään lääppimiseen mahdollistavaa tilannetta esim koulussa. Olen hyvin pervo kylläkin, himoitsen suuresti ympärillä olevia ihmisiä.
Onko muita samanlaisia?
30
791
Vastaukset
- Toinen nainen
Et ole ainut. Ulkonäön puolesta ei ongelmia, mutta todella harvoin kiinnostun 'sillä lailla' kenestäkään. En oikeastaan osaa himoita toista pelkän ulkonäön takia pätkääkään.
- ulkonäkö ok
Kyllä meitä täällä on.. Itsellekään ei vaan ole osunut kohdalle ketään sellaista, kenen kanssa olisi voinut ajatella tekevänsä jotain - ja kännissä ei kiinnosta lääppiä tuntemattomia.
- Mies28v_
Olen 28-vuotias mies jolla ei ole kummemmin kokemusta vastakkaisesta sukupuolesta. Syynä tähän tilanteeseeni on yksinkertaisesti ujous. En osaa lähestyä naisia ja naiset eivät lähesty minua joten näin mennään.
Tätäkin palstaa taitaa seurailla useampi kohtalotoveri. Kokemattomuus on varmasti yleisempää kuin moni uskoo varsinkin ujohkojen miesten joukossa.- -
Voi, kaltaisiasi on tuhansia tässä maassa.
Nainen voi ainakin teoriassa mennä baariin jonkun miehen iskettäväksi, jos pakottava seksintarve iskee, mutta arkaa tavallisen näköistä miestä ei iske kukaan nainen. Netin parinhakupalstalla on ainakin 3-5 miestä yhtä naista kohden.
Asiat ovat sitä pahemmin, mitä syrjemmällä ja kauempana kasvukeskuksista sattuu asumaan. Varsinkin, jos asuu vanhempien luona eikä omista autoa. - Sama virsi väsyttää
- kirjoitti:
Voi, kaltaisiasi on tuhansia tässä maassa.
Nainen voi ainakin teoriassa mennä baariin jonkun miehen iskettäväksi, jos pakottava seksintarve iskee, mutta arkaa tavallisen näköistä miestä ei iske kukaan nainen. Netin parinhakupalstalla on ainakin 3-5 miestä yhtä naista kohden.
Asiat ovat sitä pahemmin, mitä syrjemmällä ja kauempana kasvukeskuksista sattuu asumaan. Varsinkin, jos asuu vanhempien luona eikä omista autoa.Alkaa vähitelleen nyppiä tuo asenne, että "naisilla on niin helppoa, menee vaan baariin". Onko sitten aina sama hyypiö luulotellut samaa virttä täällä, ei voi taas tietää. Läheisyys on paljon muutakin kuin pelkkää seksiä!
- Seksi on läheisyyttä
Sama virsi väsyttää kirjoitti:
Alkaa vähitelleen nyppiä tuo asenne, että "naisilla on niin helppoa, menee vaan baariin". Onko sitten aina sama hyypiö luulotellut samaa virttä täällä, ei voi taas tietää. Läheisyys on paljon muutakin kuin pelkkää seksiä!
Seksi on kuitenkin enemmän kuin ei mitään. Vai mitä? Onhan sekin läheisyyttä. On se aika raskasta elää lähes kolmekymppiseksi ilman sen ihmeempiä kokemuksia vastakkaisen sukupuolen kosketuksesta. Oman kokemukseni mukaan myös sen treffiseurankin löytäminen on naisille helpompaa kun miehet ovat niitä aktiivisempia nuilla treffisivustoillakin. Suomi24 treffien yhteydenottotilastot olivat julkisia viikon ajan niin kyllä siellä näki selvän eron miesten ja naisten välillä vastaanotettujen viestien määrässä.
- 20+3
Alkaa vähitelleen nyppiä tuo asenne, että "naisilla on niin helppoa, menee vaan baariin". Onko sitten aina sama hyypiö luulotellut samaa virttä täällä, ei voi taas tietää. Läheisyys on paljon muutakin kuin pelkkää seksiä!
Tottahan se on että naisilla on niin helppoa.
"Läheisyys on paljon muutakin kuin pelkkää seksiä!"
Eiköhän naiset saa tutustumis yrityksiä huomattavasti miehiä enemmän ihan parisuhdemielessä- Sama virsi jne
Seksi on läheisyyttä kirjoitti:
Seksi on kuitenkin enemmän kuin ei mitään. Vai mitä? Onhan sekin läheisyyttä. On se aika raskasta elää lähes kolmekymppiseksi ilman sen ihmeempiä kokemuksia vastakkaisen sukupuolen kosketuksesta. Oman kokemukseni mukaan myös sen treffiseurankin löytäminen on naisille helpompaa kun miehet ovat niitä aktiivisempia nuilla treffisivustoillakin. Suomi24 treffien yhteydenottotilastot olivat julkisia viikon ajan niin kyllä siellä näki selvän eron miesten ja naisten välillä vastaanotettujen viestien määrässä.
Se on totta, että naisten on helpompi saada seksiä. Tarkoitinkin viestilläni sitä, että tuon "naisena olemisen helppous" -maininta oli irrallinen aloitusviestin ytimestä. Vaikea kuvitella, että ap valittelisi sitä, ettei ole löytänyt ketään yhden yön juttuun. Vähän sain ainakin itse käsityksen, ettei hän suuremmin välittäisi kokea ekaa kertaansa baarireissun jälkimainingeissa.
Seksi voi olla enemmän kuin ei mitään, mutta välttämättä se ei ole parempi. Mielipiteet eroavat tietysti sukupuolen ja yksilön mukaan, itse en lähtisi seksiä harrastamaan ainoastaan sen vuoksi, että kaipaisin kosketusta. Kokemattomana naisena minua suorastaan kauhistuttaisi menettää neitsyys yks kaks ennen kuin on oikeastaan muulla tavalla koskaan tullut kosketuksi.
Treffi- ja seksipalstojen sukupuolijakauma on aivan ilmiselvä, ei sitä voi edes ajatella kiistävänsä. Syitä tähän on useita, osa aika arvattavissa oleviakin. - Muuta ei sanottukaan
wlfwd kirjoitti:
"Läheisyys on paljon muutakin kuin pelkkää seksiä!"
Eiköhän naiset saa tutustumis yrityksiä huomattavasti miehiä enemmän ihan parisuhdemielessäKyllä varmasti, roolit istuu tiukassa. Baarilähestymiset taitaa kyllä pitkälti olla muulla mielellä kuin "parisuhdemielessä" tehtyjä.
Muuta ei sanottukaan kirjoitti:
Kyllä varmasti, roolit istuu tiukassa. Baarilähestymiset taitaa kyllä pitkälti olla muulla mielellä kuin "parisuhdemielessä" tehtyjä.
Kaveripiirissa suurin osa vakavammista suhteista on baareista lähtöisin. Ja uskon että se on myös ainoa ympäristö, josta voisin itse löytää jotain.
- Päiväkävelijä
OK, hyvä tietää :)
- Kyllä löytyy
Kyllä vain taitaa olla, itse olen pian 26-vuotta täyttävä mies ja kokemus naisista on nolla. Onneksi sentään on tullut töitä tehtyä ettei ainakaan ole köyhä, en tosin ole rikaskaan mutta ainakin tulen helposti omillani toimeen mutta tosiaan kokemus vastakkaisesta sukupuolesta yhä olematon. Mielestäni olen ulkonäöltäni ihan tavalllinen. Baareissa ei ole tullut käytyä ollenkaan.
- -
Siispä sinne. Hyvässä lykyssä voit jossakin vaiheessa saada kokemusta naisista, kun alat käymään joka viikko. Kuviot pitää tosin ensin oppia.
- 10+13
- kirjoitti:
Siispä sinne. Hyvässä lykyssä voit jossakin vaiheessa saada kokemusta naisista, kun alat käymään joka viikko. Kuviot pitää tosin ensin oppia.
No ei se baareissa notkuminenkaan mitään auta, sanon ihan omasta kokemuksesta vaikken itsekään usein baareissa käy.
10+13 kirjoitti:
No ei se baareissa notkuminenkaan mitään auta, sanon ihan omasta kokemuksesta vaikken itsekään usein baareissa käy.
Jep, nuorempana kolmisen vuotta baareissa joka viikonloppu, ilman ensimmäistäkään naiskokemusta.
- Kyllä löytyy
Se on ongelma vain, ettei haluaisi pelkkää yhden illan juttua. Kaiketi tässä haluaisi, että löytäisi muunlaisen tavan, vaikka tätä kautta voisi alkaa vaikka puhumaan jonkun kanssa alkajaiseksi. Täytyy ainakin yrittää.
- -
Ei ole oikotietä onneen!
Joko notkutte baarissa tai yritätte olla aktiivisia harrastuksissa, töissä, jopa netissä jne. kaikkialla missä vastakkaisen sukupuolen edustajia voi tavata.
Ennen vanhaan käytiin tansseissa. Aikaisemmat sukupolvet ovat löytäneet kumppaninsa niistä ympyröistä. Tanssikursseja järjestetään joka puolella Suomea.
Kotoa ei teitä kukaan hae.- Mies 28v
Eikä kyllä meitä hae kukaan sinne tanssilattiallekkaan vaikka paikalle tulisimme norkoilemaan. Keskiverto miehen täytyy olla rohkea ja yrittää tehdä aloitteita jos meinaa seuraa saada niin se vain on.
- -
Mies 28v kirjoitti:
Eikä kyllä meitä hae kukaan sinne tanssilattiallekkaan vaikka paikalle tulisimme norkoilemaan. Keskiverto miehen täytyy olla rohkea ja yrittää tehdä aloitteita jos meinaa seuraa saada niin se vain on.
Sanotaan nyt niin, että tanssipaikoilla saattaa olla paremmat mahdollisuudet tulla huomatuksi kuin monessa muussa paikassa. Ja naisetkin "saavat" hakea.
Tanssipaikoilla on usein enemmän naisia kuin miehiä.
Mutta syytä osata tosiaankin tanssia. Muuten nainen menettänee mielenkiintonsa aika pian. Jos osaat tanssia hyvin, sinut huomataan paremmin.
- asf32
Onhan täällä vaikka kuinka. Minä olen 24-vuotias ja koskettelutkin on laskettavissa yhden käden sormilla.
- -
24-vuotias ehtii vielä mihin, koska on esim. paljon yli 40-vuotiaita kokemattomia (miehiä), mutta asiaa ei kannata jättää pelkästään kohtalon käsiin.
- Huuh
Juu olen itse täys ikäinen ja viellä täysin kokematon. tän pikku kylän tapa on että rumat jätetään ojaan ja hyvät valoon. että ihmeitä ei tarvitse odotella varsinkin kun itse en hyväksy rumaa naista vain ja ainoastaan kauniin naisen, menkööt iäisyys mutta en mene itseäni tyrkyttämään jollekkin rumalle naiselle. olen joko neitsyt kokoelämäni tai saan sitten kunnon naisen ja voin olla henkisesti onnellinen .
- onigiri
Tunnun aina löytävän ne rennot varatut miehet joiden kanssa jää ystävyys asteelle.. On niin turhauttavaa olla ihastunut ja siinä jutellessa selviää että on kihloissa/ naimisissa/ asuu jo jokun kanssa!!
Eli enpä ole vielä koskaan harrastanut seksiä mitä nyt suudelmia/ halailua jne muuta säätöä.. Enkä voi nyt oikeen noilta varatuiltakaan mennä pyyteleen vastoin moraaliani mutta jos joku sattuisi ehdottamaan niin suostuisin.. Ihan vaan senkin takia ettei sitten tarttis olla neitsyt lopun ikääni - -
onigiri kirjoitti:
Tunnun aina löytävän ne rennot varatut miehet joiden kanssa jää ystävyys asteelle.. On niin turhauttavaa olla ihastunut ja siinä jutellessa selviää että on kihloissa/ naimisissa/ asuu jo jokun kanssa!!
Eli enpä ole vielä koskaan harrastanut seksiä mitä nyt suudelmia/ halailua jne muuta säätöä.. Enkä voi nyt oikeen noilta varatuiltakaan mennä pyyteleen vastoin moraaliani mutta jos joku sattuisi ehdottamaan niin suostuisin.. Ihan vaan senkin takia ettei sitten tarttis olla neitsyt lopun ikääniKun nyt satut olemaan nainen, ei sinun kannata olla huolissasi neitsyydestäsi. Anna ajan kulua äläkä hätäile.
Luultavasti joku niistä kiinnostavista varatuista eroaa jossain vaiheessa, jolloin voi olla sinun tilaisuutesi.
- TrueNeitsyt
Minulla itselläni on sama ongelma en ole juurikaan kokenut juurikaan mitään toki haluaisin, mutta naiset esittävät yleensä vaikeasti tavoiteltavaa..... (18 v. miess)
- -
Jossain vaiheessa ehkä huomaat, etteivät ne vain esitä vaan myös ovat.
Saatat olla "neitsyt" vielä 40-vuotiaana, kuten aika moni mies on.
- walkin man 83
hei päiväkävelijä,
haleja paljon, se on tärkeää,missä päin vaikutat...vastaatko minulle - urheilija
Olen myös 19v tyttö, ja omistan urheilullisen ja hoikan kropan vieläpä! En vain saa pojilta ikinä katseita tai kiinnostuksen osoituksia! En tiedä jos olen sokea niille?!
- -
Tuskin menee kovin pitkään siihen, että pojat kiinnostuvat. Kunhan olet vähän aloitteellisempi.
Joskus jopa tytöllä pitää olla hiukan aktiivisuutta asian suhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.9010265Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli662885Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä202336- 1582079
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️222037Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381971- 521856
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?311843- 1031522
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411296