Peruutusaika.fi kokemuksia?

Jenni_tyttönen

Tuolta saa peruuntuneita aikoja hiustenleikkauksiin aina vähintään -20% alennuksella. Onko joku kokeillut tuota palvelua?

Noita aikoja tarjoavat toimipisteet ovat asiallisia ja olen parissa niistä käynytkin aikasemmin eli tämä ei vaikuta ainakaan citydeal-kusetukselta.

22

5259

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marko_m83

      Itse ostin ajan tuolta kautta. Tajusin katsoa tuolta ennenkuin soitin parturiin. Säästin siinä samalla ihan samasta palvelusta 20% tai 30% jompikumpi.

      Hommahan toimii siten, että kattoo sopivan ajan, maksaa sen ja sitten ottaa sen kuitin tai koodin talteen. Näyttää sen koodin leikkaajalle. aika simppeli homma eli suosittelen! Itse katson tuolta onko sopivia aikoja tarjolla ennenkuin varaan muualle.

      Harmi vaan, että toistaiseksi noita aikoja saa vain Helsingistä..

    • Hei suomi24.fi lukijat

      Peruutusajassahan parturit ja kampaamot ilmoittavat omia peruuntuneita aikojaan eli ajat ovat ihan täysin normaaleja palveluita, mutta niissä on alennus.

      Homma toimii siten, että:

      1. Valitset listalta sopivan ajan
      2. Maksat sen verkkopankkitunnuksilla
      3. Saat ostosta kuitin ja koodin.
      4. Näytä kuitti tai koodi leikkaajalle ja nauti palvelusta

      Terveisin Peruutusaika.fi Joakim

      • Soita ensin

        Valitettavasti leikkauksesta on jo maksettu
        Etukäteen. Jos ei ole tyytyväinen, tuskin menee uudelleen samalle kampaajalle. Näin kävi Hair911 kampaamossa


    • Topi_88

      Testattu ja toimii.

      Onneksi tajusin katsoa tuonne ennenkuin soitin kun sattu olemaan juuri sopiva aika siinä tyrkyllä :)

    • Leikattava

      Noniin, hyvä ja tarpeellinen palveluhan tuo. Bookmarkkasin

    • tyhjät liikkeet

      peruutusaikoja kauppaavat samat liikkeet jatkuvasti ilmeisesti heillä ei ole töitä.Joka päivä samat liikkeet ja peruutukset.

      • mut mainokset on

        Jep näin näyttäis olevan.. lisäks jotenkin vaikee saada selvää mitä noihin nyt sit kuuluu jne


      • norppa1
        mut mainokset on kirjoitti:

        Jep näin näyttäis olevan.. lisäks jotenkin vaikee saada selvää mitä noihin nyt sit kuuluu jne

        Itse kokeilin kerran viime elokuussa (kampaamo ProStudio), toimi hyvin! Kiva että ajan saa nopeasti ja vielä edullisemmin. Olin tyytyväinen kampaajaan, harmi vain että on ilmeisesti vaihtanut työpaikkaa.

        Nyt olen etsinyt aikaa ensi viikoksi, mutta ei löydy hyvää juuri sille päivälle mille haluaisin... Näköjään vain kaksi liikettä mukana?


    • Pesu ja leikkaus

      Kävin tänään Tampereella HiusStudio Joyssa miesten tukanleikkuussa, kun sattumalta kuulin tästä Peruutusajasta. Täytyy kehua sekä peruutusaikaa että HiusStudiota: en olisi taatusti ottanut hiustenpesua, mutta ne se pestiin, siihen laitettiin hoitoainetta ja leikattiin. Tukasta tuli hyvä ja kun parturi tarjosi vielä kahvin päälle, voin vain kiittää ja kumartaa.

    • peruutus

      Mä olen käynyt Helsingissä muutaman kerran peruutusajan kautta, ja on ollut paljon parempia kokemuksia kun esim facediilin kautta ostetut, paljon parempaa palvelua ja tuntuu että tän kautta kampaajiakin kiinnosti asiakas. Suosittelen (Y)

    • EllaSo

      Totta kai siellä on samoja kampaamoita, koska vain harvat liikeet ovat hoksanneet ottaa sen käyttöön! :D

    • titta78

      Hoksanneet? Eivät ammattiaan arvostavat yrittäjät tee ilmais töitä. Se että firma on tuollaisessa palvelussa mukana, kertoo yrityksestä jotain.

      Ei voi valittaa vaikka tulisi sutta..

      • taraolivia

        Oletkohan itse kampaaja, haiskahtaa vähän siltä kampaamo hinnat on muutenkin sikamaiset, jos on itseään täynnä ja luulee olevansa paras niin aika korjaa tämänkin käsityksen.
        Yleensähän se on näin että ( nuoruus ja tyhmyys)


    • töitä

      Katsokaa vähän tarkemmin peruutusaika kampaamoita. Siellä on liikkeitä missä on koko päivän ajat vapaana ja parin seuraavankin. Jos ihmiset peruuttavat näin paljon aikoja eli kokopäivän ajat , niin onkohan vika kampaamossa , kampaajassa. Eli onkohan liian vähän töitä .

      • qqqqqaaaa

        Katsoin ja huomasin monta liikettä missä koko viikko tyhjää. Ei ne ole peruutusaikoja, vaan tyhjät listat eli ei asiakkaita. menkää katsomaan liikkeen ajanvarausta niin huomaatte ettei ole asiakkaita.


      • salonki

        Hei arvostakaa nyt vähän että kampaajat yrittää pärjättää niin huonossa taloustilanteessä mikä se nyt just on ja myy omia aikoja sieltä kautta niin halvalla, että hänelle periaatessä jää vaan työssä käimiseen ilo!! Tää kun on lista tyhjä ei tarkoitaa usein tätä että kampaaja on huono vaan usein tätä että asiakkaat eivät käy enää kampaajalla koska heilläkin on taloustilanne heikko mutta kampaajalla pysyy kaikki vuokrat ja muut kulut samalla tasolla. Sekä viellä yksi syy miksi listat tyhjät usein on vasta aloittanut tai vasta muutanut tänne sekä ei ole oma asiakaskunta. Niin on vaikka sieltäkautta hyvä aloittaa mainostamaan omia palveluita ja kerätää asiakaita


      • huonoja.kampaajia

        Kokeillut useampia eri kampaajia Helsingissä Timman kautta ja joka kerta lähtenyt tuolista lähes itku kurkussa, kun lopputulos on ollut niin huono. Lisäksi paikassa kuin paikassa keksivät jotain tekosyitä lisätä hintaan kaikenmaailman palveluita, jolloin päädyt kuitenkin maksamaan normaalihinnan. Itse olen läksyni oppinut enkä Timmaa kampaajien peruutusaikojen kohdalla enää käytä. Näyttää olevan syynsä, miksi joillain aina kalenterissa vapaata..


    • Kokemustaon

      Usein kyseessä uudet liikkeet, joissa asiakaskunta ei ole vielä muodostunut riittävän isoksi. Tyhjät listat ei siis aina ole merkki huonosta, vaan usein uudesta. Ja siis nimenomaan uudesta liikkeestä, ei välttämättä noviisikampaajasta :) tämä kun on sellainen ala että jos esim muuttaa niin joutuu aloittamaan ns alusta koko homman, koska asiakkaat jää sinne vanhalle alueelle/paikkakunnalle :(

    • eikiitos3

      On kokemuksia, huonoja valitettavasti. Taidan ens kerralla maksaa täyden hinnan, jotta saan kunnon palvelua kunnon kampaamossa.

    • Ilk

      GOUMME koodilla saa 10e tilille :)

    • poninhäntä

      Olen Timman kautta käynyt sekä hieronnassa että kampaajalla. Ihan hyviä kokemuksia. Kävisin mielellään enemmänkin kampaajalla, mutta en aio leikkauttaa puolipitkiä hiuksiani. Kunpa olisi tarjolla esim. hiustenpesua ja samalla hiuspohjan hierontaa tai joitakin hiuspohjahoitoja kuivalle, herkälle hiuspohjalle.

    • Anonyymi

      Käytä koodini BLHBNB ja saat 10€ Timmaan. www.timma.fi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      261
      2403
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1921
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1586
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      141
      1371
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1224
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1165
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1000
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe