Espanjassa puhelinmyyntiä

Kaveri oli saanut töitä tälläsestä firmasta: http://copamarketing.net/ nyt oon koittanu ettiä tietoa kyseisestä firmasta mutta ei mitään hajua? onkohan luotettava tms? onko joku ollu vastaavanlaisessa?

4

434

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entinen puhelinmyyjä

Jaahas taas Fuengirolan puhelinmyyntiä.

Jätä väliin.

Tai jos olet masokisti niin siitä vaan, muista säästää paluulentoa varten rahaa ennen lähtöä.

Pohjapalkka 500/kk mutta ei ole mainittu kuinka paljon joudut myymään että saat tuon palkan = jos myynti jää alle et kauaa firmassa ole. Todennäköisesti joudut myymään parilla tonnilla/kk ja kun kattelee mikä on tuote niin räkä poskella saat soitella.

"teemme virallisen työsopimuksen" "olemme reiluja" hah....

• 3 v täällä asunut

Puhelinmyyntifirmoja täällä on paljon. Aika monella on ollut vaikeuksia maksaa palkkoja. Eräs firmoista on ihan huippuluokan kusetusfirma, myy mitä sattuu ja aika monelta myyjältä on jäänyt ainakin osa palkoista saamatta.

• 3 v täällä asunut

Olen kuullut pelkää negatiivista. Viimeiset uutiset olivat sellaisia, että pistivät myyjiä pihalle, kun eivät olleet myyneet tarpeeksi. Espanjassa on paha lama, Andalucian alueella työttömyys% 30 ja jokaiseen paskaduuniinkin riittää hakijoita. Tiedän tasan kaksi puhelinmyyntifirmaa täällä, joissa tienaa oikeasti hyvin jos osaa hommansa. Toisesta niistä on viime aikoina tosin alkanut liikkua vähän ikäviä juttuja.

• 3782

Fennopointilla ainakin maksetaan palkat aina ajallaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 534
      8597
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3688
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2203
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      161
      1203
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      846
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      764
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      752
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      726
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      715
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe