Kyllä se suomessa on kivaa olla opiskelija ja samalla yrittää tienata jokapäiväinen leipä käymällä töissä. Mutta taas tuli se kiva lappu postissa että kelan asiakas ei kannata olla samaanaikaan. Vuosi koulua takana 2,5 vuotta edessä ja nyt on harkittava että pitääkö välivuoden että voi maksaa ekan vuoden "ylimääräiset" tuet takaisin. Ilman työtä oisin kuollut nälkään ja ulosotto vienyt loput laskuista mitä ei olisi voinut maksaa. Kelaa ei tietysti kiinnosta nämä asiat yhtään. Töitä kannustetaan tekemään nuoren mutta sitten kun tekee vähänkin niin rangaistaan ihan varmasti.
ON se taas kivaa olla opiskelija
tyhjättaskut
1
199
Vastaukset
- gdggfgsdfsdfsdf
Huono vitsi mutta myy p******ä,,, . Verovapaata tuloa. Ei vaiskaan "kärsi" se ei kuitenkaan tuo nälkä kestä ikuisuuden , mutta itse saat syyttää itseäsi jos et ole kertonut kelalle vaan hakenut tukia ja käynyt "salaa"töissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1502064Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3071759- 931577
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801231Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251081
- 481017
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73976Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23957