Saitko seuraa? Jos, miten?
Koska kävit viimeksi yksin baarissa?
33
78
Vastaukset
19-vuotiaana. Olen käynyt eläissäni vain 1 kerran yksin baarissa. Ja sain seurakseni silloisen ex-miesystäväni. Se kun asuu baareissa, niin tottakai hän aina bongaa kaikki tutut kotonaan. :-)
- ?
Missä iässä aloitit seurustelut, kun sinulla oli jo tuossa iässä juoppo ex?
- ?
teevadit kirjoitti:
Vai oliko peräti vain paria viikkoa vaille 16.
Kuinka pitkään seurustelit ekan kanssa?
- ..
teevadit kirjoitti:
Aika pentuna.
? kirjoitti:
Kuinka pitkään seurustelit ekan kanssa?
Noin vuoden. Sitten en enää jaksanut sitä määrilyä ja riepottelua. Tuli turpaan niin se loppui.
.. kirjoitti:
Aika pentuna.
Emmä nyt tiedä onko niinkään pentuna. Mun äiti oli naimisissa jo 17-vuotiaana. :-)
Ei mua huvittanut vanhemmaksi odottaa, eikä nuorempana alottaa.- ?
teevadit kirjoitti:
Noin vuoden. Sitten en enää jaksanut sitä määrilyä ja riepottelua. Tuli turpaan niin se loppui.
Tämäkö oli se juoppo ex baarissa vai joku sen jälkeinen ex? Taisi olla sinua vanhempi? 19v. ei yleensä ole vielä juoppoja.
? kirjoitti:
Tämäkö oli se juoppo ex baarissa vai joku sen jälkeinen ex? Taisi olla sinua vanhempi? 19v. ei yleensä ole vielä juoppoja.
Ei vaan se seuraava. :-) Se oli mua 8-vuotta vanhempi. Ja juoppo edelleen, näkyy lojuvan kadullakin joskus päissään kavereineen. Miehellä paha alamäki...
- niin?
teevadit kirjoitti:
Oliko ensimmäinen seksisuhteesi?
- ?
teevadit kirjoitti:
Ei vaan se seuraava. :-) Se oli mua 8-vuotta vanhempi. Ja juoppo edelleen, näkyy lojuvan kadullakin joskus päissään kavereineen. Miehellä paha alamäki...
Elät aika pienissä ympyröissä, et ole muuttanut kovin kauas kotiseudultasi, kun näet vieläkin exiä joiden kanssa olet seurustellut alle 19v.?
niin? kirjoitti:
Oliko ensimmäinen seksisuhteesi?
Kyllä. Mä en harrasta seksiä irtonumeroiden kanssa. Mun kanssa joutuu seurustelemaan, että saa suudella saati enemmän. :-D
? kirjoitti:
Elät aika pienissä ympyröissä, et ole muuttanut kovin kauas kotiseudultasi, kun näet vieläkin exiä joiden kanssa olet seurustellut alle 19v.?
En näe kuin muutamaa. Ovat lähiseudulta. Tuon ekan systeemit tiedän sen äidin juoruiltua mulle joskus kauppareisulla. Pari muuta tosiaan asuu lähiseudulla. :-)
- niin?
teevadit kirjoitti:
Kyllä. Mä en harrasta seksiä irtonumeroiden kanssa. Mun kanssa joutuu seurustelemaan, että saa suudella saati enemmän. :-D
Eli 16v. meni neitsyys? Aika nuorena.
niin? kirjoitti:
Eli 16v. meni neitsyys? Aika nuorena.
Kyllä. Ja vieläpä ihan aasille jätkälle. Tehtyä ei saa tekemättömäksi. Toiset aloittaa jo 12-vuotiaana. Mikä sitten on nuori. hmm..
teevadit kirjoitti:
Kyllä. Ja vieläpä ihan aasille jätkälle. Tehtyä ei saa tekemättömäksi. Toiset aloittaa jo 12-vuotiaana. Mikä sitten on nuori. hmm..
Vaan jotta ei oisi mennyt aasille jätkälle, mun olis tarttenut pihdata 27-vuotiaaksi. Sit olis ollut hyvä syy päästää neitsyydestä irti, eikä olis ollut aasi jätkä vastassa.
Noh elämä on ja elämä opettaa, jälkiviisaus on aina niin helvetin suolaista. :-)- --
teevadit kirjoitti:
En näe kuin muutamaa. Ovat lähiseudulta. Tuon ekan systeemit tiedän sen äidin juoruiltua mulle joskus kauppareisulla. Pari muuta tosiaan asuu lähiseudulla. :-)
Kuin muutamaa? Kuinka paljon sinulla niitä exiä oikein on???
- 1+3
teevadit kirjoitti:
Vaan jotta ei oisi mennyt aasille jätkälle, mun olis tarttenut pihdata 27-vuotiaaksi. Sit olis ollut hyvä syy päästää neitsyydestä irti, eikä olis ollut aasi jätkä vastassa.
Noh elämä on ja elämä opettaa, jälkiviisaus on aina niin helvetin suolaista. :-)Olet seurustellut 27vuotiaaksi pelkkien aasien kanssa? Miksi? Piti olla vain joku?
- ---
teevadit kirjoitti:
Seittemän. :-)
Aika monta. Mikä oli lyhin seurustelu?
--- kirjoitti:
Aika monta. Mikä oli lyhin seurustelu?
Joo, on siinä 6 liikaa omastakin mielestä. Exä nyt ei ollut virhe vaikak erottiinkiin..se sais jäädä ne muut vois poistaa kokonaan listasta. Vaan ei auta..ei pysty pyyhkimään pois.
Oisko ollut 3 kk? 3 tai 4kk.1+3 kirjoitti:
Olet seurustellut 27vuotiaaksi pelkkien aasien kanssa? Miksi? Piti olla vain joku?
Hyvä kysymys. Kyvyttömiä sitoutumaan osa, osa väkivaltaisia, osa halus eri tulevaisuuden näkymät kun minä jne. Mistä syystä nyt ihmiset toisiinsa kyrpiintyy ja kyllästyy?
Ei joku, vaan kaikki näytti alkuun paremmalle miehelle kun onkaan. Suhteen edetessä ranka vaan valui housuihin osalta..enhän mä nyt sellasen kanssa jatka, joka roolia mulle vetää.teevadit kirjoitti:
Hyvä kysymys. Kyvyttömiä sitoutumaan osa, osa väkivaltaisia, osa halus eri tulevaisuuden näkymät kun minä jne. Mistä syystä nyt ihmiset toisiinsa kyrpiintyy ja kyllästyy?
Ei joku, vaan kaikki näytti alkuun paremmalle miehelle kun onkaan. Suhteen edetessä ranka vaan valui housuihin osalta..enhän mä nyt sellasen kanssa jatka, joka roolia mulle vetää.Osan aaseista kanssa meni monta vuotta, ennen kun raaski heittää pellolle. Ennen kun uskoi, ettei se ikinä muutu muuksi...enkä minä ala yhtäkään äijää muokkaamaan. Jos ei ite älyä muovaantua riittävästi ja tehdä kompromissejä vain vaatia toiselta, saa painua suolle. :-)
- Aseksuaali nuoruus
Ihmisen ja kumppanin tarve, muna on sivuseikka.
- En kirjaudu
Eka oli siitä syystä, loput ei.
- ikisinkku36
Joku 2,5 vuotta sitten viimeks. Joku lihava ruma nainen tuli iskee mua ja sanoin sille et mulla on tyttöystävä kun en halunnut niin rumaa naista panna.
Alkukesästä. Olin menossa kaverin luo, mutta hän soitti, ettei ole vielä kotona. Koska olin jo tullut kaupunkiin, menin sitten yhteen baariin odottamaan. Otin yhden siiderin.
Kello oli n. 19 ja olin ainoa nainen paikassa, joten päät kääntyili. Tilasin nopsaan ja otin city-lehden suojaksi, ettei kukaan tule höpöttämään. Tuli silti, mutta sanoin, että meen vessaan..
Aina silloin tällöin menen. Joskus on esim. treffit kaverin kanssa baarissa ja jos tulen ekana, niin olen hetken yksin.Viimeksi ulkomailla (3v sitten) työkeikan jälkeen ei ollut mitään muuta paikkaa auki ja piti tappaa hieman aikaa...
Keväällä 2011. En saanut seuraa, siellä baarissa ei ollut ketään muita sillä kertaa.
Aina baariin lähden yksin ja se olenko siellä seurassa vai en riippuu siitä keitä siellä on.
En tapaa hakea "seuraa" sieltä. Lähinnä humalaa.- määmy
Iltamenois en kertaakaan,päivällä oon saattanu piipahtaa.
- rapiskarpalo
http://www.youtube.com/watch?v=peReFVPKN4A
Eilen kun ajelin Pohjanmaalta kotia kohti...tuli tankattua ja sumpit hörppästyä... :))
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1001829
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa681797- 1361655
- 971401
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo321328MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3141233- 581175
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301082Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711031Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa446923