olen 17.v tyttö asun jyväskylässä/muuramessa ja en ole ikinä oikein harrastanut mitään varsinkaan liikuntaa ja nyt se alkaa näkyä ja tuntua :( olen jo vuoden verran etsinyt harrastusta mutta melkein aina kaikki ryhmät on lapsille 7-15.v tai sitten aikuiselle/senioreille. juuri minun ikäisilleni ei oikein ole mitään ja jos on niin ne on jotain kilpa urheilu ryhmiä jonka lajissa pitää olla super hyvä.
alkaa ihan masentaa kun aina sanotaan että nuoret ei liiku tarpeeks ja kaikki nuoret vaan poltaa ja juo viikonloput ojan pohjissa. muutaman kerran on minullekin noita huudelleet aikuiset vaikken alkoholia ole ikinä edes maistanut ja tupakka on samaa sarjaa. mutta takaisin aiheeseen jokin kiva liikunta harrastus koulun ohelle käyn kahta koulua niin ei mitään kamalan rasittavaa sillä koulu vie paljon aikaa ja voimia :)
Liikunta harrastus ideoita ??
reilu kerho nuorille
3
491
Vastaukset
- 2
Mitä vikaa aikuisten ryhmissä on?
- ei mikkään mutta,
ne mitä mää oon nähnyt on 20 vuotiaille ja ylös päin ; (
- vvcxvcxvxcvxxvc
Totta kyllä, että nuorille aikuisille voisi olla enemmän harraste ryhmiä, mutta jos lähdet jatko-opintoihin niin kouluissa yleensä on liikuntavuoroja, joihin on kaikilla vapaa sisäänpääsy tai joku muodollinen maksu.
Kyllähän sitä yksinkin voi harrastaa vaikka mitä ja jos löytyy kavereita niin heidän kanssaan voi kyllä harrastaa paljonkin eikä tarvita mitään ohjattuja ryhmiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123760MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar761980Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421608Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788