varmuuden varaksi internoida.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012072115869164_ul.shtml
Ihmiset "jotka viihtyvät omissa oloissaan" ovat epäillyttäviä
5
1994
Vastaukset
- johan pomppas
Voi kauhistus. Ai ne on jotain syyllisii joita jotkut kiusaa/mollaa/mustamaalaa/eristää ja estää muita edes tutustumasta. Vois vähän miettiä sitäkin et ketä sitä oikeestaan pitäisi syyttää siitä että kohdellaan kaltoin.
- pi_ __Dwwft754??2+++
varmaan joku entinen koulukiusaaja, vanhempana ei ilkeily kostit enää toimi kun ihmiset on aikuisia ja näkee läpi, niin pitää nousta uudelle tasolle pahuudessa
- Tai sitten ei
Mä olen miettinyt tätä ikuista "aina se on se kiltti ja hiljainen" tai "omissa oloissaan" ettei se pidä paikkaansa ollenkaan aina. Siis jossain tapauksissa, esim. jos taustalla on koulukiusaamista tms. tai sitten oikeaa mielisairautta, mikä johtaa eristäytymiseen tyyliin harhojen takia, kuten breikvikillä. Eihän se ollut vuosiin ollut enää normaali sekään, eikä se mikään "hiljainen ollut", äitinsä kanssa se asui, aukoi tälle päätään ja laukoi ties mitä.
Anneli Auer nyt näyttäisi olevan myös syyllinen ainakin suht kamaliin rikoksiin. Hän oli muka pidättyvämpi, mutta ei hän kyllä ole, hänhän on pitänyt yllä sivuja hyvinkin sosiaalisesti ja jakanut kaikenmaailman vanhemmuusneuvoja. Mikä nyt tuntuu hyvinkin irvokkaalta.
Jokunen kuoleman tohtori ja hoitaja ovat olleet kyllä ihan normisti töissä ja ihan pokalla keskustelleet, myrkkyhoitaja tuli loistavasti toimeen ihmisten kanssa ja keräsi luottamusta.
Eli mikä on se joka viihtyy omissa oloissaan? Sairaanloisen mustasukkaiset esimerkiksi saattavat tappaa ja ovat tappaneetkin seotessaan, muitakin kun perheensä, ja hyvin monet heistä ovat ulospäin täysin normaaleita, jopa sosiaalisia, pidettyjä ja hurtteja huumoriveikkojakin.
Itse olen tuntenut väkivaltaisiksi osoittautuneita oikeastaan lopulta umpisekopäisiä, mutta yhdelläkin oli asuntoyhtiössä ihan ns. määräävä asema, hän oli sosiaalisessa ammatissa ja melko suosittu. Minun mielestäni hän oli harvinaisen epämiellyttävä, mutta joillekin tavattoman charmantti ja jännittävä, joten sekin tuntuu vaihtelevan miten heidät nähdään.
Ei siis taida lopultakaan olla mitään varmaa keinoa tunnistaa noitia eikä tuomiot roviolla ole kaikki olleet ihan oikeita vain sen perusteella, kuinka sosiaalinen joku on, tai onko onnistunut kauheasti kavereita haalimaan. Taitaa ne tunnusmerkit, jos niitä on, olla muissa jutuissa.
Kyllähän 27 ikävuotta pidetään muusikoillekin jonain maagisena, mutta kyllä fakta on se, että narkkareille se nyt vaan usein on aika pitkä ikä ja muusikoita on kuollut enemmän muun ikäisinä... Se vaan, että kun elää kamoissaan, ryyppää ja sekoilee, riski kuolla nuorena kasvaa huomattavasti, joko oman käden kautta tai sekoilemalla. - Tämä tappajiksi
epäileminen on eräänlaista jatkoa koulukiusaamiselle. Lyödyn lyömistä
- jepjep
Ihmiset jotka käyttävät kahta ällää sanassa "epäilyttävä" ovat dorkia.
Ne pitäisi varmuuden varalta kastroida.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291859Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571812Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3581600- 1501227
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2141188Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 111044
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt51009- 2851005
- 82971