Reducil huijaus!

H U I jattu

Mikä ihmeen Reducil tuote on. Tilasin näytepakkauksen ja nyt olenkin sitoutunut ties mihin. Huijausmainos, joten älkää muut siihen uskoko.
Jos lääkäri määrää lääkkeen, niin ei sitäkään ole pakko ostaa. Tämä tuotefirma toimiikin toisella tapaa.
Kuluttaja-asiamiehelle on nyt paljon asiaa ja näyttipä netissä olevan juttu http://kokeile.yle.fi/uutiset/uskallatko_ottaa_vastaan_ilmaisia_naytepakkauksia/6214798
Hamikseni en tätä lukenut aiemmin.
No tyhmyydestä sakotetaan, niinhän se sanonta kuuluu, mutta ihan ilmaiseksi en niitä sakkoja kyllä maksa.

62

1660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onko näin?

      Reducil contiene anfetamina?

    • virtaska61

      no miten sun kävi, jouduitko ottamaan ne 3kk johon olet "sitoutunut" tilatessasi näytteet,

      tuliko perintätoimistolta perintäkirje .
      ärsyttävääääää

      • H U I jattu

        Lasku tuli jonkun peritätoimistonkautta, mutta ihmeellisesti viitenumero oli väärä. Laskua en voi siis maksaa, mikä ei nyt sitten olekaan minun vikani. Hah.
        Eli olipa kökkö perintätoimisto, kun ei osaa edes viitenumeroa oikein laittaa. Perintä on joku Aros Kapital, eikä muuta yhteystietoa ole.


      • Huijattu myös
        H U I jattu kirjoitti:

        Lasku tuli jonkun peritätoimistonkautta, mutta ihmeellisesti viitenumero oli väärä. Laskua en voi siis maksaa, mikä ei nyt sitten olekaan minun vikani. Hah.
        Eli olipa kökkö perintätoimisto, kun ei osaa edes viitenumeroa oikein laittaa. Perintä on joku Aros Kapital, eikä muuta yhteystietoa ole.

        Hei..minulle käynyt samoin..Tilasin..mutta palautin laatikon avaamattomana..niitä alkoi tippumaan koko aika ja kaikki palautin..Nyt tulee perintälaskuja..Pitää varmaan tehdä rikosilmoitus..Eikä sähköposteihin vastata,,.,Älä edes maksa..Huijausfirma..annetaan tämä asia oikeesti poliisille:(


      • tyhmyydestä sakot
        H U I jattu kirjoitti:

        Lasku tuli jonkun peritätoimistonkautta, mutta ihmeellisesti viitenumero oli väärä. Laskua en voi siis maksaa, mikä ei nyt sitten olekaan minun vikani. Hah.
        Eli olipa kökkö perintätoimisto, kun ei osaa edes viitenumeroa oikein laittaa. Perintä on joku Aros Kapital, eikä muuta yhteystietoa ole.

        itse sain ja aros kapital perintä toimistolta laskun jossa ei ollut suomen sanaa muuta kuin että lasku pitää maksaa heti ja tilinumero. ei suomen sanaa muuten. itse laitoin tilaamani tuoteet alkuperöäisen lsakun kanssa takaisin. nyt olisin halunut sinne s.postilla ilmoittaa asiasta niin ei löydy suomenkielistä s.postiosoitetta


      • Huijattu myös kirjoitti:

        Hei..minulle käynyt samoin..Tilasin..mutta palautin laatikon avaamattomana..niitä alkoi tippumaan koko aika ja kaikki palautin..Nyt tulee perintälaskuja..Pitää varmaan tehdä rikosilmoitus..Eikä sähköposteihin vastata,,.,Älä edes maksa..Huijausfirma..annetaan tämä asia oikeesti poliisille:(

        Olen myös saanut saman laskun. Myös minulle he lähettivät paketteja mutta lähetin takaisin. Ei avannut paketteja. Nyt olen Soitin heille miksi minun pitää niitä laskuja maksaa ja he sanoivat että minä olen saatunud väärään kohtaan ja he näkevät että ne ovat Hongkongissa maksettava pidän edelleen. Mutta paketteja minulle ei voi lähettää. Kun kysyin että miksi muiden puolesta ei ole tullut laskuja jotka minä sitten olen lähettänyt sanoi että haluat minä lähetän sinulle nämä laskut. pyysin olla lähettämättä. ja sanoin että ennen asianajajan puhumista ei maksa mitään en laskua.
        Mitä minä nyt teen? Sanoin että puhun asiasta asianajajansa.


    • Nälkälakko

      Mikä tuote on Reductil. se on toimiva lahdutuslääke, joka on pannassa monessa maassa. Reductil ei sinua huijannut, vaan joku postimyyntifirma.

      Myöhemmälle kysyjälle: Reductil ei sisällä amfetamiinia.

    • svcs

      juu vai onkohan ratsastettu reductillin nimellä monet jäi kaipaamaan sitä lääkettä kun suomessa kiellettiin..ylivoimaisesti tehokkain laihdutus lääke

    • ...

      Reducil ei ole lääke laisinkaan, se on luontaistuote!

    • v dzv

      Reductil on lääke, reducil on nimeä hyväkseen käyttävä huijaustuote.
      Itse käytin Reductilliiä se on hyvä lääke:)

    • WTF???

      Hei! Miten kävi sinun jolle perintätoimisto oli lähettänyt kirjeen siis Aros Kapital??
      Minulla sama juttu jossakin aiemmassa lapussa, jossa ei lasku lähtenyt maksuun annetuilla ohjeilla, tuli seuraava lasku muistaakseni jonkin 45e, arvoinen ja tänään saapui postista 2 kpl:tta 60e!! maksavia laskuja, joita en todella aio maksaa, mitä vittua teen näille ja mihin otan yhteyttä?? Olen laittanut jälleen kerran s-postia tänne kyseiseen firmaan ja tuloksetta, ylläri! Puhelinnumerot eivät toimi! En halua menettää luottotietojani tästä.. Samana tälle päivälle sain Alektum Finanssilta saman suuruisen maksun, jossa sentään oli suomeksi tiedot, josta vastattiin puhelimeen ja sanottiin että laskua ei tarvitse millään muotoa huomioida eikä maksaa, muuten olivat kyllä hyvin töykeitä! Voihan VATTU!!!

      • -.-

        Mulle kävi tänään just sama juttu, tuli kaks laskua toinen aros kapitalilta ja toinen Alektum Finanssilta ja soitin kumpaanki, aros kapitalissa ei vastattu puheluihin eikä sähköpostia voi lähettää mutta alektum finanssilla vastattiin heti ja käskettiin lepiä koko lasku.... mitä tuolle vitun aros laskulle pitäis tehdä kun ei voi mihinkään ottaa yhteyttäkään?!


      • heli
        -.- kirjoitti:

        Mulle kävi tänään just sama juttu, tuli kaks laskua toinen aros kapitalilta ja toinen Alektum Finanssilta ja soitin kumpaanki, aros kapitalissa ei vastattu puheluihin eikä sähköpostia voi lähettää mutta alektum finanssilla vastattiin heti ja käskettiin lepiä koko lasku.... mitä tuolle vitun aros laskulle pitäis tehdä kun ei voi mihinkään ottaa yhteyttäkään?!

        hei avasin minäkin äsken kuoren jossa aros kapital kahdessa laskussa karhuaa yli 60e,mutta toinen lasku on ihan vieraan nimellä ja osotteella ja lahteen menossa minä helsingissä..miten hitossa tässä toimitaan.


      • HuiJATTU

        Juuri näin minullekkin tapahtunut..Täsmälleen..Annetaanko poliisille asia..En halua luottotietojani minäkään menettää...mutta me emme maksa..Huijausfirma..;(


      • qpua
        HuiJATTU kirjoitti:

        Juuri näin minullekkin tapahtunut..Täsmälleen..Annetaanko poliisille asia..En halua luottotietojani minäkään menettää...mutta me emme maksa..Huijausfirma..;(

        Hei nyt kun tarkemmin luen niin onko kukaan maksanut kyseiselle firmalle mitään ja onko sen jälkeen tullut mitään uusia laskuja????


      • gittaleena
        qpua kirjoitti:

        Hei nyt kun tarkemmin luen niin onko kukaan maksanut kyseiselle firmalle mitään ja onko sen jälkeen tullut mitään uusia laskuja????

        Hei,minulle tuli tervetuliaspaketti ja jatkotilaus paketti samalla aikaa.Jatkopaketin lähetin takaisin,jouduin maksamaan 13€.
        Soitin kyseiseen puljuun ja siellä pahoiteltiin asiaa ja kertrottiin et paketti täytyy kuitenki maksaa.Maksoin laskun 54,90€ ja nyt tänään tuli aroskapitalilta lasku 71,73€ ja uhkailtiin peritätoimistolla,en tiedä mitä tässä voisi tehdä?
        Olen yrittänyt soittaa ja lähettää sähköpostia tuloksetta.
        En todellakaa maksa laskua toiseen kertaan ja vielä korkojen kanssa.


      • qpua kirjoitti:

        Hei nyt kun tarkemmin luen niin onko kukaan maksanut kyseiselle firmalle mitään ja onko sen jälkeen tullut mitään uusia laskuja????

        minulle tuli myös alussa 2 kertaa 60 € laskun. oli mielestäni Aros ja Alektum ja molemmat sanoivat, että ei tarvitse maksaa meillä oli virhe. Sitten tuli vielä yksi paketti ja lähetin sen myös takaisin. Mutta nyt tuli taas lasku.


      • PETTYNYT4
        -.- kirjoitti:

        Mulle kävi tänään just sama juttu, tuli kaks laskua toinen aros kapitalilta ja toinen Alektum Finanssilta ja soitin kumpaanki, aros kapitalissa ei vastattu puheluihin eikä sähköpostia voi lähettää mutta alektum finanssilla vastattiin heti ja käskettiin lepiä koko lasku.... mitä tuolle vitun aros laskulle pitäis tehdä kun ei voi mihinkään ottaa yhteyttäkään?!

        ALEKTUM FINANS, ??? TILASIN KEVENNYS PILLEREITÄ, VAHINGOSSA KAHDESTI,ETTÄ TILAUS LÄHTI, NO PILLEREITÄ TULI TUPLASTI, TIETYSTI SOITIN MITEN OLI KÄYNYT, ETTÄ MINUUTIN VÄLEIN SAMA IHMINEN EI VARMAAN OIKEASTI TILAA, SIELLÄ VASTATATTIIN VAAN ,ETTÄ OLET TILANNUT KAHDESTI JA MAKSU MENEE, OLIN LOPETTAMASSA KOKONAAN KOKO HOMMAN MUTTA EI KÄY ON PUOLENVUODEN PILLERIT TULOSSA JOS ET MAKSA NIIN PERINTÄÄN MENEE JA LÖI LUURIN KIINNI, PILLEREITÄ TIPAHTI TAAS TUPLA ANNOS, JOLLOIN SOITIN JA LUVATTIIN POISTAA TOINEN TILAUS. NO TAAS TIPAHTI POSTILAATIKKOON TUPLAT, PALAUTTANUTKIN OLEN PILLEREITÄ, MUTTA EI AUTA KOSKA EI VOI MYYDÄ ETEEN PÄIN SANOI SAMA NAINEN. EI IKINÄ ENÄÄ KEVENNYKSIÄ TILAAMALLA, KALLIITA JA VIELÄ TUPLASTI MAKSAT TYHMYYDESTÄ.


    • Piss----Off

      Sama tarina täällä. Mitä tehdä?? Sähköpostit ei mene läpi, tuotteet palautettu jne jne...

      • Katkarapuk

        mulla sama homma tullut pari laskua joltain aros kapital ja alektum finans paikoista. Itse sain jonkun allergisen reaktion lääkkeistä enkä ole niitä voinut käyttää ja en tiedä mistä perua koko homman..miten olette toimineet/ aiotte toimia?


      • katkarapuk
        Katkarapuk kirjoitti:

        mulla sama homma tullut pari laskua joltain aros kapital ja alektum finans paikoista. Itse sain jonkun allergisen reaktion lääkkeistä enkä ole niitä voinut käyttää ja en tiedä mistä perua koko homman..miten olette toimineet/ aiotte toimia?

        niin ja yritin postissa laittaa paketin taks sinne mistä tullutkin niin sanoivat et joudun maksamaan postikulut siitä .. no en kyllä maksa..laatikot lensi roskiin..


      • Meneeperillespostit
        katkarapuk kirjoitti:

        niin ja yritin postissa laittaa paketin taks sinne mistä tullutkin niin sanoivat et joudun maksamaan postikulut siitä .. no en kyllä maksa..laatikot lensi roskiin..

        Arokselle menee sposti jos kirjoitat krav sanan tilalle info@.......


      • gittaleena
        Meneeperillespostit kirjoitti:

        Arokselle menee sposti jos kirjoitat krav sanan tilalle info@.......

        Jos lähetit sinne postia,saitko vastauksen?


    • V*ttuunu

      Tähän menee Aros Kapitalille viestit perille, ainakin siitä tuli lukukuittaus kun lähetin sinne sähköpostia:

      [email protected] tai [email protected]


      Riivatkaa niitä, niin kuin minä tein!!!

      Ottakaa myös yhteys sinne kuluttaja-asiamieheen!!

      • gittaleena

        ...juu,lähetin infoon jne.postia eilen,ei vielä ainakaan vastausta.On tämä yhtä helvettiä kun maksettuja laskuja peritään uudelleen :////.
        Kuluttaja-asiamieheen ruotsissako?


    • Liitle

      Kuluttaja-asiamieheen suomessa, odotellaan myös vastausta sieltä...
      ensi viikolla menen poliisille tekemään ilmoituksen, jos eivät vastaa siihen mennessä.

    • Annica

      Mulla kans kävi sama homma...
      Sähköpostin kautta "osallistuin" tähän näytepakkaukseen ja sitten rupesi tulemaan noita laatikoita tiuhaan tahtiin.. laitoin sähköpostia reducilin ja total detoxin samaan asiakaspalveluun, että en ole mielestäni suostunut kun vain näytepakkaukseen ja peruutin tilauksen.. asiakaspalvelusta vastattiin että siinä on 14pv katumisoikeus jolloin pitäisi peruuttaa nämä tilaukset ja jouduin ottamaan vastaan 3kk:n paketit..
      Maksoin näitä laskuja, ei menny viitenumerot viitekenttiin joten laitoin ne viesti kenttään, ihmettelin kyllä siinä vaiheessa jo että mikä on ku ei viitettä hyväksy ja kysessä oli juuri Aros Kapital.
      Nyt sitten kk jälkeenpäin tulee maksumuistutus niistä aloituspakkauksista ja Alektum Finansin nimellä jossa lukee että laskutta on European Bathrooms Ltd
      ikinä oo kuullukkaa mistään tommoisesta..
      Nyt on vähä kääks olo, emmäkää mitää tietojani halua tämmöisen tyhmän homman takia menettää, otan huomenna yhteyttä tuonne Alektumiin ja katson siitä eteenpäin.

    • Mmmmm

      Itse lähetin kanssa reducil paketin heti takas sinne mistä tulikin koska sisällä oli lasku. Aros kapital lähetteli kirjeitä kokoajan ja uhkaili ulosotolla. Maksoin laskun pari päivää sitten, saa nähdä tuleeko vielä jotain laskuja.. Ihan kusettajia ne on..

    • hohhoijaa

      Reducil

      Laitetaanpa tännekkin sama viesti kuin kaksplussaan laitoin, kun kohtalotovereita löytyy näköjään pilvin pimein tuotteesta Reducil...
      Eli ko tuotetta käytin kokeilupakkauksen ja maksoin laskun (viitenumero ei kelvannut, joten laitoin viitteeksi asiakasnumeron) ja paketteja tulee vain, jotka olen palauttanut sitä mukaa. No nyt tulee karhukirjeitä, jopa siitä maksetustakin laskusta. Ja tietenkään sinne ei saa yhteyttä...
      Soitin kuluttajavirastoon, kehoittivat tekemään valituksen osoitteessa ecc.fi, joka hoitaa ulkomailta tehtyjä ostoksia. Tämä ArosKapital on heille tuttu monista valituksista. Eli tehkää em. osoitteessa valitus ja liitteeksi mahdolliset sähköpostit firmalle, kuitit palautetuista paketeista, jos on tallessa ja maksetuista laskuista, mikäli niitä karhutaan edelleen.
      Kuluttajaviranomainen lohdutti, että näistä ei luottotiedot mene, sillä tuskin yritys lähtee käräjöimään olemattomia saatavia. Mutta pointtina se, että tämä tyttö ei enää ikinä tilaa oudoista paikoista mitään kokeeksi. Pirkules.

    • että näin

      Hei. Laitoin tälle reducil-toimittajalle monta kirjettä, ja kerroin meneväni poliisin puheille heti, ellei tilaus katkea heti. Minulle ei ole tullut lisälaskuja eikä pakettejakaan.
      Kirjoitin myös Ruotsiin Reducilille vai oliko Tanskaan hyvin tulikivenmakuisenkirjeen ja Aros Kapitalille samoin.
      Myös ko maiden keskustelusivuilla kerroin oman mielipiteeni asiasta.
      Ja kun vielä löysin mainoksen reducilin sisältävän amfetamiinia, niin asia kai rupesi kiinostamaan myös poliisia.

      • kummahomma

        Minä uhkasin tätä European Bathrooms Limitediä liki vuosi sitten kuluttaja-asiamiehellä koska lähettelivät pakettaja huolimatta siitä että peruin asiakkuuteni ja silloin lakkasivat lähettämästä laskuja ja tuotteitaan. Nyt VUODEN PÄÄSTÄ tulee perintätoimistolta kirje! Talletin tuolloin yrityksen edustajan kanssa käymäni sähköpostikeskustelut mutta olen jo aikaa sitten poistanut ne koska arvelin jutun olevan sillä selvä. Lisäksi olen vaihtanut pankkia ja nyt mulla ei ole näyttää edes kuitteja siitä että maksoin aikanaan laskun jonka maksamiseen sitouduin. Olen ollut entiseen pankkiini yhteydessä josko kuitin saisi vielä jollain konstilla. Tämä perintäfirma laskuttaa nyt sellaisista tuotteista mitä en ole saanut ja European Bathrooms Limitedin yhteystietoja ei löydy netistä näköjään mistään. Tai minä en ainakaan löytäny. En tiedä missä vaiheessa tämä sitten poliisiasiaksi muuttuu, odottelen josko saisin kuitin pankilta ja otan ensin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.


      • Kirsumari
        kummahomma kirjoitti:

        Minä uhkasin tätä European Bathrooms Limitediä liki vuosi sitten kuluttaja-asiamiehellä koska lähettelivät pakettaja huolimatta siitä että peruin asiakkuuteni ja silloin lakkasivat lähettämästä laskuja ja tuotteitaan. Nyt VUODEN PÄÄSTÄ tulee perintätoimistolta kirje! Talletin tuolloin yrityksen edustajan kanssa käymäni sähköpostikeskustelut mutta olen jo aikaa sitten poistanut ne koska arvelin jutun olevan sillä selvä. Lisäksi olen vaihtanut pankkia ja nyt mulla ei ole näyttää edes kuitteja siitä että maksoin aikanaan laskun jonka maksamiseen sitouduin. Olen ollut entiseen pankkiini yhteydessä josko kuitin saisi vielä jollain konstilla. Tämä perintäfirma laskuttaa nyt sellaisista tuotteista mitä en ole saanut ja European Bathrooms Limitedin yhteystietoja ei löydy netistä näköjään mistään. Tai minä en ainakaan löytäny. En tiedä missä vaiheessa tämä sitten poliisiasiaksi muuttuu, odottelen josko saisin kuitin pankilta ja otan ensin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.

        Mä tilasin jotain laastareita laihdutukseen ja ihan sama juttu, Lähetin ekan paketin jälkeen paketit takas. Tuli tolta Aros Kapitalilta lasku ja aikani tappelin niin laskuni mitätöitiin ja LUULIN asian olevan selvä. Kunnes nyt vuosi jälkeen päin Aros Kapital perii taas samaa laskua...Tein asiasta rikosilmoituksen, poliisin mukaan kyse petolsesta. Eli nyt te kaikki heti poliisin puheille, että saadaan tää homma loppumaan!


      • kummahomma
        Kirsumari kirjoitti:

        Mä tilasin jotain laastareita laihdutukseen ja ihan sama juttu, Lähetin ekan paketin jälkeen paketit takas. Tuli tolta Aros Kapitalilta lasku ja aikani tappelin niin laskuni mitätöitiin ja LUULIN asian olevan selvä. Kunnes nyt vuosi jälkeen päin Aros Kapital perii taas samaa laskua...Tein asiasta rikosilmoituksen, poliisin mukaan kyse petolsesta. Eli nyt te kaikki heti poliisin puheille, että saadaan tää homma loppumaan!

        Laitoin tälle perintäfirmalle sähköpostia ja kerroin miten homma on mennyt. Ihan sillä että tietävät millaisen toimijan kanssa ovat tekemisissä. Sieltä tuli vastaus s.postiin että ovat keskustelleet päämiehensä kanssa ja päättäneet olla perimättä minulta mitään. Ois maksanu 50 € tunnilta jos entinen pankki ois alkanu kaivelemaan mun vanhoja tilitietoja. Eipä tarvinnu siihen hommaan alakaa onneksi. Nyt säästän kyllä kaikki sähköpostit ja muut vaikka saakeli vieköön lopun ikääni!


    • Tyhmyydestä kärsii

      Myös minä ryhdyin - tyhmyyttäni - tilaajaksi. Olen lopettanut tilaukset kaksi kuukautta sitten todistettavasti sähköpostilla, mutta yhtiö on edelleen lähettänyt tuotetilauksia. Olen reklamoinut heille tiukkaan sävyyn ja saanutkin jo sähköpostin, jossa todetaan, ettei tuotteita enää toimiteta. Kaiken huipuksi firma oli lähettänyt jo maksamani laskut perintätoimistolle perintään. Tosin tästä toimenpiteestä tuli perintätoimistolta muutaman päivän kuluttua pahoittelu ja peruutuskirje. Tämä asiointi Reducil-yhtiöiden kanssa on ollut sellainen opetus, että tämän jälkeen en varmaan tilaa netistä enää yhtään mitään...Varokaa ko. yhtiöitä ja kertokaa eteen päin...

      • lue tämäkin

      • lue tämä

      • HERMOT MENEE
        lue tämä kirjoitti:

        Kävithän katsomassa reducilin sivuilla omat tietosi. Nyt järeät aseet käyttöön! Katso myös
        http://kokeile.yle.fi/uutiset/uskallatko_ottaa_vastaan_ilmaisia_naytepakkauksia/6214798

        Olen hoitanut sukulaiseni Reducil asioita ja todella työlästä päästä ko. firmasta eroon. Olen tehnyt Euroopan kuluttajavirastoon valituksen, samoin monta valitusta Aros Kapitalille.
        Nyt etsin Reducilin kotisivuja enkä enää niitä löytänyt????
        Pääsin MyPages sivuille, mutta sieltäkin on näköjään poistettu se osio, josta voi lähetykset perua.
        Vit*uttaa tälläiseen paskaan laittaa aikaa ja varsinkin, kun sukulainen on törppöillyt.
        Ja paketteja tulee näköjään edelleen!!!!


    • 3-30
      • HERMOT MENEE

        Siis kyllähän tonne MyPages sivulle pääsi, kuten yllä kirjoitinkin, mutta se koko www.reducil.fi tai com -sivusto on hävinnyt.
        Ja tuolla MyPages sivuilta ei enää pysty perumaan lähetyksiä - aikaisemmin pystyi, kun siellä oli sellainen osio.
        Nyt paketteja ja laskuja tulee koko ajan ja vaikka peruin koko paskan yli 3 kuukautta sitten, niin vielä vaan näkyy tilaukset aktiivisina MyPages -sivulla!!!
        Laskuja on kertynyt yli 500 € edestä.
        Paketteja ei voi palauttaa ellei itse maksa postimaksuja.
        Asia on vireillä Euroopan Kuluttajavirastossa ja sieltä saamani sähköpostin suora lainaus:
        "Waistwinner ja Reducil -tuotemerkkiä tarjoaa hongkongilainen yritys European Bathrooms Ltd:n ja sen laskutuksesta vastaa ruotsalainen perintätoimisto Aros Kapital. Yritys itse ilmoittaa sivustoillaan tuotteiden palautusosoitteen olevan Tanskassa ja toimivansa nimellä Kentucky Rose. Toiminta on kuitenkin rekisteröity Hong Kongiin."
        Et ottakaan nyt sitten tuosta selvää!!!!


      • emma mamma
        HERMOT MENEE kirjoitti:

        Siis kyllähän tonne MyPages sivulle pääsi, kuten yllä kirjoitinkin, mutta se koko www.reducil.fi tai com -sivusto on hävinnyt.
        Ja tuolla MyPages sivuilta ei enää pysty perumaan lähetyksiä - aikaisemmin pystyi, kun siellä oli sellainen osio.
        Nyt paketteja ja laskuja tulee koko ajan ja vaikka peruin koko paskan yli 3 kuukautta sitten, niin vielä vaan näkyy tilaukset aktiivisina MyPages -sivulla!!!
        Laskuja on kertynyt yli 500 € edestä.
        Paketteja ei voi palauttaa ellei itse maksa postimaksuja.
        Asia on vireillä Euroopan Kuluttajavirastossa ja sieltä saamani sähköpostin suora lainaus:
        "Waistwinner ja Reducil -tuotemerkkiä tarjoaa hongkongilainen yritys European Bathrooms Ltd:n ja sen laskutuksesta vastaa ruotsalainen perintätoimisto Aros Kapital. Yritys itse ilmoittaa sivustoillaan tuotteiden palautusosoitteen olevan Tanskassa ja toimivansa nimellä Kentucky Rose. Toiminta on kuitenkin rekisteröity Hong Kongiin."
        Et ottakaan nyt sitten tuosta selvää!!!!

        sain s-postiin pahoittelun ( vuos sitten) ett suuren kysynnän vuoksi lähettävät tuotteen heti kun varastotilanne sen sallii. olin äimänä ja ilmoitin välittömästi etten ollut edes tilannut mitään reducilia. Peruuttakaa se. Vastaus viesti oli pahoitteleva ja antoivat ohjeen palauttaa tuote. avasin paketin sen verran ett sain osoitteen Kentucky rose jotain ja tanska. Postista yritin saada kuitin palautuksesta, mutta he olivat sitä mieltä että se postimaksukuitti riittää todistamaan palautuksen. Hulluinta tässä on se että aroksen karhuaman laskun eräpäivänä en ollut vielä edes saanut koko pakettia.
        aros ei ole sen enempää huijari firma kuin suomen lindorff tai intrumikaan. Se on tehnyt sopimuksen huijarin kanssa ja on yhtälailla liemessä kuin mekin. Tanskalainen kun ei viitsi tai paremminkin halua ilmoittaa palautuksista arokselle.


    • MIN8

      MOI MINÄ MYÖS OLEN SAANUT AROS KAPITALL LASKUN SE OLI 60e OLI JÄÄNY MAKSAMATTA LASKU VIITENUMERO OLI VIALINENN EN VOINU MAKSAA TAAS TULI EILÄN LAATIKKO SEN KYLLÄ PALAUTAN KUN LÖYTÄISIN OSOTEEN MINNE PALAUTAA......PASKA HOMMA EI MINKÄÄN ILMAIS TUOTETTA OTAN VASTAAN KOSKAAN KUN TÄSTÄ PÄÄSE POIS

    • sama täällä

      sama juttu täällä. Tuote peruttu ajat sitten silti niitä tippuu laatikosta!

    • anni s

      Mitä niissä tuoteselosteissa lukee, varsinkin se fat burner ja fat blocker?

    • tässä seloste

      Reducil sisältö; Green tea extact 330 mg
      of which Polyphenols 90 mg, Catechines 60 mg, Caffeine 40 mg
      Chilipepper Extract 70 mg, Rasberry keton Extract 50 mg, Korean Ginseng Extract 40 mg, Blac Pepper Extract 10 mg, total 500 mg

      Samat aineen löytynevät kaupan hyllyltä

      • ärsyyntynyt

        Kaikki jymäytetyt, ottakaa yhteys kuluttaja-asiamieheen, minä erehdyin tilaamaan Healthy Living postimyynnistä teetä enkä pääse eroon ko firmasta millään, olen peruuttanut tilaukseni, palauttanut tuotteet, sain vastauksen että pitää maksaa, vaikka on tuotteen palauttanut?Mitä ihmettä? Ja perintätoimistolla uhataan vaikka olen tuotteet palauttanut, kaikissa postimyyntilähetyksissä on kahden viikon palautusoikeus, palautettuja tuotteita en aijo maksaa, otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen koska epäilen koko firman laillisuutta.


      • Kauhistunut
        ärsyyntynyt kirjoitti:

        Kaikki jymäytetyt, ottakaa yhteys kuluttaja-asiamieheen, minä erehdyin tilaamaan Healthy Living postimyynnistä teetä enkä pääse eroon ko firmasta millään, olen peruuttanut tilaukseni, palauttanut tuotteet, sain vastauksen että pitää maksaa, vaikka on tuotteen palauttanut?Mitä ihmettä? Ja perintätoimistolla uhataan vaikka olen tuotteet palauttanut, kaikissa postimyyntilähetyksissä on kahden viikon palautusoikeus, palautettuja tuotteita en aijo maksaa, otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen koska epäilen koko firman laillisuutta.

        Ihan mielettömiä juttuja ihmisiltä tullut ja nyt itse näemmä olen samassa "kusessa". Tilasin näytepakkauksen, mutta en missään nähnyt, että salamma sitouduin ottamaan kolme kuutautta NORMAALI hinnalla, eli yli 50e/2 purkkia. Soitin sinne ja sieltä sanottiin, että asia on ok. Nyt halusin varmistaa, että peruutukseni todella on otettu huomioon. Kirjoitin s-postin, mihin vastattiin, että peruutus on tehtävän netin kautta, MUTTA kyseistä www.reducil.fi - sivustoa ei ole olemassakaan. Kauhistuttaa, jos joudun samaan ruljanssiin, kuin niin monet.!!! Tästä opin, etten KOSKAAN enää tilaa mitään netin kautta. En ole enää ko.mainoksia nähnyt, eli en pysty todistamaan, että mainoksessa ei todellakaan sanottu sanaakaan normaalihintaisten tuotteiden ostoon! Kammottavaa!!!


      • HERMOT MENEE
        Kauhistunut kirjoitti:

        Ihan mielettömiä juttuja ihmisiltä tullut ja nyt itse näemmä olen samassa "kusessa". Tilasin näytepakkauksen, mutta en missään nähnyt, että salamma sitouduin ottamaan kolme kuutautta NORMAALI hinnalla, eli yli 50e/2 purkkia. Soitin sinne ja sieltä sanottiin, että asia on ok. Nyt halusin varmistaa, että peruutukseni todella on otettu huomioon. Kirjoitin s-postin, mihin vastattiin, että peruutus on tehtävän netin kautta, MUTTA kyseistä www.reducil.fi - sivustoa ei ole olemassakaan. Kauhistuttaa, jos joudun samaan ruljanssiin, kuin niin monet.!!! Tästä opin, etten KOSKAAN enää tilaa mitään netin kautta. En ole enää ko.mainoksia nähnyt, eli en pysty todistamaan, että mainoksessa ei todellakaan sanottu sanaakaan normaalihintaisten tuotteiden ostoon! Kammottavaa!!!

        Euroopan kuluttajaviraston toimesta ko. firman mainokset on poistettu. Mutta - kyllä siellä Reducilin sivuilla (silloin kun ne toimivat) oli selkeät tilausehdot, mutta kukaan ei varmaan niitä edes tajunnut lukea, että näytepakkauksen ottaja sitoutuu ostamaan kaiken maailman paskaa seuraavat kolme kuukautta.
        Ihan pakkomyyntiä ja laitonta touhua!

        Kuten yllä kirjoitin, niin minä ainakin olen JO TEHNYT valituksen Euroopan kuluttajavirastoon. Siellä on kyllä tiedossa ko. firmojen toimintamenetelmät.
        Ja yksikään ulosotto ei ole lainvoimainen ennen oikeuden päätöstä, joten minä ainakin jätän asian viranomaisten tutkittavaksi.


    • tympönen

      Älkää ihmeessä maksako huijarifirmalle tyhjästä! Minä soitin sinne tosi vihaisen puhelun, uhkasin poliisillakin, no sieltä sanottiin että ei tarvii maksaa, revi laskut.

    • santtra

      hei kuulkaa, mulla on aivan samanlaisia kokemuksia nyt en enää löydä yhtäkään puhelinnumeroa edes firmaan. jotenka olisiko teillä joku numero sinne johon voisin soittaa ja selvittää asian vähän nim. tympösen tapaan!

    • pertta

      poliisiasia tämmöinen huijaus on, elkää maksako tyhjästä, niillä ei ole mitään oikeutta em
      toimintaan, minä pääsin koko firmasta eroon kun soitin asiakaspalveluun ja sanoin etten maksa senttiäkään olemattomista tavaroista ja jos vielä tulee laskuja otan poliisiiin yhteyttä. loppui juttu ku nappiin

      • turmaliini1

        Hei! Mihin asiakaspalveluun soitit? Olis hyvä saada numero, jos tulee aihetta. Kirjoitin tälle sivustalle nimimerkillä Turmaliini1. Tänään 30.01.13


    • fuck sake

      uusinta uutta. mulle ei tuotteita tule, mutta karhuaa jo maksettuja laskuja. tilinumero ja firman nimi on vaihtunut välissä.

    • turmaliini1

      Olen varmaan joutunut samaan liemeen satojen kanssa. Tilasin Redicil-näytteen, olinkin sitoutunut kolmen kuukauden tuotepakkauuksen maksamiseen. Soitin ja siellä sanottiin, että asia on ok.:kolen erän jälkeen tialukseni katkeaa. Nyt yllättäen tuli lasku ECcollection-nimiseltä firmalta, mikä omien sanojensa mukaan hoitaa laskutusta Smarten Trading Limitied:n toimesta. Tuoteeni on yhä Reducil!!!!!! Käsittämätöntä. Niinkuin sanottu ei ole muuta paikkaa ottaa yhteyttä tämä EC..., mikä antoi reklamaatio-osoitteen. Jännittä nyt saanko sieltä vastausta!!!! Totean niinkuin moni muukin: "ei koskaan enää nettimainosten kautta mitään!!!!"

      • tyhmyri-69

        Ei tuohon reklamaatio osoitteeseen mene viesti perille. Jokin info oso on siinä laskussa ja sinne nyt postia lähetin. Puheln numero ei vastaa tai sitten se on varattu ja katkeaa automaattiviestin jälkeen jossa kerrotaan että kaikki as.palvelijat ovat varattu, soittakaa myöhemmin uudestaan. Sam**ri mikä firma!! Marraskuussa olen sanoutunut irti koko puljusta (pakollisen kolmen paketin oston jälkeen). Ei ole tullut paketteja, mutta nyt tuli lasku tuolta ihme firmasta. Omasta tyhmästä päästä saa kärsiä, mutta en maksa ennen ko kertovat että mistä pitää maksaa ja miksi!!


    • manaaja188

      kuulostaa kyllä niin tutulta ja kiva huomata etten ole ollut ainoa tyhmä joka on hairahtanut tilaamaan näytepaketin. samaa stooria siis että näytepaketin mukana tuli 9e lasku ja hetken päästä uusi paketti ja laskuna 54e. siinä vaiheessa vasta älysin että on kyse kestotilauksesta, maksoin ne ja lähetin heille heti s-postia että perun tilauksen ettei enää yhtäkään pakettia. sitten tuli automaattinen vastaus takaisin että pitää perua tilaus siellä mypages-osiossa niillä tunnuksilla mitkä paketin mukana tulivat ja että ehtojen mukaan pitää maksaa vielä 3 seuraavaa pakettia. no, teinpä työtä käskettyä ja tuli pallura että "tilaus päättyy kolmen paketin jälkeen", sitten paketteja ja laskuja tulikin heti peräkkäin 3 kappaletta ja kaikki maksoin. paketit kylläkin heitin roskiin, alkoi arveluttamaan sen verran etten uskaltanu syödä kuin alussa pari ja lopetin kun mistä senkään ikinä tietää mitä niissä oikeasti oli vaikka tuoteselostus olikin. viimeisin paketti ja lasku tulivat minulle marraskuussa 2012 ja kun yritin käydä heidän nettisivullaan katsomassa onko se pallura muuttunut niin eipä ole koko sivua missään. täydellinen huijaripaikka huh huh. no, kaksi kuukautta tässä olikin ihan rauhallista mutta sitten pamahti lasku ecc:ltä joka hoitaa laskutusta. soitin kuluttaja asiamiehelle ja he käskivät laittaa kirjeen tänne Aros kapitalille sekä suomeksi että englanniksi että tilaus on päättynyt yms ja sitten soitin tänne ecc:lle ja selitin heille saman asian ja he sanoivat ettei laskua tarvitse näin ollen maksaa ja pyysivät laittamaan heille vielä saman kertomuksen s-postitse että he lähettävät sen eteenpäin. yhtään pakettia ei ole onneksi tullut marraskuun jälkeen. toivon todella että asia on tässä ja opin kyllä erittäin hyvin etten tilaa mitään outoa enää netistä.

      • kummahomma

        Onko sulla ehkä vielä ko. yrityksen yhteystietoja, mieluiten sähköpostiosoitetta? Siitä olisi mulle nyt apua.


    • Waistwinner huijaus

      Nyt tuli minulle taas Aros Kapitalista karhukirje, moneen kuukauteen ei ole kuulunut mitään, olen maksanut jo viime syksynä kaikki laskut ja peruuttanut tilauksen (Waistwinner), olen myös saanut Aros Kapitalista jo kertaalleen vahvistuksen (Pauliina Niemi niminen henkilö), että olen hoitanut kaikki velvoitteeni heitä kohtaan. No soitin nyt Euroopan kuluttajakeskukseen ja he pyysivät odottamaan 2 viikkoa saanko vastauksen nyt uudestaan Aros Kapitaliin lähettämääni sähköpostiviestiin, jossa on selvitykset kaikista maksuista, tai jos Aros Kapital lähettää uuden karhun, niin sitten pitää alkaa prosessoida tätä asiaa Euroopan kuluttajakeskuksen kautta.

    • V!ttuuntunut!

      Sain myös tänään Aros Kapitalilta ukaasin maksaa laskun viime heinäkuulta! Olen ollut sinne viime vuoden syyskuussa puhelimitse ja sähköpostilla yhteydessä. Sain sieltä kaksi sähkötupakkalähetystä jotka palautin saman tien.
      Sen jälkeen tuli uhkausksia ulosottomiehestä.
      Kuitenkin sain sinne yhteyden (Aros Kapitaliin) Karoliina Lempiäiseen, joka sanoi, että laskut ovat aiheettomia ja niitä ei tarvitse maksaa. Hän näkee koneelta, että kaikki lähetykset on palautettu.

      Kuitenkin muutaman viikon päästä sain taas laskumuistutuksen. Siellä vastasi joku ählämi joka sanoi myös, ettei tarvitse maksaa jos tulee laskuja. Sain asiasta myös sähköpostin ruotsiksi ja englanniksi jossa pahoiteltiin heidän toimiaan.

      Lisäksi Helsingissä oleva ulosottomies sanoi, että sai Aros Kapitalilta sähköpostin jossa peruttiin kaikki heidän vaateensa minulta.

      Kyllä näillä todisteilla pitäisi saatana jotain voimaa olla, että ei tarvitse maksaa katteettomia maksuja???!!!

    • Kummissaan

      Sain eilen myös laskun AROS kapitalilta, jossa väitetään laskuni olevan maksamatta, enkä ole European Bathroom Ltd: ta edes tilannut mitään.
      vienkö suoraan poliisille,? Vai mitä pitäisi tehdä, en ai maksaa.

    • jansk2

      Mulle tuli kans tänään Aroskapitalilta kirje. Vuoden alussa sain sovittua jo edellisen perintätoimiston kanssa asian ja he mitätöivät laskut ja luulin että nyt tämä P**ska on ohi, mutta ei! Nyt on vaihdettu perintätoimisto tähän aros kapitaliin. Maksu aikaa olisi 2päivää, en todellakaan ole maksassa semmoista, koska olen palauttanu kaikki tulleet paketit. Soitin kuiten kuluttajaviranomaiselle, sanoi ettei kannata yhtään käyttää tälläiseen huijari firmaan voimia. Niitä laskuja ei kannata maksaa, he kyllä unohtaa kun niitä ei maksa. toki voi olla yhteydessä ja yrittää selvittää.. Luottatiedot ei mene, koska niiden pitäisi haastaa oikeuteen ja eivät ne sellaista voita..

      • Ilman rohtoja

        Soitin eilen Aros Capitalin (European Bathroom Ltd aiemmalta nimeltään) numeroon Ruotsiin. Firma ei muka tunne tuotetta, mutta perii vain Reducil-aloitus- ja jatkopakkauksen hintoja takaisin.

        Minäkin palautin tuotteet. mutta menin onneton maksamaan aloituspakkauksen kun palautin sen hiukan myöhässä vuosi sitten.. Nyt vasta alkaa "perintä".

        Ei kai tässä maksa vaivaa enää soittaa mihinkään, eikä ainakaan maksaa mitään.


    • emppu2

      itselläni on ollut kans ongelmiakyseisen firman kanssa. Olen saanut vastauksia ja pahoitteluja moneen otteeseen mutta he ovat käskeneet laittaa rahat tulemaan ja että he lähettää uudet pillerit (koska minulle ei koskaan niitä tullut perille). Nyt kuitenkin taas tulee yli 100 e laskuja muttei koko lääkkeitä näy missään. Otin jällleen yhteyttä (n.vuosi kulunut tilauksestani ) kyseiseen firmaan [email protected] ... tuosta osoitteesta minulle on montakertaa lähettänyt VIRVE niminen ihminen postia ja vastannut minulle. saanähdä vieläkö kyseisestä osoitteesta tulee vastaus vai liekö sekin poistettu käytöstä ettei yhteyttä saa. Enaijo maksaa mitään heille enäää, koska tilauksestani kulunut niin kauan eikä koko pillereitä ole tullut. (olen maksanut jo parilaskua ja enempää en maksa)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe