Olen miettinyt jo jonkun aikaa, että toimiiko kyseinen tuote oikeasti ja nyt päätin ottaa siitä selvää tätä kautta ennen kuin menen tekemään hyödyttömän ostoksen.
Eli haluaisn kuulla kokemuksia tästä tuotteesta koska olen kyllästyyt sheivaamaan jatkuvasti! Haluaisin myös tietää miten riittoisa tuo tuubi oikein on ja miten tuotetta käytetään. Joten nyt kaikki, joilla on jtn kokemuksia tästä tuotteesta, kirjoittelemaan. (:
Veet hair minimizer body moisturiser, kokemuksia?
karvatvex
2
166
Vastaukset
- kiijja098
No siis kyllähän se toimii, mutta vaatii noin 10-15 päivän käyttöä ennen tehoamista ja purkista ei kyllä hirveän pitkäksi aikaa riitä jos joka päivä käyttää. Sanoisiko, että riittää noin kuukaudeksi, riippuen paljonko rasvaa käyttää kerrallaan :)
- fgdfg
Itse ainakin huomasin pientä muutosta.. mutta tosiaan vähän pitemmän käytön jälkeen.. karvat kasvo vähä hitaammin takaisin.. Ja vaikka ei toimi niin on silti tosi hyvä kosteusvoide ja kivan tuoksuinen.. eikä maksa normaalia rasvaa enempää..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374687- 563230
- 302893
- 612825
- 62440
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542205- 231661
- 181611
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81548- 161524