Onko niin, että mies on aina ja joka tilanteessa tyytyväinen, jos nainen haluaa häneltä vain seksiä.
Siis että sellaista tilannetta ei voi olla olemassakaan, että mies voisi tuntea olonsa pettyneeksi, kun nainen ei halunnutkaan muuta kuin seksisuhteen/yhden yön jutun hänen kanssaan.
Ja että nainen ei voi loukata miestä haluamalla häneltä pelkkää seksiä
Miehet ja irtoseksi
23
341
Vastaukset
- Itsestäänselvyyksiä
Tottakai. Mitä muuta annettavaa naisella muka on?
- jeps.
"Mitä muuta annettavaa naisella muka on? "
Tähän voisi todeta näin sivuhuomautuksena, että mitä muuta annettavaa loppujen lopuksi miehelläkään on naiselle. - Ainakin
Minua loukkaisi suuresti se, että nainen olisi vain seksin perässä. Se kertoisi siitä, että nainen ei pitäisi minua arvoisenaan ihmisenä. En kyllä itsekään pitäisi kyseistä henkilöä kovinkaan suuressa arvossa.
- jergtqwads
Keskimäärin miehillä ei varmaan ole varmaan älyttömiä harhakuvia siitä, kun kemiat muka kohtaavat ja lähdetään suurinpiirtein siltä istumalta panemaan. :) Mutta eivät miehet yleensä tunteettomia ole, ehkä ne tunteet noin keskimäärin vain muodostuvat vähitellen ajan myötä, vaikkeivät olisivatkaan pelkkään ulkonäköön tai seksiin perustuvia.
- no on niin
Tuohan on hyvä kysymys. Ja vielä parempaa on se, että kysyjä joka ilmeisesti on nainen on oikean vastauksen jäljillä. Yleensä naiset eivät tätä asiaa tajua lainkaan.
Vastaus on siis kyllä. Aina. Sen sijaan mies kyllä voi tuntea mitä suurinta pettymystä siitä, että nainen kelpuuttaa hänet seurustelukumppaniksi tai jopa av(i)o mieheksi, mutta selittää, ettei seksi ole suhteessa tärkeintä.- jaa-a
"Tuohan on hyvä kysymys. Ja vielä parempaa on se, että kysyjä joka ilmeisesti on nainen on oikean vastauksen jäljillä. Yleensä naiset eivät tätä asiaa tajua lainkaan."
Tai sitten naiset vain elävät siinä toivossa, että miehet oikeasti joskus kykenisivät parempaan.
- Minulle on ainakin
käynyt niin, että nainen halusi pelkkää vakipanosuhdetta, mutta minä enemmän. Kun tunnustin, että olen ihastunut, nainen lopetti suhteen.
- mies32
Joo, ei miehet ikinä halua pidempää suhdetta. Sellaiseen voidaan joutua vain naisen pakottamina.
- lopultakin
Poika, sä alat oppia!
Riippuu paljolti siitä, miten syvästi olen itse ihastunut naiseen ja kuinka hyvin satumme tuntemaan. Aivan varmasti loukkaannun jos haluan naisen elämääni pidemmäksikin mutta kelpaan vain yhdeksi yöksi.
No... Taidan lähteä käymään baarissa... ihan yhellä vaan, enkä tuo ketään kotio minua loukkaamaan hemmetti.
- ei ole totta ap:lle
Ei ole noin, vaikka itsekin asenteellisesti luulin niin ennen. Olen tutustunut usampiin miehiin, jotka evät edes suostu seksiin ensitapaamisella ja joille tunteet ja läheisyys merkitsevätt jopa enemmän kuin minulle. Ehkä iso osa miehistä on niin luusereita, että eivät koskaan saa naista ja siksi ovat epätoivoissaan aina suhteettoman kiinnostuneita, jos seksiä olisi tarjolla. Toisella lailla suhtautuvat miehet ovat na a-luokan tasoa, joille riittäisi tarjontaa mielin määrin, joten ovat oppineet krantummiksi.
- carambola87a
En voi vastata kaikkien miesten puolesta mutta omasta puolestani voin sanoa että on naisia joilta haluan vain seksiä ja naisia joilta haluan seksiä ja (pari)suhdetta. Sellaisia naisia joilta haluan vain parisuhdetta ei ole. Sitten on tietysti ystävänaiset, siskoni ja äitini ym. naispuoliset sukulaiset joilta en halua seksiä.
- Outo olet
Minä haluan kyllä seksiä myös naispuolisilta sukulaisiltani, varsinkin siskolta, nami nami!
- Realiteetit....
Juuri noin yleensä on sillä kyllä mieskin tykkää siitä, että nainen pitää haluttavana ja antaaa huomiota. On mukava saada edes jotain kuin ei mitään, ja sehän nyt on vain realiteetti ettei kaikkia voi saada, joten parempi ottaa ja nauttia siitä "vähästä" mitä on kuin lapsellisesti ottaa nokkiinsa ja kokea olonsa petetyksi. Tosin inhimillenen olento ihminen on jonka ajatuksen juoksu ole aina järkevää, joten en kuitenkaan koskaan sano etteikö koskaan mieskin voisi tuntea olonsa petetyksi, jos nainen haluaa vain pelkkää seksiä..
- YTM
Ei ole.
- vastaus tämäkin
Minulla oli mies joka halusi parisuhteen, mutta alun jälkeen ei seksiä lainkaan.
- joku raja oltava
mä loukkaannuin kun ruma nainen halusi seksiä multa.
- Mies1985
Se nyt riippuu varmaan miehen tunnemaailmasta.
Jos herkempi mies saa vain yhden yön suhteen niin se voi olla haitallinenkin juttu itsetunnolle. Mies voi jäädä miettimään että mitä teki väärin tai mitä hänestä puuttui joka olisi saanut kiinnostuksen jatkumaan. - ldkgldkgdl
Varmasti on sellaisia tilanteita, jossa mies on pettynyt, kun nainen haluaa vain yhdenyön jutun hänen kanssaan.
Jonkin verran vähemmän sitten niitä tilanteita, joissa mies on pettynyt, kun nainen haluaa vain seksisuhteen. - ktason pillua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403057- 802801
- 1842428
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362155- 181476
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241