Loistava goottikauppa

Sinner

http://www.x-tra.de/

Hui! Hjuva kauppa, kannattaa tsekata jos on kiinnostusta?

tietääkö muuten joku mikä on suomenkielinen nimi semmoselle "finger armorille" siis semmonen "sormus" mut se peittää koko sormen..?

7

4299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----------

Onhan siellä hyvät rätti- ja tavaravalikoimat, mutta tavaran toimitus ontuu. Pari kertaa olen tilannut, ensimmäisellä kerralla odotin tilaustani pari kuukautta, ja lopulta he lähettivät väärää kokoa olevat kengät ja aivan eri korsetin kuin olin tilannut, eivätkä vastanneet palautuskyselyihin. Toisella kerralla tilasin kolme vaatetta, ja ne lähetettiin yksi kerrallaan muutaman viikon välein (jokaisesta piti tietenkin maksaa erikseen suuret postikulut). En tiedä millaisia kokemuksia muilla on, mutta itse en enää aio kokeilla onneani tuon puljun kanssa.

• PeaceInDarkness

Itse tilannut muutaman kerran. Toimitukset tulevat kun tulevat, joskus nopeammin ja joskus kestää hieman kauemmin... riippuu kai siitä miten on tavaraa varastossa. Aina on tullut oikeat tavarat. Tosin kannattaa kysellä tuotteista sähköpostilla jos koot arvelluttavat tai jotain. Itse olen saanut hyvät vastaukset joka kerta. Kannattaa myös laittaa tilauksen lisätietoihin, että haluaa kaikki tilatut tuotteet toimitettavan kerralla, niin välttyy useammilta toimituskuluilta... tämä mainitaan kyllä sivuilla, jos vaan viitsii lukaista.
        Kaiken kaikkiaan hyvä riepukauppa.

• ---

Joo täysin samaa mieltä. Valikoimaa kyllä löytyisi, tai löytyisi jos viitsisivät ilmoittaa että milloin tuote on loppunut ettei turhaa tilaa (monesti olen kysellyt useista tuotteista, mutta aina väittävät että loppu, loppu...). Eivät paljoa asiakaspalveluun panosta, informaatio tökkii. Toimitus todella hidasta, kaverilleni tuotteet eivät tulleet ollenkaan!

En suosittele kyllä kenellekään tätä kauppaa, mutta jos meinaa tilata niin kannattaa kysellä meilillä etukäteen löytyykö tavaraa vai ei ennenkuin tekee maksun (tuotteen loppuunmyymisilmoitus tuli minulle kerran vasta kaksi viikkoa tilauksen maksamisen jälkeen, kauhea selvittely sitten miten saada rahat takaisin).

Monilta olen kuullut samantyylisiä juttuja ko. kaupan toiminnasta, joten kannattaa harkita ennenkuin tilaa.

• Absinthe

Mail ring se kai on.

• frimppa

Kyseessä on nivelsormus, Niitä myydään myös hoopee.fi: ssä, mutten suosittele sillä valmistusmateriaali on tinaa, ainakin tampereen leatherheavenissä myydään korumetallista tehtyjä laadukkaita nivelsormuksia ja leatherandskulls.com olevassa suomalaisessa nettikaupassa on kalliimpia mutta laadukkaita yksilöitä.

• jesusisacunt

ne on nivelsormuksia...

• Tsaikku

Ne on haarniskasormuksia... Löytyy mm. www.ostari.fi metallikorut osiosta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      390
      2957
    2. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      66
      2334
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      78
      1989
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      116
      1706
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      140
      1572
    6. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      69
      1189
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      1039
    8. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      268
      993
    9. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      12
      992
    10. 40
      864
    Aihe