Minulla on revennyt korvisreikä toisesta korvasta. Voiko sitä mitenkään "korjata"? Onko muilla kokemuksia? Itsellä paljon korvakoruja ja tahtoisin niitä vielä käyttää... Kiitos avusta.
Revennyt korvisreikä. Apua!
7
6226
Vastaukset
- towardthebrightlight
Selittäisitkö vähän tarkemmin että millä tavalla se on revennyt? Koska minä ainakaan en nyt oikein ymmärrä että mitä tarkoitat, joten ei pysty neuvomaan.
- toppe2012
Eli korvissa on pidetty liian raskaita korvakoruja ja sen takia korvisreikä on venynyt ja loppujen lopuksi tullut täysin läpi.. :(
- Boule
toppe2012 kirjoitti:
http://aijaa.com/0070210574900
ohessa kuva...Hei!
Ootko saanut selvyyttä asiaan? Mulle on meinaa käynyt tollai samalla tavalla :(( - Anonyymi
Boule kirjoitti:
Hei!
Ootko saanut selvyyttä asiaan? Mulle on meinaa käynyt tollai samalla tavalla :((Samoin minulle.Noin 25 v sitten lspsenlaseni repäisi korusta ja reikä repesi.Olis varmaan pitänyt heti mennä tikauttaan. Nyt hankala ja ruma kun korut ei oikei istu.
- towardthebrightlight
Voi että. En tiedä pystyykö tuota enää korjaamaan, koska se on jo niin pitkälle parantunut ettei tikkien laittaminen enää auta saamaan tuota rakoa umpeen. Todennäköisesti joudut elämään tuon raon kanssa koko loppuelämäsi. Mutta voisit käydä jossain lävistysliikkeessä kysymässä että pystyykö vielä tekemään uuden reiän raon yläpuolelle, sitten pystyisit taas käyttämään korviksia.
- asfdfas
Annat vain olla ja katsot jos menee itsestään umpeen. En ole varma tehdäänkö normaaleille korviksille sellaista jotain "pienennysleikkausta" mutta ainakin venyttetyille korville voidaan tehdä sellainen operaatio. En vain muista sen nimeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1941735- 941411
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421219- 1151128
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351060Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70904
- 250886