Eli olen 14-vuotias ja 178cm pitkä poika, ja olen innostunut pesäpallosta. Omaa mailaa minulla ei vielä ole, mutta koulussa olen pelannut Karhu Classic 95-mailalla, mutta sillä lyöminen sattuu käsiin jos vähänkin kovempaa lyö. Eli siis tarvitsen minkä tahansa sopivan pituisen mailan (alle 100€) kunhan ei ole puumaila. Kiitän jo etukäteen
Minkä pituinen/merkkinen maila?
Innostunut
17741
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Mistä pastori Aittakumpu sai rohkeutta avioeroonJa puolueen vaihtoon? Ja Puhoksen retkelle?
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
Vastaukset 17
Vanhimmat
Pesis mailat on kalliita. Varsinkin urheilukaupoissa on ihan karseat hinnat pesistarvikkeille. Jos pelaat joukkueessa, niin yleensä on mahdollista joukkueen kautta tilata mailoja. Tai sitten käyt pesäpalloon erikoistuneessa urheilukaupassa. Suosittelen karhu Thor 100 mailaa jos haluat mahd. halvalla päästä.
Prismassa oli ainakin kyseinen maila tarjouksessa. Oiskohan ollu n.85€
http://www.haijaa.fi/verkkokauppa/index.tmpl?pager_current=2;ryhma_id=85;qty=1
Löysin vähän halvemmalla.
Kärkkäiseltä en löytänyt, mutta onko kellään kokemusta haijaa.fi:stä, itse en ole kuullutkaan kyseisestä sivusta.
Se on ihan asiallinen hinta jo. Kärkkäiseltä saa n.70e ko. mailan. Jos ylimäärästä rahaa on niin goldhammer tai vertigo antaa varmasti rahoille vastinetta...
Linkki ko. mailaan kärkkäisen nettisivulla. https://www.karkkainen.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10101&storeId=10551&productId=12103&langId=-11&parent_category_rn=18372&top_category=18369&selectedTopCategory=18051&selectedSecondLevel=18368&selectedThirdLevel=18369&categoryId=18372&searchMethod=
Kiitos.
Sun kannattaa käydä pesiskoulut läpi ja sitte liittyy johonkin joukkueeseen, kosk ite pelaan Helsingin punamustissa ja saan intersport suomenojan myymäläst kovii jäsenalennuksii. Sun kantsii eka ostaa joku Thor 95-100cm ja sitte ku oot harrastanu 6-12kk kannattaa ostaa Karhu Goldhammer FG-970. Oliks sulla räpsä?
Sun kannattaa käydä pesiskoulut läpi ja sitte liittyy johonkin joukkueeseen, kosk ite pelaan Helsingin punamustissa ja saan intersport suomenojan myymäläst kovii jäsenalennuksii. Sun kantsii eka ostaa joku Thor 95-100cm ja sitte ku oot harrastanu 6-12kk kannattaa ostaa Karhu Goldhammer FG-970. Oliks sulla räpsä?
No yksi hyvä merkki goldhammer se on hyvää lasikuitua ja maksaa kai 95€ eikä satu käteen (itselläni on goldhammer ja muilla pesisjoukkueelaisilla on goldhammer)
Innostunut sinulle sopiva maila on semmoinen että se on napaan saakka ja paino on sen verran kuin itsestäsi tuntuu hyvälle minulla on kai 90cm maila itse olen 150 ja paino on mailassa 690grammaa
mikään 90cm maila ei paina 690grammaa (toivottavasti) painavimmat aikuisten goldhammerit on 620g. junnumailat välillä 400-550g
osta goldhammer thor 100cm se on iha hyvä minulla on semmonen sain sen puoleen hintaan 70e
Thorin mailat eivät kestä lyödä miesten palloa hajoaa viikossa.
osta goldhammer fg1 kestää kauan
Täällähän nyt on fiksua porukkaa.. Jos poika on 14 ja melkein 180cm niin ei silloin enää mitään 97cm pitusta mailaa aleta hankkimaan, sehän on aivan liian lyhyt! Sinun pituisellesi 100cm maila on sopivan pituinen.
Mä oon 165 ja mul ja melkee kaikil meijän joukkuelaisilla on 95cm ja se on sopiva ja mun kahel kaveril (ollaa 99 synt.) 100cm. Osta ny ainaki 105 cm
Täält saa iha mukavaa hintaan pesis mailoja :)
-> http://www.ahtihuvila.fi/index.php?sivu=Tuotehaku&tuoteryhma=91&nimi=Mailat