Olen kohta 71 vuotta täyttävä mies, jolla oli osakalju ja aika heikko tukka. Aloin käyttää ateriankorviketta, joka on saksalaista valmistetta.
Ostin sitä automatkalla Saksasta 6 kk sitten. Valmisteessa on yli 20 ainesosaa.
Alkuun en uskonut sen tehoon, mutta nyt on pakko uskoa, sillä osakalju päälalaelta on nyt kokonaan hiusten peitossa ja hiukseni ovat kuin 50- vuotta sitten ja paino on 74 kg. Se oli aiemmin 80 kg. Pituuteni on 180 vm. Nyt olen käyttänyt kaikki viisi 600 gramman jauhepakkausta loppuun. Seuraan alkaako tukka taas lähteä ja toivon parasta, ettei painoa ala nousta.
Ihmevalmiste Saksasta
9
423
Vastaukset
- juupa juu
Kyllä kyllä, ja lehmät lentää......
- martti40
Kyllä kylllä tehokasta on olen laihtunut 12kiloa kahdessakuukaudessa noin vain huomaamatta
- Vaari-70
Voi todistaa puheeni 100% varmuudella.
- -43 kg
No eipä ole kummoinen ateriakorvike jos painoa on tipahtanut 6 kk aikana vain 6 kg sen avulla....
Mikä tuote on kyseessä? - Vaari- 70 v
Ostin tuotetta 6 kuukautta sitten, mutta aloin käyttää sitä tullessani takaisin Suomeen noin kuukauden päästä. Painon pudotus ei olekaan tässä ihmettelyni aihe, vaan tukan uudelleen kasvu, jota ei edes luvattu, sillä kyseessä on diettiin tarkoitettu valmiste. Joku niistä monista aineosista tehosi, en tiedä mikä. Tuotteen vamistaja on WBT GMBH .
- .
Mkä sen tuotteen kauppanimi on? Ei valmistajan, vaan tuotteen.
- Jukka Virtanen
WBT:n tuotteilla on suomalainen maahatuoja, eli Saratec Oy. Nettisivu www.hoikkadieetti.fi Itse olen laihtunut 7 kg kahdessa kuukaudessa.
- Jaaha.
Taas yksi mainostaja yrittää höynäyttää hyväuskoisia.
- Jukka Vesanen
Tilasin 2 purkkia ja kerron miten laiduttaminen onnistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4372786Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?2272164- 641909
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3261464Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-1611278Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal741156- 931087
Varkaita kuhmossa
Miksi kuhmolaiset ei tee mitään varkaille ja huumehörhöille, teloittaa pitäisi kaikki.341077Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks121047K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali81017