Mua on kiinnostanut rullaluistelun aloittaminen jo kauan. No viime viikolla kävin sit ostamassa rullaluistimet, suojukset ja sauvat.
En vaan tykännyt yhtään rullaluistelusta, ei oo mun laji. en tykännyt oikeestaan yhtään. En yhtään.
Nyt pitäis päästä eroon näistä kerran käytetyistä rulliksista ja suojuksista ja sauvoista. Käyttöikä on tosiaan vain puoli tuntia.
Kirpputorille ei kannata viedä, kun siellä näyttää rullaluistimien hinnat olevan jotain 10 euroo tai jopa vähemmän. miten pääsen eroon näistä ? apua! koko 42.
miten eroon.
rullaluistimista?
2
471
Vastaukset 2
- kerrasta poikki?
Ei vaikuta ihan rehelliseltä kirjoitukselta.
- SemiDP
Käy nyt ensin luistelemassa muutama kerta ennen kuin päätät, tykkäätkö vaiko etkö. Ensin sinun pitää tavoittaa rentous luistellessa. Vasta kun olet saavuttanut sen, homma alkaa tuntua kivalta - se palkitsee.
Sauvat eivät kuulu aitoon rullaluisteluun. Sauvaluistelu on oma lajinsa - ja hyvä treenimuoto sekin, mutta varsinaista rullaluistelua se EI ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901643
- 851382
- 1041068
- 48919
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..15905Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su43821Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.114670Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83666Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30651Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45597