ryhmähaastattelu opteam

fgfgfgfhjhh

Olen tänään menossa Opteamin ryhmähaastatteluun ja haluaisin tietää minkälainen se on? Olen kauhean ujo varsinkin tuntemattomien ihmisten seurassa ja varsinkin jos niitä on monta.

10

3118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iip

      Ryhmähaastattelua ei pidä pelätä. Älä anna ujouden haitata, olet vain oma itsesi. Tosin jos Opteamille töihin haluat, täytyy sinun pystyä olemaan ainakin melko sosiaalinen ainakin jos haet asiakaspalvelutöihin. Kaikkia tilanteessa varmastikin jännittää, mutta parhaan kuvan annat itsestäsi olemalla rennosti ja reippaasti oma itsesi.

      • SpecialkidTre86655

        Ryhmä haastattelut = Karsitaan nopeasti surkeat pois niin säästetään aikaa! olin kerran haastattelussa ja kyllähän se masentaa kun sanon olen koulun jälkeen tehnyt 9kk keittiö hommia ja sitten kuulet kun toinen on tehnyt 4vuotta hommia...... arvaa kuka valitaan koko idea ryhmä haastatelusta on niin...epämielyttävä että menen vain sinne missä olen face to face haastatelijan kanssa nämä ryhmähaastattelut riitti mulle


    • haastattelija

      ei sillä ole mitään merkitystä miten kauan olet ollut töissä, kunhan asenne on kohdillaan. Mikäli vain annat itsestäsi hyvän kuvan niin työkokemuksella ei ole niinkään suurta merkitystä.

      • Haastateltu56653

        Haastattelija: Jos pistäisin itseni heidän asemaan kumman ottaisin hyvällä asenteella oleva kokki 9kk kokemusta tai 4 vuotta työkokemusta omaavan jolla on myös hyvä asenne.... Työkokemus se mailmaa pyörittää ja toki suhteet työpaikkoihin


      • Haastattelija
        Haastateltu56653 kirjoitti:

        Haastattelija: Jos pistäisin itseni heidän asemaan kumman ottaisin hyvällä asenteella oleva kokki 9kk kokemusta tai 4 vuotta työkokemusta omaavan jolla on myös hyvä asenne.... Työkokemus se mailmaa pyörittää ja toki suhteet työpaikkoihin

        Niin, mutta kun Opteamin ryhmähaastattelussa ei haastatella kymmentä ihmistä vain yhteen paikkaan. Ne eivät ole kilpailutilanteita. Eli vaikka se 4 vuotta työkokemusta omaava otettaisiinkin listoille, niin mikäli olet antanut hyvän kuvan itsestäsi niin varmasti sinutkin otetaan listoille...


    • kiinnostaa

      miten muuten meni? oliko niin pelottavaa kun luulit?

    • haastattelija

      Ryhmähaastattelu on "haastattelu" nimenomaan lainausmerkeissä. Siellä ei edes lain mukaan saa lähteä kysymään kovin henkilökohtaisia asioita. Kysymykset ovat hyvin yleismalkaisia, esim. miksi koet olevasi hyvä asiakaspalvelija. Tämän jälkeen kaikki vastaavat vuorollaan ja tottakai toistelevat jo toisten kertomia asioita. Tämä "haastattelija" katsoo vain ulosantia, sosiaalisuutta, reippautta yms.

      Eli missään tapauksessa ei hirveästi kannata jännittää, vaan mennä ihan vain omana itsenä.

    • Olin itse opteamin ryhmähaastattelussa joulukuussa, ja pääsin.
      Kyselivät siinä sitten ihan perus asioita, esim. ketä on, mitä opiskellut & onko ollut töissä, mitä harrastaa, ja miten on käytettävissä (arkisin, aamuisin/iltaisin, viikonloppuisin).. itse olin maininnut että olin ollut työharjoittelussa Tiimarissa, joten haastattelija kyseli olinko tykännyt siitä, ja eräältä hän kyseli musiikki harrastuksesta ja toiselta uimisesta. Kysyi myös miksi on hakenut ja kuinka kauan on ajatellut olla, eräs haastattelussa ollut sanoi ihan suoraan että hakee tänne vain rahan takia että voi rahoittaa harrastustaan (ja hän pääsi).

      Kannattaa ottaa rennosti, kyllä se varmasti ihan hyvin menee kunhan saa suunsa auki. Itsekkin olen melko ujo, mutta olen mielestäni pärjännyt ihan hyvin :)

    • Turku_

      Olin itse opteamilla haastattelussa kohta parisen viikkoa sitten ja ihmettelen että milloin saa edes tietää että pääseekö vai ei?? Tietämättömyys on kauheinta... Onko teillä kestänyt näin kauan?

    • Mika Eskola - Opteam

      Hei nimimerkki TURKU_

      Kaksi viikkoa on liian pitkä aika. Ota rohkeasti yhteyttä toimistoon ja kysy asiaa haastattelijalta. Joskus s-postit menevät roskapostiin ja siksi et ole saanut vastausta. Turha odottaa enempää. Soitto tai käymään Kauppiaskadulla.

      T: Mika Eskola - Opteam

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2699
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      351
      2561
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2178
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1856
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1754
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1753
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      69
      1654
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1580
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe