Nyt täytyy sanoa et mun muijalta lähti järki. Olen tehnyt raksahommia ja maalaushommia yli 15 vuotta. Olen rempannut ja maalannut kaikenlaisa taloja ja kartanoita 13 kesäisestä lähtien. Muija meni palkkaamaan maalausfirman maalaamaan meidän kaks makuuhuonetta ja eteisen. Hintaa tuli 1500 euroa Ei kertonut mulle mitään kun palkkasi firman hommiin. Voi hel.vetti sentään sanoin et mitä meni tekemään. Mä olisin tehnyt homman ilmaiseksi. Eikä muijalla ole edes rahaa, hän lainasi äidiltään ja maksaa joka korvauksista takas. Muija tienaa tonnin kuussa. Siinähän makselee sanoin ja multa ei tipu yhtään rahaa sitten.
tyhmä akka
17
2884
Vastaukset
- suutarinlapsi
Vai oliko kuitenkin pyytänyt sinua maalaamaan, mutta sinulla ei ole ollut tahtoa tai aikaa...
- #
Yleensähän se menee niin, että kun nainen on tarpeeksi monta kertaa sanonut miehelle, että pitää tehdä remontti, ja mitään ei tapahdu, niin naiselta palaa pinna ja hommaa ammatimiehet tekemään työn. Taisi käydä niin, ettet tajunnut naisesi olevan tosissaan kun puhui että seinät pitäisi maalata. Kannattaisi kuunnella joskus.
- turha raksamies
Ei ole pyytänyt maalaamaan. Olisin maalannut vaikka keskellä yötä. Ei muija ole muutenkaan mikään sisustus ihminen et se täs ihmetyttääkin.
- Nainen se minäkin
Jotain on täytynyt tapahtua, sillä ei kai kukaan nuin paljon lainaa rahaa ja, joo......
Eikö hän edes kertonut mistä on kyse? - turha raksamies
No hän vaan halus maalattaa seinät kun oli kuulemma huonot, vaikka mun mielestä ei ollut kovin huonot. Äidiltään se rahat hommasi. Ei tullut mieleen et minäkin voisin maalata. Aikaakin olis ollut kun menen kuudeks töihin ja tulen jo 2 aikaa takas. No siinähän makselee sitten. Olisin saanut vielä työmaalta maalit ilmaseksi kun siel on paljon käyttämätömiä hyviä maaleja varasto piukassa.
- NäinMeillä
"No hän vaan halus maalattaa seinät kun oli kuulemma huonot, vaikka mun mielestä ei ollut kovin huonot."
No siinähän tuli se vastaus kysymykseesi. Sinä katselet repsottavia paikkoja paljon kauemmin kuin naisesi. Ja hän tiesi että sinä kuitenkin sanot että "ihan hyvät ne vielä on".
- 25
Ehkä vaimos otti sut ja vapaa-aikas turhan tiukkaan huomioon ja hommas muut tekemään sen. Kyse ei varmastikkaan ole siitä etteikö hän uskois sun tekevän sitä vaan ihan silkasta ylikohteliaisuudesta.
- jkkkh
Juu, juu... Olit sitten laiska paska, etkä saanut maalausta aikaiseksi toistuvista sanomisista huolimatta. Olit ehkä jopa nyreän näköinen kuullessasi sanan maalaus. Hyi, ettäkö kotonakin pitäisi jotain tehdä?
Ei kukaan nainen tuossa tilanteessa noin vain tilaa maalareita. Kantsis katsoa peiliin. - lakassa
Olen nainen ja raksamiehen kanssa samaa mieltä. Todellakin tyhmä akka!
Tee vastapalvelus. Jos naisesi osaa jonkun asian hyvin, niin ota vaan ulkopuolelta tekijä!
Samalla mitalla - hööh
Olin 12v. maalasin seinät kotona, lypsin lehmää. 27v. olin yksin laittanut tapetit seinälle
- gikk
Jospa sinä vaan olet niin surkea joka hommassa, että ei halunnut sua niitä seiniä pilaamaan? No, niin tai näin, niin teillä ei oo parisuhde kunnossa. Tuo ei vaikuta normaalilta.
- jklo
Kuules maalari. Monta eroa on tullut syystä, että toinen ei todellakaan kuuntele, sun eukkosi sentään jäi, mutta teki oman ratkaisun asian hoitamiseksi.
- hjklmi
Jos ette asu saman katon alla , ei yhteistä rahaa. Miten kauvan ootte olleet yhdessä?
Jos hän ei halunnut vaivata sinua ja viettää vapaa ajan yhdessä .
Tiesikö hän kuinka hyvä olet maalauksessa.
Äiti/ vanhemmat ylipäätä saavat antaa lapsilleen rahaa, jos haluavat ja kykenevät.
Joko maksaa tai ei maksa takasi , se on heidän välinen asia. - remppamies--
Ei tuo ole mitään. Mun muija teetti remontin joka maksoi 25000. Olisin tehnyt sen 10 tonnilla kunnolla. Se firman tekemä remppa meni perseelleen ja muija joutui maksamaan vielä 8000 lisää.
- Anonyymi
Typerää tuosta on maksaa mutta ehkä teillä on muita ongelmia.Niin on usein kun muuta tämmöstä tulee..
- Anonyymi
Vaimon viisauteen talo rakennetaan.Teimme miehen kans ite remontin...
- Anonyymi
Suutarin lapsilla ei tunnetusti ole kenkiä. Ihan koemuksesta voin todeta, että parempi palkata joku tekemään nuo jutut, kuin olettaa noita työksene tekevän miehen tekevän yhtään mitään tuollaista kotona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389