Mikä antaa treenimotivaatiota sinulle?

M-46 3-v treeniä

Minulla ne ovat.

1. Jaksan arjessa paremmin ja voin hyvin.

2. Saan jopa 15 vuotta nuoremmilta naisilta ehdotuksia baarissa.

Kyllä elämä maistuu!

21

261

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 68-v

      Terveys. Verenpaine, kolestroli ja sokerit optimaalisessa tasossa.
      aikaisemmin en päässyt samaan edes ronskilla lääkityksellä.

      Kevyt, helppo olo. Myös psyyke pysyy pirteänä.
      Matkoista ja tapahtumista saa rutkasti irti itseä tyydyttäviä virikkeitä.

      Nuoret naiset hakeutuvat salilla juttusille mutta, masentavaa kyllä, eivät "siinä mielessä".

      Jaksan eukon kanssa kotona ainakin sen verran kuin siitä on kaveriksi.

      Kontrasti ennen 6-kymppisenä aloittamaani jähyämiseen verrattuna on huima.

    • neiti-X

      1. Vaatteet näyttää hyvältä päällä
      2. itsetunto noussut 100%
      3.Ei selkäsärkyjä enään
      4. Vatsapalat alkaa näkymään
      5.Mieliala huomattavasti parempi kuin sillon sohvaperuna aikana

      Ja aika kiva motivaattori on salilla ja lenkkipoluila näkyät hyväkroppaiset miehet!!! Ihanaa, että kaljamahaisten miesten keskellä näkyy välillä teitä hyväkroppaisia.

      • 68-v

        Selkäsäryt?!

        Jos olisi niistä kokemusta niin olisin kai laittanut listalleni.
        Edes rappiovuosieni loppuvaiheessa en tutustunut selkäaiheeseen.


      • neiti-X
        68-v kirjoitti:

        Selkäsäryt?!

        Jos olisi niistä kokemusta niin olisin kai laittanut listalleni.
        Edes rappiovuosieni loppuvaiheessa en tutustunut selkäaiheeseen.

        Olen teini-iässä jo nitkauttanut pahasti selkäni ja se on sitten ajoittain muistuttanut olemassaolostaan. Ylipaino ei auttanut asiaa. Teen myös hoitotyötä, joten selkä on kovalla koetuksella, kun meikäläinen punttaa satakiloisia äijiä.

        Selkälihaksien vahvistaminen auttaa pitämään korsetin kasassa, joka taas auttaa tuhon särkyyn. Ja ikää vasta 32, eli puolet elämästä noita vaivoja on ollut.


      • 68-v
        neiti-X kirjoitti:

        Olen teini-iässä jo nitkauttanut pahasti selkäni ja se on sitten ajoittain muistuttanut olemassaolostaan. Ylipaino ei auttanut asiaa. Teen myös hoitotyötä, joten selkä on kovalla koetuksella, kun meikäläinen punttaa satakiloisia äijiä.

        Selkälihaksien vahvistaminen auttaa pitämään korsetin kasassa, joka taas auttaa tuhon särkyyn. Ja ikää vasta 32, eli puolet elämästä noita vaivoja on ollut.

        Selkä >< vatsa lihastasapaino on tärkeä!

        Heikkovatsaisen selkä oireilee. Tietysti selässäkin täytyy olla tehoa mutta se ei yksin riitä.


    • puoli vuosisataa

      Yritän pitää kroonisia sairauksia kurissa.
      Mielestäni aikuisen ihmisen on syytä harjoittaa koko kehoa säännöllisesti.

      • gkoyfdfvkl

        1) selkä
        2) selkä
        3) voimatason ja kordinaatiokyvyn ylläpitäminen.


      • Mie vaan.
        gkoyfdfvkl kirjoitti:

        1) selkä
        2) selkä
        3) voimatason ja kordinaatiokyvyn ylläpitäminen.

        Olen alkuperäisen ja neiti-x:n linjoilla.

        Myös minä nautin flirtistä.


    • m26-143kg

      Se, että jos (kun) baari- tai grillijonossa tulee kärhämää, tiedän etten ole se joka jää alakynteen.

      • Olet jo hävinny

        Ha! Tuollaisen läskikasan täräytän asfalttiin yhdellä hyvin tähdätyllä kun-fu potkulla.

        terveisin katutappelija 185cm/68kg


      • Olet jo hävinny kirjoitti:

        Ha! Tuollaisen läskikasan täräytän asfalttiin yhdellä hyvin tähdätyllä kun-fu potkulla.

        terveisin katutappelija 185cm/68kg

        "Tuollaisen läskikasan täräytän asfalttiin yhdellä hyvin tähdätyllä kun-fu potkulla."

        -Ja silti kirjoitit kung-fun väärin. Kerro toki mitä tyylisuuntaa treenaat? ;)


    • salin jälkeinen hyvänolon tunne :) lihakset pumpissa.
      voimannousu,tavoitteet korkealle.
      pysyy itsetunto korkealla
      jaksaa paremmin tehdä asioita.
      ja tietysti.jos tulis hyvät lihakset :)

      • -M-

        No silloin kun tarvitsee motivoida itseni lenkille tai jopa salille niin tieto että kun on vaikea lähtä treeniin ja siitä huolimatta menen niin sen jäljeen on semmonen voittaja fiilis ja seuraavat kerrat menee taas kuin itsekseen.

        Itse liikunnan harrastus on vain sellainen tapa joka jäi seuraamaan urheilu-uraa. Punttitreeniä koska muuten ei tule tarpeeksi runttua koko kropalle ainakaan minun ammatissa vaikka fyysistä työtä onkin ja juoksu/hiihto.. No koska olen siitä asti juossut kun opin omilla jaloilla liikkumaan ja hiihtoakin olen harrastellu "aina".


    • "Mikä antaa treenimotivaatiota sinulle?"

      -Kun on kerran saavuttanut sen huippukunnon ja hyvän olotilan, ni ei pysty enää edes harkitsemaan paluuta "normi jampaksi".

      Ei millään pahalla normi jamppoja kohtaan. ;)

      • 68-v

        Nousu pohjamudista.

        Minulla oli 38:n vuoden täydellinen rappiojakso.
        23-vuotisena sain kasaan olympianostoissa 82,5kg sarjassa 100 100 125 tuloksen. 1:sen luokan raja oli 300kg.

        Häslingit virkavallan kanssa ja sen seurauksena elämäntapamuutokset lopettivat harrastuksen.

        Aloittelevana rappiojuoppona aloitin uudelleen hieman alle 60v.
        Vaikutus oli dramaattinen. Puolessa vuodessa koheni terveyteni oleellisesti!

        67-vuotisena, ennen syöpäleikkauksia, olin omaan tasooni nähden hyvässä kunnossa, suhteessa jopa huippusellaisessa.
        Pakolliset makuukuukaudet ja muut leikkausten jälkimainingit olivat ikävä muistutus menetyksestä.

        Nyt, muutaman viikon ajan on revitty vatsani sallinut jonkin tason ponnistelua mutta esimerkiksi mave on tippunut 40kg edelliseen tasoon verrattuna.

        Olo alkaa olla kohtuullinen mutta tuore muistikuva leikkauksia edeltävästä olotilasta ajaa minut salille 5krt/viikko.
        2011 talven tasoa en tule koskaan saavuttamaan mutta sehän on ikääntymiseen liittyvä, luonnollinen ilmiö.

        Ps. Syöpälekuri väitti tietsikallaan minua kovakuntoiseksi ja määräsi, säteilyhoitsun mukaan, minulle elehvantin annoksen sädeteilyjä.
        Hoitsujen odottamia sivuvakutuksia ei ilmennyt.
        Syöpä oli niin lähellä eturauhasta, että mieskunto hiipui muutamaksi kuukaudeksi vain varjoksi entisestään.

        Fyysinen kuntoni palkitsi minut hyvän toipumisen muodossa.


      • 68-v kirjoitti:

        Nousu pohjamudista.

        Minulla oli 38:n vuoden täydellinen rappiojakso.
        23-vuotisena sain kasaan olympianostoissa 82,5kg sarjassa 100 100 125 tuloksen. 1:sen luokan raja oli 300kg.

        Häslingit virkavallan kanssa ja sen seurauksena elämäntapamuutokset lopettivat harrastuksen.

        Aloittelevana rappiojuoppona aloitin uudelleen hieman alle 60v.
        Vaikutus oli dramaattinen. Puolessa vuodessa koheni terveyteni oleellisesti!

        67-vuotisena, ennen syöpäleikkauksia, olin omaan tasooni nähden hyvässä kunnossa, suhteessa jopa huippusellaisessa.
        Pakolliset makuukuukaudet ja muut leikkausten jälkimainingit olivat ikävä muistutus menetyksestä.

        Nyt, muutaman viikon ajan on revitty vatsani sallinut jonkin tason ponnistelua mutta esimerkiksi mave on tippunut 40kg edelliseen tasoon verrattuna.

        Olo alkaa olla kohtuullinen mutta tuore muistikuva leikkauksia edeltävästä olotilasta ajaa minut salille 5krt/viikko.
        2011 talven tasoa en tule koskaan saavuttamaan mutta sehän on ikääntymiseen liittyvä, luonnollinen ilmiö.

        Ps. Syöpälekuri väitti tietsikallaan minua kovakuntoiseksi ja määräsi, säteilyhoitsun mukaan, minulle elehvantin annoksen sädeteilyjä.
        Hoitsujen odottamia sivuvakutuksia ei ilmennyt.
        Syöpä oli niin lähellä eturauhasta, että mieskunto hiipui muutamaksi kuukaudeksi vain varjoksi entisestään.

        Fyysinen kuntoni palkitsi minut hyvän toipumisen muodossa.

        "Fyysinen kuntoni palkitsi minut hyvän toipumisen muodossa."

        -Yksi ehdottomasti parhaimpia syitä treenaamisen ja itsensä kunnossa pitämiseen.

        Ei muuta kuin pikaista toipumista ja pirusti tsemppiä tuleviin treeneihin! =)


      • 68-v
        TheOne kirjoitti:

        "Fyysinen kuntoni palkitsi minut hyvän toipumisen muodossa."

        -Yksi ehdottomasti parhaimpia syitä treenaamisen ja itsensä kunnossa pitämiseen.

        Ei muuta kuin pikaista toipumista ja pirusti tsemppiä tuleviin treeneihin! =)

        Kiitos kannustuksesta!

        "Siviilitarpeiden" elintoiminnot ovat normalisoituneet.

        Mavessa olen päässyt siihen tasoon, että, saliyrittäjän vaatimuksesta käyn vetelemässä sunnuntaisin.
        Alapuolella on liikehuoneistoja.

        Maha sietää nyt pitkän lankun varpaiden kynsipuolten pitoja mutta voimapyörän takaisin veto ääriasennosta vielä varoittaa.
        Samoin leukailu yksikäsipainotteisesti. Siis toisella ranteesta keventäen.

        Ihmeen energinen olo!


    • fanboi

      Zyzz

    • läskiäispulla

      Motivaatiota antavat:
      - treenin jälkeen tuleva hyvän olon tunne
      - sivutuotteena - ei siis tavoitteena - tulleet lihakset
      - kuukausimaksu, joka menee hukkaan, jos ei käy treenaamassa

      • 68-v

        Hieman samaa. Maksan aina vuosikorttini etukäteen. "Pakko" käyttää koska kuitenkin tulee keväisin ja syksyisin pitemmät poissaolot.

        Sivutotteena säilyvä lihasmassa antaa, suuremman peruskulutuksen muodossa, mahdollisuuden reilumpaan herkutteluun.
        Tämän ikäinen ukko on ollut jo ainakin parikymmentä vuotta katabolian puolella.


    • Hyvä mieli
      Ennätykset / Kehitys salilla
      Ja sitten että näyttää kroppa ihan OK. :) Ainahan on parantamisen varaa..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2453
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1115
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1004
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      883
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      40
      790
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe