Listatkaas si suomenkielistä r&b.tä... Ei tuu mulle mieleen kun Antti Tuisku ja Hanna B, en niin paljon tätä musatyyliä kuuntele mut ois hieno saada uusia tuttavuuksia tältäkin saralta :)
Suomenkielistä r&b.tä?
6
1074
Vastaukset
- fgfdgdg
siis jonna pirinen joka oli popstarsissa. laulaa mm. sen Tyytyväinenkipaleen. eikö jonna ollu ensminen suomalainen aarenbii artisti.....
- jep
...ja toivottavasti myös viimeinen.
- Mietis
Hei haloo, Antti Tuisku tai joku Hanna B ei todellakaan ole mitään r&b-artisteja. Tiedätsä edes mitä koko genre tarkoittaa?
"Suomalainen r&b" on poppia, joka on ominut joitakin r&b-musiikille tyypilliä rytmityksiä, mutta oikeaa r&b:ta se ei todellakaan ole. Pelkkää ylikaupallistettua uusaränbiipaskaa...- Tottako?
Hanna B:n tuotanto edustaa mimenomaan lähinnä sitä alkuperäistä suuntaa r&b:stä. Kappale "Ei tunteita sulle" on ainoa pop-suuntainen versio albumilta.Suomessa ei todellakaan tiedetä r&b:stä juuri mitään.Harmi!!
- pälälälä
Ainakien yhdessä Fintelligenssien biisissä (Vain sil on väliä) laulaa joku mies nimeltä Illi.
Sit Royal Familyn ainoa nainen, Sophie, on laulaja, ehkä se yrittelee tota R&B-suuntausta. - oikea r&b
Jos oikeaa suomalaista rhytm´n bluesia etsit,
pepe ahlqvist & harp, J. Leino & Blues Guys,
Davelta löytyy joitain juttuja.
Älä koskaan puhu Antti Tuiskusta ja rhytmn`bluesista samaan aikaan.
T: Mies mississippistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752968
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642566- 2032220
- 731849
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1021452
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951079