On epäreilua vaatia seksitaitoja mieheltä

Mies1985

Ajatelkaa; nainen ei ajattele vartaloaan eikä ymmärrä siitä yhtä paljon kuin mies. Naisella EI ole yleismaailmallisia seksihaluja eikä helpotuksen tarvetta. Nainen voi nauttia hartioiden hieronnasta mutta naiselle ei tule hyvä olo siitä että käsi laskeutuu jalkoväliin.

Ainut poikkeus on se kun naiselle kehittyy tunneside johonkin mieheen jolloin nainen alkaa "röyhkeästi" vaatimaan seksisuorituksia tältä mieheltä. Eikö ole vähän epäreilua että tuolloin, kun mies vuosien kärvistelyn jälkeen saa huomiota, joutuu tuollaisen ylimääräisen taakan eteen? Ei naisella ollut niitä seksihaluja aiemminkaan; miksei nainen voisi vain tyydyttää miestä?
No olisihan se miehellekkin suuri itsetunnon kohotus jos voisi tehdä 'hyvää' naiselle mutta mies ei kuitenkaan voi tehdä niin missään laajassa, universaalisessa mielessä. Vaan mies voi miellyttää vain sitä ainutta naista joka on antanut luvan koskea itseensä.

42

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletko ihan varma

      tule tänne, niin tarkistetaan miten se asia on.

      • Mies1985

        Teininainenko siellä uhittelee?


    • .

      Naisista saa tauteja.

    • mies32

      Olisi sisällytettävä peruskoulun oppimäärään edes alkeet vastakkaisesta sukupuolesta, niin nämä ätmien horinat vähenisivät.

    • Delight*

      Minä en voi ymmärtää, miksi näitä "naiset eivät ole seksuaalisia olentoja"-väitteitä heitellään täällä esille. En tunne yhtäkään sellaista naista, joka ei nauttisi seksistä edes jossain muodossa. Nekin naiset, jotka eivät saa yhdynnästä (syystä tai toisesta) nautintoa, pitävät suulla ja käsillä hyväilystä.

      Mies1985:n väite "naiselle ei tule hyvä olo siitä että käsi laskeutuu jalkoväliin" kuulostaa kovasti taas tekniikan ja ajoituksen puutteelta. Kuten medioissa on jo vuosia sanottu: naiset tarvitsevat - ihan oikeasti - sitä alkulämmittelyä ja esileikkiä. Joko tiedostelussa tai tiedostamattomassa mielessä. Jollekkkin saattaa riittää kevyt vihjaus seksistä ja toinen tarvitsee pidemmän aikaa lämmetäkseen.

      Aloituksen ainoa vähänkin totuutta hipova väite on "naiselle kehittyy tunneside johonkin mieheen jolloin nainen alkaa "röyhkeästi" vaatimaan seksisuorituksia tältä mieheltä". Naisen on helpompi kiihottua kun hän tuntee olonsa turvatuksi - mikä tarkoittaa usein tuttua kumppania, jonka kanssa on yleensä muodostettu tuo mainittu tunneside. Samoin, parisuhteessa oleva nainen uskaltaa näyttää seksuaalisuutensa aivan eritavalla kuin sinkku. (Täältäkin tutut huorittelijat voivat miettiä, mistähän tämä käytösmalli mahtaisi johtua...)

      • Mies1985

        " Mies1985:n väite "naiselle ei tule hyvä olo siitä että käsi laskeutuu jalkoväliin" kuulostaa kovasti taas tekniikan ja ajoituksen puutteelta. Kuten medioissa on jo vuosia sanottu: naiset tarvitsevat - ihan oikeasti - sitä alkulämmittelyä ja esileikkiä. Joko tiedostelussa tai tiedostamattomassa mielessä. Jollekkkin saattaa riittää kevyt vihjaus seksistä ja toinen tarvitsee pidemmän aikaa lämmetäkseen."

        Kuten sanoin, naisilla ei ole hyväilyyn automaattisesti reagoivia ruumiinosia eikä helpotuksen tarvetta.

        YTM:n esileikki herättää naisessa 'turhanpäiväisen' seksihalun joka ei muuten ikinä ilmene.


      • Delight*
        Mies1985 kirjoitti:

        " Mies1985:n väite "naiselle ei tule hyvä olo siitä että käsi laskeutuu jalkoväliin" kuulostaa kovasti taas tekniikan ja ajoituksen puutteelta. Kuten medioissa on jo vuosia sanottu: naiset tarvitsevat - ihan oikeasti - sitä alkulämmittelyä ja esileikkiä. Joko tiedostelussa tai tiedostamattomassa mielessä. Jollekkkin saattaa riittää kevyt vihjaus seksistä ja toinen tarvitsee pidemmän aikaa lämmetäkseen."

        Kuten sanoin, naisilla ei ole hyväilyyn automaattisesti reagoivia ruumiinosia eikä helpotuksen tarvetta.

        YTM:n esileikki herättää naisessa 'turhanpäiväisen' seksihalun joka ei muuten ikinä ilmene.

        Se on kyllä totta, että naisilla ei ole vastaavaa "automaattisesti reagoivaa" ruumiinosaa kuin penis. Mutta kyllä naisiakin alkaa panettaa siinä missä miehiäkin, jos joutuvat olemaan ilman. Sitä vain pidetään "paheellisena" (ainakin tiettyjen ihmisten keskuudessa), että nainen osoittaa sen halunsa. Ja naisellakin on erogeenisia alueita, joita hyväilemällä hän kiihottuu.

        Ja mikä estää sinua käyttämästä esileikkiä välineenä, jolla saat naisen himoitsemaan itseäsi? Liian vaivalloista, kenties?


      • Pippeli piilossa
        Delight* kirjoitti:

        Se on kyllä totta, että naisilla ei ole vastaavaa "automaattisesti reagoivaa" ruumiinosaa kuin penis. Mutta kyllä naisiakin alkaa panettaa siinä missä miehiäkin, jos joutuvat olemaan ilman. Sitä vain pidetään "paheellisena" (ainakin tiettyjen ihmisten keskuudessa), että nainen osoittaa sen halunsa. Ja naisellakin on erogeenisia alueita, joita hyväilemällä hän kiihottuu.

        Ja mikä estää sinua käyttämästä esileikkiä välineenä, jolla saat naisen himoitsemaan itseäsi? Liian vaivalloista, kenties?

        http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Edsim_Vascular.jpg


      • mies32
        Delight* kirjoitti:

        Se on kyllä totta, että naisilla ei ole vastaavaa "automaattisesti reagoivaa" ruumiinosaa kuin penis. Mutta kyllä naisiakin alkaa panettaa siinä missä miehiäkin, jos joutuvat olemaan ilman. Sitä vain pidetään "paheellisena" (ainakin tiettyjen ihmisten keskuudessa), että nainen osoittaa sen halunsa. Ja naisellakin on erogeenisia alueita, joita hyväilemällä hän kiihottuu.

        Ja mikä estää sinua käyttämästä esileikkiä välineenä, jolla saat naisen himoitsemaan itseäsi? Liian vaivalloista, kenties?

        Miten naisen erogeeniset alueet eroavat automaattipeniksestä?

        Tuskinpa peniskään sentään ihan automaattisesti alkaa jöpöttämään, jos vaikka naapurin eikka tulee hieromaan. Käsittääkseni ihan samanlainen toimintaperiaate kuin naisen rinnoilla tai tussullakin, joskin penis varsinkin nuorilla miehillä herkempi ja nopeampi reagoimaan (ehkä).


      • ätmi

        Jos naiset oikeasti haluaisivat seksiä, niin minullakaan ei olisi enää poikuus tallella.


      • ätmi
        mies32 kirjoitti:

        Miten naisen erogeeniset alueet eroavat automaattipeniksestä?

        Tuskinpa peniskään sentään ihan automaattisesti alkaa jöpöttämään, jos vaikka naapurin eikka tulee hieromaan. Käsittääkseni ihan samanlainen toimintaperiaate kuin naisen rinnoilla tai tussullakin, joskin penis varsinkin nuorilla miehillä herkempi ja nopeampi reagoimaan (ehkä).

        "Ehkä"? Se taidat olla SINÄ joka kaipaat koulutunteja liittyen seksuaalisuuteen... kun ei näemmä edes oman(?) sukupuolesi jutut ole hallussa.


      • mies32
        ätmi kirjoitti:

        "Ehkä"? Se taidat olla SINÄ joka kaipaat koulutunteja liittyen seksuaalisuuteen... kun ei näemmä edes oman(?) sukupuolesi jutut ole hallussa.

        Oman sukupuolen tunteminen ei auta vertailemaan toiseen sukupuoleen.
        Koulutunteja en tarvitse tunteakseni pippelini.

        Naisista sen verran, että tähänkin ketjuun kirjoitti nainen, joka kertoi reagoivansa salamannopeasti erogeenisten alueiden kosketteluun. Jopa siis nopeammin kuin moni mies. Siksi tuo "ehkä", koska en nyt kuitenkaan menisi satavarmaksi sanomaan, että se pippeli aina kiihtyy nollasta sataan naista nopeammin.


    • ajatustenlukija

      Ainakin on epäreilua että naiset vaativat aloitteen seksiin tulevan miehen puolelta ja samaan aikaan varmasti itsekin tiedostavat kuinka tarkka sen ajoituksen tulee olla. Jos naisella on vaikkapa yksi hetki viikossa, jolloin kiihottuminen olisi mahdollinen, niin miehen tulisi aavistaa se ja tehdä aloite juuri silloin (ja oikealla tavalla ettei sekin potentiaalinen kiihottuminen lopahda).

      • Delight*

        Mutta vastahan Mies1985:n ongelma oli, että naiset vaativat miehiltä näitä "seksisuorituksia". Eikö se ole ristiriidassa naisten väitetyn aloitteiden puutteen kanssa?

        Sitäpaitsi, oletan, että nainen, joka haluaa seksiä, tekee siihen aloitteen. Itse ainakin toimin näin. Joten silloin aloitteellisuuden puute on seksihalujen puutetta.


      • ajatustenlukija
        Delight* kirjoitti:

        Mutta vastahan Mies1985:n ongelma oli, että naiset vaativat miehiltä näitä "seksisuorituksia". Eikö se ole ristiriidassa naisten väitetyn aloitteiden puutteen kanssa?

        Sitäpaitsi, oletan, että nainen, joka haluaa seksiä, tekee siihen aloitteen. Itse ainakin toimin näin. Joten silloin aloitteellisuuden puute on seksihalujen puutetta.

        En osaa sanoa mies1985:n ongelmista, mutta itse tiedän kokemuksesta että naisten aloitteet seksiin on äärimmäisen harvinaisia. Nekin tehdään jotenkin kiukkuisessa hengessä, tyyliin "kai tässä on pakko itse yrittää, kun sinä et tee mitään".

        Tein viimeisemmässä parisuhteessa ollessani kaikki aloitteet seksiin, joskus onnistuin, joskus sain pakit, ja kun lopulta lopetin kaikki aloitteet niin nainen suuttui ja kyseli miksi en enää halua häntä. Taisipa syyttää jo vieraissa käymisestäkin. Yksittäistapaus tietysti, mutta aika hyvin kuvaa keskimääräistä naisen ajattelutapaa.


      • Delight*
        ajatustenlukija kirjoitti:

        En osaa sanoa mies1985:n ongelmista, mutta itse tiedän kokemuksesta että naisten aloitteet seksiin on äärimmäisen harvinaisia. Nekin tehdään jotenkin kiukkuisessa hengessä, tyyliin "kai tässä on pakko itse yrittää, kun sinä et tee mitään".

        Tein viimeisemmässä parisuhteessa ollessani kaikki aloitteet seksiin, joskus onnistuin, joskus sain pakit, ja kun lopulta lopetin kaikki aloitteet niin nainen suuttui ja kyseli miksi en enää halua häntä. Taisipa syyttää jo vieraissa käymisestäkin. Yksittäistapaus tietysti, mutta aika hyvin kuvaa keskimääräistä naisen ajattelutapaa.

        Minusta taas eksäsi käytös kuulostaa todella vieraalta. naiset tekvät aloitteita, mutta ne usein ovat ripoteltu "vihjeinä". Ja useat naiset kuvittelevat, että miehet osaavat lukea heidän vihjailujaan (mitä miehet eivät välttämättä osaa), ja tästä syntyy mielikuva "haluttomasta" naisesta, kun molemmat "puhuvat eri kieliä", näin vertauskuvallisesti.

        Suosittelisin seuraavaan parisuhteeseen avointa kommunikaatiota, ja sitä, että kertoisit naisellesi, että hänen täytyy sanoa asiat suoraan, eikä vain vihjailla, jos haluaa jotain.


      • ajatustenlukija
        Delight* kirjoitti:

        Minusta taas eksäsi käytös kuulostaa todella vieraalta. naiset tekvät aloitteita, mutta ne usein ovat ripoteltu "vihjeinä". Ja useat naiset kuvittelevat, että miehet osaavat lukea heidän vihjailujaan (mitä miehet eivät välttämättä osaa), ja tästä syntyy mielikuva "haluttomasta" naisesta, kun molemmat "puhuvat eri kieliä", näin vertauskuvallisesti.

        Suosittelisin seuraavaan parisuhteeseen avointa kommunikaatiota, ja sitä, että kertoisit naisellesi, että hänen täytyy sanoa asiat suoraan, eikä vain vihjailla, jos haluaa jotain.

        Jos seuraava parisuhde vielä tulee, niin ajattelin tasa-arvon nimissä itsekin alkaa vain vihjailla ja katson osaako nainen tulkita ne aloitteiksi. Jos ei osaa, niin turha haaveilla seksistä kanssani :-)


      • ajatustenlukija kirjoitti:

        Jos seuraava parisuhde vielä tulee, niin ajattelin tasa-arvon nimissä itsekin alkaa vain vihjailla ja katson osaako nainen tulkita ne aloitteiksi. Jos ei osaa, niin turha haaveilla seksistä kanssani :-)

        Ajatusten lukeminen on vaikeeta, pitkässäkin parisuhteessa. Joskus naiset vaan hukkaavat arjessa oman halunsa tai kykynsä ilmaista sitä. Silloin suhteen seksielämä menee vaikeaksi. Ymmärrän hyvin että aloitteiden teon mielekkyys katoaa jos usein saa pakit..
        Toivottavasti ajatuksenlukija löydät uuden parisuhteen naisen kanssa joka osaa kertoa ääneen halustaan.


      • mies32
        Delight* kirjoitti:

        Minusta taas eksäsi käytös kuulostaa todella vieraalta. naiset tekvät aloitteita, mutta ne usein ovat ripoteltu "vihjeinä". Ja useat naiset kuvittelevat, että miehet osaavat lukea heidän vihjailujaan (mitä miehet eivät välttämättä osaa), ja tästä syntyy mielikuva "haluttomasta" naisesta, kun molemmat "puhuvat eri kieliä", näin vertauskuvallisesti.

        Suosittelisin seuraavaan parisuhteeseen avointa kommunikaatiota, ja sitä, että kertoisit naisellesi, että hänen täytyy sanoa asiat suoraan, eikä vain vihjailla, jos haluaa jotain.

        Itse olen myös naismainen tuossa suhteessa.
        Mielestäni koko seksuaalisuuden / romanttisuuden ilmapiiri menee pilalle, jos menee suoraan täräyttämään, että "pantaiskos nyt?" tai "illalla voitais nussia".
        Jokaisen seksikerran pitäisi olla edes vähän spontaanin tuntuinen, eikä ennaltasuunnitellun ja päätetyn makuinen rutiinisuoritus.


    • Tällainen nainen

      Olen nainen ja erittäin halukas sellainen. Mua saattaa haluttaa usein ihan ilman mitään ulkoista stimulaatiotakin. Se halu tulee siis vaan ihan musta itsestä. Silloin mun alapää paisuu ja tuntuu pakottava paineen tunne. Ja jos on mies saatavilla - useimmiten ei ole - teen todellakin aloitteen. Ex-mies muuten usein noissa mun kiihottumistilanteissa sanoi, että "sä oot taas ihan sämpylänä" :)

      Sitten taas jos itse en ole etukäteen kiihottunut, niin mieheltä ei tarvita kuin yksi seksuaalisesti virittynyt kosketus (niskaan, peppuun, reiteen, rintoihin tai minne nyt milloinkin, tilanteesta riippuen), niin kiihotun heti ja lehahdan alapäästä ihan märäksi. Ja siinä ei tosiaan tarvita sen kummempaa esileikkiä. Siitä en kyllä tykkää, että mun alapäätä räplätään ennen aktia. Jos haluaa enemmän kuin pikapanon, niin mulle kiihottavinta esileikkiä on ihan vaan suutelu, ihokosketus ja etenkin rintojen hyväily. Kosketusherkkänä teininä aikoinaan saavutin orgasminkin pelkästään rintoja hyväilemällä.

      Kaikissa parisuhteissani (3 kpl) olen aina ollut se enemmän haluava osapuoli ja aktiivinen aloitteiden tekijä. Pisimmässä suhteessani (8 v) oltiin ihan äärilaitaa halujen suhteen, ja olin seksuaalisesti erittäin tyytymätön ja tulin usein torjutuksi, mikä laski mun naisellisen itsetunnon tosi alas (asia tuli kyllä korjattua eron jälkeen).

      Sellainen juttu kyllä sitten liittyy naisen seksuaalisuuteen, mitä harvemmin kai tullaan ajatelleeksi, että niin seksuaalisella naisella kuin esim. minä, on yleensä naiseksi keskimääräistä korkeammat testosteronitasot, millä taas on sitten ne huonot puolensakin. Itsellä esim. häiritsevän voimakas karvankasvu. Ulkonäöltänikin olen kai keskimääräistä maskuliinisempi, ja vaikka muotojeni puolesta olen erittäinkin naisellinen, niin en ole ulkonäöltäni mikään miesten ihannenainen noin yleisesti. Vaikka on mulla ottajanikin ollut kyllä.

      • mies32

        Nyt meni ätmien maailmankuva pipariksi, kun löytyi nainen, joka haluaa seksiä.

        Halujen yhteensovittamiseksi kannattaa tehdä töitä. Aika paljon itseään pystyy muuttamaan, itselläkin halut muuttuneet laidasta laitaan.
        Aikoinaan yhdessä suhteessa ei keskusteleminen toiminut niin kuin pitäisi ja siksi myös halujen yhteensovittaminen tökki. No lopulta ei sitten enää kumpaakaan haluttanut juuri koskaan, kun tarpeeksi oli tullut pettymyksiä ja pakkeja, että tulihan se yhteensovitus sitten tavallaan hoidettua..


      • Tällainen nainen
        mies32 kirjoitti:

        Nyt meni ätmien maailmankuva pipariksi, kun löytyi nainen, joka haluaa seksiä.

        Halujen yhteensovittamiseksi kannattaa tehdä töitä. Aika paljon itseään pystyy muuttamaan, itselläkin halut muuttuneet laidasta laitaan.
        Aikoinaan yhdessä suhteessa ei keskusteleminen toiminut niin kuin pitäisi ja siksi myös halujen yhteensovittaminen tökki. No lopulta ei sitten enää kumpaakaan haluttanut juuri koskaan, kun tarpeeksi oli tullut pettymyksiä ja pakkeja, että tulihan se yhteensovitus sitten tavallaan hoidettua..

        Mäkin lakkasin haluamasta seksiä ex-mieheni kanssa (sen haluttoman siis ja ainoan kenen kanssa olen ollut naimisissa) lopulta siinä vaiheessa, kun rakkaus kuoli. Toisaalta taas niin kauan kun rakastin häntä, en halunnut muita, vaikka olin suurimman osan ajasta puutteessa. Eli voimakkaasta seksuaalisuudestani huolimatta mun halut ei kohdistu jokaiseen kaksilahkeiseen, vaan se edellyttää jonkinlaista tunnesuhdetta siihen mieheen. Masturbointi on monin verroin tyydyttävämpää kuin tunteeton seksi.


      • ätmi

        "tulin usein torjutuksi, mikä laski mun naisellisen itsetunnon tosi alas"

        Miten voidaan olettaa, että ätmeillä olisi hyvä miehinen itsetunto, jos naisilta on tullut pakkeja heti siitä lähtien kun naiset alkoi kiinnostaa? Se on aika erikoinen tilanne kun kolmikymppinen mies, jolla on elämä muuten ihan reilassa eikä ole niin pahan näköinenkään on naisten kanssa ihan pikkupojan tasolla ja sitten päälle saa kuulla vielä kaikenlaiset luuseriksi haukkumiseksi, kun olet mikkihiiri etkä mikään mies. Miehillähän ei saanut olla tunteita, vai miten se meni. Homokin olen varmaan, eiks niin?


      • Tällainen nainen
        ätmi kirjoitti:

        "tulin usein torjutuksi, mikä laski mun naisellisen itsetunnon tosi alas"

        Miten voidaan olettaa, että ätmeillä olisi hyvä miehinen itsetunto, jos naisilta on tullut pakkeja heti siitä lähtien kun naiset alkoi kiinnostaa? Se on aika erikoinen tilanne kun kolmikymppinen mies, jolla on elämä muuten ihan reilassa eikä ole niin pahan näköinenkään on naisten kanssa ihan pikkupojan tasolla ja sitten päälle saa kuulla vielä kaikenlaiset luuseriksi haukkumiseksi, kun olet mikkihiiri etkä mikään mies. Miehillähän ei saanut olla tunteita, vai miten se meni. Homokin olen varmaan, eiks niin?

        Omalla kommentillani ei ollut tarkoitus kieltää miesten kokemusta vastaavasta itsetunnon laskusta - pahimmassa tapauksessa menetyksestä - torjutuksi tulemisesta johtuen. Se on luonnollistakin luonnollisempi reaktio, ja erittäin surullista silloin, jos ei omaa yhtään onnistumisen kokemuksia. Ja en minä ainakaan ajattele, että miehillä ei olisi tunteita. Monet miehet ei kyllä välttämättä osaa niitä tunteitaan ilmaista ja käsitellä, mutta jälkensä ne mieheen silti jättää.


      • ätmi
        Tällainen nainen kirjoitti:

        Omalla kommentillani ei ollut tarkoitus kieltää miesten kokemusta vastaavasta itsetunnon laskusta - pahimmassa tapauksessa menetyksestä - torjutuksi tulemisesta johtuen. Se on luonnollistakin luonnollisempi reaktio, ja erittäin surullista silloin, jos ei omaa yhtään onnistumisen kokemuksia. Ja en minä ainakaan ajattele, että miehillä ei olisi tunteita. Monet miehet ei kyllä välttämättä osaa niitä tunteitaan ilmaista ja käsitellä, mutta jälkensä ne mieheen silti jättää.

        En minä sinulle suoraan tarkoittanutkaan kohdistaa vaan yleisesti tämän palstan keskuisteluihin liittyen.


      • ----
        ätmi kirjoitti:

        "tulin usein torjutuksi, mikä laski mun naisellisen itsetunnon tosi alas"

        Miten voidaan olettaa, että ätmeillä olisi hyvä miehinen itsetunto, jos naisilta on tullut pakkeja heti siitä lähtien kun naiset alkoi kiinnostaa? Se on aika erikoinen tilanne kun kolmikymppinen mies, jolla on elämä muuten ihan reilassa eikä ole niin pahan näköinenkään on naisten kanssa ihan pikkupojan tasolla ja sitten päälle saa kuulla vielä kaikenlaiset luuseriksi haukkumiseksi, kun olet mikkihiiri etkä mikään mies. Miehillähän ei saanut olla tunteita, vai miten se meni. Homokin olen varmaan, eiks niin?

        Ja kaiken tämän lisäksi juuri ne miehet, joiden on vaikea löytää itselleen naista, kiinnostavat naisia kaikkein vähiten.


      • miesnainen :P

        Vihdoinkin joku otti nuo testosteroni tasot huomioon. Testosteroni hormonihan on se mikä vaikuttaa seksi haluihin(siksi miehet ovat useimmiten halukkaampia, koska heillä on sitä luonnostaan paljon). Eli jos haluaa seksualisesti hyvin aktiivisen naisen, niin pitää olla sellainen jolla on luonnostaan enemmän testoa. Voi tarkistaa sillä että kasvaako ladyllä parta XD no ei sentään. Itsellänikin on tavallista enemmän testoa, minkä huomasin ekana siitä että iho kukkii ihan reippaasti, vaikka murrosikä on jo ajat sitten mennyt ohi(hormoni epätasapaino), ja karvaakin on reilummin kuin keskiverto naisella. Ja olen myös tietoinen vahvasta seksuaalisuudestani. Ulkonäköäni en osaa arvioida. Ruumis on jäntevä ja tanakampi(mutta muodokas: päärynä) ja kasvot naiselliset (piirteet erottuu selvästi: poskipäät, leukalinja etc.), ainakin omasta mielestäni. En kuitenkaan taida minäkään mikään unelma olla. Tai mistä sitä tietää :)


      • Tällainen nainen
        ---- kirjoitti:

        Ja kaiken tämän lisäksi juuri ne miehet, joiden on vaikea löytää itselleen naista, kiinnostavat naisia kaikkein vähiten.

        Surullinen tosiasia on, että sen takiahan niiden miesten on vaikea löytää naista, koska he kiinnostavat naisia vähiten. Mutta tosiasia on myös se, että on myös se joukko naisia, joista miehet ei ole kiinnostuneita, ja heidänkin on siksi vaikea saada miestä itselleen. Se nyt vaan on tämän elämän lainalaisuuksia, että on niitä suosittuja, jotka ovat monien haluamia ja sitten on myös niitä vähemmän suosittuja, joita kukaan ei halua. Ja sitten on kaikkea siltä väliltä. Ja niinkin on, että se on aina jonkinlainen henkilökohtainen tragedia kuulua siihen epäsuosituimpaan ääripäähän.

        Mutta se ajatus on minusta outo, että siitä omasta kelpaamattomuudesta vieritetään vastuu vastakkaiselle sukupuolelle. Itse ainakin olen omalla kohdallani naisena hyväksynyt sen tosiasian, että en ole parisuhdemarkkinoilla niin suosittu kuin jotkut, johtuen siitä, että ulkoisesti en viehätä suurinta osaa miehistä. Sisäisesti olen mielestäni kaunis ja ihan fiksukin, ja se riitti aikoinaan ex-miehelleni. Ei se kuitenkaan taannut loppuelämän kestävää suhdetta. Ne kaksi lyhyempää suhdetta (alle vuoden mittaisia) olikin tuhoon tuomittuja alunperinkin erinäisistä syistä.

        6 vuotta avioeroni jälkeen etsin aktiivisesti kumppania, netistä suurimmaksi osaksi, mutta päänsä seinään hakkaamistahan se oli. Viime talvena lopetin etsimisen ja olen keskittynyt niihin asioihin, mitkä elämässäni on hyvin. Olen pääpiirteittäin tyytyväinen elämääni, vaikka joskus rakkauden ja läheisyyden kaipuu viiltääkin syvältä. Enää en usko löytäväni ketään, kun tämä nykymeno tuntuu olevan vain pinnallista kertakäyttökulttuuria ihmissuhteidenkin osalta. Tai no, ei kaikille kai, mutta kun itse ei ole kenenkään ihannekumppani, niin ei ole helppo löytää mitään aitoa ja kestävää.

        Se vielä piti sanoa, että ei se kelpaamattomuus sen ihmisen oma vikakaan ole. Sillä on vaan ollut paska säkä, että on saanut alusta pitäen huonot kortit. Mutta on myös niin, että siinä vaiheessa, kun antaa katkeruuden vallata mielen, on peli lopullisesti menetetty.


      • mies32
        ätmi kirjoitti:

        "tulin usein torjutuksi, mikä laski mun naisellisen itsetunnon tosi alas"

        Miten voidaan olettaa, että ätmeillä olisi hyvä miehinen itsetunto, jos naisilta on tullut pakkeja heti siitä lähtien kun naiset alkoi kiinnostaa? Se on aika erikoinen tilanne kun kolmikymppinen mies, jolla on elämä muuten ihan reilassa eikä ole niin pahan näköinenkään on naisten kanssa ihan pikkupojan tasolla ja sitten päälle saa kuulla vielä kaikenlaiset luuseriksi haukkumiseksi, kun olet mikkihiiri etkä mikään mies. Miehillähän ei saanut olla tunteita, vai miten se meni. Homokin olen varmaan, eiks niin?

        Homonkin pitäisi saada aloitteillaan tulosta. Ei ainakaan ole todistetusti homo ennen kuin on onnistunut jonkun miehen iskemään. Jos saa aina pakit, jää homous epävarmaksi. Niin kai itseasiassa heterouskin..

        Se pikkupoikuushan on sama kuin mikkihiireys, joten myönsit itsekin tilanteesi.

        Jos on elämä reilassa ja ihan kivan näköinen, eikä muutenkaan vakavia puutteita, niin kyllä sitä naista lopulta saa kun tarpeeksi tekee niitä aloitteita. Vai montako teit ennenkuin itsetuntosi romahti ja lopetit? Jos olet eläissäsi tehnyt vaikka sata selvää ja suoraa aloitetta, eikä yksikään johtanut edes illanmittaiseen molemminpuoleiseen flirttailuun, niin joko minä olen maailmankuvani kanssa väärässä tai sitten sinä jätät jotain kertomatta puutteistasi.


      • ..
        mies32 kirjoitti:

        Homonkin pitäisi saada aloitteillaan tulosta. Ei ainakaan ole todistetusti homo ennen kuin on onnistunut jonkun miehen iskemään. Jos saa aina pakit, jää homous epävarmaksi. Niin kai itseasiassa heterouskin..

        Se pikkupoikuushan on sama kuin mikkihiireys, joten myönsit itsekin tilanteesi.

        Jos on elämä reilassa ja ihan kivan näköinen, eikä muutenkaan vakavia puutteita, niin kyllä sitä naista lopulta saa kun tarpeeksi tekee niitä aloitteita. Vai montako teit ennenkuin itsetuntosi romahti ja lopetit? Jos olet eläissäsi tehnyt vaikka sata selvää ja suoraa aloitetta, eikä yksikään johtanut edes illanmittaiseen molemminpuoleiseen flirttailuun, niin joko minä olen maailmankuvani kanssa väärässä tai sitten sinä jätät jotain kertomatta puutteistasi.

        Sinun mielipiteet ei taida kiinnostaa muita kuin itseäsi ja sitä yhtä höyrähtänyttä faniasi.

        "Se pikkupoikuushan on sama kuin mikkihiireys, joten myönsit itsekin tilanteesi."

        Jos hengenlentosi on tätä tasoa, niin pitäisin sinuna turpani ummessa jatkossakin.


      • mies32
        .. kirjoitti:

        Sinun mielipiteet ei taida kiinnostaa muita kuin itseäsi ja sitä yhtä höyrähtänyttä faniasi.

        "Se pikkupoikuushan on sama kuin mikkihiireys, joten myönsit itsekin tilanteesi."

        Jos hengenlentosi on tätä tasoa, niin pitäisin sinuna turpani ummessa jatkossakin.

        Vastaus ja miikka tuli taas, eli kiinnostusta löytyy.

        Mikkihiireys = pikkupoikuutta tässä yhteydessä, vaikka se kuinka kävisi itsetunnollesi.


      • ..
        mies32 kirjoitti:

        Vastaus ja miikka tuli taas, eli kiinnostusta löytyy.

        Mikkihiireys = pikkupoikuutta tässä yhteydessä, vaikka se kuinka kävisi itsetunnollesi.

        No katos vaan. Näköjään kiinnostaakin ihan vitusti. Hyvä kun huomasit.

        "ätmin" pointti ei tainnut olla ihan tuossa. Jos on itsetunto jo valmiiksi nollissa, niin sitten vittuillaan päälle ja haukutaan mikkihiireksi. Tasonsa kyllä tunnusti. Hyvä havainto, vitun ääliö.


      • ..
        mies32 kirjoitti:

        Vastaus ja miikka tuli taas, eli kiinnostusta löytyy.

        Mikkihiireys = pikkupoikuutta tässä yhteydessä, vaikka se kuinka kävisi itsetunnollesi.

        Jos sulla ei olisi niin kiire esittää mielipiteitä jokaiseen ketjuun ja kommenttiin, niin ehkä ehtisit lukeakin niitä viestejä, mitä kommentoit.


      • mies32
        .. kirjoitti:

        No katos vaan. Näköjään kiinnostaakin ihan vitusti. Hyvä kun huomasit.

        "ätmin" pointti ei tainnut olla ihan tuossa. Jos on itsetunto jo valmiiksi nollissa, niin sitten vittuillaan päälle ja haukutaan mikkihiireksi. Tasonsa kyllä tunnusti. Hyvä havainto, vitun ääliö.

        Itsehän totesi olevansa kuin pikkupoika. Siinähän se sama haukku jo tuli, toisin sanoin vaan. Ei tarvitse kertoa olevansa mikkihiiri, jos ahdistaa niin paljon kuulla olevansa mikkihiiri.

        Yleensäkin ihmisen on hyvä todeta puutteensa, olkoon se puute sitten vaikka mikkihiireys. Vasta sitten voi alkaa rakentamaan itseään eteenpäin. Tai sitten myöntää olevansa mikkihiiri lopun ikäänsä, hyväksyä se ja alkaa rakentamaan tasapainoista ja onnellista elämää mikkihiirulaisena.


      • ..
        mies32 kirjoitti:

        Itsehän totesi olevansa kuin pikkupoika. Siinähän se sama haukku jo tuli, toisin sanoin vaan. Ei tarvitse kertoa olevansa mikkihiiri, jos ahdistaa niin paljon kuulla olevansa mikkihiiri.

        Yleensäkin ihmisen on hyvä todeta puutteensa, olkoon se puute sitten vaikka mikkihiireys. Vasta sitten voi alkaa rakentamaan itseään eteenpäin. Tai sitten myöntää olevansa mikkihiiri lopun ikäänsä, hyväksyä se ja alkaa rakentamaan tasapainoista ja onnellista elämää mikkihiirulaisena.

        Vittu mikä ääliö olet. Luulet vielä antavasi hyviäkin neuvoja. On varmaan autuas tila, kun ei tajua itsekään omaa typeryyttään. Olen kateellinen.


      • mies32
        Tällainen nainen kirjoitti:

        Surullinen tosiasia on, että sen takiahan niiden miesten on vaikea löytää naista, koska he kiinnostavat naisia vähiten. Mutta tosiasia on myös se, että on myös se joukko naisia, joista miehet ei ole kiinnostuneita, ja heidänkin on siksi vaikea saada miestä itselleen. Se nyt vaan on tämän elämän lainalaisuuksia, että on niitä suosittuja, jotka ovat monien haluamia ja sitten on myös niitä vähemmän suosittuja, joita kukaan ei halua. Ja sitten on kaikkea siltä väliltä. Ja niinkin on, että se on aina jonkinlainen henkilökohtainen tragedia kuulua siihen epäsuosituimpaan ääripäähän.

        Mutta se ajatus on minusta outo, että siitä omasta kelpaamattomuudesta vieritetään vastuu vastakkaiselle sukupuolelle. Itse ainakin olen omalla kohdallani naisena hyväksynyt sen tosiasian, että en ole parisuhdemarkkinoilla niin suosittu kuin jotkut, johtuen siitä, että ulkoisesti en viehätä suurinta osaa miehistä. Sisäisesti olen mielestäni kaunis ja ihan fiksukin, ja se riitti aikoinaan ex-miehelleni. Ei se kuitenkaan taannut loppuelämän kestävää suhdetta. Ne kaksi lyhyempää suhdetta (alle vuoden mittaisia) olikin tuhoon tuomittuja alunperinkin erinäisistä syistä.

        6 vuotta avioeroni jälkeen etsin aktiivisesti kumppania, netistä suurimmaksi osaksi, mutta päänsä seinään hakkaamistahan se oli. Viime talvena lopetin etsimisen ja olen keskittynyt niihin asioihin, mitkä elämässäni on hyvin. Olen pääpiirteittäin tyytyväinen elämääni, vaikka joskus rakkauden ja läheisyyden kaipuu viiltääkin syvältä. Enää en usko löytäväni ketään, kun tämä nykymeno tuntuu olevan vain pinnallista kertakäyttökulttuuria ihmissuhteidenkin osalta. Tai no, ei kaikille kai, mutta kun itse ei ole kenenkään ihannekumppani, niin ei ole helppo löytää mitään aitoa ja kestävää.

        Se vielä piti sanoa, että ei se kelpaamattomuus sen ihmisen oma vikakaan ole. Sillä on vaan ollut paska säkä, että on saanut alusta pitäen huonot kortit. Mutta on myös niin, että siinä vaiheessa, kun antaa katkeruuden vallata mielen, on peli lopullisesti menetetty.

        Maailman paraskaan pokerinpelaaja ei voita paskalla kädellä kuin satunnaisesti ja kauhealla tuurilla.
        Mutta maailman paras pokerinpelaaja pärjää paskoillakin käsillä yleensä keskinkertaisesti. Parisuhdepelissä ei tarvitse voittaa kaikkia muita, keskinkertainen, jopa kehno lopputulos riittää parisuhteen saamiseen ja onnelliseen elämään.


      • mies32
        .. kirjoitti:

        Vittu mikä ääliö olet. Luulet vielä antavasi hyviäkin neuvoja. On varmaan autuas tila, kun ei tajua itsekään omaa typeryyttään. Olen kateellinen.

        Onhan tässä neuvojen lisäksi kyse huumoristakin.. sekä että, ei minua nyt minään guruna kannata alkaa pitämään.. Eikä taida olla huolta, että kukaan pitäisikään.

        Ehkä sinunkin kannattaisi olla tajuamatta omaa ätmiyttäsi, se voisi auttaa positiivisuuteen, jota naiset arvostavat.


      • ..
        mies32 kirjoitti:

        Onhan tässä neuvojen lisäksi kyse huumoristakin.. sekä että, ei minua nyt minään guruna kannata alkaa pitämään.. Eikä taida olla huolta, että kukaan pitäisikään.

        Ehkä sinunkin kannattaisi olla tajuamatta omaa ätmiyttäsi, se voisi auttaa positiivisuuteen, jota naiset arvostavat.

        Missä kohtaa sitä huumoria on? Tuskinpa tuo provoilu ja vittuilu on hauskaa muista kuin itsestäsi, mutta jos itsetuntosi vaatii anonyyminä vittuilua, niin pitäähän ne itsetunnon rippeet ottaa sieltä missä sitä on tarjolla.


      • mies32
        .. kirjoitti:

        Missä kohtaa sitä huumoria on? Tuskinpa tuo provoilu ja vittuilu on hauskaa muista kuin itsestäsi, mutta jos itsetuntosi vaatii anonyyminä vittuilua, niin pitäähän ne itsetunnon rippeet ottaa sieltä missä sitä on tarjolla.

        Vittuilu on usein huumoria.
        Toki vittuilun kohteelle se on monesti liikaa, jos huumorintajua ei löydy. Mutta se voi kasvattaa, lopulta vittuilun kohde rentoutuu ja kasvattaa pallit, lopettaa iänikuisen "noi kiusaa mua"-vinkumisensa, unohtaa katkeruutensa ja muiden syyttelyn.

        Moni päätyykin kiusatuksi ja syrjäytyneeksi alunperin huumorintajuttomuutensa vuoksi, kun ottaa liian todesta ja järkyttyy kaikesta vähänkin ronskimmasta läpästä, millä ei kuitenkaan ole välttämättä ollut pahaa tarkoitusta. Pitäisi kai jo 30-vuotiaana hitaammankin "kiusatun" tajuta katsoa myös peiliin, eikä aina vain kasata syitä omasta epäonnistumisestaan muiden niskaan.


      • .......
        mies32 kirjoitti:

        Vittuilu on usein huumoria.
        Toki vittuilun kohteelle se on monesti liikaa, jos huumorintajua ei löydy. Mutta se voi kasvattaa, lopulta vittuilun kohde rentoutuu ja kasvattaa pallit, lopettaa iänikuisen "noi kiusaa mua"-vinkumisensa, unohtaa katkeruutensa ja muiden syyttelyn.

        Moni päätyykin kiusatuksi ja syrjäytyneeksi alunperin huumorintajuttomuutensa vuoksi, kun ottaa liian todesta ja järkyttyy kaikesta vähänkin ronskimmasta läpästä, millä ei kuitenkaan ole välttämättä ollut pahaa tarkoitusta. Pitäisi kai jo 30-vuotiaana hitaammankin "kiusatun" tajuta katsoa myös peiliin, eikä aina vain kasata syitä omasta epäonnistumisestaan muiden niskaan.

        Vittu mikä idiootti olet. Kirjoitat ilmeisesti ihan tosissaan tuonkin. Huh huh.


    • Sinä tunnut ymmärtävän naisista ja seksistä saman verran kuin sika sinfoniasta. Siskosi vai äitisikö sinut on seksin saloihin perehdyttänyt?

    • No huhhuh

      Ai. Kyllä minun vaimoni on ollut aina miesten kanssa se aloitteellinen osapuoli. Tunsimme toisemme jo ennen seurustelua (opiskelimme yhdessä) ja muistan kun mimmi oli aina luennoilla vaikeana, kun häntä panetti.Keskittymisestä ei tullut mitään ja hän istui aina kynää imeskellen haaveileva katse kasvoillaan.

      Ja mitä tarkoittaa hyväilyyn automaattisesti reagoiva ruumiin osa? Ei ainakaan minun penikseni reagoi hyväilyyn mitenkään, jos en ole "siinä"-fiiliksessä. Toisaalta taas vaimoni on useimmiten heti märkä, jos kosken hänen rintoihinsa, alapäähänsä tai etenkin niskaansa.

      Jos et osaa, niin ei se ole naisten vika. Itse en ainakaan ikinä ole kokenut naisten suunnalta paineita osaamisen suhteen vaan olen ihan itse asettanut itselleni tietyt standardit, joihin pyrin vastaamaan. Ja se tarkoittaa sitä, että jos minä en onnistu saamaan halukasta naista nauttimaan, niin silloin vika on minussa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      76
      2894
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      2025
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1628
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      152
      1471
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      313
      1436
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1222
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1219
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1139
    9. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1123
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1067
    Aihe