Melkein aina kun kadulla näkee sellaisia rakastuneen oloisia pariskuntia käsi kädessä tai vaihtamassa suukkoja liikennevaloissa niin he ovat taviksia ulkonäöltään. Sama koskee myös lastenrattaita työnteleviä naisia. Eipä ole koskaan tullut vastaan lastenrattaita työntelevaa kaunotarta tai käsi kädessä onnellisen näköisenä kulkevaa YT-pariskuntaa. YT-ihmiset kulkee yleensä kavereidensa kanssa tai yksinään.
Vaikka itsellenikin kelpaisi tuollainen onnellisen rakastunut tavissuhde, niin silti en voi välttyä tuntemasta sääliä kun näen rakastuneen tavikset jotka huokuu keskinkertaisuutta ja halpaa onnea.
Onnelliset tavikset
9
239
Vastaukset
- Halpa onni
Lisäisin vielä, että jos YT-pariskuntia näkee kaupungilla, niin he eivät näytä onnellisilta, vaan ovat yleensä sellaisia, että joku rikkaan näköinen mies raahaa käsipuolessaan jotain itseään nuorempaa mallipimua, mutta mitään syviä katseita ja helliä suudelmia on turha odottaa näiltä.
- heillä on muutakin
kuin onni tai rakkaus
- ...
heillä on muutakin kirjoitti:
kuin onni tai rakkaus
Niinpä. Seksiä ja rahaa.
- X
Parisuhteessa ollessani mä en ainakaan panostanut samalla tavalla ulkonäkööni enkä miettynyt jotain ihmeen imagoani, kuin mitä nyt...
Sinkkuna sitä on aavistuksen verran eri ihminen.- ...
Eipä ihme, ettet ole enää parisuhteessa.
- Hyvin halpa
Minua säälittää lähinnä se, että jotkut kaipailevat huomiota muilta ihmisiltä nuoleskelemalla toisiaan julkisilla paikoilla. Fiksut ihmiset pitävät nuo asiat kahdenkeskisinä; siksipä sinä et heitä ole noissa puuhissa nähnytkään.
- Halpaa makkaraa
Pysyykö fiksut (lue: kauniit) ihmiset myös kotona lastensa kanssa, kun ei kauniita naisia näy lastenrattaita työntämässä vai johtuuko se siitä, että äitiys rumentaa?
- Hyvin halpa
Halpaa makkaraa kirjoitti:
Pysyykö fiksut (lue: kauniit) ihmiset myös kotona lastensa kanssa, kun ei kauniita naisia näy lastenrattaita työntämässä vai johtuuko se siitä, että äitiys rumentaa?
Niinä rattaidentyöntelyvuosina moni äiti kyllä näyttää aika rasittuneelta ja homssuiselta, eikä kauppareissulle varsinkaan tuossa vaiheessa ole tarvetta laittautua millään tavalla. Ja onhan se myös katsojan silmässä.
Ja taas ihmisten luokittelua :(
Kuinka ihmeessä tavisten rakkaus olisi jotenkin vähempiarvoista kuin jet-setin? Itse tulen ainakin hyvälle tuulelle, kun näen rakastuneita ihmisiä ja vieläpä lasten kanssa liikenteessä. Ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä siinä. Tänäänkin näin huomattavan ylopainoisen pariskunnan kävelevän käsi kädessä ja suukottelevan toisiaan kadulla. Tuli hyvä mieli, kun näin kahden aika vaikeasti pariutuvan löytäneen toisensa, Ei toisten onni ole multa pois!
Kuulun tässä luokittelussa varmaan taviskastiin, koska osoitan naiselleni rakkautta niin julkisesti kuin yksityisesti. Siihen kastiin haluan kuuluakin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412