15-vuotias kuntosalille

HALUAN SALILLE

Löytyykö Helsingistä, mieluiten kantakaupungista, yhtäkään kuntosalia, jossa ikäraja olisi 15?

9

1637

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikeasti ikäraja??

      Sitä en tiedä löytyykö semmosia, mut mietin vaa et miksi hitossa siel on joku ikäraja?!? Onko suomessa semmonen laki että vain tietyn ikäset saa pitää ittensä kunnossa?!? En usko että semmosta on, et marssit sisää vaa siihen salii johon haluat mennä! =)

      • Gniiih

        Eipä useimmille saleille siitä vaan marssita, kun ovat maksullisia. Salikortin saadakseen taas täytyy olla sääntöjen ikäinen.

        Itsensä voi pitää kunnossa muillakin tavoin kuin kuntosalilla. Liika voimaharjoittelu voi olla jopa haitallista kasvuiässä oleville.


    • --..--

      Kuntosaleilla on ONNEKSI yleensä minimi ikäraja 15v. Vanhemman seurassa saa yleensä nuorempikin tulla mutta ei yksinään.
      Tämä on hyvä asia sillä ette te pennut osaa käyttäytyä sielläkään.
      Kokoajan jää levypainot ja puntit levälleen ja suoritustekniikka on niin järkyttävää katsottavaa että ihme ettei suurempia loukkaantumisia ole sattunut.

      • AARRGGHH!!!

        Minua ärsyttää todella paljon kun jotkut aikuiset kuvittelevat nuorten vain sotkevan ja häiriköivän. Kaikki nuoret eivät ole huonokäytöksisiä huoria vaan suurin osa on vastuuntuntoisia ja hyvin käyttäytyviä esimerkkejä. Olen 14-vuotias ja minua melkeinpä nolottaa jättää esim. kuntosalilla tavaroita levälleen,ja katson aina etten jätä jälkeeni sotkua. Jos en ole varma miten jotain kuntoiluvälinettä käytetään,kysyn asiasta tai siirryn seuraavaan laitteeseen. Ärsyttää kyllä sellaiset ihmiset,jotka eivät arvosta nuoria,vaan käyttäytyvät itse todella törkeästi. Me jatkamme maailman kulkua sitten kun te aikuiset olette mullan alla. Miettikää mitä suustanne päästätte.


      • Gniiih
        AARRGGHH!!! kirjoitti:

        Minua ärsyttää todella paljon kun jotkut aikuiset kuvittelevat nuorten vain sotkevan ja häiriköivän. Kaikki nuoret eivät ole huonokäytöksisiä huoria vaan suurin osa on vastuuntuntoisia ja hyvin käyttäytyviä esimerkkejä. Olen 14-vuotias ja minua melkeinpä nolottaa jättää esim. kuntosalilla tavaroita levälleen,ja katson aina etten jätä jälkeeni sotkua. Jos en ole varma miten jotain kuntoiluvälinettä käytetään,kysyn asiasta tai siirryn seuraavaan laitteeseen. Ärsyttää kyllä sellaiset ihmiset,jotka eivät arvosta nuoria,vaan käyttäytyvät itse todella törkeästi. Me jatkamme maailman kulkua sitten kun te aikuiset olette mullan alla. Miettikää mitä suustanne päästätte.

        Niinhän se on, että häiriköt ja pellet huomataan helpommin kuin ne fiksut. Pätee ihan jokaiseen ikäluokkaan.

        Yleensä ne ovat kuitenkin yleensä nuorisoporukoita, jotka ihan tahallaan ja huvikseen hajottavat ja sotkevat paikkoja yms. Se sitten leimaa muitakin, paljon fiksumpia nuoria.


    • --..--

      Tässä on varmasti päässyt käymään taas että 99% pilaa sen 1% Maineen.. :D

    • uuubhjijjiji

      Töölön kisahalliin vain, moni tuttu sieltä aloittanut.

    • jdj

      Saatanan vajaat ärsyttävää kuunella tollasia autisteja! :-------)))))))))))

    • JuhanaTikkanen

      Hei, meille David Fitness Club Myyrmäkeen pääsee treenaamaan jo 14-vuotiaana, kun tulee vanhemman kanssa ensimmäisen kerran. Muuten ikärajamme on 16 vuotta. Lue tästä lisää: https://www.davidfitnessclub.fi/palvelut/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe