Baariin mutta ei juomaan.

mies korvesta

Eli jos menen baariin etsimään naisseuraa mutta en aio juoda, tai jos juon niin vain yhden ja odotan sitten sen aikaa kunnes voin huoletta ajaa eli 1,5h mitä minulla menee yhden annoksen kanssa. Mutta asiaan eli katsotaanko minua kuinka pahasti jos en juo tai vain yhden kun olen kumminkin autolla (taksia en rupea maksamaan)? Vai kannattaako sitä mennä baariin naisseuraa etsimään koska en juo oikeastaan kun 1-2 kertaa kuussa tai harvemmin niin olisin siellä vaan viemässä tilaa ja ei oikeastaan kiinnostaisi mennäkään muttakun tuntuu että muualta ei oikein löydy tai sitten ei ole "soveliasta" jutella kuin baarissa.

Selostinko tarpeeksi sekavasti? :DD

8

761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h651

      On kai siellä baarissa muutakin kuin juomista. Musiikkia saa mennä kuuntelemaan, etenkin jos on livemusiikkia. Ja varmasti monet naiset arvostavat kun et juo paljon ja ole känniääliö. Mikä sen parempaa kun se, että et tarvitse rohkaisevaa puhuaksesi naisille, eikös se ole hyvä merkki. Minä en käy usein baareissa ja vaikka kävisinkin niin en tosiaankaan menisi sinne juomisen takia. Ehkä yhden tai pari voi ottaa mutta siihen se jää.

    • Baariin voi todellakin mennä kuuntelemaan musiikkia, tanssimaan ja juttelemaan ihmisten kanssa vaikka ei juo. Selväpäinen mies on paljon kiinnostavampi kuin känniääliöt.
      itsekkin menen usein autolla kun tiedän etten kuitenkaan juo ja helpommin pääsee kotiin

    • LonelyboyIsland

      Jep toi on kivaa et on paikkoi mis on myös live musaa, ni voi mennä vaan illan ratoks kattoon bändii, jos ei jaksa jorata tai juoda. No tota siis en nää pahana itse juoko joku enemmän tai joku ei ollenkaan se on aina jokaisen oma asia. Itse olen monesti ollut juomatta, että juonut, ja joskus jopa hieman enemmän. Omasta kokemusta itselläni on aivan sama olenko selvinpäin, rennossa kännissä, kännissä vai todellisessa humalassa, tulos on aivan sama en koskaan mitään seuraa saa vaikka olenkin oppinut jopa joskus tanssilattiallekkin menemään. Toisinaan aika sama saako sitä seuraa, kun itse en ainakaan etsi mitään yhdenillan juttuja tai mitään sen tapaista. Olen viimeaikoina jutellut tuntemattomien baareissa ihmisten kanssa ja se on ollut todella mukavaa ja aion jatkossa varmaan yrittää mennä selvinpäin baariin ja jutella ihmisten kanssa, kun edellisten juttelukertojen kanssa olen ollut melko tunteellisessa humalatilassa. Luulen, että kai naisista on ihan hienoa jos mies on selvinpäin tai luulisi ettei se ainakaan miinus ole, että haluaa tosiaan tutustua toisiin varmasti sellaisena kuin on. Siis toki on ihmisiä jotka eivät voi käsittää ja hyväksyä ihmisiä jotka eivät juo tippaakaan, mutta se nyt on vähän hassua. Itselleni on aivan sama juoko joku ollenkaan vaikka itse joisin paljon sen on ja pitää olla jokaisen oma asia ja siihen ei pidä puuttua tai solvata kokoajan että kyllä sinun pitäisi juoda. Kaverit kyllä pitäneet outona ja tyhmänä kun olen ollut selvinpäin baareissa ja ihmettelevät miten voi olla mahdollisat olla selvinpäin baarissa, noh ihan helppoa ja mukavaa vaihtelua. Ja tosiaan pääsee kotiin nopeasti ja vaivattomasti, tietty autolla tulemisessakin voi piillä sudenkuoppia mutta nehän varmasti tiedätkin. En nyt sitten osaa kuitenkaan tohon sinänsä muuta sanoa, kuin suosittelen kaikille käymään edes kerran selvinpäin baarissa, että kun en mitään seuraa oo koskaan saanu niin paha mennä sanomaan ja ei kai sitä edes pahemmin huomaa onko juonut vähän vai ei ollenkaan. Itse pitää jonkun verran juodakkin että edes tuntuu, että ois juonu muutakin kun muumilimua, mutta kukin tyylillään. Kannattaa se sinun kokeilla mennä toki ihan selvinpäin ei siinä pitäs ainakaan mitään pahaa olla. Rohkeeta ja viisasta. Enemmänkin porukka tuntuu täällä olevan huolissaan että jos menee yksin baariin mitä muut ajattelee ja huomaako kukaan ja niinpoispäin. Ite oon ollu yksin ja samalla selvinpäin baarissa eikä siinä mitään kummaa, jos joku kattoo niin ketä kiinnostaa, sit jos joku tulee jotain sanoo ni, voit sit vaik kysyy et no joo tulin tosiaan yksin et kaverit ei lähteny ja halusin pitää hauskaa ku vapaapäivä et juteltasko tai haluisko tutustuu, ite en oo pistäny pahakseni vaik oon ollu kavereiden kaa ja joku heebo tullu juttelee ni sanon vaa et joo on vapaat voit tulla sit ollaan juteltu esim musiikista tai muuten vaan jotain ihan hauska tutustuu uusiin ihmisiin oli ne sit naisii tai miehii aivan sama. Et suosittelen vaan yrittään ja jos tuntuu pahalt ni sithän sinulla on auto alla ja pääset nopeesti kotiin...

      • Pekka-

        Tuota ei Erkkikään jaksa lukea.


    • mies korvesta

      No joo... Tänään baareissa ei kyllä näkynyt ketään tuttua, vai meneekö porukka sinne vasta 12 aikaan? Minulla on kyllä muutakin tekemistä silloin kuin istua kuuntelemassa humalaisten jorinoita esim. nukkuminen. Puolet väestä mitä siellä oli näki kyllä naamasta että juoto on elämässä kunnolla. Ei sellaisten kanssa ole mitään yhteistä.

      • M87

        En tiedä millä suunnalla Suomea mahdat baareissa / yökerhoissa käydä, mutta kyllä se vilkkain aika alkaa vasta klo 12 jälkeen. Jos on ilmaista sisäänpääsyä ennen tuota niin voi vähän vetää jo porukkaa aikaisemmin, mutta yleensä se on siellä 12-1 aikoihin kun paikat alkaa kunnolla täyttymään. Pubit ovat sitten toki asia erikseen.


      • mies korvesta
        M87 kirjoitti:

        En tiedä millä suunnalla Suomea mahdat baareissa / yökerhoissa käydä, mutta kyllä se vilkkain aika alkaa vasta klo 12 jälkeen. Jos on ilmaista sisäänpääsyä ennen tuota niin voi vähän vetää jo porukkaa aikaisemmin, mutta yleensä se on siellä 12-1 aikoihin kun paikat alkaa kunnolla täyttymään. Pubit ovat sitten toki asia erikseen.

        No aika harvoin käyn mitä nyt eilen ajattelin poiketa katsomassa pikkukunnan baarit mutta eipä ollut ihmeellistä. Oonkai tulossa vanhaksi kun ei kiinnosta klo 12 eteenpäin hillua baareissa :D Mutta en minä muutenkaan ole innostunut niissä pyörimään. Naisseuraa kävin etsimässä kun muualta tuntuu niin vaikeasti löytyvän. Tosin pitäishän niissä useimman käydä koska kaikki ei varmaan aina edes käy siellä että ekalla kerralla näkisi ketään.


    • Tmp88

      "Mutta asiaan eli katsotaanko minua kuinka pahasti jos en juo tai vain yhden"

      Minä mietin usein kuinka naiset (ainakin ne, jotka siellä usein kätvät) minua katsovat kun käyn samassa baarissa noin 6-10 kertaa kuukaudessa. En juo ollenkaan, tai juon alkoholittomia drinkkejä, mutta niistä nyt ei voi muut päätellä mitä juon. Käyn samassa baarissa ja usein, koska tykkään tanssia ja olen todennut, että kyseisessä baarissa yökerhon puolella on paras tanssilattia ja soitettu musiikki on mieluista.

      Menen myös usein yksin, mutta aika usein törmään johonkin tuttuun. Uskallan mennä tanssimaan myös yksin tanssilattialle vaikka siellä ei muita olisikaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      76
      2894
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      2025
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1628
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      152
      1471
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      313
      1436
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1222
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1219
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1139
    9. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1123
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1067
    Aihe