Kerta toisensa jälkeen törmään samaan ilmiöön: naimisissa olevat miehet kertovat viehkeän naisen tavatessaan olevansa eronneita tai juuri eroamassa.
Kuusi kuukautta sitten tapasin miehen, joka kertoi olevansa asumuserossa ja että että lopullinen ero on päivänselvä asia. Asuin toisella paikkakunnalla, joten mies pystyi salaamaan täysin sen, että asia ei todellakaan ollut niin kuin hän väitti.
Tietysti totuus tulee enemmin tai myöhemmin selville, mutta ovelasti osasi kaveri peittää taustansa.
Mitä tällaisille tyypeille pitäisi tehdä? Hirttää munista, mutta eikö tämänkaltainen käytös ole petos?
Sain kyllä sellaisen opetuksen, että seuraavan kerran jos joku kertoo minulle olevansa eronnut, pyydän häntä toimittamaan dokumentin, jolla todistaa asian. Ei mikään hyvä tapa aloittaa suhdetta, mutta en todellakaan halua enää kokea tätä uudestaan.
Sanomattakin lienee selvää, että suhde loppui samantien kuin sain tietää, että mies oli valehdellut siviilisäätynsä koko suhteemme ajan. Jopa joulunkin vietimme yhdessä....jumankauta sentään....
Varattujen miesten valehtelu
89
3036
Vastaukset
- lalajal
Ehdottaisin, että näiden miesten nimet, jotka valehtelevat olevansa eronneita tai eroamassa NIMET JULKAISTAAN - eiköhän pettäminen lopu! Tästä hyötyvät kaikki osapuolet: etenkin vaimo, muut naiset. Miehet, jotka tekevät tällaista tuskin ovat samaa mieltä.
Julkiseen "jalkapuuhun" joutavat nämä kaksinaamaiset kaksilahkeiset.
En minäkään kakkosnaiseksi halunnut, mies huijasi olevansa vapaa.Sama menettely sopinee nyös toisinkinpäin, eli jos nainen sanoo olevansa eronnut tai eroamassa mutta totuus ei olekkaan tämä, niin NIMET JULKAISTAAN ja kyseinen hameväki "jalkapuuhun"-eiköhän pettäminen lopu naisillakin?
- lafjgas
Olen samaa mieltä. Loppuu tämä turha "kakkosten" syyttely. Vaimot kun eivät tajua, että nämä heidän kultapuppelinsa piilottavat sormukset ja kertovat olevansa joko vapaita tai eroamassa luvaten maat ja taivaat.
Vaimot voisivat muutenkin jalkautua ja oikeasti kohdata se todellisuus missä heidän miehensä elävät - suurin osa varatuista hakee seuraa netissä tai baareissa. Miten tämä trendi on yht äkkiä tullutkin niin suosituksi? Ja sitten syytetään jotain Victoria Milania, kun valitettavasti se syyllinen löytyy ihan omasta vuoteesta - Herätkää vaimot!
Kymmenen pistettä sille, joka tällaisen julkisen nimilistan saa aikaiseksi. Petos mikä petos.- ala-arvoista
Mutta mitenkäs sitten puolustelet siinä kohtaa kakkosia, kun saavat tietää että mies onkin varattu ja silti jatkavat suhdetta?
Niin? - niinniinniin
ala-arvoista kirjoitti:
Mutta mitenkäs sitten puolustelet siinä kohtaa kakkosia, kun saavat tietää että mies onkin varattu ja silti jatkavat suhdetta?
Niin?Ei kaikki jatka.
Nyt oli alunperin kyse naisesta joka ei jatka. - sunshine77
niinniinniin kirjoitti:
Ei kaikki jatka.
Nyt oli alunperin kyse naisesta joka ei jatka.juuri näin sanoo myös alkuperäinen kirjottaja, en todellakaan halua kuulla ikinä mokomasta huijarista - rehellisyyttä peliin hyvät miehet!
- 16 + 11
ala-arvoista kirjoitti:
Niin?Minä en ainakaan jatkanut - suhde loppui välittömästi kun sain tietää, että mies on varattu.
- entajua
ala-arvoista kirjoitti:
Niin?Olen miettinyt samaa asiaa. Minun puolisoini oli valehdellut että olemme eronneet, sain hänet kiinni ja ilmoitin asiasta myös tälle kakkoselle joka oli kuitenkin niin umpi rakastunut puolisooni ettei se häntä haitannut vaikka mies oli valehdellut. Nyt he ovat yhdessä ja expuolisoni on pettänyt jo tätäkin naista, nainen tietää sen eikä välitä. Täytyy sanoa että olen miettinyt mutta en tajua en vaan TAJUA.
- yieljer
Minäkin olisin kiitollinen, jos voisin kerrankin kohdata miehen, eikä tarvitsisi heti epäillä tulevansa kusetetuksi. Todella moni avio- tai avoliitossa elävä mies valehtelee olevansa vapaa. Minusta tämä on petos - tavoite on ainoastaan saada nainen sänkyyn. NIMET JULKISEKSI - johan loppuu tämä petokseen perustuvat retostelu. Ja vaimot: älkää olko aina niin tyhmiä, että syytätte näita toisia naisia - ihan samalla tavalla he tulevat petetyksi valheilla ja lupauksilla.
- vaikea ymmärtää
Täällä myös kokemusta naimisissa olevasta keski-ikäisestä miehestä, joka väitti kivenkovaan olevansa eronnut, kertoi jopa eronsa ajankohdan eli sen olisi pitänyt olla 1997! Itse asiassa tuo ajankohta oli vain se, jolloin hän oli muuttanut työn takia pk-seudulle asumaan eli viikot aina erossa perheestään, joka toisessa maakunnassa. Hienosti selitti nekin kuviot, miten sitten viikonloput kotipuolessa viettää eli sanoi hakevansa lapset aina vanhempiensa luokse, joiden luona muka asui viikonloput. Ja mikä tässäkin tapauksessa jotenkin niin uskomatonta, että kyseessä on akateeminen johtajamies, jolla lukuisia alaisia. Jotenkin ei sovi näin alhaiseen käytökseen.
Uskoin jonkin aikaa, kun ei ollut vielä kokemusta tämänkaltaisista petoksista.
Ilmiö on erittäin valitettava. Jotenkin kuitenkin tuntuu, että yleinen ilmapiiri on mennyt niin oudoksi, että tällainen toiminta saa jopa hyväksyntää.- tuuanne
Naisten ja miesten ero on pettämisessä se, että naiset kertovat lähes poikkeuksetta totuuden olevansa varattuja ja miehet taas valehtelevat. Jotenkin tälle on saatava loppu - anteeksi nyt vain miehet! Pahinta ei ole se pettäminen vaan se, että te valehtelette olevanne vapaita. Suurin osa naisista ei halua olla tekemisissä varatun miehen kanssa ja sen takia miehistä varmasti joutuvat valehtelemaan.
Sanoisin näille miehille, että hakekaa mielummin salasuhteenne ammattihuorilta kuin naisilta, joilta petoksella haette seksiä. Tai erotkaa suhteestanne, jos se ei tyydytä.
Kannatan ehdottomasti, että pettäjien nimet julkaistaan, koska oikeasti se on petos esittää muuta kuin on. Varattu on varattu ja miehet lopettakoon naisten naruttamisen. - etämies 1997
Hassuinta tuossa esimerkkitapauksessa on se, ettei hänen olisi tarvinnut valehdella.
Olen vastaavassa tilanteessa ja naisten kiinnostus varattuun on paljon voimakkaampaa kuin mitä keskustelupalstaa lukemalla voisi päätellä. Ikisinkkuehdokkaiden sijaan tuolloin ovat asialla varatut naiset, yksinhuoltajat, eronneet ja lesket.
Naiset päättelevät, että "teillä ei voi mennä hyvin" ja tarjoutuvat tilalle niin selvästi, että voi puhua iskuyrityksestä. Baareissa varatussa on eräänlainen laatutakuu.
Yllä kuvattu mies olisi aivan hyvin voinut kertoa menevänsä vaimonsa ja lastensa luo kunhan ei pilaa kakkosen mielikuvaa huonosta suhteesta.
Varatut miehet ovat löytäneet netin, koska kysyntää on. - eisamankatonalle
tuuanne kirjoitti:
Naisten ja miesten ero on pettämisessä se, että naiset kertovat lähes poikkeuksetta totuuden olevansa varattuja ja miehet taas valehtelevat. Jotenkin tälle on saatava loppu - anteeksi nyt vain miehet! Pahinta ei ole se pettäminen vaan se, että te valehtelette olevanne vapaita. Suurin osa naisista ei halua olla tekemisissä varatun miehen kanssa ja sen takia miehistä varmasti joutuvat valehtelemaan.
Sanoisin näille miehille, että hakekaa mielummin salasuhteenne ammattihuorilta kuin naisilta, joilta petoksella haette seksiä. Tai erotkaa suhteestanne, jos se ei tyydytä.
Kannatan ehdottomasti, että pettäjien nimet julkaistaan, koska oikeasti se on petos esittää muuta kuin on. Varattu on varattu ja miehet lopettakoon naisten naruttamisen.Usko tai älä, mutta on olemassa miehiä, jotka heti kertovat olevansa varattuja. Eivät lupaile kuuta taivaalta. On myös olemassa naisia, jotka eivät vakavaa suhdetta halua. Nämä kaksi kun kohtaavat, niin tilanne on mitä parhain.
Harmi, ettei monet miehet uskalla kertoa totuutta. Silloinhan nainen saisi itse päättää, lähteekö leikkiin mukaan. Jotenka olkaa miehet rehellisiä edes jossain asiassa. Aivan varmasti löytyy naisia, jotka eivät teitä saman katon alle halua. - vaikeaa ymmärtää
etämies 1997 kirjoitti:
Hassuinta tuossa esimerkkitapauksessa on se, ettei hänen olisi tarvinnut valehdella.
Olen vastaavassa tilanteessa ja naisten kiinnostus varattuun on paljon voimakkaampaa kuin mitä keskustelupalstaa lukemalla voisi päätellä. Ikisinkkuehdokkaiden sijaan tuolloin ovat asialla varatut naiset, yksinhuoltajat, eronneet ja lesket.
Naiset päättelevät, että "teillä ei voi mennä hyvin" ja tarjoutuvat tilalle niin selvästi, että voi puhua iskuyrityksestä. Baareissa varatussa on eräänlainen laatutakuu.
Yllä kuvattu mies olisi aivan hyvin voinut kertoa menevänsä vaimonsa ja lastensa luo kunhan ei pilaa kakkosen mielikuvaa huonosta suhteesta.
Varatut miehet ovat löytäneet netin, koska kysyntää on.Olisiko mies voinut kertoa olevansa naimisissa mutta sen olevan huono. Jollekin ehkä minulle EI. Totta kai mies oli jo eka viestistä tajunnut, millainen nainen olen eli mm. sen että en hyväksy pettämistä. Minulle sitä ei voinut kertoa. Miksi mies ei siirtynyt seuraavaan? Olin ilmeisesti liikaa hänen makuunsa. Ja toisaalta hänkin varmaan syvällä sisimmässään arvostaa korkeaa moraalia.
- kakkoska
eisamankatonalle kirjoitti:
Usko tai älä, mutta on olemassa miehiä, jotka heti kertovat olevansa varattuja. Eivät lupaile kuuta taivaalta. On myös olemassa naisia, jotka eivät vakavaa suhdetta halua. Nämä kaksi kun kohtaavat, niin tilanne on mitä parhain.
Harmi, ettei monet miehet uskalla kertoa totuutta. Silloinhan nainen saisi itse päättää, lähteekö leikkiin mukaan. Jotenka olkaa miehet rehellisiä edes jossain asiassa. Aivan varmasti löytyy naisia, jotka eivät teitä saman katon alle halua.On tietenkin miehiä jotka kertovat. Kuitenkin KAIKKIEN varattujen pitäisi kertoa asia niin jokainen voisi päättää omasta puolestaan miten suhtautua asiaan.
- julki vaan
tuuanne kirjoitti:
Kannatan ehdottomasti, että pettäjien nimet julkaistaan, koska oikeasti se on petos esittää muuta kuin on. Varattu on varattu ja miehet lopettakoon naisten naruttamisen.Kannatan myös pettäjien nimien julkaisemista! Sitä saa mitä petaa, pitäisi pitää paikkansa myös pettäjille. Minunkin tuntemani tapaus on luistellut pettämissuhteesta toiseen jo kauan.
- huijattiinko sua?
Eihän sua ole huijattu. Mies on kertonut olevansa asumuserossa. Ja se ei todellakaan ole sama kuin avioero.
- vaikea ymmärtää
Höpöhöpö se mikään asumusero ollut/ole. Ovatko mielestäsi kaikki toisella paikkakunnalla työn takia asuvat asumuserossa? Hahhah. Selvä petos oli kyseessä. Jos mies olisi heti kertonut totuuden, en olisi halunnut nähdä häntä ollenkaan. Tässä taas alkaa tämä petollisen käyttäytymisen puolustelu. Mies ilmeisesti asialla.
- Yritä ymmärtää
vaikea ymmärtää kirjoitti:
Höpöhöpö se mikään asumusero ollut/ole. Ovatko mielestäsi kaikki toisella paikkakunnalla työn takia asuvat asumuserossa? Hahhah. Selvä petos oli kyseessä. Jos mies olisi heti kertonut totuuden, en olisi halunnut nähdä häntä ollenkaan. Tässä taas alkaa tämä petollisen käyttäytymisen puolustelu. Mies ilmeisesti asialla.
Jos kerran oli oikein petos, niin miksi et tee rikosilmoitusta miehestä?
- huijattiinko sua?
Väännettäänkö rautalangasta? Nainen olen ja sä et halunnut ymmärtää mun pointtia. Monet ihmiset asuvat työn vuoksi toisella paikkakunnalla kuin oma perhe. Eivät ole asumuserossa. Jos mies sulle kertoi, että asumuserovaihe vasta menossa, niin onko hän sun mielestä sitten täysin vapaa? Oletitko automaattisesti, että lopullinen erohan siitä tulee?
Asumumuserossa oleva vasta miettii lopullista eroa. Eikö vaan? Eli sä tiesit kuitenkin tilanteen. Oisit sanonut jo siinä vaiheessa, että tule sitten takaisin, kun olet oikeasti eronnut. Mun mielestä sua ei ole edelleenkään huijattu. - Mimosannah
huijattiinko sua? kirjoitti:
Väännettäänkö rautalangasta? Nainen olen ja sä et halunnut ymmärtää mun pointtia. Monet ihmiset asuvat työn vuoksi toisella paikkakunnalla kuin oma perhe. Eivät ole asumuserossa. Jos mies sulle kertoi, että asumuserovaihe vasta menossa, niin onko hän sun mielestä sitten täysin vapaa? Oletitko automaattisesti, että lopullinen erohan siitä tulee?
Asumumuserossa oleva vasta miettii lopullista eroa. Eikö vaan? Eli sä tiesit kuitenkin tilanteen. Oisit sanonut jo siinä vaiheessa, että tule sitten takaisin, kun olet oikeasti eronnut. Mun mielestä sua ei ole edelleenkään huijattu.Koin saman, tosin mies ei ollut naimisissa, mutta tyttöystävä hänellä kylläkin oli. Netissä lähestyi minua deittipalstalla. Esitteli itsensä sinkuksi, joka etsii seuraa tositarkoituksella ja kuinka aiemmat suhteet eivät ole natsanneet. Vähän epäilin miksi aiempia suhteita tarvitsee mainita (eikö sen pitäisi olla itsestäänselvää ettei uusia haeta, jos vanhat on vielä kuvioissa), mutta sinisilmäisenä lähdin miehen mukaan. Tavattiin, ihastuin ja hän vaikutti myös pitävän minusta. Silmiin katsoen valehteli, puhui minulle kauniisti ja kohteli kuin kukkaa kämmenellä. Ja kun seksiä oli ollut jonkin verran, jätti minut kylmästi. Silloin selvisi, että hänellä on tyttöystävä. Oli itselleni tosi kova kolaus, mutta miehen mielestä hän toimi ihan ok ja käski minun jatkaa elämääni. Soitin hänelle vielä, koska halusin kuulla sanat hänen suustaan (hän jätti minut siis tekstarilla) ja keskustella kuten aikuiset, mutta hän hermostui täysin, kiroili minulle ja käski painua hemmettiin. Silloin tajusin, että minulla ei ole mitään sanottavaa tuollaiselle kpäälle ja seuraavaan mieheen tutustuessa teen varmasti jotain taustatyötä ja jos väittää eronneensa, vaadin todistusaineistoa asiasta.
Olihan hänessä näin jälkikäteen ajateltuna merkkejä, joista olisi voinut huomata jotain, mutta ihastuneena ei niitä näe. Onneksi kokemuksesta oppii ja nyt olen tarkempi.
Kovaksi on maailma mennyt, täytyy sanoa! Sairasta porukkaa on liikkeellä pilvin pimein... - vaikea ymmärtää
Asumumuserossa oleva vasta miettii lopullista eroa. Eikö vaan? Eli sä tiesit kuitenkin tilanteen. Oisit sanonut jo siinä vaiheessa, että tule sitten takaisin, kun olet oikeasti eronnut. Mun mielestä sua ei ole edelleenkään huijattu.Siis mies kertoi olevansa ERONNUT. En ole väittänyt, että hän oli asumuserossa.
- vaikea ymmärtää
Yritä ymmärtää kirjoitti:
Jos kerran oli oikein petos, niin miksi et tee rikosilmoitusta miehestä?
Aivan, tuot esiin puutteen rikoslaissa. Vaikka tällaisesta huijauksesta voi aivan hyvin käyttää nimikettä petos, se ei kuitenkaan ole petos rikoslaissa. Siksi rikosilmoitusta ei voi tehdä. Katsos, kaikkea mikä on väärin, ei ole kirjoitettu rikoslakiin. On paljon asioita, joita ei vaan tehdä, koska ne ovat väärin. Normaali ihminen ymmärtää tämän, mutta nämä huijarit eivät.
- huijattiinko sua?
Siis mies kertoi olevansa ERONNUT. En ole väittänyt, että hän oli asumuserossa.
Miten tämä sitten pitäisi ymmärtää, näin sä kirjoitat aloituksessa: "Kuusi kuukautta sitten tapasin miehen, joka kertoi olevansa asumuserossa ja että että lopullinen ero on päivänselvä asia." Eli eipä kertonut olevansa eronnut.
- vaikea ymmärtää
Miten tämä sitten pitäisi ymmärtää, näin sä kirjoitat aloituksessa: "Kuusi kuukautta sitten tapasin miehen, joka kertoi olevansa asumuserossa ja että että lopullinen ero on päivänselvä asia." Eli eipä kertonut olevansa eronnut.
Sorry, en ole aloittaja, vain vaikea ymmärtää -nimmarin tekstit ovat minun.
Minun tapaamani mies kertoi eka puhelussa ERONNEENSA vuonna 1997.
- migno
pointti on se, että suhteen molemmilla osapuolilla on oikeus tietää kummankin sivilisäädyn status ja sen mukaan tehdä päätös aloittaako suhteen/ jatkaako suhdetta. Jos mies valehtelee olevansa vapaa, silloin kyseessä on huijaus/petos.
Itse en halua suhdetta varatun miehen kanssa ja mielestäni minulla on oikeus tietää faktat. Valitettavasti näitä auervaaroja on ollut liikenteessä aivan riittävän monta. Nykyisin en lähde edes kahville ennen kuin asia on tarpeeksi selvä. - etämies 1997
Mies, jonka parisuhde on kunnossa, ei vietä joulua rakastajattarensa luona. On myöskin turha olettaa, että vaimo siellä toisessa päässä on puhdas pulmunen. Luultavasti hänelläkin on omat säätönsä meneillään.
Tilanteen voi kertoa tyttöystäväksi haluavalle aivan rehellisesti. Vaimossa on se vika, että hän asuu väärällä paikkakunnalla. Mustasukkaisuus, sekä aiheellinen että aiheeton, luo kitkaa puolisoiden välille. Erillään olo johtaa kuuluisaan erilleen kasvamiseen.
Vaimossa voi myös olla hyviä puolia. Itse olen kertonut hänen olevan mallivartaloinen vaikkakin ikäiseni, kunnostaan huolehtiva, hyvin koulutettu ja varakas. Jotkut ottavat tämän haasteena, useimmat luopuvat yrityksestä.
Itse asiassa vaimolleen edes jotenkin uskollinen rakastaja on parempi kuin yhden yön suhteiden kierteessä oleva pelimies. Hän on uskollisempi rakastajattarelleen kuin moni sinkku.- suihkunraikas
Miksi nimimerkkisi on etämies 1997?
- etämies 1997
suihkunraikas kirjoitti:
Miksi nimimerkkisi on etämies 1997?
Keksin nimimerkin yllä olevan viestin pohjalta ja olen itsekin asunut pitkään erillään vaimostani.
- No mutta..
On paljo vaikeampi saada pyllyä jos puhuu totta.
- just asking
tartteek sitä saada
- etämies 1997
Totta, mutta niitä kaikkia ei millään pysty hoitamaan. Kun on joka tapauksessa pakko valita, kannattaa valita sellainen, joka tietää, mitä tekee. Kakkossuhde on silloin parempi.
- ronskia puhetta
etämies 1997 kirjoitti:
Totta, mutta niitä kaikkia ei millään pysty hoitamaan. Kun on joka tapauksessa pakko valita, kannattaa valita sellainen, joka tietää, mitä tekee. Kakkossuhde on silloin parempi.
Hieno juttu, että kerrot naisille tilanteesi. Peruslähtökohtasi tuntuu vaan olevan kovin itsekäs. Kerrot tilanteestasi, koska katsot että rehelyä. isyydestä on sinulle hyötyä. Asianhan pitäisi olla niin, että kerrot totuuden, koska se on oikein moraalisesti.
Ilmeisesti aikamme itsekkyys, oma nautinto on yksi syy siihen, että ihmissuhteista on tullut tällainen pelikenttä. Kostea p1llu on yksi tavoiteltava asia. P1llulla on omistaja. P1lluun yritetään päästä käsiksi monin strategioin. Selvä peli on se, jossa seksistä annetaan rahallinen korvaus. Jollei maksua haluta antaa, pitää keksiä muita keinoja. Osa varatuista miehistä turvautuu valehteluun omasta siviilisäädystään. Todella raukkamaista. - pyllylle hintaa
just asking kirjoitti:
tartteek sitä saada
Niin on se kumma, kun on kotipylly ja sitten pitää vielä huijata itselleen vieraspyllyä. Kyllä minä olen sitä mieltä, että kun on jo vallannut itselleen yhden ilmaisen pyllyn, niin siitä vieraspyllystä pitäisi maksaa eli prostituoitujen käyttäjiksi vaan kaikki varatut joille ei kotipylly maistu tai sitä ei saa!
- etämies 1997
ronskia puhetta kirjoitti:
Hieno juttu, että kerrot naisille tilanteesi. Peruslähtökohtasi tuntuu vaan olevan kovin itsekäs. Kerrot tilanteestasi, koska katsot että rehelyä. isyydestä on sinulle hyötyä. Asianhan pitäisi olla niin, että kerrot totuuden, koska se on oikein moraalisesti.
Ilmeisesti aikamme itsekkyys, oma nautinto on yksi syy siihen, että ihmissuhteista on tullut tällainen pelikenttä. Kostea p1llu on yksi tavoiteltava asia. P1llulla on omistaja. P1lluun yritetään päästä käsiksi monin strategioin. Selvä peli on se, jossa seksistä annetaan rahallinen korvaus. Jollei maksua haluta antaa, pitää keksiä muita keinoja. Osa varatuista miehistä turvautuu valehteluun omasta siviilisäädystään. Todella raukkamaista.En ajattele seksiä noin. Siinä ei ole saajia ja antajia - ei etenkään ostajia ja myyjiä. Läheisyys ja seksi tuottaa mielihyvää molemmille osapuolille eikä siitä tarvitse toista enää muulla tavoin hyvittää.
Minulla vilkkuu varoitusvalot aina kun joku perustelee tekojansa moraalisella oikeutuksella, koska moraalia käytetään keppihevosena omien päämäärien ajamiseen. Pahin esimerkki tästä löytyy Vihreiden politiikasta.
Rehellisyys ja uskollisuus ovat moraalisesti oikein. koska ne hyödyttävät niin minua kuin lähimmäisiänikin. Kun teen heille kuten toivoisin heidän tekevän minulle olen oikealla tiellä.
"vaikea ymmärtää":n esimerkkihenkilöllä (?) tai minulla ei ole pulaa suhteeseen pyrkivistä naisista. Se, että on varattu on helppo tapa torjua heidät, vaikka se lisää joskus vettä myllyyn. Parempi niin kuin kertoa toiselle että hän on ruma ja lihava. - ronskia puhetta
etämies 1997 kirjoitti:
En ajattele seksiä noin. Siinä ei ole saajia ja antajia - ei etenkään ostajia ja myyjiä. Läheisyys ja seksi tuottaa mielihyvää molemmille osapuolille eikä siitä tarvitse toista enää muulla tavoin hyvittää.
Minulla vilkkuu varoitusvalot aina kun joku perustelee tekojansa moraalisella oikeutuksella, koska moraalia käytetään keppihevosena omien päämäärien ajamiseen. Pahin esimerkki tästä löytyy Vihreiden politiikasta.
Rehellisyys ja uskollisuus ovat moraalisesti oikein. koska ne hyödyttävät niin minua kuin lähimmäisiänikin. Kun teen heille kuten toivoisin heidän tekevän minulle olen oikealla tiellä.
"vaikea ymmärtää":n esimerkkihenkilöllä (?) tai minulla ei ole pulaa suhteeseen pyrkivistä naisista. Se, että on varattu on helppo tapa torjua heidät, vaikka se lisää joskus vettä myllyyn. Parempi niin kuin kertoa toiselle että hän on ruma ja lihava.En perustele omaa toimintaani moraalisella oikeutuksella. En ole pyrkimässä mihinkään tavoitteeseen. Kehotan vain sinua toimimaan moraalisista lähtökohdista. Kun elämää ohjaa mm. pohdiskelu siitä, onko jokin oikein vai väärin, on suurempi todennäköisyys, että lopputulos on kaikille osapuolille hyvä kuin mitä on tapauksessa, jossa toimintaa ohjaa mielihyvä. Mielihyvä on usein myös mielivaltaista, se ei ota vastuuta toisesta ihmisestä.
Läheisyys todella tuottaa mielihyvää. Asiassa on valitettavasti myös muita ulottuvuuksia. Ihminen haluaa kiintyä ihmiseen, jonka kanssa hän harrastaa seksiä. Hän haluaa, että suhde kantaa tulevaisuuteen. Varatun kanssa tämä ei ole mahdollista. Sinun tapaus on siinä mielessä kakkosen suhteen ok, että et lupaakaan mitään. Mutta ketjun pointti on se, että useat varatut miehet valehtelevat olevansa vapaita. Kyllä se on varmasti todella väärin.
Et voi tehdä sitä päätelmää, että esimerkkimiehellä olisi mistä ottaa naisrintamalla. Koska hän turvautuu valheisiin, luultavasti hän kokee, että totuus ei tuota haluttua tulosta.
Olisi todella hyvä, että varattujen todella ikävää toimintaa ei täälläkään puolustettaisi. Mielestäni sen, että tässäkin ketjussa on niin useita naisia, joiden elämä on mennyt pois raiteiltaan varatun miehen petollisen toiminnan tähden, pitäisi herättää puolustamaan näiden naisten oikeutta voida jo suhteen aivan alkumetreillä päättää oikean tiedon valossa, haluavatko he tutustua mieheen vai ei. - Ei pyllyjä
pyllylle hintaa kirjoitti:
Niin on se kumma, kun on kotipylly ja sitten pitää vielä huijata itselleen vieraspyllyä. Kyllä minä olen sitä mieltä, että kun on jo vallannut itselleen yhden ilmaisen pyllyn, niin siitä vieraspyllystä pitäisi maksaa eli prostituoitujen käyttäjiksi vaan kaikki varatut joille ei kotipylly maistu tai sitä ei saa!
Koskaan ole liikaa.
- q
ronskia puhetta kirjoitti:
En perustele omaa toimintaani moraalisella oikeutuksella. En ole pyrkimässä mihinkään tavoitteeseen. Kehotan vain sinua toimimaan moraalisista lähtökohdista. Kun elämää ohjaa mm. pohdiskelu siitä, onko jokin oikein vai väärin, on suurempi todennäköisyys, että lopputulos on kaikille osapuolille hyvä kuin mitä on tapauksessa, jossa toimintaa ohjaa mielihyvä. Mielihyvä on usein myös mielivaltaista, se ei ota vastuuta toisesta ihmisestä.
Läheisyys todella tuottaa mielihyvää. Asiassa on valitettavasti myös muita ulottuvuuksia. Ihminen haluaa kiintyä ihmiseen, jonka kanssa hän harrastaa seksiä. Hän haluaa, että suhde kantaa tulevaisuuteen. Varatun kanssa tämä ei ole mahdollista. Sinun tapaus on siinä mielessä kakkosen suhteen ok, että et lupaakaan mitään. Mutta ketjun pointti on se, että useat varatut miehet valehtelevat olevansa vapaita. Kyllä se on varmasti todella väärin.
Et voi tehdä sitä päätelmää, että esimerkkimiehellä olisi mistä ottaa naisrintamalla. Koska hän turvautuu valheisiin, luultavasti hän kokee, että totuus ei tuota haluttua tulosta.
Olisi todella hyvä, että varattujen todella ikävää toimintaa ei täälläkään puolustettaisi. Mielestäni sen, että tässäkin ketjussa on niin useita naisia, joiden elämä on mennyt pois raiteiltaan varatun miehen petollisen toiminnan tähden, pitäisi herättää puolustamaan näiden naisten oikeutta voida jo suhteen aivan alkumetreillä päättää oikean tiedon valossa, haluavatko he tutustua mieheen vai ei."Et voi tehdä sitä päätelmää, että esimerkkimiehellä olisi mistä ottaa naisrintamalla. Koska hän turvautuu valheisiin, luultavasti hän kokee, että totuus ei tuota haluttua tulosta."
Esimerkkimies ei aivan takuulla valehtelisi, ellei hän niin pääsisi paremmin haluttuun lopputulokseen. Esimerkkimies hyvinkin haluaa suojella omaa puolisoaan ja mahdollisesti lapsiaan heittäytymällä sinkuksi. Kaikenlaisia hyökkääviä ja moralosoivia kakkosiakin kun on liikkeellä. - vaikea ymmärtää
q kirjoitti:
"Et voi tehdä sitä päätelmää, että esimerkkimiehellä olisi mistä ottaa naisrintamalla. Koska hän turvautuu valheisiin, luultavasti hän kokee, että totuus ei tuota haluttua tulosta."
Esimerkkimies ei aivan takuulla valehtelisi, ellei hän niin pääsisi paremmin haluttuun lopputulokseen. Esimerkkimies hyvinkin haluaa suojella omaa puolisoaan ja mahdollisesti lapsiaan heittäytymällä sinkuksi. Kaikenlaisia hyökkääviä ja moralosoivia kakkosiakin kun on liikkeellä.Päivän hörönaurut. "Esimerkkimies haluaa suojella vaimoaan ja perhettään".
Kyllä tämä esimerkkimies halusi raakaa seksiä. Ja kun sitä ei olisi voinut saada varatun statuksella, hän otti käyttöön sinkkukortin. Yksi mielenkiintoinen piirre tässä miehessä oli se, että hän halusi tutustua nimenomaan lapsettomiin sinkkunaisiin. Tämäkin kertoo miehen valtavasta itsekkyydestä. Arvelen näin jäljestäpäin syyksi sen, että hän halusi varmistaa häiriöttömän kutupaikan ja helpot tapaamisjärjestelyt, ei huolta lapsista. Varattu nainen ei varmaan käynyt lisäksi siksi, koska sieltä olisi puoliso voinut älähtää. Esimerkkimiehen toiminta oli hyvin häikäilemätöntä.
Voisiko sanoa, että suunnitelma oli laadittu toimimaan kuin rasvattu kvlli tuoreessa vaginassa. Nyt sitten rasva on loppunut. - ulla*
Päivän hörönaurut. "Esimerkkimies haluaa suojella vaimoaan ja perhettään".
Kyllä tämä esimerkkimies halusi raakaa seksiä. Ja kun sitä ei olisi voinut saada varatun statuksella, hän otti käyttöön sinkkukortin. Yksi mielenkiintoinen piirre tässä miehessä oli se, että hän halusi tutustua nimenomaan lapsettomiin sinkkunaisiin. Tämäkin kertoo miehen valtavasta itsekkyydestä. Arvelen näin jäljestäpäin syyksi sen, että hän halusi varmistaa häiriöttömän kutupaikan ja helpot tapaamisjärjestelyt, ei huolta lapsista. Varattu nainen ei varmaan käynyt lisäksi siksi, koska sieltä olisi puoliso voinut älähtää. Esimerkkimiehen toiminta oli hyvin häikäilemätöntä.
Voisiko sanoa, että suunnitelma oli laadittu toimimaan kuin rasvattu kvlli tuoreessa vaginassa. Nyt sitten rasva on loppunut.Esimerkkimies on järjestänyt asiansa hyvin ja idioottivarmasti. Mikä siinä on häikäilemätöntä?
- taso10
ulla* kirjoitti:
Esimerkkimies on järjestänyt asiansa hyvin ja idioottivarmasti. Mikä siinä on häikäilemätöntä?
Moikka Urmas! Ei kai sinun mielestäsi mikään. Moraalissa on näes tasoja. Kaikki eivät pääse ykköstasoa edemmäs.
- lörtsykkä1000
Ei pyllyjä kirjoitti:
Koskaan ole liikaa.
Kerropa millaisia olet nähnyt? Mikä oli kaunein ja kiihottavin? Entä pimppeloora, viivaa vai lörtsyä?
- .-.-.-.
Elämässä sattuu kaikenlaista, eikä tuo ole mielestäni mitenkään erikoisen hämmentävää edes. Petos se on ko. miehen vaimolle, jos hän ei tiedä olevansa parisuhteessa vapaan miehen kanssa :). Uskoisin kuitenkin, ettei mikään ihan rakastava normipari ole joulua erillään...
- vapaa, ei varatuille
Kyllä toisen ihmisen huijaamisen tulisi aina hämmentää. Kun aviossa tai muuten vakiintuneessa parisuhteessa elävä valehtelee vapaalle ihmiselle olevansa vapaa, hän käyttää tämän vapaan ihmisen ainutlaatuista elämää ja aikaa häikäilemättä hyväkseen. Hukkaan heitetyn ajan pituus on konkreettisesti se aika, jonka vapaa viettää tuon varatun seurassa plus se aika, jonka huijattu kärsii tästä suhteesta jälkikäteen ikävöimisenä, vihantunteina jne. Rakastuminen on aina vakava asia. Se voi viedä ihmisen elämän aivan pois raiteiltaan varsinkin silloin, kun vastapuoli ei olekaan tosissaan.
Eli on aivan karmeaa lukea tällaista, että "elämässä sattuu kaikenlaista". Kun ei pitäisi sattua, eikä satukaan, jos ihminen on varustettu normaalilla vastuuntunteella ja moraalilla.
Näen petoksen ongelmana nimenomaan sen huijatun vapaan ihmisen kannalta. Hänen elämänsä menee sekaisin ihan vieraan ihmisen takia. Parisuhteessa tilanne on hieman toinen. Siinä molemmat osapuolet ovat vastuussa tilanteen kehittymisestä kohti pettämistä. Jos parisuhteen molemmat osapuolet ovat ihan rehellisiä toisilleen, pettäminen tuskin tulee monestikaan yllätyksenä. - 48vheteronainen
vapaa, ei varatuille kirjoitti:
Kyllä toisen ihmisen huijaamisen tulisi aina hämmentää. Kun aviossa tai muuten vakiintuneessa parisuhteessa elävä valehtelee vapaalle ihmiselle olevansa vapaa, hän käyttää tämän vapaan ihmisen ainutlaatuista elämää ja aikaa häikäilemättä hyväkseen. Hukkaan heitetyn ajan pituus on konkreettisesti se aika, jonka vapaa viettää tuon varatun seurassa plus se aika, jonka huijattu kärsii tästä suhteesta jälkikäteen ikävöimisenä, vihantunteina jne. Rakastuminen on aina vakava asia. Se voi viedä ihmisen elämän aivan pois raiteiltaan varsinkin silloin, kun vastapuoli ei olekaan tosissaan.
Eli on aivan karmeaa lukea tällaista, että "elämässä sattuu kaikenlaista". Kun ei pitäisi sattua, eikä satukaan, jos ihminen on varustettu normaalilla vastuuntunteella ja moraalilla.
Näen petoksen ongelmana nimenomaan sen huijatun vapaan ihmisen kannalta. Hänen elämänsä menee sekaisin ihan vieraan ihmisen takia. Parisuhteessa tilanne on hieman toinen. Siinä molemmat osapuolet ovat vastuussa tilanteen kehittymisestä kohti pettämistä. Jos parisuhteen molemmat osapuolet ovat ihan rehellisiä toisilleen, pettäminen tuskin tulee monestikaan yllätyksenä."Eli on aivan karmeaa lukea tällaista, että "elämässä sattuu kaikenlaista". "
Missä ihmeen pumpulissa te jotkut oikein elätte? Elämä on juuri tuollaista: siinä sattuu ja tapahtuu. Usein iloista, välillä ikävää. Ne molemmat kuuluvat oleellisesti elämään. Jokainen voi vastata vain itsestään. - vapaa, ei varatuille
48vheteronainen kirjoitti:
"Eli on aivan karmeaa lukea tällaista, että "elämässä sattuu kaikenlaista". "
Missä ihmeen pumpulissa te jotkut oikein elätte? Elämä on juuri tuollaista: siinä sattuu ja tapahtuu. Usein iloista, välillä ikävää. Ne molemmat kuuluvat oleellisesti elämään. Jokainen voi vastata vain itsestään.Aivan kyllä elämässä kaikenlaista tapahtuu, mutta tämän ketjun tarkoitus on tarkastella sitä, että varatut ihmiset, useimmiten miehet, valehtelevat olevansa vapaita. Ei sellaista satu sattumalta. Se on harkittua valehtelua. Sitä ei voi puolustaa mitenkään. Tällaiset lausahdukset "elämässä sattuu kaikenlaista" tässä yhteydessä on vastuunpakoilua tarkoituksena käyttää vapaata ihmistä hyväksi. Se nyt vaan sattuu olemaan hyvin väärin.
Huijatuksi tuleminen ei ole koskaan iloista, vaan se on aina ikävää. Sellaista ei tarvitsisi tapahtua ollenkaan jos ei olisi täysin moraalittomia sikoja sotkemassa toisten ihmisten elämiä. - <aurinkopaistaa<
Aivan kyllä elämässä kaikenlaista tapahtuu, mutta tämän ketjun tarkoitus on tarkastella sitä, että varatut ihmiset, useimmiten miehet, valehtelevat olevansa vapaita. Ei sellaista satu sattumalta. Se on harkittua valehtelua. Sitä ei voi puolustaa mitenkään. Tällaiset lausahdukset "elämässä sattuu kaikenlaista" tässä yhteydessä on vastuunpakoilua tarkoituksena käyttää vapaata ihmistä hyväksi. Se nyt vaan sattuu olemaan hyvin väärin.
Huijatuksi tuleminen ei ole koskaan iloista, vaan se on aina ikävää. Sellaista ei tarvitsisi tapahtua ollenkaan jos ei olisi täysin moraalittomia sikoja sotkemassa toisten ihmisten elämiä.Myös valehtelu on olennainen osa elämää! Kaikenlaisia ihmisiä, myös varattuja käytetään hyväksi ja myös heille joskus joku valehtelee. Sinkutkin pakoilevat toisinaan vastuuta :o ja valehtelevat. Elämä ei ole pelkkää ruusuilla tanssimista, välillä on kaikenlaista ikävää. Kummallista, ettei se mene joidenkin jakeluun.
- <aurinkopaistaa<
Näen petoksen ongelmana nimenomaan sen huijatun vapaan ihmisen kannalta. Hänen elämänsä menee sekaisin ihan vieraan ihmisen takia. Parisuhteessa tilanne on hieman toinen. Siinä molemmat osapuolet ovat vastuussa tilanteen kehittymisestä kohti pettämistä. Jos parisuhteen molemmat osapuolet ovat ihan rehellisiä toisilleen, pettäminen tuskin tulee monestikaan yllätyksenä."Rakastuminen on aina vakava asia"
:D :D :D
Vapaan ihmisen kannattaa jättää ihan kaikki ihmissuhteet, jos noin sikakovasti pelkää joutuvansa huijauksen kohteeksi. - hohhoijaa missä järk
<aurinkopaistaa< kirjoitti:
"Rakastuminen on aina vakava asia"
:D :D :D
Vapaan ihmisen kannattaa jättää ihan kaikki ihmissuhteet, jos noin sikakovasti pelkää joutuvansa huijauksen kohteeksi.Ei kaikkia ihmissuhteita kannata jättää. Jotenkin pitäisi voida varmistaa, että seurustelukumppani olisi vapaa. Ei kai liikaa toivottu!!!!
- vapaa ei varatuille
<aurinkopaistaa< kirjoitti:
Myös valehtelu on olennainen osa elämää! Kaikenlaisia ihmisiä, myös varattuja käytetään hyväksi ja myös heille joskus joku valehtelee. Sinkutkin pakoilevat toisinaan vastuuta :o ja valehtelevat. Elämä ei ole pelkkää ruusuilla tanssimista, välillä on kaikenlaista ikävää. Kummallista, ettei se mene joidenkin jakeluun.
Valehtelu ei suinkaan ole olennainen osa elämää.
Ja itse aiheeseen. Ketjun pointti on se, että varatut miehet valehtelevat olevansa vapaita. Se ei ole mikään pieni valkoinen valhe, joka tosiaan on aika pieni harmi jokaisen elämässä. Siviilisäädyn valehteleminen on petos. Kumppania etsivää ihmistä johdetaan harhaan. Kumppanin etsintä on vakavaa, ainakin minulle. Olen itse täysin rehellinen miehille, joita tapaan. Ei ole kohtuuton vaatimus, että edes siviilisääty kerrottaisiin minulle oikein.
Oletan että täällä valehtelua puolustavat eivät ole joutuneet kärsimään samanlaisesta ilmiöstä. Pahimmassat tapauksessa varattu mies sotkee naisen elämän niin totaalisesti, että lastensaantikin jää, kun tärkeät vuodet menevät väärän miehen kanssa. Tunnen tapauksia. - etämies 1997
vapaa ei varatuille kirjoitti:
Ja itse aiheeseen. Ketjun pointti on se, että varatut miehet valehtelevat olevansa vapaita. Se ei ole mikään pieni valkoinen valhe, joka tosiaan on aika pieni harmi jokaisen elämässä. Siviilisäädyn valehteleminen on petos. Kumppania etsivää ihmistä johdetaan harhaan. Kumppanin etsintä on vakavaa, ainakin minulle. Olen itse täysin rehellinen miehille, joita tapaan. Ei ole kohtuuton vaatimus, että edes siviilisääty kerrottaisiin minulle oikein.
Oletan että täällä valehtelua puolustavat eivät ole joutuneet kärsimään samanlaisesta ilmiöstä. Pahimmassat tapauksessa varattu mies sotkee naisen elämän niin totaalisesti, että lastensaantikin jää, kun tärkeät vuodet menevät väärän miehen kanssa. Tunnen tapauksia.Itsellänikin on omakohtainen kokemus viimemainitusta tilanteesta.
Olin nuorena kiinnostunut neiti A:sta. Mm. saattelin hänet kerran öisestä ravintolasta kotiin. Puhuimme paljon puhelimessa ja tietenkin kun törmäsimme toisiimme yliopistolla. Homma ei kuitenkaan lähtenyt etenemään, koska hän seurusteli varatun miehen kanssa.
Aika kului ja lopulta tutustuin neiti B:hen ja melkein välittömästi tämän jälkeen neiti A kertoi eronneensa varatusta miehestään ja kutsui minut kotiinsa. Istuimme iltaa pitkään, mutta en mitenkään uskaltanut enää aloittaa hänen kanssaan. En koskaan vastannut hänen uuteen treffikutsuunsa.
Lopulta menin naimisiin neiti B:n kanssa, saimme kaksi lasta ja olemme edelleen yhdessä 30 vuotta myöhemmin.
Neiti A jäi sinkuksi ja lapsettomaksi. Tiedän sen koska törmäämme työssämme aika ajoin. - vera*
Oletan että täällä valehtelua puolustavat eivät ole joutuneet kärsimään samanlaisesta ilmiöstä. Pahimmassat tapauksessa varattu mies sotkee naisen elämän niin totaalisesti, että lastensaantikin jää, kun tärkeät vuodet menevät väärän miehen kanssa. Tunnen tapauksia."Valehtelu ei suinkaan ole olennainen osa elämää"
Tottakai se on! Voi hyvä tavaton miten sinisilmäisiä ja tosikkoja suomalaiset ovat. Jokapaikassa valehdellaan, milloin mistäkin syystä. Jopa viranomaisille valehdellaan eikä sekään ole lailla kielletty. Siviilisäädyn valehteleminen on täysin tavanomaista potaskan puhumista, ei petos.
Jokaisen pitää itse puntaroida puhuuko joku toinen ihminen totta. Eikä suinkaan olettaa, ettei toinen koskaan valehtele.
"varattu mies sotkee naisen elämän niin totaalisesti, että lastensaantikin jää, kun tärkeät vuodet menevät väärän miehen kanssa."
Nainen siis pakotetetaan viettämään tärkeät lastensaantivuodet varatun miehen kanssa? Ihan oikeasti hei. Jos nainen ei ajattele omilla aivoillaan, niin on parempi, että lapset jäivätkin hankkimatta. Kaikesta sitä näköjään voi syyttää muita.
Nimim. "hullu saa olla, muttei tyhmä" - vera*
hohhoijaa missä järk kirjoitti:
Ei kaikkia ihmissuhteita kannata jättää. Jotenkin pitäisi voida varmistaa, että seurustelukumppani olisi vapaa. Ei kai liikaa toivottu!!!!
Tässä elämässä täytyy aina ITSE tehdä kaikki. Jos haluaa varmistaa, että seurustelukumppani on vapaa, niin täytyy itse tutkia asiaa. Se on liikaa toivottu, että oikea vastaus tulee tarjottimella.
- vita vera
vera* kirjoitti:
"Valehtelu ei suinkaan ole olennainen osa elämää"
Tottakai se on! Voi hyvä tavaton miten sinisilmäisiä ja tosikkoja suomalaiset ovat. Jokapaikassa valehdellaan, milloin mistäkin syystä. Jopa viranomaisille valehdellaan eikä sekään ole lailla kielletty. Siviilisäädyn valehteleminen on täysin tavanomaista potaskan puhumista, ei petos.
Jokaisen pitää itse puntaroida puhuuko joku toinen ihminen totta. Eikä suinkaan olettaa, ettei toinen koskaan valehtele.
"varattu mies sotkee naisen elämän niin totaalisesti, että lastensaantikin jää, kun tärkeät vuodet menevät väärän miehen kanssa."
Nainen siis pakotetetaan viettämään tärkeät lastensaantivuodet varatun miehen kanssa? Ihan oikeasti hei. Jos nainen ei ajattele omilla aivoillaan, niin on parempi, että lapset jäivätkin hankkimatta. Kaikesta sitä näköjään voi syyttää muita.
Nimim. "hullu saa olla, muttei tyhmä"Olipas tyhmä kirjoitus. Ei viitsi enempää kommentoida, koska siitä ei ole mitään hyötyä. Sahajauhoihin ei voi takoa järkeä.
- vita vera
vera* kirjoitti:
Tässä elämässä täytyy aina ITSE tehdä kaikki. Jos haluaa varmistaa, että seurustelukumppani on vapaa, niin täytyy itse tutkia asiaa. Se on liikaa toivottu, että oikea vastaus tulee tarjottimella.
Tuskin sinä pystyt itse kaikkea tässä elämässä tekemään. Ihan harhainen olet, jos niin luulet. Omnipotenttius on lasten ominaisuus. Siitä pitäisi päästä eroon ennen kouluikää.
- q
vita vera kirjoitti:
Olipas tyhmä kirjoitus. Ei viitsi enempää kommentoida, koska siitä ei ole mitään hyötyä. Sahajauhoihin ei voi takoa järkeä.
Siis naiset pakotetaan tuhlaamaan elämänsä varatun miehen kanssa? Kenellä tässä on sahajauhoa... Jokainen valitsee itse ajankäyttönsä. Myös naiset. Etenkin naiset, joiden biologinen kello käy. Miestä kuin miestä voi odottaa tietyn ajan. Selvä merkki varatusta miehestä on, ettei lupaa mitään, kaihtaa kysymyksiä perheenperustamisesta, yhteenmuutosta jne.
Niin no. Onhan niitä paljon naisia, jotka eivät elä omaa elämäänsä eivätkä ikinä osaa päättää. Ajelehtivat sinne tänne ja uskovat kaiken mitä sanotaan. Käytöksellään oikein viestittävät "tule ja käytä minua hyväksi". Sitten itkevät, kun tulevat hyväksikäytetyksi. Voi voi. - q
vita vera kirjoitti:
Tuskin sinä pystyt itse kaikkea tässä elämässä tekemään. Ihan harhainen olet, jos niin luulet. Omnipotenttius on lasten ominaisuus. Siitä pitäisi päästä eroon ennen kouluikää.
Jos haluaa varmistaa seurustelukumppanin siviilisäädyn, niin sen eteen täytyy tehdä itse töitä. Kaikkea ei varmasti pysty eikä eikä edes halua itse tehdä.
- q
Aivan kyllä elämässä kaikenlaista tapahtuu, mutta tämän ketjun tarkoitus on tarkastella sitä, että varatut ihmiset, useimmiten miehet, valehtelevat olevansa vapaita. Ei sellaista satu sattumalta. Se on harkittua valehtelua. Sitä ei voi puolustaa mitenkään. Tällaiset lausahdukset "elämässä sattuu kaikenlaista" tässä yhteydessä on vastuunpakoilua tarkoituksena käyttää vapaata ihmistä hyväksi. Se nyt vaan sattuu olemaan hyvin väärin.
Huijatuksi tuleminen ei ole koskaan iloista, vaan se on aina ikävää. Sellaista ei tarvitsisi tapahtua ollenkaan jos ei olisi täysin moraalittomia sikoja sotkemassa toisten ihmisten elämiä.Kyllä varatut naisetkin valehtelevat olevansa vapaita. Koska se ei ole miehille mikään ongelma, niin miksi miesten valehtelu naisille samasta asiasta on? .
- q
Oletan että täällä valehtelua puolustavat eivät ole joutuneet kärsimään samanlaisesta ilmiöstä. Pahimmassat tapauksessa varattu mies sotkee naisen elämän niin totaalisesti, että lastensaantikin jää, kun tärkeät vuodet menevät väärän miehen kanssa. Tunnen tapauksia."Valehtelu ei suinkaan ole olennainen osa elämää"
Älähän nyt valehtele. - täällä äly
q kirjoitti:
Jos haluaa varmistaa seurustelukumppanin siviilisäädyn, niin sen eteen täytyy tehdä itse töitä. Kaikkea ei varmasti pysty eikä eikä edes halua itse tehdä.
Eikö noin yksinkertainen asia pitäisi selvitä sillä, että kysyy seurustelukumppanilta, onko hän naimisissa vai ei, vapaa vai ei? Ei kait monellakaan ole aikaa käytettäväksi kaikenmaailman typeriin tutkimuksiin. Minä ainakin osaan vastata kysymykseen omasta siviilisäädystäni. Olenkohan kovinkin paljon keskitasoa älykkäämpi, jonkin verran tietty, mutta en pitänyt itseäni superlahjakkaana.
- sirpa*
täällä äly kirjoitti:
Eikö noin yksinkertainen asia pitäisi selvitä sillä, että kysyy seurustelukumppanilta, onko hän naimisissa vai ei, vapaa vai ei? Ei kait monellakaan ole aikaa käytettäväksi kaikenmaailman typeriin tutkimuksiin. Minä ainakin osaan vastata kysymykseen omasta siviilisäädystäni. Olenkohan kovinkin paljon keskitasoa älykkäämpi, jonkin verran tietty, mutta en pitänyt itseäni superlahjakkaana.
"Eikö noin yksinkertainen asia pitäisi selvitä sillä, että kysyy seurustelukumppanilta, onko hän naimisissa vai ei, vapaa vai ei?"
Kuten täälläkin voi huomata, asia ei ole ollenkaan yksinkertainen, koska siviilisääty on arka aihe :). Valheen todennäköisyys kasvaa, jos suoraan ja heti kysyy. Täytyy osata itse päätellä ja lukea rivien välistä. Kommunikoinnista vain 40% on sanoja, 60% muuta viestintää.Juuri tuo 60% on haasteellista, siinä pitää tuntea toinen. Jotta toisen tuntisi, siihen puolestaan täytyy käyttää aikaa. Kukapa ei haluaisi käyttää aikaansa oppiakseen tuntemaan seurustelukumppaninsa? No, jokatapauksessa mitä vähemmän seurustelukumppani viettää aikaansa kanssasi, sitä helpompi molempien on valehdella toisilleen ja/tai tulkita kumppania väärin. - seisooko siellä
sirpa* kirjoitti:
"Eikö noin yksinkertainen asia pitäisi selvitä sillä, että kysyy seurustelukumppanilta, onko hän naimisissa vai ei, vapaa vai ei?"
Kuten täälläkin voi huomata, asia ei ole ollenkaan yksinkertainen, koska siviilisääty on arka aihe :). Valheen todennäköisyys kasvaa, jos suoraan ja heti kysyy. Täytyy osata itse päätellä ja lukea rivien välistä. Kommunikoinnista vain 40% on sanoja, 60% muuta viestintää.Juuri tuo 60% on haasteellista, siinä pitää tuntea toinen. Jotta toisen tuntisi, siihen puolestaan täytyy käyttää aikaa. Kukapa ei haluaisi käyttää aikaansa oppiakseen tuntemaan seurustelukumppaninsa? No, jokatapauksessa mitä vähemmän seurustelukumppani viettää aikaansa kanssasi, sitä helpompi molempien on valehdella toisilleen ja/tai tulkita kumppania väärin.Joo, näin on. Täällä on tosiaan oppinut, että siviilisääty on arka aihe. Ja kuvitelkaa kaikki näidenkin kommenttien lukijat, kuinka yksinkertaista elämä olisi, kun voisi ihan vapaasti kertoa, olen herra ö ja naimisissa. Ja kuinka yksinkertaista olisi, kun tämä herrä ö panetuskissaan ottaisi munan taikinamaiseen kouraansa ja ruiskisi kiihkon alas makuuhuoneen ikkunasta. Ei voi kuin ihmetellä, kuinka aikuiset ihmiset viitsivät tehdä yksinkertaisista asioista niin monimutkaisia.
"Kerta toisensa jälkeen törmään samaan ilmiöön: naimisissa olevat miehet kertovat viehkeän naisen tavatessaan olevansa eronneita tai juuri eroamassa."
Täysin ymmärrettävää! Mitä sitä vanhalla muijalla tekee kun uusi ja viehkä nainen lipuu kuvioihin. Vanha kiertoon, uusi käsittelyyn.
"Kuusi kuukautta sitten tapasin miehen, joka kertoi olevansa asumuserossa ja että että lopullinen ero on päivänselvä asia. Asuin toisella paikkakunnalla, joten mies pystyi salaamaan täysin sen, että asia ei todellakaan ollut niin kuin hän väitti."
"Tietysti totuus tulee enemmin tai myöhemmin selville, mutta ovelasti osasi kaveri peittää taustansa."
Tässä pari esimerkkiä mihin mies pystyy kun sinunlaisesi viehkeä nainen saapuu miehen elämään. Mies tekee mitä tahansa saadakseen seksiä naisen kanssa. Voi pojat! Me emme koskaan opi, ja nainen ei koskaan ymmäärrä miehen loputonta siittämisen halua.
"Mitä tällaisille tyypeille pitäisi tehdä? Hirttää munista, mutta eikö tämänkaltainen käytös ole petos? "
No ei tietenkää hirttää...ei edes munista. Tottai tämä on petos, mutta tehty polttavan intohimon vuoksi. Tämä lienee lieventävä asianhaara?
"Sain kyllä sellaisen opetuksen, että seuraavan kerran jos joku kertoo minulle olevansa eronnut, pyydän häntä toimittamaan dokumentin, jolla todistaa asian."
Juuri näin. Erodugumentti kolmenakappaleena ekalla treffeillä! Siinä sitten syynäät nokka kiinni papereissa puolet treffiajasta et onks tää new man nyt sitten oikeesti eronnu vai ihan vaan leikisti. Tarkista myös viralliset leimat ja sinetit dogumenttien aitouden takaamiseksi.
"Jopa joulunkin vietimme yhdessä....jumankauta sentään.... "
Jumankauta! Toivottavasti sait Joululahjaksi muutakin kuin pikapanon kuusen katveessa radion soittaessa taustalla "Petteri punakuonoa".- postitettu hki
Voihan vakavasta asiasta laskea leikkiäkin. Kun on kerrankin joutunut varatun mehen kusettamaksi oikein kunnolla, ei halua laskea siitä mitään leikkiä. Minä tulin kunnolla kusetetuksi. Tapahtuneelle ei voi mitään. Minun elämääni siinä kuitenkin käytettiin hyväksi. Vaikka asialle ei mitään voi, niin viime sinetiksi takana suljetulle ovelle lähetän vielä kirjeen varatun miehen vaimolle. Siinä kerron suhteen vaiheet. Se tuo mielihyvää minulle jonkin verran, juuri sen verran että kirje kannattaa lähettää. Tässä ketjussakin joissakin viesteissä hehkutetaan mielihyvää tai toisaalta sitä, että elämässä tapahtuu kaikenlaista. Nyt sitten tapahtuu sellainen asia, että varatun miehen vaimo saa lukea miehensä toilailusta. Hän varmaan myös kuittaa asian sanomalla, että no elämässä nyt tapahtuu kaikenlaista, so what. Raportti on kuitenkin annettu ja se juttu on paketissa. Loppu hyvin, kaikki hyvin.
- entajua
postitettu hki kirjoitti:
Voihan vakavasta asiasta laskea leikkiäkin. Kun on kerrankin joutunut varatun mehen kusettamaksi oikein kunnolla, ei halua laskea siitä mitään leikkiä. Minä tulin kunnolla kusetetuksi. Tapahtuneelle ei voi mitään. Minun elämääni siinä kuitenkin käytettiin hyväksi. Vaikka asialle ei mitään voi, niin viime sinetiksi takana suljetulle ovelle lähetän vielä kirjeen varatun miehen vaimolle. Siinä kerron suhteen vaiheet. Se tuo mielihyvää minulle jonkin verran, juuri sen verran että kirje kannattaa lähettää. Tässä ketjussakin joissakin viesteissä hehkutetaan mielihyvää tai toisaalta sitä, että elämässä tapahtuu kaikenlaista. Nyt sitten tapahtuu sellainen asia, että varatun miehen vaimo saa lukea miehensä toilailusta. Hän varmaan myös kuittaa asian sanomalla, että no elämässä nyt tapahtuu kaikenlaista, so what. Raportti on kuitenkin annettu ja se juttu on paketissa. Loppu hyvin, kaikki hyvin.
Siis onko mies teeskennellyt vapaata vai eikö suostunut eroamaan, vaikka kuinka olisit halunnut? Jos tiesit, että mies on varattu ja leikkiin lähdit silti, niin olet kaiken kusetuksen ansainnut. Kuulostaa siltä, että haluat näpäyttää ja loukata nimenomaan vaimoa, taidat olla mustasukkainen. Kirjeiden lähettäminen on aika raukkamaista touhua. Eikö ole kanttia mennä silmäkkäin vaimon kanssa? Luultavasti mies kuittaa sinut mielenvikaiseksi, joka yrittää sotkeentua hänen liittoonsa.
- postitettu hki
entajua kirjoitti:
Siis onko mies teeskennellyt vapaata vai eikö suostunut eroamaan, vaikka kuinka olisit halunnut? Jos tiesit, että mies on varattu ja leikkiin lähdit silti, niin olet kaiken kusetuksen ansainnut. Kuulostaa siltä, että haluat näpäyttää ja loukata nimenomaan vaimoa, taidat olla mustasukkainen. Kirjeiden lähettäminen on aika raukkamaista touhua. Eikö ole kanttia mennä silmäkkäin vaimon kanssa? Luultavasti mies kuittaa sinut mielenvikaiseksi, joka yrittää sotkeentua hänen liittoonsa.
Tämän ketjun aiheen mukaisesti minunkin tapauksessani mies kertoi olevansa erittäin vapaa ja vieläpä todella tosissaan, kertoi kuinka paljooon yhteistä hän näki meidän kahden elämässä, hahaa.
Kuten kerroin, en oleta kirjeelläni olevan mitään kummempia vaikutuksia. Miehen ajatukset minusta eivät liikuta minua. Mitäpä huijarin ajatuksista pitäisikään välittää. Jos niin onnellisesti kävisi, että hän jotenkin tulisi vaikutetuksi kirjeestäni, niin oikein hyvä asia. Sitten vaimon kohta. Sain tietää, että hän on tiennyt miehen aikaisemmasta pitkästä sivusuhteesta (kestoa n. 4 v.), joten hän lienee aika immuuni tällaiselle. Kirjoitan kirjeen oman itseni vuoksi. Sen avulla tunnen saavani hieman revanssia. Se on hyvin henkilökohtainen tuntemus. Kukaan ei voi täällä sanoa, että en voisi niin tehdä. Minä olen aivan yhtä tärkeä kuin tämä varattu valehteleva mies tai hänen vaimonsa. Minua tässä on huijattu, minut on laitettu ilman omaa tilaustani kärsimään. Minä vain nyt suljen yhden oven lopullisesti takanani. Se minulle suotakoon. - kiinnostaisi tietää
Tämän ketjun aiheen mukaisesti minunkin tapauksessani mies kertoi olevansa erittäin vapaa ja vieläpä todella tosissaan, kertoi kuinka paljooon yhteistä hän näki meidän kahden elämässä, hahaa.
Kuten kerroin, en oleta kirjeelläni olevan mitään kummempia vaikutuksia. Miehen ajatukset minusta eivät liikuta minua. Mitäpä huijarin ajatuksista pitäisikään välittää. Jos niin onnellisesti kävisi, että hän jotenkin tulisi vaikutetuksi kirjeestäni, niin oikein hyvä asia. Sitten vaimon kohta. Sain tietää, että hän on tiennyt miehen aikaisemmasta pitkästä sivusuhteesta (kestoa n. 4 v.), joten hän lienee aika immuuni tällaiselle. Kirjoitan kirjeen oman itseni vuoksi. Sen avulla tunnen saavani hieman revanssia. Se on hyvin henkilökohtainen tuntemus. Kukaan ei voi täällä sanoa, että en voisi niin tehdä. Minä olen aivan yhtä tärkeä kuin tämä varattu valehteleva mies tai hänen vaimonsa. Minua tässä on huijattu, minut on laitettu ilman omaa tilaustani kärsimään. Minä vain nyt suljen yhden oven lopullisesti takanani. Se minulle suotakoon.En oikein ymmärrä sun ajatuksenjuoksua. Vaikkakin vaimo tietää edellisestä pettämisestä, niin miksi sinä haluat hänen mielensä pahoittaa? Jos kostoa mielit, niin eikö oikea koston kohde olisi mies ilman mitään välikäsiä? Edellisen kirjoittajan tavoin mietin, oletko kuitenkin mustasukkainen vaimolle ja haluat hänetkin saada kärsimään.
Minkä ikäinen mies oli? Jos aikuinen nelkyt ja risat mies hehkuttaa olevansa vapaa ja todella tosissaan, niin kyllä mulla hälytyskellot soi ja kovaa. Ei oikeasti eronnut hehkuta mitään eikä lirkuttele ja kerro tuovansa sulle vaikka kuun taivaalta. Eikö niin? Ehkä olen kyynistynyt vuosien myötä, mutta näin se menee. Oikeasti eronneet eivät koe mitään tarvetta tuollaiseen. - postitettu hki
kiinnostaisi tietää kirjoitti:
En oikein ymmärrä sun ajatuksenjuoksua. Vaikkakin vaimo tietää edellisestä pettämisestä, niin miksi sinä haluat hänen mielensä pahoittaa? Jos kostoa mielit, niin eikö oikea koston kohde olisi mies ilman mitään välikäsiä? Edellisen kirjoittajan tavoin mietin, oletko kuitenkin mustasukkainen vaimolle ja haluat hänetkin saada kärsimään.
Minkä ikäinen mies oli? Jos aikuinen nelkyt ja risat mies hehkuttaa olevansa vapaa ja todella tosissaan, niin kyllä mulla hälytyskellot soi ja kovaa. Ei oikeasti eronnut hehkuta mitään eikä lirkuttele ja kerro tuovansa sulle vaikka kuun taivaalta. Eikö niin? Ehkä olen kyynistynyt vuosien myötä, mutta näin se menee. Oikeasti eronneet eivät koe mitään tarvetta tuollaiseen.En ole mustasukkainen. Haluan laittaa palikoita paikalleen. Haluan ehkä näyttää, että teoilla on seurauksia, vaikka oikeasti luulen, että kyseessä on pariskunta, joka ei välitä. Minä teen oman osuuteni kuitenkin. Kerron mitä on tapahtunut. Se on täyttä faktaa. Totuuden voi lähes aina kertoa. Tämän aikuisen varatun miehen olisi pitänyt leikkiin ryhtyessään ymmärtää, että hän ei ehkä pääse pään silityksellä. Mutta oikeasti hän varmaan kuitenkin pääsee, koska on päässyt ennenkin. Kirjeellä on merkitystä minulle ja koska sillä on merkitystä minulle, voin sen ja minun pitää se lähettää. Koska myös minä olen tärkeä. Sitähän tämä varattu mies ei käsittänyt.
Olkaa huoleti. Ei asialla ole merkitystä muuta kuin minulle. Kun postilaatikko rapsahtaa, oloni on hieman parempi. Siksi kirje kannattaa kirjoittaa. Ja toisaalta, jos siitä syntyy poru vastaanottajapäässä, niin eiköhän sekin ole oikein. Miksi vain minun pitäisi kärsiä. Oikeastaan minä olen tässä se osapuoli, jonka ei olisi ollenkaan pitänyt kärsiä.
Että olisi hälytyskellojen pitänyt soida, kun mies kertoi olevansa vapaa ja tosissaan. Minä olin hänen kanssaan samanikäinen, vapaa ja tosissaan. En valehdellut. Meitä vapaita ja rehellisiä on. Kun on itse rehellinen, ei hoksaa ajatella, että ympäröivä maailma onkin korkkiruuvilla. Näköharhaa näemmä. Syy ei kuitenkaan ole minun, vaan valehtelevan miehen. Valehtelua ei voi oikeuttaa yhtään millään.
Minua myös kiinnostaa tietää, miksi puolustat valehtelevaa miestä? Miksi et puolusta minua, joka on toiminut rehellisesti koko ajan?
Jos epäilet että kirje tulee teille, niin voin kertoa, että kohde on hieman kauempana kuin pks. - kiinnostaisi tietää
En ole mustasukkainen. Haluan laittaa palikoita paikalleen. Haluan ehkä näyttää, että teoilla on seurauksia, vaikka oikeasti luulen, että kyseessä on pariskunta, joka ei välitä. Minä teen oman osuuteni kuitenkin. Kerron mitä on tapahtunut. Se on täyttä faktaa. Totuuden voi lähes aina kertoa. Tämän aikuisen varatun miehen olisi pitänyt leikkiin ryhtyessään ymmärtää, että hän ei ehkä pääse pään silityksellä. Mutta oikeasti hän varmaan kuitenkin pääsee, koska on päässyt ennenkin. Kirjeellä on merkitystä minulle ja koska sillä on merkitystä minulle, voin sen ja minun pitää se lähettää. Koska myös minä olen tärkeä. Sitähän tämä varattu mies ei käsittänyt.
Olkaa huoleti. Ei asialla ole merkitystä muuta kuin minulle. Kun postilaatikko rapsahtaa, oloni on hieman parempi. Siksi kirje kannattaa kirjoittaa. Ja toisaalta, jos siitä syntyy poru vastaanottajapäässä, niin eiköhän sekin ole oikein. Miksi vain minun pitäisi kärsiä. Oikeastaan minä olen tässä se osapuoli, jonka ei olisi ollenkaan pitänyt kärsiä.
Että olisi hälytyskellojen pitänyt soida, kun mies kertoi olevansa vapaa ja tosissaan. Minä olin hänen kanssaan samanikäinen, vapaa ja tosissaan. En valehdellut. Meitä vapaita ja rehellisiä on. Kun on itse rehellinen, ei hoksaa ajatella, että ympäröivä maailma onkin korkkiruuvilla. Näköharhaa näemmä. Syy ei kuitenkaan ole minun, vaan valehtelevan miehen. Valehtelua ei voi oikeuttaa yhtään millään.
Minua myös kiinnostaa tietää, miksi puolustat valehtelevaa miestä? Miksi et puolusta minua, joka on toiminut rehellisesti koko ajan?
Jos epäilet että kirje tulee teille, niin voin kertoa, että kohde on hieman kauempana kuin pks.Ei tule kirje ainakaan meille. Siksi kyynisesti esitin asiani, koska kerran erehdyin luulemaan miehen olevan vapaa ja eronnut, koska itse niin sanoi. Asia paljastui kolmannella tapaamiskerralla, kun herätyskellot vaan jostain syystä soi päässäni. Olin vihainen miehelle vain siitä, että oli valehdellut minulle, ei mua muutoin ihmisen siviilisääty heilauta mitenkään.
Ehkä mulla on erilainen tilanne kuin sinulla. En halua parisuhdetta, olen sen kokenut ja lapset on tehty. Siksi en varmastikaan ymmärrä, miksi sun pitäisi vaimolle mitään kirjettä lähettää. Mun mielestä tuollaiset asiat kerrotaan rohkeasti naamatusten, ei kirjeillä.
Mulla varatun kanssa suhde jatkui, kunnes vaimolle joku kertoi. Eikä ollut millänsäkään, ei ollut ensimmäinen eikä varmasti viimeinen kerta heidän suhteessaan. Ei mulle tullut mieleenkään kertoa vaimolle mitään missään vaiheessa.
Mun mielestä sä nöyryytät itsesi aivan turhaan kirjeen lähettämällä. Paras rangaistus miehelle on se, että unohdat hänet aivan kokonaan. Usko pois, ottaa vielä suhun yhteyttä. Niin teki tämä minunkin tapauksen mukava ja komea mies. Sanoin hänelle, että antaa olla, se leikki on menneen talven lumia. - vera*
kiinnostaisi tietää kirjoitti:
Ei tule kirje ainakaan meille. Siksi kyynisesti esitin asiani, koska kerran erehdyin luulemaan miehen olevan vapaa ja eronnut, koska itse niin sanoi. Asia paljastui kolmannella tapaamiskerralla, kun herätyskellot vaan jostain syystä soi päässäni. Olin vihainen miehelle vain siitä, että oli valehdellut minulle, ei mua muutoin ihmisen siviilisääty heilauta mitenkään.
Ehkä mulla on erilainen tilanne kuin sinulla. En halua parisuhdetta, olen sen kokenut ja lapset on tehty. Siksi en varmastikaan ymmärrä, miksi sun pitäisi vaimolle mitään kirjettä lähettää. Mun mielestä tuollaiset asiat kerrotaan rohkeasti naamatusten, ei kirjeillä.
Mulla varatun kanssa suhde jatkui, kunnes vaimolle joku kertoi. Eikä ollut millänsäkään, ei ollut ensimmäinen eikä varmasti viimeinen kerta heidän suhteessaan. Ei mulle tullut mieleenkään kertoa vaimolle mitään missään vaiheessa.
Mun mielestä sä nöyryytät itsesi aivan turhaan kirjeen lähettämällä. Paras rangaistus miehelle on se, että unohdat hänet aivan kokonaan. Usko pois, ottaa vielä suhun yhteyttä. Niin teki tämä minunkin tapauksen mukava ja komea mies. Sanoin hänelle, että antaa olla, se leikki on menneen talven lumia.Joo, itsensä nöyryyttämistä tuollaisten turhien kirjeiden lähettely. Kuullostaapa vielä jotenkin sairaalloiselta.
- vita vera
vera* kirjoitti:
Joo, itsensä nöyryyttämistä tuollaisten turhien kirjeiden lähettely. Kuullostaapa vielä jotenkin sairaalloiselta.
Kuulostaa ihan hienolta toiminnalta. Kannatan. Kait se varattu mies on nöyryyttänyt itseään ja puolisoaan pettämättä puolisoaan. Voisin itsekin tehdä juuri saman, jos tuollainen tilanne kohdalle osuisi. Itsetuntoni on niin vahva, että en todellakaan koe nöyryyttäväni itseäni jonkun lurjuksen edessä. Halveksin häntä.
- lemontree69
En ole mustasukkainen. Haluan laittaa palikoita paikalleen. Haluan ehkä näyttää, että teoilla on seurauksia, vaikka oikeasti luulen, että kyseessä on pariskunta, joka ei välitä. Minä teen oman osuuteni kuitenkin. Kerron mitä on tapahtunut. Se on täyttä faktaa. Totuuden voi lähes aina kertoa. Tämän aikuisen varatun miehen olisi pitänyt leikkiin ryhtyessään ymmärtää, että hän ei ehkä pääse pään silityksellä. Mutta oikeasti hän varmaan kuitenkin pääsee, koska on päässyt ennenkin. Kirjeellä on merkitystä minulle ja koska sillä on merkitystä minulle, voin sen ja minun pitää se lähettää. Koska myös minä olen tärkeä. Sitähän tämä varattu mies ei käsittänyt.
Jos epäilet että kirje tulee teille, niin voin kertoa, että kohde on hieman kauempana kuin pks.postitettu hki - olen samanlaisessa tilanteessa kuin sinä, voisimme auttaa toisiamme puhumalla, jos haluat. Laita viestiä [email protected]
- jfl77
Lähetin myös kirjeen, joskin se oli osoitettu miehelle. Tiesin kyllä hyvin, että puoliso oli senlaatuinen, että availee miehensä postin....kuten myös ratsaa kaiken muunkin vaatteet, kännykän yms. Eikä ihme, koska mies pettää patologisesti. Minulle esitti vapaata ja siinä huijauksen huumassa ehdin rakastua häneen...
Joka tapauksessa kirjoitin kirjeen, jossa kerroin asiat niin totuudellisesti ja oikeudenmukaisesti kuin ikinä voin, annoin tulla miltä tuntuu, kun toinen leikkii toisen tunteilla ja valehtelee. - kirjeluuini
Jos epäilet että kirje tulee teille, niin voin kertoa, että kohde on hieman kauempana kuin pks.Hyvä, että lähetit sen kirjeen!
- lurppis
vera* kirjoitti:
Joo, itsensä nöyryyttämistä tuollaisten turhien kirjeiden lähettely. Kuullostaapa vielä jotenkin sairaalloiselta.
Minusta on ihan oikein lähettää kirje ja kertoa totuus. Vaimona minä todella arvostaisin, jos minulle kerrottaisiin totuus mikäli mieheni pettää.
- sirpa*
lurppis kirjoitti:
Minusta on ihan oikein lähettää kirje ja kertoa totuus. Vaimona minä todella arvostaisin, jos minulle kerrottaisiin totuus mikäli mieheni pettää.
Minusta on typerää puuttua toisten välisiin suhteisiin. Luotan itseeni ja naisenvaistooni. Jos kumppanini pettäisi, vainuaisin sen heti. Tähän tietysti vaaditaan, että kumppani on läheinen ja rakas. Mikäli taas näin ei ole, niin miksi välittäisin hänen pettämisestään?
- entajua
Olet siis samassa veneessä kuin vaimo, teitä molempia on huijattu. Sinuna ottaisin henkilökohtaisesti yhteyttä vaimoon, niin mies ei pääse siihen väliin keksimään selityksiään. Voihan olla, että vaimo on immuuni, mutta saattaapa olla, että ensimmäisen pettämisen on antanut anteeksi, mutta toista ei enää.
- miestutka rikki?
Jos kerta toisensa jälkeen löydät itsesi varatun miehen kanssa pelailemassa, niin onkohan sun "miestutkassa" jotain vikaa? Kuulostaa tuo sun juttusi siltä, että epätoivoisesti etsit miestä ja heti kun joku sulle vähän lirkuttaa, rakastut päätä pahkaa. Järki valuu alapäähän. Onko näin?
- sirpa*
"Järki valuu alapäähän"
Hyvin sanottu. Jotain mätää ap:n miestutkassa on. Ei voi olla sattumaa, että juuri hänelle "kaikki" varatut miehet valehtelevat siviilisäädystään.
- kjlkl
On se kumma, että jaksat puolustella näitä naisia huijaavia miehiä ja syyttää, että naisen miestutka on rikki tai järki valunut alapäähän.....
Hieman ärsyttää, kun varatut ukkomiehet (jotka monet siis esittävät sinkkuja) soittelevat treffi-ehdotuksineen, kun ovat rekisterinumeron perusteella selvittäneet yhteistietoni (työpuhelinnumeroa ei voi laittaa valitettavasti salaiseksi). Juu, ja ihan kunniallisessa ja pitkän koulutuksen vaativassa ammatissa olen, jotta et voi heittää herjaa siitäkin.
Juu - että näin epätoivonen olen....mitäpä jos kerrankin myöntäisit, että vika on kyllä näissä miehissä, jotka valehtelevat?
Ihme suhtautuminen sulla naisiin.- miestutka rikki
Äläs nyt suutu. Sullahan on kaikki hyvin, jos treffipyyntöjä satelee koko ajan. Ei se, että on kunniallisessa ja vaativassa ammatissa kerro vielä mitään siitä, miten onnistuu ihmissuhteissaan ja miten tulkitsee mitäkin kohtaamistaan ihmisistä. Olet varmasti tosi kaunis ja seksikäs nainen, jos noin suurta vaivaa miehet näkee pesää saadakseen :).
Tuntuisko susta paremmalta, jos sanon näin: miehet näkee susta kilometrin päähän, ettei sulta saa, jos kertoo olevansa ukkomies. Tuntuuko paremmalta? Taitavat miehet kyllä näkee ihan naamasta, keneen mikäkin uppoaa.
Mulla on ystäviiä, jotka kerta toisensa jälkeen löytää itsensä väkivaltaisesta suhteesta, suhteesta jossa mies pettää tai juo. Eli hakkaavat päätänsä seinään, mistään eivät opi mitään. Sitä mä lähinnä tarkoitin, että sä ehkä itse ajat itsesi tuollaisiin suhteisiin kerta toisensa jälkeen. Toivottavasti olen väärässä.
Tottakai vika on valehtelevissa miehissä. Mutta tiedätkö mitä: musta ainakin varmaan näkyy päällepäin, ettei muhun lirkutukset ja valheet tepsi. Ja kyllä on tullut ukkomiesten kanssa vehdattua, mutta heti ovat kysyttäessä kertoneet varattuja olevansa. Se ei mua haittaa, kun en tällä hetkellä parisuhdetta kaipaa yhtään. - lorton kaa helpot
miestutka rikki kirjoitti:
Äläs nyt suutu. Sullahan on kaikki hyvin, jos treffipyyntöjä satelee koko ajan. Ei se, että on kunniallisessa ja vaativassa ammatissa kerro vielä mitään siitä, miten onnistuu ihmissuhteissaan ja miten tulkitsee mitäkin kohtaamistaan ihmisistä. Olet varmasti tosi kaunis ja seksikäs nainen, jos noin suurta vaivaa miehet näkee pesää saadakseen :).
Tuntuisko susta paremmalta, jos sanon näin: miehet näkee susta kilometrin päähän, ettei sulta saa, jos kertoo olevansa ukkomies. Tuntuuko paremmalta? Taitavat miehet kyllä näkee ihan naamasta, keneen mikäkin uppoaa.
Mulla on ystäviiä, jotka kerta toisensa jälkeen löytää itsensä väkivaltaisesta suhteesta, suhteesta jossa mies pettää tai juo. Eli hakkaavat päätänsä seinään, mistään eivät opi mitään. Sitä mä lähinnä tarkoitin, että sä ehkä itse ajat itsesi tuollaisiin suhteisiin kerta toisensa jälkeen. Toivottavasti olen väärässä.
Tottakai vika on valehtelevissa miehissä. Mutta tiedätkö mitä: musta ainakin varmaan näkyy päällepäin, ettei muhun lirkutukset ja valheet tepsi. Ja kyllä on tullut ukkomiesten kanssa vehdattua, mutta heti ovat kysyttäessä kertoneet varattuja olevansa. Se ei mua haittaa, kun en tällä hetkellä parisuhdetta kaipaa yhtään.Tässä se pointti nyt tuli. Se, mikä sinusta näkyy ulospäin on se, että olet helppo nakki. Suostut ukkomiesten patjaksi, vaikka tiedät, että he ovat varattuja. Kun ukkomies valehtelee, hän näkee, että edessä on korkean moraalin omaava nainen. Ainut keino päästä seksiin asti on valehdella. Se miksi varatut miehet mielellään harrastavat seksiä kunnollisten naisten kanssa, on varmaan se, että he jotenkin alitajuisesti haluavat, että nainen on kunnollinen, että häntä voi kunnioittaa. Seksikin maistuu paremmalta kuin siinä tapauksessa, että nainen olisi kunnon lortto.
- miestutka rikki
lorton kaa helpot kirjoitti:
Tässä se pointti nyt tuli. Se, mikä sinusta näkyy ulospäin on se, että olet helppo nakki. Suostut ukkomiesten patjaksi, vaikka tiedät, että he ovat varattuja. Kun ukkomies valehtelee, hän näkee, että edessä on korkean moraalin omaava nainen. Ainut keino päästä seksiin asti on valehdella. Se miksi varatut miehet mielellään harrastavat seksiä kunnollisten naisten kanssa, on varmaan se, että he jotenkin alitajuisesti haluavat, että nainen on kunnollinen, että häntä voi kunnioittaa. Seksikin maistuu paremmalta kuin siinä tapauksessa, että nainen olisi kunnon lortto.
Just just. Valehtelevat, että saisivat kunnolliselta naiselta. Ei pettävä mies kunnioita ketään naista. Mieluummin olen helppo nakki kuin helposti huijattavissa oleva. Aivan sama, kunniottavatko minua. Yhtä vähän itse kunnioitan valehtelijoita. Ei muuten ihan kaikkien miesten kohdalla väitteesi pidä paikkaansa. Moni mies on halunnut jatkaa suhdetta mun kanssa, vaikka helppo nakki sun mielestä olenkin. Ai niin, hehän ovatkin niitä, jotka eivät jaksa nähdä vaivaa ja lirkutella ummet ja lammet pesää saadakseen. Ainakin ovat rehellisiä kun suoraan kertovat, mikä on homman nimi.
- tutkitaantutkaa
Ota sitten järki käteen. Tuossa on kysymys häirinnästä eikä valehtelusta. Osoita miehille omat rajasi. Eli kun seuraava treffiehdotus tulee työpaikkasi puhelimeen, niin sanot, ettei siihen saa soitella ja katkaiset puhelun.
Tyhmä ei ole se, joka pyytää, vaan se joka antaa. Omien rajojen osoittamisessa sinulla on opeteltavaa. Luuletko todella miesten tekevän noin perusteellista työtä (= selvittäneet henkilöllisyyden autosi rekisterinumerosta), ellei se ole joskus tuottanut haluttua lopputulosta. Sinun tehtäväksesi jää näyttää, ettei sellaisesta sinun kohdallasi ole mitään iloa tai hyötyä miehelle, pelkkää haittaa vain. Aivan varmasti menee miesten jakeluun. - tutkitaantutkaa
lorton kaa helpot kirjoitti:
Tässä se pointti nyt tuli. Se, mikä sinusta näkyy ulospäin on se, että olet helppo nakki. Suostut ukkomiesten patjaksi, vaikka tiedät, että he ovat varattuja. Kun ukkomies valehtelee, hän näkee, että edessä on korkean moraalin omaava nainen. Ainut keino päästä seksiin asti on valehdella. Se miksi varatut miehet mielellään harrastavat seksiä kunnollisten naisten kanssa, on varmaan se, että he jotenkin alitajuisesti haluavat, että nainen on kunnollinen, että häntä voi kunnioittaa. Seksikin maistuu paremmalta kuin siinä tapauksessa, että nainen olisi kunnon lortto.
Sivusuhteissa ei ole kysymys kunnioittamisesta. Mies saa seksin lisäksi tyydytystä naisten "iskemisestä". Iskeminen on esileikkiä. Esim. siitä saa paremman tyydytyksen mitä paremmassa asemassa nainen on. Kuten jo sanoinkin; tyhmä ei ole se, joka pyytää, vaan se joka antaa.
- klklk
Ei se, että on kiltin ja kivan näköinen tarkoita, että on helppo! En varmasti provosoi miehiä pukeutumisella tai käytöksellä. Arvoni ovat ehkä liiankin puritaaniset tähän aikakauteen. Niin naiivi olen, että uskon, että kannattaa odottaa sitä oikeaa.
- kflaj
Ja ihan oikeastiko luulet, että olen kiinnostunut varatuista...pahoittelen,että tuotan pettymyksen
- erakko
"Kuusi kuukautta sitten tapasin miehen, joka kertoi olevansa asumuserossa ja että että lopullinen ero on päivänselvä asia. Asuin toisella paikkakunnalla, joten mies pystyi salaamaan täysin sen, että asia ei todellakaan ollut niin kuin hän väitti." --->"Jopa joulunkin vietimme yhdessä....jumankauta sentään.... "
Olen ollut kaiketi turhan pitkään kotona. Siis onko joulu nykyään helmikuussa?! - Anonyymi
Kuopiossa paljon näitä. Ulkomaalaisia lähinnä. Niin muslimia niin muslimia,mutta yksi kiltti niin annoinseksiä😂😂😂Sanottakoon nuorin lapsensa on vauva.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064858Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403233Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503155Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4152276Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371402Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761217
- 711166
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311138Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1211042