että päälle 30 vuotias naiseni ei ole sitä tyyppiä joka haluaisi istua iltaa viinilasi kourassa ja keskustella kaikenlaisista asiosta pl. säästä yms. Olen haaveillut itse sellaisesta pitkään jo tässä suhteessa, mutta kai täytyy myöntää, että tämäkin asia olisi tullut selväksi kysymällä siitä. No, eilen hän toivoi sellaista iltaa.
No menenpä tänään ostamaan pullollisen viiniä ja kun lapset ovat saatu nukkumaan niin pistän kevyttä musiikkia soimaan ja istutaan intensiivisesti sohvalla ja keskustellaan:) Saattaa tämä minun nainen olla sittenkin romanttinen:) Tosin muutakin positiivisia puolia on alkanut tulla esiin hänestä, mitä olen naisen toivonut osoittavan ja olevan. Missähän kuplassa olen elänyt nämä vuodet...
Olin kuvitellut
Giacomo C.
1
233
Vastaukset
- Daddy Cool
Kuulostaa hyvältä! Arjesta irrottautuminen ja pieni vaivannäko palkitaan. Romanttista iltaa teille molemmille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2837868Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1714158Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1582409Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy272083Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17702012- 471590
- 481547
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s71456Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421264- 1591179