Mistä KTM löytää naisen?

KTM--

Kertokaapas mistä normaali KTM tai YTM voi löytää naisen, jos ei käy esim. baareissa, eikä harrasta nettitreffejä?

35

162

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies32

      Mistähän KTM löytäisi naisen jos pysyy kotona, eikä käytä nettiä eikä katso telkkaria?

      • mies32

        Ai niin, eikä tietenkään lehtien senssipalstoja.

        Mistä löytyisi? Kannattaisiko etsiä kylppäristä vai sohvan alta?


      • YTM

        1 :D


      • Totuus sattuu
        YTM kirjoitti:

        1 :D

        Turhaan te kaks esitätte, että ootte muka yt-miehiä.
        Aito ytm ei tämmösillä palstoilla pyöri eli olette joko trolleja tai kuvittelette liikoja itsestänne.


      • mies32
        Totuus sattuu kirjoitti:

        Turhaan te kaks esitätte, että ootte muka yt-miehiä.
        Aito ytm ei tämmösillä palstoilla pyöri eli olette joko trolleja tai kuvittelette liikoja itsestänne.

        Tiedä siitä, mutta illaksi tulossa pimpsaa tuohon sohvalle..


      • Luuseri
        mies32 kirjoitti:

        Tiedä siitä, mutta illaksi tulossa pimpsaa tuohon sohvalle..

        HAHAHAH! Niin varmaan!! Ketä sinä luulet huijaavasi? Itseäsikö?


    • Kerho Ukkonen

      Kaveriporukoista, opiskelukuvioista tai harrastuksista. Tuossa on vain se ongelma, että miten aiot ylläpitää kaveruuksias, jos et käy KOSKAAN baarissa? Suomessa nimittäin ajaudutaan sinne baariin aika usein.

      Kaikki naiskuvioni ovat muuten alkaneet baarista tai opiskelijabileistä.

      • KTM--

        En käy enää baarissa, enkä ole enää opiskelijakaan. Ikää 30v. Ihan normaali työssäkäyvä keskitasoinen mies. Pitäisi varmaan yrittää kokeilla noita nettideittejä. Baareissa ei jaksa enää käydä.

        Ja mies32, en keskustele sun kanssa koska olet idiootto ja trolli.


      • mies32
        KTM-- kirjoitti:

        En käy enää baarissa, enkä ole enää opiskelijakaan. Ikää 30v. Ihan normaali työssäkäyvä keskitasoinen mies. Pitäisi varmaan yrittää kokeilla noita nettideittejä. Baareissa ei jaksa enää käydä.

        Ja mies32, en keskustele sun kanssa koska olet idiootto ja trolli.

        Ei sitä tarvitse erikseen mainita jos ei kanssani keskustele.

        Älä sitten käy, äläkä tapaile naisia. Mutta lopeta tyhmien kyseleminen.


    • köklöklöklöklö

      Puhutko itsestäsi normaalina KTM/YTM:nä?

      • KTM--

        KTM on nimimerkki, eli??


      • hfghfghf
        KTM-- kirjoitti:

        KTM on nimimerkki, eli??

        "..Kertokaapas mistä normaali KTM tai YTM voi löytää naisen, jos ei käy esim. baareissa, eikä harrasta nettitreffejä?.."

        Puhut itsestäsi KTM ja vedät tuohon omaan kysymykseen YTM mukaan, joten tarkoitatko että olisit KTM tai YTM?

        YTM ei tarvitse hakemalla hakea naista, naiset lähestyy häntä mm. kaupoissa, saleilla yms.

        Tuolle joka ei usko että YT-mies hengailisi palstalla, miksei muka? Onko tämä vain AT-poikien paikka?


      • KTM--
        hfghfghf kirjoitti:

        "..Kertokaapas mistä normaali KTM tai YTM voi löytää naisen, jos ei käy esim. baareissa, eikä harrasta nettitreffejä?.."

        Puhut itsestäsi KTM ja vedät tuohon omaan kysymykseen YTM mukaan, joten tarkoitatko että olisit KTM tai YTM?

        YTM ei tarvitse hakemalla hakea naista, naiset lähestyy häntä mm. kaupoissa, saleilla yms.

        Tuolle joka ei usko että YT-mies hengailisi palstalla, miksei muka? Onko tämä vain AT-poikien paikka?

        "YTM ei tarvitse hakemalla hakea naista, naiset lähestyy häntä mm. kaupoissa, saleilla yms. "

        No minä pidän itseäni KTM miehenä. Kyllä naiset lähestyvät minuakin hymyssä suin, mutta ei heistä aina tiedä mitä on mielessä, toiset hymyilevät kohteliaisuuttaan, esim kaupan kassat. Toiset eivät ole näkevinäänkään, mutta katselevat perään, kun luulevat etten huomaa..

        Ei se YTM:kään mitään saa jos ei tee itse peliliikkeitä, eli ei vaan voi olla ja odottaa että naiset tekevät kaiken.


      • ghjghjghj
        KTM-- kirjoitti:

        "YTM ei tarvitse hakemalla hakea naista, naiset lähestyy häntä mm. kaupoissa, saleilla yms. "

        No minä pidän itseäni KTM miehenä. Kyllä naiset lähestyvät minuakin hymyssä suin, mutta ei heistä aina tiedä mitä on mielessä, toiset hymyilevät kohteliaisuuttaan, esim kaupan kassat. Toiset eivät ole näkevinäänkään, mutta katselevat perään, kun luulevat etten huomaa..

        Ei se YTM:kään mitään saa jos ei tee itse peliliikkeitä, eli ei vaan voi olla ja odottaa että naiset tekevät kaiken.

        Olet siis keskitason mies? olet ollut suhteissa, seksikokemuksia on enemmänkin kuin muutaman kanssa vain. Tuo on KT-miehen kriteeri: on ollut suhteissa ja mahdollisesti ollut joidenkin naisten kanssa yhdynnässä.

        Kyllä YTM tarvitsee jotain tehdä mutta, ei ponnistella naisen saamisen eteen. Yleensä naiset lähestyvät häntä.


      • KTM--
        ghjghjghj kirjoitti:

        Olet siis keskitason mies? olet ollut suhteissa, seksikokemuksia on enemmänkin kuin muutaman kanssa vain. Tuo on KT-miehen kriteeri: on ollut suhteissa ja mahdollisesti ollut joidenkin naisten kanssa yhdynnässä.

        Kyllä YTM tarvitsee jotain tehdä mutta, ei ponnistella naisen saamisen eteen. Yleensä naiset lähestyvät häntä.

        "Olet siis keskitason mies? olet ollut suhteissa, seksikokemuksia on enemmänkin kuin muutaman kanssa vain. Tuo on KT-miehen kriteeri: on ollut suhteissa ja mahdollisesti ollut joidenkin naisten kanssa yhdynnässä."

        Joo pari pidempää suhdetta on takana ja jotain panoja.


      • mies32
        KTM-- kirjoitti:

        "YTM ei tarvitse hakemalla hakea naista, naiset lähestyy häntä mm. kaupoissa, saleilla yms. "

        No minä pidän itseäni KTM miehenä. Kyllä naiset lähestyvät minuakin hymyssä suin, mutta ei heistä aina tiedä mitä on mielessä, toiset hymyilevät kohteliaisuuttaan, esim kaupan kassat. Toiset eivät ole näkevinäänkään, mutta katselevat perään, kun luulevat etten huomaa..

        Ei se YTM:kään mitään saa jos ei tee itse peliliikkeitä, eli ei vaan voi olla ja odottaa että naiset tekevät kaiken.

        Kyllä YTM saa odottamallakin, ainakin kun odottaa sopivassa paikassa, eli vaikka baarissa.
        Tosin näin saanti on satunnaista ja harvoin itselle sopivaa YTN:ää. Joskus toki niinkin.


      • gkgkghkjhkjh
        KTM-- kirjoitti:

        "Olet siis keskitason mies? olet ollut suhteissa, seksikokemuksia on enemmänkin kuin muutaman kanssa vain. Tuo on KT-miehen kriteeri: on ollut suhteissa ja mahdollisesti ollut joidenkin naisten kanssa yhdynnässä."

        Joo pari pidempää suhdetta on takana ja jotain panoja.

        "..Joo pari pidempää suhdetta on takana ja jotain panoja.."

        No mitä vittua vedät YT-miehiä tuohon omaan kysymykseesi kuinka saamaton semineitsyt perus ruma runkku rullatuoli saisi naista? Et saakaan naisia koska et kiinnosta ketään et edes ystävä tasolla. Olet vastenmielinen ATM


      • KTM--
        gkgkghkjhkjh kirjoitti:

        "..Joo pari pidempää suhdetta on takana ja jotain panoja.."

        No mitä vittua vedät YT-miehiä tuohon omaan kysymykseesi kuinka saamaton semineitsyt perus ruma runkku rullatuoli saisi naista? Et saakaan naisia koska et kiinnosta ketään et edes ystävä tasolla. Olet vastenmielinen ATM

        Olen pahoillani jos järkytin sinua. Koita kestää.


    • kaupankassajonosta, puistosta, uimahallista, kuntosalilta, kahvilasta, keskustelupalstoilta, eurosinkuista, laivalta, työpaikalta, kirjastosta esimerkiksi.
      Mä ainakin toivon että jostain noista joskus löydän miehen. :D

      • Kerho Ukkonen

        Kuntosali, kahvila ja työpaikka on kyllä sellaisia, joista itsekin tiedän ihmisten löytäneen naisen/miehen. Yksi kaveri on löytänyt työpaikoilta ainakin 3 naista. En tiedä miten se sen tekee, itse haluan välttää sählingit työpaikalla.


      • KTM--

        No joo. Nuo on aika epävarmoja paikkoja yrittää iskemista. Pitää kokeilla nuo nettitreffit ensin, olen kuullut että niissäkin on monella onnistanut.


      • .viNk.
        KTM-- kirjoitti:

        No joo. Nuo on aika epävarmoja paikkoja yrittää iskemista. Pitää kokeilla nuo nettitreffit ensin, olen kuullut että niissäkin on monella onnistanut.

        Jos olet normaalin näköinen mies niin ei nuo ole silloin epävarmoja, ainakaan silloin jos haet omaa tasoasi. Kannattaa ne kaunottaret unohtaa ettei tule rukkasia.


      • KTM--
        .viNk. kirjoitti:

        Jos olet normaalin näköinen mies niin ei nuo ole silloin epävarmoja, ainakaan silloin jos haet omaa tasoasi. Kannattaa ne kaunottaret unohtaa ettei tule rukkasia.

        Monet naiset ovat jo suhteessa, se estää aika hyvin iskemisen, useat kiinnostavat naiset ainakin ovat jo varattuja. Se on vähän noloa iskeä jo varattua.


      • .viNk.
        KTM-- kirjoitti:

        Monet naiset ovat jo suhteessa, se estää aika hyvin iskemisen, useat kiinnostavat naiset ainakin ovat jo varattuja. Se on vähän noloa iskeä jo varattua.

        Silloin kun kuulee/huomaa että nainen on varattu niin siirrytään toiseen, aika loogista vai mitä?

        En usko että olet kovinkaan kokenut naisten kanssa esim. kysyt missä tapaa naisia jos ei käy baareissa tai harrasta nettideittei.


      • KTM--
        .viNk. kirjoitti:

        Silloin kun kuulee/huomaa että nainen on varattu niin siirrytään toiseen, aika loogista vai mitä?

        En usko että olet kovinkaan kokenut naisten kanssa esim. kysyt missä tapaa naisia jos ei käy baareissa tai harrasta nettideittei.

        No pari vuoden mittaista seurustelusuhdetta on takana, sitten onmuutamia lyhyempiä tapailuja jostain 10v takaa. Nykyisin kun en käy baarissa on hiljaisempaa.


    • ooks down?

      Naiset käy ovelta ovelle pimpottelemassa ja etsimässä sitä jackpottia.

      • KTM--

        Käyn töissä, salilla, kirjastossa, lenkillä, uimahallissa, kaupassa, yms. Miten niin ovikelloa? En mä mikään tupajumi ole.

        En käy vaan baareissa.


      • Taisi olla
        KTM-- kirjoitti:

        Käyn töissä, salilla, kirjastossa, lenkillä, uimahallissa, kaupassa, yms. Miten niin ovikelloa? En mä mikään tupajumi ole.

        En käy vaan baareissa.

        Vihje siitä, että tuskin naiset lähtevät etsimään sitä
        miestä soittelemalla ovikelloja ja katsomalla mil-
        lainen upea uros oven takaa löytyykään!
        Hassua kyllä me naiset kärsimme aivan saman-
        laisista ongelmista, eli mistä nämä sopivan
        ikäiset kunnolliset miehet löytää? Mekin
        käymme aivan samoissa paikoissa, mutta miksiköhän
        emme sitten "törmää" toisiimme???


      • KTM itsekin
        KTM-- kirjoitti:

        Käyn töissä, salilla, kirjastossa, lenkillä, uimahallissa, kaupassa, yms. Miten niin ovikelloa? En mä mikään tupajumi ole.

        En käy vaan baareissa.

        No vastasit jo omaan ksymykseesi. Periaatteessa siis sen naisen VOI löytää melkein mistä vaan, kunhan on oikeaan aikaan oikeassa paikassa. On tietysti todennäköisempää löytää esim. nettitreffeiltä, jossa ihmiset tietoisesti etsivät seuraa.

        Vaikka esim. lenkiltä naisen löytäminen kuulostaa lähes vitsiltä, niin kai niinkin voi käydä. On minutkin yksi nätti nuori nainen kerran pysäyttänyt lenkillä ja kysynyt reittineuvoja. Varmaan kysyikin ihan vakavissaan, mutta periaattessa oli sekin voinut olla ns.- aloite, tai siinä harhakuvassa on ainakin mukavempi elää :)


      • KTM--
        Taisi olla kirjoitti:

        Vihje siitä, että tuskin naiset lähtevät etsimään sitä
        miestä soittelemalla ovikelloja ja katsomalla mil-
        lainen upea uros oven takaa löytyykään!
        Hassua kyllä me naiset kärsimme aivan saman-
        laisista ongelmista, eli mistä nämä sopivan
        ikäiset kunnolliset miehet löytää? Mekin
        käymme aivan samoissa paikoissa, mutta miksiköhän
        emme sitten "törmää" toisiimme???

        Eli etkö näe noissa paikoissa sopivia miehiä ollenkaan?

        Vai näet, mutta odotat että he tekevät jonkun aloitteen?

        Siis kun sanot että et törmää miehiin noissa paikoissa.


      • Näen, mutta
        KTM-- kirjoitti:

        Eli etkö näe noissa paikoissa sopivia miehiä ollenkaan?

        Vai näet, mutta odotat että he tekevät jonkun aloitteen?

        Siis kun sanot että et törmää miehiin noissa paikoissa.

        ilmeisesti kiinnostavat miehet taitavat olla varattuja, kun mitään
        vastakaikua ei tule. Aloitteen puuttesta ei minua ainakaan voi
        syyttää, pitkä katsekontakti ja valloittava hymy taitavat kyllä
        ilmaista kiinnostukseni ihan selvästi. Vai ovatko miehet
        niin ujoja?


      • mies32
        Näen, mutta kirjoitti:

        ilmeisesti kiinnostavat miehet taitavat olla varattuja, kun mitään
        vastakaikua ei tule. Aloitteen puuttesta ei minua ainakaan voi
        syyttää, pitkä katsekontakti ja valloittava hymy taitavat kyllä
        ilmaista kiinnostukseni ihan selvästi. Vai ovatko miehet
        niin ujoja?

        Ovat.

        Suurin osa miehistä ei edes baarissa pienessä sievässä uskalla iskeä pitkän hymyn perään. Baarien ulkopuolella selvinpäin äärimmäisen harva.
        Sitäpaitsi jos jokaisen pitkän katseen perään lähtisi iskupuuhiin, eihän tässä muuta ehtisi tekemäänkään.


      • KTM--
        Näen, mutta kirjoitti:

        ilmeisesti kiinnostavat miehet taitavat olla varattuja, kun mitään
        vastakaikua ei tule. Aloitteen puuttesta ei minua ainakaan voi
        syyttää, pitkä katsekontakti ja valloittava hymy taitavat kyllä
        ilmaista kiinnostukseni ihan selvästi. Vai ovatko miehet
        niin ujoja?

        "ilmeisesti kiinnostavat miehet taitavat olla varattuja, kun mitään
        vastakaikua ei tule."

        Joo samaa sanoin itse tuossa yhdessä viestissäni. Naiset tuijottelevat, mutta eivät tee mitään no ehkä hyvyilevät. Mutta luulen että he ovat varattuja, siksi en iske varattuja.


      • Voi teitä miehet
        KTM-- kirjoitti:

        "ilmeisesti kiinnostavat miehet taitavat olla varattuja, kun mitään
        vastakaikua ei tule."

        Joo samaa sanoin itse tuossa yhdessä viestissäni. Naiset tuijottelevat, mutta eivät tee mitään no ehkä hyvyilevät. Mutta luulen että he ovat varattuja, siksi en iske varattuja.

        tottakai teidän pitää hymyillä takaisin tai antaa joku muu
        vihje siitä, että olette kiinnostuneita. Eihän sitä muuten
        voi ottaa sitä seuraavaa askelta...muuten tulee vain
        tunne ettei toinen ole kiinnostunut ollenkaan! Ja
        nyt tämä (ihan aikuisten oikeasti) sinkku lähtee sinne
        lenkkipolulle...


    • KTM--

      Nosto

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1885
    2. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      30
      1640
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      77
      1565
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1422
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      310
      1368
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1192
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1119
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1009
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      997
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      238
      894
    Aihe