Huulet paljastavat naisen luonteen

koolla väliä?

38

6067

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiukka ylähuuli

Toisaalta voi olla totta, toisaalta ei. Mielestäni peritty huulten koko ja muoto ei kerro luonteesta mitään. Mutta kasvojen ilmeisiin ja siten jonkin verran piirteisiin luonne vaikuttaa. Tietyssä tunnetilassa jännitetään tiettyjä kasvojen lihaksia. Aikaa myöten nuo lihakset vahvistuvat ja vaikutus näkyy myös ulkonäössä. Aina kiukkuinen ihminen muuttuu pysyvästi äreän näköiseksi, aina hyväntuulinen ystävällisen näköiseksi jne. Tällainen ilmehdintä ulottuu jonkin verran myös huuliin.

• 573894po8i

Eihän Julia Robertsilla ole viivasuu! Sillähän on kohtalaisen paksut huulet, ja tosi iso suu... Viivasuu tarkoittaa kapeita huulia, kuten esim. Helen Hunt.

Muuten aika kökköä koko juttu, enkä oikein usko. Tosin tuo viimeinen väittämä suu raollaan kulkevasta ihmisestä on aika paikkansa pitävä, mutta sekinhän on ILME eikä ole millään tavalla yhteydessä huulten ja suun kokoon ja muotoon.

• kjldkns

Raollaan oleva suu = nenä tukkeessa eikä pysty hengittämään normaalisti nenän kautta.

• Suu suppuun..

Useilla naisilla keski-ikäisenä volyymi katoaa ylähuulesta ja suu näyttää viivalta eikä huulipuna näytä enää hyvältä kun amorin kaaria saa etsiä ja piirtää.Itse käyn otattamassa hieman ylähuuleen täytettä ja nostaa suupieliä kivasti myös.Kuten julkkikset tekevät myös.Tosin maailmantähdet unohtavat mikä on luonnollista..tai sen näköistä ..

• hhehhe

"Ulkoneva alahuuli:

Ulkonevan alahuulen omaava henkilö on usein hyvin julma ja raaka. Hän ajaa vain omia etujaan ja tarkoitusperiään. Tämä henkilö on mitä suurin materialisti, joka hankkii haluamansa, vaikka siinä sivussa täytyisi sananmukaisesti murjoa muut kumoon."

Olen siis julma ja raaka empatiakyvytön materialisti tämän kuvauksen perusteella. Kaikkea sitä kuulee.. Täyttä hömppää...

• N

Ota pusukala

• sdf
        N kirjoitti:

Ota pusukala

Mikä se on?

• Bonague

Itse on neljäkymmentä kaksi ja voin sanoa, että huulienmuoto saa jokin verran uutta ilmettä kun vnhentuu. Miä ole koko ikäni ollut hymyilevä ja minulla näkyy amorinkaari selvästi ja huulien muoto on pysynyt miltei ennalaan. Neuraminen ja hymyileminen on siis lääkettä myöskin ulkonäköön- Kannattaa siis harjoitella tuota taitoa, sillä e luo kasvojen lihaksiin liikettä!

• N
        sdf kirjoitti:

Mikä se on?

Se on kala.on aikas ankeeta.

• fghghj
        N kirjoitti:

Se on kala.on aikas ankeeta.

Mikä on ankeeta? Miksi mun pitäisi ottaa pusukala? Mitä hittoa horiset, nainen?

• täyttä kuraa

Paitsi olen kyllä sitä mieltä, että avoin suu-kuvaus saattaa osua oikeaan. Ainakin mielikuvat. Jos suu on jatkuvasti auki ihminen näyttää yleensä retardilta.

• Hot Lips

Riippuu millä tavalla raollaan, seksikkäästi hieman vai ihan avoinaisena, jälkimmäinen näyttää kieltämättä tyhmältä.

• rilj

No se tarkoittaa nimen omaan sitä vähän mukamas seksikkäästi raollaan olevaa ilmettä. Oikeasti se ei ole sen seksikkäämpi kuin duck face, paitsi että duck face on vielä etovampi... Hyi saatana, järkytin itseäni ja nyt vaan duck facet vilisee mielessä! Menen oksentamaan...

• red lips

Uskon, että paksut aistikkaat huulet omaavat naiset ovat tunteellisempia ja sielukkaampia kuin ohuet huulet omaavat. Kapeista huulista tulee mieleen vähän sellainen takakireä ja kova tiukkapipo. Tunnistan tämän naistyypin jo kaukaa. Yleensä ovat vielä katkeria. Voi kyllä pohjautua omiin kokemuksiin lähipiiristä :D.

• Muhkeat on parhaat

Sama, minulla tulee ohuthuulisista ihan samoja mielikuvia :O Kyllähän paksut huulet näyttävät kauniimmalta kuin ohuet, joten ei ole mikään ihme että monet naiset ottavat täytettä huuliinsa.

• rexonthebeach

Niin, ohuita huuliahan ei varsinaisesti itse syntyessä valita... Mukava saada selitys tälle "katkeruudelleni", nehän ovat vain nämä huulet. No, onneksi toiset pitävät kinkymmästä ;)

• VOI VOI JA KORPPU

Huulet paljastaa nuorena,mutta botoksilla turvotetut ei paljasta kuin yhden asian

• SUU KIINNI

Paras suu on pieni ja hymyilevä,oma luonnon kaunis huulet teräväpiirteiset

• N

Oisko noin.

• Höpö, höpö

Katoit sitten peiliin, ja päätit kehua itseäs?

• Kollageenihirviöt

Minusta ainakin kollageenilla piikitetyt duck facet paljastavat olevansa tyhmiä ja huonoitsetuntoisia. Monella suomalaisnaisellakin on mennyt överiksi ylähuulen suurentaminen eikä kukaan heistä ole kauniimmaksi muuttunut täytteiden ansiosta. Hollywoodissa on vielä pahempia.

• Kamalaa

Melkoista huuhaata sitä tuotetaankin.

• huulet

Hihihihii, no mulla kyllä osui oikeaan luonteeni kanssa :)

• Why so Serious?

Hihii nuo ovat hömppäjuttuja joita ei ole tarkoituskaan ottaa tosissaan.

• N

Huomenta kaikille.

• Olipa.

Huulet ohuet tai paksut,niin molemmat ovat seksikkäät hymyillessä.

• Feikit vai aidot

Tuo tutkimus on täyttä paskaa, mutta hymyillessä paksut huulet näyttävät kauniimmilta koska ikenet eivät näy niin paljon hymyillessä. Ohuthuulisella näkyy ikenet kuin hevosella, se ei ole nätti näky. Muhkeahuulisen naisen hymy on kauniimpi. Mutta jos ei ole luonnostaan paksuja huulia, niin sitten ei ole. Kollageenilla, Restylanella tai Botoxilla täytetyt kumihuulet on todella rumat.

• :D

Vittu mitä skeidaa!!!

• turbohuulilehmä

Juu huulista voi ennustaa koko henkilön elämän ja nähdä kaikki kiemurat kiekurat...

• mitäs sitten

kun huulien turpeus/täyteläisyys muuttuu päivien myötä?!
      On päiviä jolloin olen niin stressissä että huuleni ovat tiukat ja ohuet ja taas päiviä jolloin ne ovat pyöreät ja turpeat?!
      Hormonaaliset vaihtelut vaikuttavat, liikunta jne. mutta totta on kun olen väsynyt niin huulenikin ovat pienet viivat ja aamuisin levänneenä yleensä pulleat ja kauniit.

• Itselläkin välillä

Huulet voivat tuntua välillä pulleammilta ja taas ohuemmilta, mutta huulien koko ei vaihdu eikä muuta muotoaan.

• et silleen

Ei tuo pidä paikkaansa. Harvemmin suupielet ylöspäin on muutoin kuin hymyilleissä, ja minusta on idioottimaista jos koko ajan hymyilee. Toisekseen tunnen paljon ihmisiä, joilla on suu auki, kun tekevät jotain tarkkaa työtä, eivätkä ole tyhmiä. Itsekään en flunssassa pidä suuta kiinni, kun jostain kautta pitää hengittää. Äo:ni on kuitenkin normaalia parempi, eikä ole ulkonevia hampaita.

• ÄLLITÄLLI

Hehheh, mikä juttu ja vertauskuvaksi otat pari pimua, joiden huuliin ( pitkin muuta kroppaa) ruiskutetaan botoxia parin viikon välein. No tuostahan sitä itse kukin voi mielessään päätellä naisen luonteen

• dssa

Tunnen henkilöitä naisia jotka ovat itsekkäitä jopa ilkeitä. Heiltä puuttuu ..ylähuuli. Huulen tilalla on vaan nahka joka päättyy hampaisiin. Juoruakoilta puuttuu kaunis ylhuuli. Se johtuu taas siitä että ilkeäpuheinen naiselta katoaa naisellisuus. Ylähuulettomien on vaikea saada puolisoa.

• En usko

Hitto mitä schaissea :D Oliko tuo juttusi joku huono vitsi? Ei ihmisen kasvonpiirteillä ja luonteella ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Ihmiset vain muodostavat tietynlaisia mielikuvia ulkonäön perusteella mutta ne eivät ole totuudenmukaisia.

• Rasismia

Eipä olla paljoa sivistytty. Aikanaan mittailtiin kallon muotoja yms. mittasuhteita ja sen perusteella tehtiin päätelmiä luonteesta ja rikollisista taipumuksista.

• viljo68

Kunnon pusuhuulet ne naisella olla pitää.

• j k

niinkö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5842
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4404
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2981
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1569
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      68
      1313
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1216
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1169
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1161
    Aihe