Tämä asia on käsitelty lukuisissa topiceissa useaan kertaan, mutta halusin aloittaa uuden, koska sain muiden kirjoittamista jutuista vain lähinnä viitteitä.
Olen nyt tapaillut mielestäni todella mielenkiintoista mimmiä kolme kertaa viikon aikana:
1. Ensimmäinen tapaaminen meni kliseiseen tyyliin kahvilla, jossa juttelimme niitä näitä. Viihdyimme mielestäni todella hyvin keskenämme! Kysyin häneltä, että haluaisiko vielä lähteä kanssani ulos. Vastaus oli kyllä. Halasimme tuttavallisesti lopuksi ja lähdimme omille teillemme.
2. Kävimme piknikillä, jossa tunnelma oli alkuun kiva, mutta se hieman hyytyi jopa omalta osaltani. Ei kiinnostanutkaan niin paljoa, kuin olin kuvitellut. Aika meni sielläkin kuitenkin todella kivasti. Ei siinä mitään. Kun olimme taas lähdöillämme, kysyin häneltä, että mites seuraava kerta? Vastaus oli jälleen kyllä. Viestitellessämme samaisena iltana, hän kiitti minua koska olin nähnyt niin paljon vaivaa ja kuinka hän meni hieman lukkoon. Kertoipa vielä, että hänellä oli hauskaa.
3. Tapasimme uudelleen seuraavana päivänä. Kävimme ravintolassa lasillisella ja keskustelu oli todella vapaata. Lyhyet hiljaiset hetketkään eivät tuntuneet kiusallisilta. Huomasin hänestäkin, että se oli OK. Aloittipa hän keskustelua, kun en itse keksinyt oikein mitään :) Halasimme jälleen lopuksi. Uskoakseni viihdymme molemminpuolin toistemme seurassa!
Näiden kolmen tapaamistemme jälkeen, minusta on tuntunut mahtavalta! Kiinnostukseni tähän mimmiin on kasvamassa. Suunniitelen tässä jo neljättä tapaamista leffan illallisen merkeissä.
Olisikohan aika ruveta jollain tapaa tiedustelemaan, että mille tielle menemme? Olemme molemmat todella ujoja. Kaiken lisäksi olemme molemmat täysin kokemattomia seurustelusta.
Kuinka voisin varovaisesti antaa ymmärtää, että pidän hänestä kovasti ja haluaisin olla hänen seurassaan vakavasti? En halua säikäyttää häntä liian äkkinäisillä sanoilla/teoilla. Kylläpäs onkin vaikeita juttuja :/
Miten mennäänkään eteenpäin?
9
734
Vastaukset
- carambola87a
Kai se on yksilöllistä mikä on sopivin etenemisvauhti ja -tapa.
Olen osittain samassa tilanteessa, mutta "lämmittelyä" on kestänyt 1kk ajan ja tuntuu jo että jotakin aloitetta pitää kohta minun tehdä tai muuten ollaan samassa pisteessa vielä 1kk päästä.
Kiinnostaisi naisilta kuulla mitkä on parhaita tapoja edetä jos haluaa edetä suhteessa. Ensinnäkin, mitä tarkoitetaan etenemisellä, tarkoittaako se sitä että ollaanko valmiita menemään sänkyyn? Jokainen suhde etenee omalla painollaan ja jos on kiinnostunut vastakkaisesta osapuolesta tarpeeksi niin suhde etenee itsestään. Olen sitä mieltä nim. "Pahako rasti" että otat asian rohkeesti esille ystävättäresi kanssa koska jos olette molemmat ujoja niin saattaahan olla että myös hän on epätietoinen eikä uskalla ottaa asiaa puheeksi.
- Parisuhteessa
Miehet,
Sanokaa naisille suoraan miltä teistä tuntuu.
Naiset tuskin säikähtävät/ahdistuvat, niin helposti kuin miehet.
Me tarvitsemme huomiota, välittämistä! ;) - AP
Etenee varmasti omalla painollaan. Petipuuhiin minulla ei ole mikään kiire. Se voi odottaa omasta puolestani. Mutta onko neljän tapaamisen jälkeen turhan aikaista mennä sanomaan, että: "Haluan sut, koska olet niin erityinen minulle. Tahdotko olla mun tyttöystävä?"
Vaikka juttu luistaa jo nyt mielestäni hyvin, ja hän haluaa tavata minua, niin emme kuitenkaan ole tuttuja entuudestaan. Tahtoisin tutustua häneen paremmin ja luulen, että niin haluaa hänkin minuun. Mutta pelkään, että jumahdan kaveriasteelle. Voi saamari, kun osaan olla kädetön tässä asiassa!
Kiitos teille, jotka rohkaisette ja annatte vinkkejänne :)- 22
Kyllä hän varmasti on kiinnostunut, kun haluaa kanssasi treffeillä käydä. Voisit ihan vain kysyä, millä mielellä hän on liikenteessä, että itse haluaisit seurustella hänen kanssaan. Aika harva nainen pahastuu siitä, että kerrot aikeistasi, sillä kaipaamme mieheltä turvaa ja läheisyyttä. Sitähän sinä juuri olet tarjoamassa.
Jos hän kieltäytyy, niin hän ei ole se oikea sinulle. Jos hän haluaa rauhassa miettiä asiaa, niin silloin hän vain todellakin haluaa mietintäaikaa. Tsemppiä! :)
Aika varhaista puhua seurustelusta mutta jotta ette jäisi kaveriasteelle niin pitäisi löytyä halua koskettaa toista. Ei sänkyyn tarvitse hypätä mutta halailua, kädestä pitämistä, kainalossa pitämistä, pussailua... Jos sekin tuntuu hyvältä niin vasta sitten voi tietää haluaako toisesta muutakin kuin kaverin.
- AP
Itse olen tehnyt aloitteet pieniin kosketuksiin ja halauksiin. Ei hän niitä torjunutkaan ole, mutta hän ei ole vielä sellaista ns. "vahingollista kosketusta" tehnyt minulle. Olen ottanut sen hieman ikään kuin mielenkiinnon puutteena minua kohtaan :/
Hassua kuitenkin on se, että aina kun olemme lähdössä tapaamisten jälkeen koteihimme, hän katsoo minua ikään kuin: "Ole kiltti ja halaisit edes minua ennen kuin lähdet". Voi olla, että olen lukenut sen tilanteen väärinkin näin kokemattomana, mutta sille hänen katseensa tuntuu. Sellainen aneleva ja jännittynyt :)
Pitäisikö minun vain päättäväisesti jatkaa aloitteiden tekemistä? Vai odotanko, että saan vastakaikua? - truulia
No minä sanoisin, että on liian aikaista puhua vielä seurustelusta. Hänen seurassaan on varmasti kivaa ja tunteesi häntä kohtaan ovat aidot. Mutta et tiedä hänen tunteitaan vielä, hänhän voi syttyä asioihin hitaammin. Eikä pidä olettaa, että koska hän on nainen, hän ei säikähdä suoraa puhetta noin aikaisessa vaiheessa!! Minäkin säpsähtäisin, jos viikon päästä mies alkaisi puhumaan seurustelusta. Ja minä olen tunnettu näistä salamasuhteista, että päätyy suhteeseen lähes itsekseen hyvin nopeaan tahtiin.
Selvittäkää ensin, että viihdyttekö oikeasti toistenne seurassa vai onko tässä nyt vain pieni ihastus vasta käynnissä. Se vaikuttaa oikeasti paljon. Ja että olisko teistä suhteeseen. Elikkä toimiiko teidän välillä muukin kuin se, että teillä on mukavaa yhdessä. Tutustu siis nyt rauhassa tyttöseen, selvitä omia tuntemuksiasi tarkemmin ja myös tytön tuntemuksia. Odota nyt ensin edes, että jää väliltänne sulaa paremmin, että pystytte rohkeasti tuomaan itseänne ja tuntemuksianne toisten seurassa esille ennen kun suhteeseen lähdette.
Ja suosittelen nyt jo pussaamaan sitä tyttöä! ;) - AP
Moikka vaan! Turha viestihän tämä on, mutta halusin vain vielä kiittää teitä, jotka annoitte neuvojanne ja mielipiteitänne! Seurustelemme tätä nykyä ja tuntuu vaan niin mahtavalta! :) Ei arastelua, vaan uskallamme kertoa toisillemme kaiken mahdollisen ja liikkua ihan missä tahansa. Ujostelemiset on jääneet meiltä molemmilta pois ja kaikki tuntuu luonnistuvan kuin itsestään. On tää vaan niin hieno tunne! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17310041Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523335Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493093- 642805
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2022159- 1142113
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251973Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä651591Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121336Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221336