Miksi suomalaiset naiset eivät hymyile?

sinkkisanko

Kävin kuuluisassa kallen torstaissa katsomassa kesä menoa. Olihan siellä porukkaa ja pääsin juttusille kolmen naisen kanssa.

Minä en koskaan mene puhumaan naiselle, jos nainen ei anna jotain vinkkiä esim. katsetta ja hymyä.

Kolme naista siis täydessä Kallessa hymyili minulle. Ensimmäinen oli Virosta, toinen Venäjältä ja kolmas Yhdysvalloista.

Yksikään suomalainen nainen ei minulle hymyä suonut vaan he pyörivät keskenään ja joivat halpaa kuohuviiniä.

52

1440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zzzzzzvafe

      Koska Suomi, kokonaisuudessaan, on perseestä.

    • Ehkäpä?

      Jospa et kiinnostanut enempää kuin noita kolmea?

    • nainennnnnnnnnnn

      Suomessa sekä miehet että naiset ovat keskimäärin aika ilmeettömiä. Hymyilyäpidetään täällä vajaaälyisyyden merkkinä.

      • heh,.

        " Hymyilyäpidetään täällä vajaaälyisyyden merkkinä. "

        Aivan totta, jos joku vastantulija hymyilee, niin oitis ajattelee, että tuolla on vähän ruuvit löysällä..

        Ja ap:lle miksi et itse hymyillyt niille naisille, jos kerran sitä kaipasit.


      • Aikilljuuu
        heh,. kirjoitti:

        " Hymyilyäpidetään täällä vajaaälyisyyden merkkinä. "

        Aivan totta, jos joku vastantulija hymyilee, niin oitis ajattelee, että tuolla on vähän ruuvit löysällä..

        Ja ap:lle miksi et itse hymyillyt niille naisille, jos kerran sitä kaipasit.

        EI, vaan me ollaan niin saakelin huonoitsetuntoisia että ajatellaan heti että SE NAURAA MULLE MINÄ TAPAN kun joku tuntematon katsoo virne naamalla.


    • bmxclbfmcnclnm

      Mitä hymyiltävää mullakaan olisi vieraalle ihmiselle? Jos ei naurata,ei naurata.l

    • näisevaanon

      Suomalaisen naisen logiikkaan kuuluu, että miehen pitää AINA tehdä aloite. Suomalainen nainen ei koskaan anna mitään vinkkiä kiinnostuksestaan, eikä edes katso miehiä. Suomalainen nainen pitää lähestymistä merkkinä vahvasta itsetunnosta, oli mies kiinnostava tai ei.

      • n20 :)

        Eipä muuten ole noin!
        Itse hymyilen about jokaiselle katsekontaktia hakevalle miehelle baarissa (tai oikeastaan muuallakin), mielestäni se on kohteliasta! :) Teen myös aloitteita jos mies ei näytä saavan aikaiseksi. Joten eipäs taas yleistetä.


    • pitäis tajuta itteki

      no ehket kiinnostanu muita kun näitä ammattilaisia jotka heti tunnisti että tossa hyvä poka - maalaispoitsu lähteny helsingin yöhön.
      Joten kannattaisko olla ihan hiljaa tästä sun menestyksestä hesan yössä.

      Ne muut naiset ei vaan ollu kiinnostunu susta. eikö ole aika loogista että kukaan nainen tai mies ei anna mitää vinkkejä tai tee aloitteita sellaisia ihmisiä kohtaan joista ei ole kiinnostunut.
      Kummallista että tästä vingut etkä tajua tätä luonnostaan. no tässä sitten rautalangasta väännettynä, oleppa hyvä.

      • Ammuuuuuuuu!!!!!!!!

        Siellä ärähti lihava suomalaisnainen :)


      • :)))

        suomalaisen naisen asennetta ja naamanilmeitä ihan livenä tuossa ylläolevassa viestissä :D


      • Hymypoika

        Eihän hymyily tarkoita sitä, että on kiinnostunut jostakin. Minä hymyilen usein lihavillekin naisille ja jopa miehille, mutten todellakaan ole heistä kiinnostunut romanttisessa tai seksuaalisessa miehessä.


      • Hymypoika
        Hymypoika kirjoitti:

        Eihän hymyily tarkoita sitä, että on kiinnostunut jostakin. Minä hymyilen usein lihavillekin naisille ja jopa miehille, mutten todellakaan ole heistä kiinnostunut romanttisessa tai seksuaalisessa miehessä.

        Siis mielessä :)


      • YTM
        Hymypoika kirjoitti:

        Eihän hymyily tarkoita sitä, että on kiinnostunut jostakin. Minä hymyilen usein lihavillekin naisille ja jopa miehille, mutten todellakaan ole heistä kiinnostunut romanttisessa tai seksuaalisessa miehessä.

        No ap sanoi viestissään että ottaa hymyn vinkkinä, niinkuin suurin osa suomalaisista miehistä. Mies taas voi hymyillä ihmisille ilman että kukaan ottaa sitä minkäänlaisena vinkkinä.


      • selvääpässinlihaa

        Näinhän se menee. Kaikki Helsingin yökerhoissa olevat ulkomaalaiset naiset oat maksullisia, kiitos tästä tiedosta.
        Nyt pitäisi vielä tietää kuinka erotan suomenruotsalaisen ruotsalaisesta, että en mene vahingossa tarjoamaan rahaa suomalaiselle. Ruotsalainenhan on ulkomaalainen, eli maksullinen.


      • sweea78
        selvääpässinlihaa kirjoitti:

        Näinhän se menee. Kaikki Helsingin yökerhoissa olevat ulkomaalaiset naiset oat maksullisia, kiitos tästä tiedosta.
        Nyt pitäisi vielä tietää kuinka erotan suomenruotsalaisen ruotsalaisesta, että en mene vahingossa tarjoamaan rahaa suomalaiselle. Ruotsalainenhan on ulkomaalainen, eli maksullinen.

        Suomenruotsalainen ei hymyile ja ruotsalainen hymyilee :)


      • Ei kaikki
        selvääpässinlihaa kirjoitti:

        Näinhän se menee. Kaikki Helsingin yökerhoissa olevat ulkomaalaiset naiset oat maksullisia, kiitos tästä tiedosta.
        Nyt pitäisi vielä tietää kuinka erotan suomenruotsalaisen ruotsalaisesta, että en mene vahingossa tarjoamaan rahaa suomalaiselle. Ruotsalainenhan on ulkomaalainen, eli maksullinen.

        Mutta tässä aloittajan tapauksessa hyvinkin todennäköistä että noin oli.


      • VVVVPPPPPP
        Hymypoika kirjoitti:

        Siis mielessä :)

        Että ihan lihavillekin naisille? Minä en hymyile lihaville miehille. En muillekaan miehille. Miksi pitäisi virnistellä tuntemattomille ilman aihetta? Ei noita hymyileviä miehiäkään kovin usein satu näkymään.

        Ps. en ole lihava.


    • YTM

      Ehkä he eivät olleet kiinnostuneita sinusta?

    • kalletyttö

      En minäkään hymyile kuin sellaisille miehille, joista olen kiinnostunut. Kallessa on ehkä 1-2 sellaista illan aikana.

      Mutta jos haluat tutustua naisiin, niin sinun pitää ryhtyä aloitteellisemmaksi. Miehen rohkeus tulla juttelemaan (fiksuja, ystävällisesti, naista kunnioittaen) ja tietynlainen määrätietoinen itsevarma asenne voi hyvinkin kompensoida sen, ettei ulkonäkö heti miellytä ventoviearasta naista. SItten kohta jo hymy irtoaakin ja kiinnostusta löytyy. Kun ei tunne toista, päätelmät tehdään todella pintapuolisesti, kaikkialla ja sanoisinko Kallen torstai-illassa erityisesti.

      • jepukadnessar

        Jos kaikilla naisilla on tuollainen ajatusmaailma Kallessa, että 1-2 kelpaa, siis niillä läskeillä ja taviksillakin, niin mietipä tilannetta miesten kannalta?


    • :´(

      Suomalainen nainen ei hymyile, koska haluaa välttää ei-toivotut lähestymisyritykset.

      • pååååxxxxx

        Tässä varmasti yksi syy naisten hymyilemättömyydelle, koskien varsinkin niitä vähänkin paremman näköisiä naisia.
        Meillähän on aina joka paikassa näitä miehiä jotka jatkuvasti puskevat naisiin kiinni, aina suorastaan ahdistelevat naisia. Ja jos nainen vielä vähänkin uskaltaa edes katsoa tällaisia miehiä päin ja hymyillä, niin nämä miehet oitis tulkitsevat naisen olevan hänestä kiinnostunut miehenä ja siitä varmasti liimautuvat naiseen kiinni.
        Toisaalta meillä on suomalaisissa miehissä paljon hyvinkin estyneitä. Näille miehille nainen voisi flirttailla sen kuin osaa eivätkä nämä siltikään tulkitsisi sitä kiinnostuksen osoitukseksi, mutta ehkä vähän paremmin uskaltaisivat lähestyä.


      • pååååxxxxx
        pååååxxxxx kirjoitti:

        Tässä varmasti yksi syy naisten hymyilemättömyydelle, koskien varsinkin niitä vähänkin paremman näköisiä naisia.
        Meillähän on aina joka paikassa näitä miehiä jotka jatkuvasti puskevat naisiin kiinni, aina suorastaan ahdistelevat naisia. Ja jos nainen vielä vähänkin uskaltaa edes katsoa tällaisia miehiä päin ja hymyillä, niin nämä miehet oitis tulkitsevat naisen olevan hänestä kiinnostunut miehenä ja siitä varmasti liimautuvat naiseen kiinni.
        Toisaalta meillä on suomalaisissa miehissä paljon hyvinkin estyneitä. Näille miehille nainen voisi flirttailla sen kuin osaa eivätkä nämä siltikään tulkitsisi sitä kiinnostuksen osoitukseksi, mutta ehkä vähän paremmin uskaltaisivat lähestyä.

        Se vielä että monet rumat naiset taasen lienevät hymyilemättölmiä siksikin kun tietävät, että ei heistä kuitenkaan oltaisi kiinnostuneita naisena


    • eronnut ja hymyilevä

      minä hymyilen aina, sillä olin pitkässä parisuhteessa jossa sain kuulla jatkuvasti, miksi olen naama vääränä..kroonistui näin..

    • mies32

      Hymyilevät liikaakin.

      • Kokeile sinäkin!

        Milloin voi hymyillä liikaa?
        Tutkitusti hymyily lisää kehon omien mielihyvähormoonien tuotantoa ja rentouttaa koko kropan lihaksia.
        Hymyyn tarvittavista hermoteistä on suora yhteys aivojen mielihyväalueisiin ja stressiä poistava mekanismi on siis kaksisuuntainen.


      • mies32
        Kokeile sinäkin! kirjoitti:

        Milloin voi hymyillä liikaa?
        Tutkitusti hymyily lisää kehon omien mielihyvähormoonien tuotantoa ja rentouttaa koko kropan lihaksia.
        Hymyyn tarvittavista hermoteistä on suora yhteys aivojen mielihyväalueisiin ja stressiä poistava mekanismi on siis kaksisuuntainen.

        Silloin voi hymyillä liikaa, kun YTM-parka ei tiedä mihin suuntaan katsoa, kun joka suunnasta tulee hymyilevien naisten flirttiä. Silloin on usein paettava baarista.


      • ei onnistu
        Kokeile sinäkin! kirjoitti:

        Milloin voi hymyillä liikaa?
        Tutkitusti hymyily lisää kehon omien mielihyvähormoonien tuotantoa ja rentouttaa koko kropan lihaksia.
        Hymyyn tarvittavista hermoteistä on suora yhteys aivojen mielihyväalueisiin ja stressiä poistava mekanismi on siis kaksisuuntainen.

        Ainahan naaman voi vetää virneeseen mutta vastaako se oikeaa hymyä?
        Vastentahtoinen hymy ei lisää ainakaan mielihyvähormonia. Hymyn on tultava sydämestä ja silloin kun se tulee on hymykin luonnollinen.


    • Eikö hymyile

      Usein jutustelen hymyilevien naisten ja joskus miestenkin kanssa koiraa kävellyttäessä. Ehkä se on sellainen rento tilanne, jossa voi vapaasti hymyillä.

      Jossain baarissa sitten, kun muistelen aikoja, niin ei ne jätkätkään hymyilleet, ei yhtään vaikka iskemään olivat tulossa.

    • Ei naurata, ei

      Eipä taida olla paljon syitä. Pienet palkat, kurja ilma ja moni huonossa suhteessa tai yh.

    • dont smile

      Koska jos lapsena hymyili, joutui pedofiilin uhriksi.

    • Kyllä mä hymyilen vähän joka paikassa jos katseet kohtaavat. Ei se silti tarkoita aina iskemistä. Mulla vaan on hymy herkässä. silti ihan liian harvoin miehet uskaltavat tulla juttelemaan.

    • itse ihmetellyt

      samaa. Suomalaiselta naiselta puuttuu sellainen elämänilo kokonaan, jos vertaa oikeestaan mihin muuhun maahan tahansa. Suomessa tapaa näkee tosi harvoin naisia jotka hymyilee, nauraa noin yleensakin.

      • nainenxx

        Suomalaiset miehet kun ovat niin kovin hilpeitä ja hyväntuulisia...


    • ex-palstalainen

      Kallessa, oli se sitten to tai viikonloppu, ystävällismielinen hymyily kostautuu puolen yön jälkeen.

      Illan edetessä pikkutunneille liian moni kokeilee onneaan suoralla kontaktilla pyllyyn tai lantioon. Härskeimmät etumuksen kosketuksella. Jos ei halua kokea ahdistelua siis on joko hymyiltävä ilman katsekontaktia tai lähdettävä kotiin ennen yhtä... Aika harva suomalainen nainen, haluaa tutustua mieheen ensimmäiseksi pYllynsä välityksellä ;-)

      Toinen asia on, että aika moni baarissa olevista naisista on seurustelevia ja eivät siksi halua antaa väärää signaalia. Silloin on parempi olla katsomatta ketään silmiin. Toimii kohtuullisen hyvin.

      • Höpö höpö

        Kallessa vuosia käyneenä voin sanoa että ei pidä paikkaansa tuo väite että miehet alkaisi kouria pikkutunneilla.

        Lähes kaikki baareissa käyvät seurustelevat naiset etsii parempaa kumppania tai sitten ne haluaa testata että vielä kelpaa . Miksi ne muuten niissä kävisi ?


      • nainenxx
        Höpö höpö kirjoitti:

        Kallessa vuosia käyneenä voin sanoa että ei pidä paikkaansa tuo väite että miehet alkaisi kouria pikkutunneilla.

        Lähes kaikki baareissa käyvät seurustelevat naiset etsii parempaa kumppania tai sitten ne haluaa testata että vielä kelpaa . Miksi ne muuten niissä kävisi ?

        Ei kai se, ettei kukaan sua kouri tai, että sä et itse kouri ketään tarkoita, että sitä ei tapahtuis.

        Lähes kaikki baareissa käyvät seurustelevat miehet etsii parempaa kumppania tai sitten ne haluaa testata, että vielä kelpaa. Miksi ne muuten niissä kävisi?


      • höpö höpö
        nainenxx kirjoitti:

        Ei kai se, ettei kukaan sua kouri tai, että sä et itse kouri ketään tarkoita, että sitä ei tapahtuis.

        Lähes kaikki baareissa käyvät seurustelevat miehet etsii parempaa kumppania tai sitten ne haluaa testata, että vielä kelpaa. Miksi ne muuten niissä kävisi?

        ei tarkoitakaan, mut se on tosi tosi harvinaista. En muista koskaan nähneeni tollasta.

        Seurustelevat, varatut miehet käy baareissa just ton takia ja ihan vaan etsimässä yhden illan panoa.


      • Tuo on kyllä
        höpö höpö kirjoitti:

        ei tarkoitakaan, mut se on tosi tosi harvinaista. En muista koskaan nähneeni tollasta.

        Seurustelevat, varatut miehet käy baareissa just ton takia ja ihan vaan etsimässä yhden illan panoa.

        totta. Ensimmäisenä tulevat itseään tarjoamaan
        juuri varatut miehet, jotka eivät millään meinaa
        uskoa, ettei nyt tärppää.

        * naurua *


      • Kähmintää ja kourin
        Höpö höpö kirjoitti:

        Kallessa vuosia käyneenä voin sanoa että ei pidä paikkaansa tuo väite että miehet alkaisi kouria pikkutunneilla.

        Lähes kaikki baareissa käyvät seurustelevat naiset etsii parempaa kumppania tai sitten ne haluaa testata että vielä kelpaa . Miksi ne muuten niissä kävisi ?

        Kyllä minä ainakin kourin, sitä varten baariin mennään. En jaksa lässyttää mitään pelimiessontaa, parempi käydä vaan suoraan lihaan kiinni.


      • MuuhunkinTarkoitettu
        Höpö höpö kirjoitti:

        Kallessa vuosia käyneenä voin sanoa että ei pidä paikkaansa tuo väite että miehet alkaisi kouria pikkutunneilla.

        Lähes kaikki baareissa käyvät seurustelevat naiset etsii parempaa kumppania tai sitten ne haluaa testata että vielä kelpaa . Miksi ne muuten niissä kävisi ?

        Niin tai sitten baariin mennään pitämään hauskaa ystäväporukalla ja vetämään kännit. Ei baari mikään deittailupaika välttämättä ole, vaikka monet ovat sieltä kumppaninsa (tai yhden illan jutun) löytäneet.


    • Tuota ei voi ihan yleistää. - Minullekin joskus eräs työkaveri sanoi, että olisin ainoa nainen, jonka hän on nähnyt "hymyilevän koko ajan". - Kyllä varmasti suomalainen nainen hymyilee, mutta on täysin eri asia hymyillä siksi, että se kuvastaa mielialaa kuin hymyillä tarkoituksellisesti.

      Tuo tarkoituksellinen hymyily on mielestäni flirttailua, jota eivät kaikki naiset osaa, uskalla tai halua harrastaa. Ilmeisesti siis tarkoitat naisen antamaa hymyä ja suoraa katsetta sinua kohti, joka kertoo, että olet tervetullut lähestymään ;) ?

    • America12

      Se on totta että suomalaiset naiset läheskään kaikki ei hymyile ja sama on miehissä ja suomessa on muitakin ns. huonoja puolia:

      Liika alkoholinkäyttö
      Luonne.
      Sisäänpäinvetäytyvä (ei koske kaikkia)
      Öykkäröinti esim. päihtyneillä ihmisillä.
      Tämä on sitten vain minun mielipide viisi vuotta olen Yhdysvalloissa asunut niin siellä ihmiset olivat ystävällisiä, iloisia ja muutenkin erilaisia kuin suomalaiset.

    • 34234324

      En hymyile koska muuten ihmiset saisivat väärän käsityksen pian. Kun on niin monesti tapahtununt, että kun olen ollut ystävällinen ja hymyillyt miehelle, niin heti luullaan että olen kiinnostunut ja treffejä tarjotaan.

    • Helix00

      Minun syyni hymyilyn puuttumiseen on silkka ujous. Olen joskus saanut tosi vmäistä palautetta hymyiltyäni ja normaalisti tervehdittyäni. Pidän pokan tänä päivänä vaikka väkisin. Mukavaa on kuitenkin huomata, että on joitakin rohkeita jotka ilman hymyn tuomaa lupaa tulevat juttelemaan:)

    • t''rrd*s

      Jos miehelle hymyilee ja sit ei suostukaan sänkyyn tai seurustelusuhteeseen niin sitten haukutaan huoraksi tai loukkaannutaan verisesti tms.

      Kerran toisaalta olin Apollossa ja olisin halunnut tanssia, yritin hymyillä kaikille miehille, mutta yksikään ei tullut hakemaan. No, tuli yksi, mutta kun menin tanssimaan sen kanssa niin se alkoi puristelemaan ja likistelemään hyvin tunkeilevasti.

      Itse olin vastikään ulkomailla ja siellä saimme tanssia miesten kanssa ja voi että oli hauskaa. Lähdimme sitten hotelliin ja miehet toivottivat hyvät jatkot, eivät edes odottaneet että olisimme lähteneet sänkyyn. Suomessa ilmeisesti ravintoloista pokataan pääasiallisesti sänkyseuraa, joten naiset varovat etteivät vaan anna miehille sellaisesta merkkiä. Itsekin oletan että jos joku mies tulee puhumaan minulle ravintolassa, että hän tulee kokeilemaan josko irtoaisi, ja kun olen nihkeä, oletan että hän jatkaa seuraavaa uhria kokeilemaan.

      Olisi kiva tutustua miehiin, ja pitää hauskaa, ilman että olisi miehelle vain mahdollinen yhden yön kumppani. Toisaalta jos mieheen tutustuu ja vaikka antaa puhelinnumeron, niin sitten mies olettaa jo että se on lupaus seurustelusta, ja sitten menee monimutkaiseksi.

      Tällaisia kokemuksia mulla.

    • Koska on

      Typerää hymyillä ilman syytä.

    • juomattakin.

      Hymyilen

    • Kille setä

      Itse esittelen purukalustoani yleensä myös. Vieno irvistys, viinaa sopivasti, että pupillit hieman laajenee ja pieni ripaus "kiiltoa" katseeseen. Sen jälkeen pitkiä katseita naisiin ns. pokaus ilmeellä.

    • mimosamagic

      Hymyilen, se ei maksa mulle mitään :))

    • PM

      Suomalaiset naiset arvostelevat suomalaisia miehiä ja päinvastoin. Yleensä ihan syystäkin.

      Tapasin itse mukavan virolaisen naisen ja eroa suomalaisiin on aika paljon. Tutustuminen tapahtui vielä mukavasti naisen aloitteesta.

      Suomalaiset naiset sitävastoin kiinnostaa aina vaan vähemmän. Suomalainen nainen välttelee miehen katsetta kuin alistuen miehen edessä. Jos mies antaa naiselle vaikka ihan aiheesta pienen kehun niin nainen halveksuu miestä.

      Esimerkiksi vaikka naisen käyttämä tuoksu. Miksei kehua voi kuitata kohteliaasti vaan täytyy heti olettaa miehen haluavan vain pillua? Ette te nyt niin haluttavia ole.

      Jos nuori mies menee bussissa nuoren naisen viereen niin nainen vetäytyy kiinni ikkunaan kuin monni akvaarion lasiin "ettei vaan olkapää koske toiseen". Pitäisi kai sanoa että "ei mulla mitään tautia ole".

      Kun ikkunapaikalta pitää päästä pois niin jos ei rivakka hanskojen käteen laittaminen saa miestä väistämään niin sitten rynnitään niin että tuntuu. Miksi suuta ei osata avata?

      Baareihin mennään nokka pystyssä nuhruisissa makkarankuorivaatteissa ja ollaan niin hienoja mutta pari tuntia myöhemmin mylvitään siideripäissään, laukku ja ne H&M:n legginssit oksennuksessa kun jätkät on niin kusipäitä.

      Samaa toki voi sanoa miehistä. Nuoret aikuisetkin näyttää 14v turistijunteilta lippikset vinossa ja läskipohjalenkkarit jalassa. Tuskin virolaisten miesten raksalook etutukkineen on sen parempi mutta periaate "siisti ja tilanteen mukainen" olisi hyvä kaikille.

      Käytös ja tyyli tilanteen mukaan. Pieni asiallisuus ei tee pahaa kellekään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1885
    2. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      30
      1640
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      77
      1565
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1422
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      310
      1368
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1192
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1119
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1009
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      997
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      238
      894
    Aihe