Aiemmin pohtimani "kunnollisen miitin" suunnitteluketju

Hämärän rajoilta

Viikon takainen ex tempore -miitti oli mielestäni varsin mukava vähäisestä osallistujamäärästään huolimatta, joten siitä rohkaistuneena voisi yrittää järjestää tapaamista hieman pidemmällä varoajalla. Alkuperäinen ideani olikin, ettei tuo edellä mainittu tapaaminen, joka hetkessä tyhjensi alueen ihmisistä, toi poliisit paikalle ja muutti aurinkoisen heinäkuun illan synkeäksi vesisateeksi, ollut muuta kuin kevyt harjoitus, ja varsinainen miitti tulisi myöhemmin. (Siellä sitten heinäsirkatkin hiljenevät ja kaikkoavat, poliisin erikoisjoukkkojen lisäksi peliin puuttuvat myös puolustusvoimat ja trombit salamoiden säestyksellä halkaisevat kalliot maan ytimeen asti, josta kuuluu hyljättyjen sielujen hiljainen valitus.)

Valitettavasti en vain keksi oikein mitään ohjelmaa. En tunne metropolin menoja yhtä hyvin kuin paikalliset. Lisäksi olen tylsimys, joka tulee toimeen vähillä virikkeillä, joten tapahtumakäsikirjoitus "mennään johonkin (ei baariin) ja ollaan siellä; istutaan aulassa ja lasketaan kattotiilet" riittää itselleni hyvin. Ikävä kyllä muut taitavat keskimäärin olla vähän aktiivisemman elämäntavan kannattajia.

Siksi otan ehdotuksia vastaan. Heitetään puitteiksi alustavasti, että miitin ajankohta olisi tulevan viikon lauantai-ilta (sanotaanko klo 20 ->) ja paikka jossakin päin Helsinkiä(/pääkaupunkiseutua) - paitsi jos sää on huono, kuten kirjoituksissa (Iltalehti.fi) on ennustettu. Selkärangattoman jeesmiehen taattuun tapaan heitän pallon ainakin hetkeksi muille. Hyvät ideat otetaan harkintaan.

25

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkljjlkjljkkj

      Menkää Linnanmäelle. Siinä sitä ois muutakin oheistoimintaa kuin vaan tylsä miitti. Menkää keilaamaan jos on pienempi porukka.

    • ATM=fascisti

      Olikohan poliisille ilmoitettu, että joku ääriryhmä kokoontuu...

    • sillitrooli

      Siis sinne tuli ihan oikeasti poliisit, ja ilman että miittiporukalla olisi ollut jotain kähyä? On Suomikin mennyt kyllä melkoiseksi poliisivaltioksi. Siis ekaksi se, että jonkun hysteerisen naapuristopoliisi-anonyymipalstalaisen on täytynyt lähettää asiasta nettivinkkiä ja väittää miittiä jollain tapaa vaaralliseksi. Ja toiseksi vielä se, että poliisit ovat harkintansa jälkeen olleet samaa mieltä asiasta. Ei huhhuh... Alkaa kuulostaa ihan muulta kuin länsimaiselta demokratialta.

      • dgdgdg ddhhd dhdhhd

        eiköhän tästä palstasta oo menny aika paljo anonyymivinkkejä poliisille pedojen ja naistenvihaaja-väkivaltafantasioijien kokoontumispaikkana... se vaan, ettei hc-siiven miitti ollut tuo kyseinen...


      • dsgss sjsjs ssjsj
        dgdgdg ddhhd dhdhhd kirjoitti:

        eiköhän tästä palstasta oo menny aika paljo anonyymivinkkejä poliisille pedojen ja naistenvihaaja-väkivaltafantasioijien kokoontumispaikkana... se vaan, ettei hc-siiven miitti ollut tuo kyseinen...

        ah, ja itse olen jättänyt vinkit poliisille oikealla nimelläni, vaikka täällä anonyyminä olen...


      • sillitrooli
        dgdgdg ddhhd dhdhhd kirjoitti:

        eiköhän tästä palstasta oo menny aika paljo anonyymivinkkejä poliisille pedojen ja naistenvihaaja-väkivaltafantasioijien kokoontumispaikkana... se vaan, ettei hc-siiven miitti ollut tuo kyseinen...

        Mitenkään puolustelematta väkivaltafantasioijia, sanoisin että aikamoinen fantasioija saa olla se anonyymivinkkaajakin (joka varmaan lukeekin tämän). Mitä sinä anonyymivinkkaaja siellä, kuka ikinä oletkin, oikein luulit miitissä tapahtuvan? Luulitko että Suuri Isä tulee paikan päälle keskiaikaisen venytyspöydän kanssa ja alkaa kiduttaa lähimpänä olevia naisia? Vähän vaikuttaa siltä, että olet itse yhtä heikosti kiinni todellisuudessa kuin Suuri Isäkin.


      • Misu<3

        Mä nyt oon hirvee tylsimys ja riistän pojilta loput naurut, mutta mä käsitin siitä alkuperäsestä miittikertomuksesta, että poliisit pysähtyivät vaan tupakalle ja ihan sattumalta siellä missä tapaaminen oli.


      • ilmeeni kun

        Häh?


      • ----
        Misu<3 kirjoitti:

        Mä nyt oon hirvee tylsimys ja riistän pojilta loput naurut, mutta mä käsitin siitä alkuperäsestä miittikertomuksesta, että poliisit pysähtyivät vaan tupakalle ja ihan sattumalta siellä missä tapaaminen oli.

        Hämärät miittiavausten poistumiset, tinapillin mahdollinen väärintulkinta ja poliisien pöllähtäminen sattumalta paikalle aiheuttivat tietenkin asiaankuuluvia spekulaatioita.


      • Syväkurkku
        ---- kirjoitti:

        Hämärät miittiavausten poistumiset, tinapillin mahdollinen väärintulkinta ja poliisien pöllähtäminen sattumalta paikalle aiheuttivat tietenkin asiaankuuluvia spekulaatioita.

        Illuminaatti vahtii aateeämmiä ja silmukka kiristyy vähä vähältä. Poliisien ilmaantuminen oli vasta alkusoittoa, ja lopullisena päämääränä on die Endlösung der ATM-Frage.


    • sillitrooli

      Vielä aloitukseen liittyen: jos on lämmin kesäinen sää, niin kyllä puistot on ihan ykkönen tuollaiseen tapaamiseen. Linnanmäki voisi tosiaan, kuten joku tuossa mainitsi, olla ihan hyvä paikka tapaamiseen myös. Siellä pääsee sisätiloihinkin, jos sää ei olisikaan ihan niin kesäinen.

    • Parempi mieli :)

      Tekstiäsi on niin mukava lukea!

    • miks ääliöt taas on heti pilaamassa kun joku ehottaa miittiä?

    • hjgjghjhgj

      Ihan sairas yhteiskunta

    • YTM

      Jaha, ATM-miitti. Toivottavasti kukaan nainen ei eksy paikalle, joutuu joukkoraiskatuksi ja hakataan kuoliaaksi. :(

      • Kunnian mies

        Vain yli yhden miehen nussimat ilmaishuorat saavat kovan, mutta ansaitun rangaistuksensa.


      • Nainut nainen
        Kunnian mies kirjoitti:

        Vain yli yhden miehen nussimat ilmaishuorat saavat kovan, mutta ansaitun rangaistuksensa.

        ATM:lle antamisessa on rangaistusta tarpeeksi. Voi raukkoja...


    • Ei sillä että tulisin, vaikka olisi kuinka vapaata ja aikaa tai että minua siellä kaivattaisiin. Vaan töissähän mä.
      Mutta ei sitä tulekaan lähdettyä illanrientoon mihinkään, mistä ei kyytiä ole olemassa takasinpäin ennen ku seuraavana aamuna.

    • Hämärän rajoilta

      Minun piti kirjoittaa tähän jotakin eilen, mutta lähdin hommiin aamuseitsemältä ja palasin puoli kahdeltatoista illalla kotiin, minkä jälkeen ei ollut paljoa sanottavaa. Ei kyllä vieläkään ole mitään ideoita. Viime viikonlopuksi hankkimani ukulele alkaa tosin jo soida sormissani, joten voisimme mennä johonkin puistoon, jossa tulkitsisin hienon vanerisoittimeni säestyksellä herkkiä cover-klassikoita sekä omia laulelmiani. (No ei se minustakaan ollut hyvä idea. Ja se että ketju oli jo sivulla neljä pistää vähän miettimään koko miitti-idean mielekkyyttä.)

      • swamp-thing

      • Hämärän rajoilta
        swamp-thing kirjoitti:

        Tarvitseeko Miitingin syväjoki-kohtaus rekvisiittaa?

        http://www.youtube.com/watch?v=1tqxzWdKKu8

        No jaa... Ei nyt ihan välttämättä tarvitse - mutta voit silti tulla mukaan jos haluat! (Ka-ching!)


      • swamp-thing
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        No jaa... Ei nyt ihan välttämättä tarvitse - mutta voit silti tulla mukaan jos haluat! (Ka-ching!)

        Voisin tullakin jos asuisin yhtään lähempänä. Helsingin vain pitäisi sijaita keskellä Suomea jo tasa-arvon vuoksi.


      • Hämärän rajoilta
        swamp-thing kirjoitti:

        Voisin tullakin jos asuisin yhtään lähempänä. Helsingin vain pitäisi sijaita keskellä Suomea jo tasa-arvon vuoksi.

        Niin pitäisi. Kai miittiä voisi yrittää keskemmällekin maata järjestää, mutta silloin tuskin menisi edes rikki osallistujaennätys, joka käsitykseni mukaan on kolme (ennätystä sivuttu joitakin kertoja eri kokoonpanoin).

        Helsingin sijainnissa ei ole oikein muutenkaan mitään järkeä, jos nyt jaaritellaan aiheesta joka ei liity mitenkään mihinkään. Kaupungin liikenteen sujuvuuden kannalta läpikuljettavuus olisi aina mukavampi kuin täkäläinen niemennokkasysteemi, jossa kaikki etelään menevät tiet vievät ruuhkaan. Onneksi kantakaupungin suunnalla ei hommien puolesta tarvitse kulkea.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      76
      2894
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      2025
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1628
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      152
      1471
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      313
      1436
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1222
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1219
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1139
    9. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1123
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1067
    Aihe